
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
AUFGEBRACHT
Τις προάλλες διάβασα κάπου, μπορεί και σε σχόλιο στο youtube, ότι οι F-750/850/900 δεν αξίζουν, γιατί ο κινητήρας είναι κινέζικος, για την ακρίβεια είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένος από την Loncin, η οποία τον "πούλησε" στη BMW... λογικό μου μοιάζει, οι Γερμαναράδες κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες εδώ και 100 μόνο χρόνια, οπότε είναι λογικό να απευθυνθούν σε κάποιον καταξιωμένο κατασκευαστή κινητήρων από την Κίνα για να μπορέσουν να βρουν κινητήριο σύνολο... πως έκαναν παλαιότερα με τη Rotax στα μονοκύλινδρα και δικύλινδρα F... σήμερα, και πάλι στο youtube, άκουσα ότι ο κινητήρας του Versys 1ης γενιάς ήταν σχεδιασμένος και κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από τη CFMoto, η οποία τον πούλησε στην Kawasaki... λογικά το επόμενο που θα διαβάσουμε είναι ότι ο πρώτος boxer κινητήρας κατασκευάστηκε από κάποιον κινέζο μοναχό το 1899, για σκεφτείτε γιατί η Εξέγερση των Μπόξερς έγινε στην Κίνα την ίδια χρονιά και γιατί ονομάστηκε έτσι; Το πιάσατε το υπονοούμενο ε; Κάμερα σ εμένα...
Λογικά το ότι τα ανταλλακτικά για τους κινητήρες στέλνονται από Γερμανία στην Κίνα για δασμολογικούς λόγους και κόστους, είναι μούφα. Όπως και το ότι οι έτοιμοι κινητήρες στέλνονται πίσω στη Γερμανία για την τελική συναρμολόγησή τους στο εργοστάσιο της BMW στο Βερολίνο. Η αλήθεια είναι ότι όσοι εργάζονται στο εν λόγω εργοστάσιο είναι Κινέζοι μεταμφιεσμένοι σε Γερμανούς, ενώ όσοι λίγοι τυχεροί γηγενείς απόγονοι Τευτόνων εργάζονται εκεί, στάλθηκαν για εντατική εκπαίδευση στην Κίνα, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα υψηλά ποιοτικά στάνταρντς της Loncin. Θα συμφωνήσω κ εγώ ότι το να αγοράζεις γερμανική -και καλά- μοτοσυκλέτα που ουσιαστικά είναι made in China, είναι σαν να αγοράζεις κινητό τηλέφωνο iPhone, ή Η/Υ Dell, made in China...Ohhhh, wait...