Σωστός. Diversion XJ6 είναι αυτό που κοιτάζω αλλά ναι συμφωνώ όσον αφορά τα έξοδά του.
Διαβάζοντας έχω βάλει κανονικά και τα δικύλινδρα στη λίστα και τα κοιτάζω και αυτά, για ισορροπία πόλης-ταξιδιού.
Σωστός. Diversion XJ6 είναι αυτό που κοιτάζω αλλά ναι συμφωνώ όσον αφορά τα έξοδά του.
Διαβάζοντας έχω βάλει κανονικά και τα δικύλινδρα στη λίστα και τα κοιτάζω και αυτά, για ισορροπία πόλης-ταξιδιού.
Εγω το μονο που εχω να (ξανα)τονισω ειναι να μη "φοβηθεις" τα μικρα κυβικα και πιο καινουρια μηχανακια, αν τα ταξιδια που εχεις κατα νου ειναι μονοκαβαλος και γενικα εισαι οδηγος που αποφευγει τις εθνικες οδους.
Κερδιζεις πολλα σε κοστη: σερβις, αναλωσιμα και ζημιες λογο παλαιοτητας, πιθανον εξοπλισμο οπως abs, χρηστικοτητα: ζεστη κινητηρα, βαρος.
Ακούει. Θα τα έχω στο νού μου. Πήρα και άλλες απόψεις και με βλέπω να καταλήγω σε κανένα Hornet, CB(F) 600 ή κανενα transalp στη χειροτερη. Το λεω μιας και δε μου αρεσει και πολυ. Δεν υπάρχει λόγος να ρίξω πολύ χρήμα σε μηχανές τύπου XJ6 (ακόμα).
Τρανσαλπ στη καλύτερη από αυτά τα τρία...
Τα 2500 όμως του cbf μπορεί να πλησιάσουν το diversion αν πέσεις σε μηχανάκι ελαφρώς λεμόνι. Με το τρανσαλπ οκ φαντάζομαι θα τη βγάλεις φθηνότερα σε κάθε περίπτωση. Παντως όταν δεν παίζουν πολλά φράγκα το τρανσαλπ είναι μια μηχανή που έρχεται στο μυαλό όλων μας ως φθηνή περίπτωση (και σε μένα ήρθε), αλλά εσυ βλέπω να κλείνεις προς street περισσότερο. Σιγουρέψου ότι θα σου αρέσει αρκετά από αισθητικής άποψης τουλάχιστον.
Και μια μικρή συμβολή-συμβουλή από εμένα, η οδήγηση της μηχανής δεν έχει να κάνει μόνο με την εμπειρία αλλά κυρίως με την εκπαίδευση. Πριν πάρεις απόφαση να δώσεις 6-8.000€ για μια μηχανή που «στρίβει» κάνε κανένα μάθημα ασφαλούς οδήγησης και τότε θα δεις και ότι η μόνη περίπτωση να μη στρίβει μια μηχανή είναι να μη μπορεί ο οδηγός της. Τώρα σχετικά με το τι να πάρεις ,η απαντηση ειναι μια και μοναδική….. να πάρεις την μηχανή που ονειρεύεσαι και γούσταρες να την βλέπεις κάθε μέρα. Τα κυβικά και το στιλ είναι σχετικά.Αν σου αρέσει αυτό που οδηγάς τότε και σίδεροκωλη βγάζεις όπως μερικοί μερικοί εδώ με supersport. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι δε ταξίδι με γυμνό θα φας περισσότερο ξύλο από τον αέρα από ότι ο Τζανετάκος από τον Κωστανταρα στις ταινίες.
Επικο ξεθαμα. Δοκιμασα απο crypton μεχρι την xj6 (για πολλοστη φορα), μεχρι και ενα sym symphony 125 (ταξιδι και φορτωμενος για 500χλμ) για να ξεκινησω και παλι την αναζητηση που σταματησα στη μεση, αφου η ζωη ειχε αλλα σχεδια το 2021.![]()
Ειδα ενα ER5 - δε μου κατσε - και τωρα κοιταζω προς κλε 500 μερια αφου μαρεσει ΠΑΡΑ πολυ και ειναι αυτο που ακριβως θελω απο σχεδον ολες τις αποψεις.
Η επομενη επιλογή ειναι f650 gs (με abs) για την οποια ομως δεν γνωριζω πολλα απο μηχανολογικης πλευρας. Μονο οτι εχω διαβασει εδω. Εχω βρει μοντελο του 02 (με μονο μπουζι) και το ειχε ηρεμος ανθρωπος.
Επειδη ομως η τιμη ειναι πολυ καλη για να ναι αληθινη κραταω πολλες πισινες, μεχρι να το δει μηχανικος και να μου δωσει το πρασινο φως.
τι αλλο να κοιταξω σε αυτο;; Περιεργα πραγματα βραδιατικα![]()