Κανεις 50 χιλιόμετρα καθημερινά ακόμα και με κρύο;
Αν ναι , κυκλοφορούν κάτι γουνακια που πιάνουν στη σέλα,εγκλωβίζουν τον αέρα και δεν παγώνει η έδρα.
Κανεις 50 χιλιόμετρα καθημερινά ακόμα και με κρύο;
Αν ναι , κυκλοφορούν κάτι γουνακια που πιάνουν στη σέλα,εγκλωβίζουν τον αέρα και δεν παγώνει η έδρα.
Φίλε Άρη, παμε να τα δουμε τα πραγματα ενα ενα. Εχω και εγω προβλημα με κηλες στη μεση και στον αυχενα.
Για αρχη πήγαινε κανε μια μαγνητικη στη μεση σου να δουμε σε τι κατασταση βρίσκεται.
Αν η μαγνητικη ειναι καθαρη τοτε πάμε στο σεναριο να ξεκινησεις σιγα σιγα γυμναστικη και να κανεις καποιες τροποποιησεις στην μοτοσυκλετα σου.
Αν η μαγνητικη δειξει κηλες που ειτε συμπιεζουν νευρο ειτε οχι, παμε τοσο σε γυμναστικη,φυσιοθεραπειες, αλλαγη τροπου καθισματος,υπνου κλπ
αλλα και σε αλλαγη κατηγοριας μοτοσυκλετας καθως μοτοσυκλετες που εισαι σκυμενος μπροστα είναι οτι χειροτερο αν εχεις θεμα με μεση ή
αυχενα.
Και στις δυο παραπανω περιπτωσεις θα σε βοηθησει και αν φορας μια ζωνη να σου στηριζει την μεση. Υπαρχουν στα φαρμακεια,σε καταστηματα με ορθοπεδικα ειδη αλλα και αντιστοιχες σε καταστημα αξεσουαρ αναβατη.
Ελπίζω να σε βοηθησα λιγάκι και οτι θες με ρωτας.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Και μετά από 60 κ χιλιόμετρα δεν έχεις αναρτήσεις έχεις μόνο ελατήρια παρόλο που δεν το καταλαβαίνεις,
κάνε ένα σέρβις μπρός πίσω να θυμηθείς πώς ήταν καινούργιο το μηχανάκι, άσχετα με την μέση.
Μπροστά λαδάκια εκτός εάν έχεις κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.
Πίσω πας σε κάτι τουλάχιστον επισκευαζόμενο.
Παρόλο που δεν συμφωνούν οι από πάνω οι αναρτήσεις όταν τα λάδια γίνουν νερό
τερματίζουν πολύ ευκολότερα.
Δεν χτυπάνε σε κάποιο τοίχο, υπάρχουν bump stop για να σώσουν τα σίδερα αλλά το σώμα τραβάει ζόρια.
αβολα ειναι. η πιεση ομως απο το βαρος του σωματος ειναι πολύ προς τα χερια και η μέση καταπονείται λιγοτερο. επισης τα ποδια ειναι σε καλυτερη γωνια και με ελαχιστη δυναμη μπορεις να σηκωσεις το σωμα σου αν περασεις απο σκληρες ανωμαλίες. η ορθια θεση σκοτωνει τη μεση, οχι η σκυφτη. προφανως αυτο ειναι για μια κανονική/υγιή μεση και οχι για καποιον που εχει συγκεκριμενο προβλημα. αυτο που σε πονάει στο κορμι οταν κάνεις μεγάλη βολτα με ss ειναι λογω της αβολης θεσης. η μεση ομως δεν εφαγε κοπανημα οπως αν κάνεις μεγάλο ταξιδι σε όρθια μηχανη. προφανως υπαρχουν μοτοσυκλέτες οπως ενα gs πχ που εχουν πολυ πιο ανετη αναρτηση και αρα ισοφαρίζουν το γεγονος πως κάθετε ολο το κορμι σου (αρα το βαρος σου) πανω στη μεση σου. η καθημερινή μετακίνηση σε μοτοσυκλέτα που κάθεσαι "λορδος" ειναι αντιστροφη μέτρηση για προβλημα.
Πράγματι είναι άβολα και επίπονα και θέλουν φυσική κατάσταση, αλλά δεν επιβαρύνουν τη μέση όσο τα σκούτερ ας πούμε, που λόγο όρθιας θέσης όλο το βάρος και η καταπόνηση από τις λακκούβες καταπονεί μόνο τη σπονδυλική στήλη ενώ χέρια ώμοι πλάτη ουσιαστικά δεν κουβαλάνε τίποτα.
Γι' αυτό ο,τι κι αν καβαλαμε δεν καθόμαστε σαν λόρδοι, αλλά καθόμαστε οσο πίσω γίνεται, χαλαρώνουμε τον κορμό, σφίγγουμε τα ποδια στο ντεπόζιτο, σκύβουμε εμπρός, και χαλαρώνουμε τα χέρια.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Μίλησε με τους αναρτησαδες, επισκευάζουν ακόμη και αυτές που φαίνονται κλειστές όπως οι basic showa
Καλησπέρα. Αφού διάβασα όσα έχουν γραφτεί για τις απορίες σου, μπορεί να είναι πολλές οι αιτίες που συμβαίνει αυτό ή να είναι το αθροιστικό αποτέλεσμα όλων αυτών. Επειδή έχω πρόβλημα στην μέση που με ταλαιπωρεί χρόνια, οδηγώ δύο διαφορετικά μηχανάκια και μπορώ να καταλάβω αν φταίει το μηχανάκι σε κάθε περίπτωση, να αναφέρω κάποια βασικά πράγματα, μερικά από αυτά μου τα είπαν ορθοπεδικοί.:
1. Η θέση οδήγησης δεν φταίει ποτέ αν δεν υπάρχει ήδη κάποιο πρόβλημα στην μέση.
2. Όσο πιο σκυφτό είναι το μηχανάκι, τόσο καλύτερα για τη μέση (άρα όσο τεντώνεσαι τόσο καλύτερα)
3. Για να μην έχεις θέματα με μέσες κλπ. ξεκίνα ενδυνάμωση κοιλιακών (το είπαν κι άλλοι). Όλους τους κοιλιακούς.
4. Όταν νοιώθεις ενόχληση να προτιμάς να οδηγάς με απλής μορφής ζώνη για την μέση, για να σου κρατάει ζεστό το σημείο.
Οδηγούσα ένα cbr600rr και τώρα ανεβαίνω σε ένα WR125 και εχω cb500x. Το γυμναστήριο με έσωσε, η ζώνη με βοηθάει και αποφεύγω τρελά τις λακκούβες! Έχω κάνει ταξίδι Αθήνα Αλεξανδρούπολη με την μέση σε κατάσταση να μην μπορώ να περπατήσω. Η θέση του cbr και ο κροκόδειλος που κρατούσε το σώμα ευθεία απλά εξαφάνιζε τον πόνο! Προτιμούσα να οδηγάω από το να περπατάω. Το cb επίσης δεν με ταλαιπωρεί σε μέρες που πονάει το σημείο.
Για αρχή κοίτα το ιατρικά, για να δεις τι συμβαίνει!! Αλλά σίγουρα πάνω στο μηχανάκι απλά φαίνεται το πρόβλημα.![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2