Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Περίπτωση παρατημένης μηχανής.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161

    Περίπτωση παρατημένης μηχανής.

    Πρόκειται για τη μηχανή συναδέλφου, ο οποίος με ρώτησε πώς να κινηθεί για να την πουλήσει. Τα δεδομένα: γυμνό FZ6 του 2009 με abs και αληθινά 25000χλμ. Είναι δεύτερο χέρι η μηχανή. Πριν την παρατήσει δούλευε κανονικά αλλά είχε αρχίσει να δακρύζει η μια μπροστινή. Κατά τ'άλλα όλα καλά.

    Η μηχανή είναι σκεπασμένη σε πυλωτή 6 χρόνια έκτοτε. Τι θα κάνατε στη θέση του; Αξίζει να μπει στη διαδικασία να τη σενιάρει αυτός και να την πουλήσει σε κανονική τιμή ή να τη βάλει εκεί ενάμιση χιλιάρικο να πάει στο καλό; Στο πρώτο σενάριο τι εργασίες θα χρειαστούν; Επίσης ποια η διαδικασία πώλησης για μηχανή χωρίς ΚΤΕΟ;

  2. #2
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    για μένα το κριτήριο είναι αν πιάνουν τα χέρια σου χομπιστικά και μπορείς να το σενιάρεις μόνος σου, σε μάστορα δεν θα ασχοληθεί ιδιαίτερα εκτός απο τα ακραία βασικά και ειδικά αυτή την περίοδο

    σε θεωρητικό επίπεδό θα χρειαστεί

    λάδια 4 lt ημι. συν. (35ε)
    φίλτρο λαδιού hiflo (15ε)
    φίλτρο αέρα hiflo (25ε)
    μπουζί τετράδα (40ε)
    ψυκτικό υγρό (40ε)
    υγρά φρένων (10ε)
    λάδι πιρουνιού 1lt (15ε)
    Τσιμούχες με ξύστρες χ2 σετ (80ε)
    Μπαταρία (60ε)

    αφαίρεση ρεζερβουάρ καθαρισμός αφαίρεση σκουριάς(αν υπάρχει) + αντισκουριακή προστασία
    καθαρισμός αντλίας βενζίνης
    δεν πιστεύω οτι θα χρειαστούν καθαρισμό τα σώματα σε ειδικό συνεργείο, και με ειδικά σπρέι στο ρεζερβουάρ καθαρίζουν τα υπολείμματα
    έλεγχος θερμοστάτη
    καθαρισμός οξείδωσης(ψωρίασης) των αλουμινίων τμημάτων ζάντες ψαλίδι πιρούνι πλαίσιο (wd40-ξυδι κλπ).
    Έλεγχος δαγκάνων φρένου (-ενδεχόμενος καθαρισμός)
    Έλεγχος ή αντικατάσταση τακάκια(αν θέλουν αλλαγή +100ε)
    Αλλαγή ελαστικών με ότι οικονομικό επώνυμο βρει στην αγορά (220 ε)

    τέλος καλό πλύσιμο και κεροποίηση

    το άθροισμα κάνει 550ε σε υλικά που θα τα διαλέξεις μονος απο την αγορά + 100ε (αν χρειαστούν τακάκια).
    Τελευταία τροποποίηση από doctoras; 13/07/2024 στις 09:24.
    you rise you fall you're down then you rise again

  3. #3
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.348
    Αν η μηχανη δεν ειχε κανενα αλλο θεμα, της κανει ενα καλο service, της αλλαζει και λαστιχα
    (δεν ειναι αγαγκη να βαλει κατι σουπερ ντουπερ, μια οικονομικη σειρα των 260-270€) και τη
    πουλαει κανονικη τιμη.

    η διαδικασια χωρις ΚΤΕΟ ειναι η εξης:
    την παιρνει τη περναει ΚΤΕΟ και μετα τη πουλαει. αμα ειχε κανει ακινησια, δε πληρωνει εκπροθεσμο.
    μηχανη χωρις κτεο δεν μεταβιβαζεται, και δυσκολα θα βρει αγοραστη που να συμφωνησει να δωσει τα
    λεφτα, να παρει τη μηχανη να παει αυτος να τη περασει κτεο και να κανουν μετα τη μεταβιβαση..
    εγω προσωπικα σαν αγοραστης, δεν θα το εκανα

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Αν δεν έχει τον χρόνο και την όρεξη να ασχοληθεί έστω και σε μάστορα τι να συζητάμε. Τι θα κερδίσει οικονομικά σε σχέση με το τι θα δώσει και τον χρόνο ταλαιπωρία.
    Ενα πλύσιμο να κάνει μια μπαταρία να δουλέυει το μηχανάκι μια τίμια τιμή και να φύγει.
    LIVE FREEEEE!!!!!

  5. #5
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    αν το είχε σε ακινησία θα πληρώσει τα τελη της τρέχον χρονιάς (55ε) και θα κάνει βεβαίωση μη οφειλής μεσω gov

    αν δεν ασχολήθηκε καθόλου με τα τέλη και το παράτησε στην τύχη του, θα πρέπει να πληρώσει αναλογικά τα τέλη εξαετίας με προσαυξήσεις
    you rise you fall you're down then you rise again

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Είχε παραδώσει πινακίδα. Η οποία φαντάζομαι μετά από τόσα χρόνια δε θα υπάρχει καν.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τωρα ξερεις τι φωτιες μου αναβεις;
    οπως ειπε ενας φιλος .....καλος ο γαμος αλλα σου μενει η γυναικα...

    λοιπον....
    η σειρα ειναι...
    φορτωμα -σερβις (υγρα φιλτρα μπουζι μπαταρια)-πλυσιμο -κτεο-αγγελια
    μην φορτωσει λεφτα πανω γιατι αυτα τα μηχανακια ειναι αντιεμπορικα πια λογω καταναλωσης
    Τελευταία τροποποίηση από toyar; 13/07/2024 στις 11:53.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.886
    Εκτός αυτά που λένε,ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να βγάλει-θελει στην πορεία λόγο ακινησίας, από βουλωμενα μπεκ, χαλασμένη αντλία βενζίνης, μέχρι και κολλημένο από υγρασία-σκουρια μοτέρ.
    Σκουριασμένες δίσκοπλακες, ξεραμένα σκισμένα σωληνάκια,εισαγωγές,καλώδια, τσιμουχες. Ότι έχει λαστιχο

    Για αυτό καλό είναι κάθε λίγους μήνες να δουλεύει το μοτερ, να περνιέται όλη λάδι,αντισκοριακα,σπρέι σιλικόνης, να αδειάζει εντελος το ντεπόζιτο να φουσκώνουν και να αλλάζουν θέση τα λάστιχα και άλλα... Αν ήταν εντελος παρατημένη μπορεί να θέλει πολλά, οι πινακίδες καταστρέφονται μετά από 2 χρόνια και θέλει άλλες, κάνα 35+€ και αναμονή.

    Επίσης αντλία νερού, να έχει πιάσει μάκα το ψυγείο και να είναι βουλωμένο, +θέλει ασφάλεια για να αρθεί η ακινησία
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 13/07/2024 στις 13:50.

  9. #9
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Είχε παραδώσει πινακίδα. Η οποία φαντάζομαι μετά από τόσα χρόνια δε θα υπάρχει καν.
    στη θεσσαλονίκη υπάρχουν ακόμη, ή τουλάχιστο υπήρχαν μέχρι την έναρξη της ηλεκτρονικής ακινησίας. Ας ρωτήσει στην ΔΟΥ του.
    Αν δεν υπάρχει, θα κάνει διαδικασία νέας έκδοσης. Παράβολα σουξουμουξου δεν θα κοστίσει πανω απο 100ε συμπεριλαμβανομένων των τελων


    @toyar ήταν εμπορικό μοντέλο, και δεν έκαιγε σε νορμαλ οδήγηση (6λτ). Στο σκίσιμο να παει 7,5 όσοι και ενα vstrom650.
    Είναι νορμαλ νουμερα αυτά για τον ενδιαφερόμενο που θα αγοράσει συνειδητά μοτοσυκλέτα 100hp για 3-4χιλ αναλόγως κατάστασης.
    μιλάμε για αυτό
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2024-07-13 14-47-03.jpg 
Προβολές:	220 
Μέγεθος:	47,7 KB 
ID:	454439




    Παντως για να επανέλθω η αίσθηση μου απο την αγορά μεταχειρισμένων πάει απατη..βλέπω για χρόνια καλοσυντηρημένα μηχανάκια που είναι δικαιολογημένα λίγο ψηλά να παραμένουν για χρόνια εκεί.
    Ενδεχομένως αφενός λόγω φτωχοποίησης και αφετέρου έλλειψη ενδιαφέροντος για το αντικείμενο να αγοράζουν χρέπια yolo και ότι γίνει είτε οι καλύτεροι να τα ανακατασκευάζουν όπως όπως σε βάθος χρόνου.

    Αν ισχύει όντως αυτό, θα φύγει πιο γρήγορα αν δεν κάνει τίποτα παραμόνο τα ελάχιστα για να το δείξει δηλ. μια μπαταρία να πάρει μπροστά, λάδια στο μοτερ, και φρέσκια βενζίνη με ότι συμπεριλαμβάνεται μέσα...and the god helper

    Ενώ αν το κάνει λελούδι(με το ανάλογο αντίτιμο), δε θα εκτιμηθεί πιστεύω
    you rise you fall you're down then you rise again

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.560
    για να πουλήσει θελει κτεο. για να περασει κτεο θέλει πινακιδα κτλ. αυτο ομως δεν ειναι το προβλημα. για να περασει κτεο θα το βαλουν μπροστα. δεν πρεπει να παρει μπρος αυτο. βαζει μια τιμη χωμα, παει με τον ενδιαφερομενο σε συνεργειο να κανουν τα απαραιτητα και τα πληρωνει απο την τσέπη του. μετα την μεταβιβαση θα τα παρει πισω. 1500 εγω δεν θα εδινα αλλα ειναι νορμαλ τιμη πιστευω, καποιος θα τα δωσει. αυτος στο χερι θα παρει κανενα χιλιαρικο τελικα. Αλλιως το φτιαχει ολο μονος του και μπορει να πιασει αρκετά παραπανω.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Ακ ασχοληθείς στα περισσότερα να την επαναφέρεις και την πάρεις στο 1.5Κ αξίζει.
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Νομίζω Χρήστο όπως τα λες είναι. Το μίνιμουμ για να φανεί πως η μηχανή είναι λειτουργική μάλλον συμφέρει.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Πρόκειται για τη μηχανή συναδέλφου, ο οποίος με ρώτησε πώς να κινηθεί για να την πουλήσει. Τα δεδομένα: γυμνό FZ6 του 2009 με abs και αληθινά 25000χλμ. Είναι δεύτερο χέρι η μηχανή. Πριν την παρατήσει δούλευε κανονικά αλλά είχε αρχίσει να δακρύζει η μια μπροστινή. Κατά τ'άλλα όλα καλά.

    Η μηχανή είναι σκεπασμένη σε πυλωτή 6 χρόνια έκτοτε. Τι θα κάνατε στη θέση του; Αξίζει να μπει στη διαδικασία να τη σενιάρει αυτός και να την πουλήσει σε κανονική τιμή ή να τη βάλει εκεί ενάμιση χιλιάρικο να πάει στο καλό; Στο πρώτο σενάριο τι εργασίες θα χρειαστούν; Επίσης ποια η διαδικασία πώλησης για μηχανή χωρίς ΚΤΕΟ;
    Φόρτισε ΚΑΛΑ την μπαταρία/άλλαξέ την αν έχει πεθάνει οριστικά, είναι κάτω από το ντεπόζιτο στο μοντέλο αυτό αλλά στο γυμνό σηκώνεται εύκολα το ντεπόζιτο και την έχεις σε πρόσβαση, αν μπορείς κλέψε την παλιά βενζίνη από το ντεπόζιτο και βάλε φρέσκια. Ψεκαστό είναι, σκεπασμένο ήταν, η βενζίνη μέσα στην αντλία δεν έρχεται σε επαφή με τον αέρα να χαλάσει, μπορεί να χρειαστεί 1-2 φορές το κιλ σουιτς να ακουστει ότι γέμισε σωστά η αντλία, στην τρίτη μιζιά θα πάρει. Ολα τα άλλα που σου γράφουν, για σκεπασμένο, ψεκαστό, σε πυλωτή, είναι παντελώς αχρείαστα, για πρώτη φάση λειτουργίας έστω, δεν λέμε να το πάρεις να αρχίσεις τα ταξίδια. Ε μόλις πάρει μπροστά, έχε λίγο το νου σου, για κάτι ασυνήθιστο, αν αρχίσει να πετάει νερά ας πούμε, αν κάνει περίεργους θορύβους κ.ο.κ.

    Ενα λογικό πλύσιμο, φαντάζομαι θα το χρειαστεί.

    Μπορεί να γίνει μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ, απλά η άδεια που θα εκδοθεί θα είναι μια προσωρινή που χαρακτηρίζεται ως ''μη-κυκλοφορίας''. Δλδ περνάει το όχημα στον νέο ιδιοκτήτη σαν ιδιοκτησία, αλλά δεν έχει δικαίωμα να βγει στους δρόμους. Μέχρι να περάσει ΚΤΕΟ και να πάει να αλλάξει ο νέος ιδιοκτήτης την άδεια σε κανονική για κίνηση. Θεωρητικά όλο αυτό, γιατί δεν βλέπω τον λόγο να μην περάσει ΚΤΕΟ, από την στιγμή που θα πάρει μπρος, και να κάνετε κανονική μεταβίβαση.

    Η έκδοση νέας πινακίδας αν έχει καταστραφεί, θα κοστίσει 30 ευρώ. Μαζί με την μεταβίβαση θα την κάνετε, μια κίνηση. Στο ΚΤΕΟ θα δείξεις το χαρτί ότι έχει καταστραφεί η πινακίδα από την ΔΟΥ, που θα σου δώσει η ΔΟΥ κατά την άρση ακινησίας, και θα σου πουν ΟΤΑΝ θα βγάλει πινακίδα, θα ξανάρθει να του κολλήσουν και το σηματάκι.

    Για κάποιο περίεργο λόγο, το ελληνικό κράτος, όταν θες να πουλήσεις όχημα, θέλει να έχεις πληρωμένο ΟΛΟ το ετήσιο τέλος, όχι αναλογικό μηνών, οπότε όλο το 55ρι θα πληρώσεις.

    Για 1500 ευρώ το έπαιρνα εγώ ΧΘΕΣ αν δεν είχα άλλα, με 25000 χλμ είναι ουσιαστικά καινούριο και είναι ΜΗΧΑΝΑΡΑ. Τυχερός όποιος το τσιμπήσει.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    εγω οπως το περιγραφεις το γουσταρω πολυ και μακαρι να μπορουσα να το παρω
    το θεμα ειναι οτι οι συνειδητοποιημενοι που θα πανε για παλιο τετρακυλινδρο ειναι πλεον λιγοι
    η σημερινη κουλτουρα λεει πρωτα σκουτερ και μετα adve κινεζικο για μικρο διπλωμα
    ειναι πολυ μηχανη αλλα για δεινοσαυρους σαν εμενα

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    941
    Μην αφήνετε μηχανάκια και αυτοκίνητα με τα νερά στάσιμα στο κύκλωμα ψύξης για πολλά χρόνια,ακόμη και με το σωστότερο αντιψυκτικο παθαίνει διάβρωση.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μεταβίβαση παρατημένης μηχανής
    από darkwing στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2013, 16:39
  2. Nέο & Παλιό... υπάρχει περίπτωση να πάνε αντάμα....
    από code στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2005, 22:24
  3. Της μηχανής οι ρόδες...
    από almalibera στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2004, 07:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF