Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: έπεσα... *Πάλι*

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2024
    Μηνύματα
    22

    έπεσα... *Πάλι*

    Λοιπόν έπεσα με το μηχανάκι (ένα glx) δεύτερη φορά, οι δρόμοι είναι χάλια έδω στην επαρχία και ήταν και κατηφορική στροφή... εγώ σχετικά καλά είμαι... ένα έγκαυμα στον αστράγαλο από την εξάτμιση που πονάει και τσούζει αρκετά... ένα σπασμένο φλάς οπός την άλλη φορά που έπεσα... όπου το φλας αλλάζεται... στράβοσε ο μασπιές αλλα υγεία... αλλά αυτό που με ανησυχεί είναι ότι έσταξε λάδι... ένας κύριος που ήταν εκεί μου είπε είναι ότι βγήκαν από το καπάκι του μοτέρ... αλλά εγώ φοβάμαι μην έσπασα κανά κάρτερ... (και δεν θέλω να σπάσω σε καμιά περίπτωση το μοτέρ) και ότι στράβωσα όντως ελαφρά το τιμόνι... τώρα το τιμόνι ισιώνει ή μπα... και αν είναι κάτι που μπορώ να κάνω μόνος... ναι δεν ξέρω αλλά ξενέρωνω όταν όλα πάνε χάλια... ( πάλι καλά που φορούσα κράνος) το μηχανάκι παίρνει μπρός και έκανα 10χλμ απόσταση να πάω σπίτι από εκεί που έπεσα οπότε ναι λογικά το μοτέρ δουλεύει και το φλας αλλάζει και ο μασπιές ισιώνει... αλλά τώρα για το κάρτερ αν είναι οκ και το τιμόνι...? και πείτε μου αν πρέπει να κοιτάξω για κάποια ζημιά που είναι κρυφή και το καταλάβω αργά...

  2. #2
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    608
    Αρχικά περαστικά και εύχομαι να είναι η τελευταία.
    2 ερωτήσεις.
    Δίπλωμα έχεις;
    Και δεύτερον, μήπως να πας σε ένα μάστορα γιατί άμα κάνει κάνα κραου το καρτερ θα φάει όλα τα λάδια ο πίσω τροχός και μετά θα ψαχνεις για βρούβες;..

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2024
    Μηνύματα
    22
    Δίπλωμα έχω! 2 μήνες το έχω αλλά το έχω. (Είμαι καινούριος στους δρόμους) τώρα για το μοτέρ... δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι χάνει από τη τάπα που έχει από κάτω για να βγουν τα λάδια και όχι από κάρτερ... αλλά ναι αν σπάσει το καρτερ τι γίνεται διότι έχει τα δικά του νούμερα πάνω... ( ελπίζω το καρτερ να είναι καλά... αλλά ναι θα δω αν μπορεί ο μηχανικός μου αύριο να το δει...

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2024
    Μηνύματα
    22
    Πήγα στο συνεργείο σήμερα αλλά ήταν κλειστό... υπάρχει περίπτωση να γέμισα παραπάνω λάδι? ... αλλά ναι τελικά δεν ξέρω που βγάνει ακριβώς το λάδι...

  5. #5
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.193
    Για να μην τρελαίνεσαι, το κάρτερ άμα είχε σπάσει θα τρέχανε τα λάδια ποτάμι, άρα τη γλύτωσες από κει.
    Τωρα, καθάρισε το μοτέρ καλά από σκόνες, μούργα, υπολείμματα λαδιών και πήγαινε μια βόλτα μερικά χιλιόμετρα. Μόλις γυρίσεις εξέτασέ το για τυχόν διαρροές, αν δεν δεις κάτι τώρα άστο εκεί και ξανακοίτα το την άλλη μέρα. Λογικά θα εντοπίσεις το σημείο που στάζει το λάδι, αν στάζει τελικα.

  6. #6
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.179
    Καλή είναι κι η πάλη και το βόλεϊ και το πινγκ πονγκ...

    Για το φίλο, πρέπει να σ' έχει καρφώσει μάτι
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  7. #7
    Aυτες δεν ειναι πτωσεις ...παρασημα τα λενε.
    Αφου εισαι καλα ..ολα οκ !

    Τωρα για τι μηχανακι , μην τρελενεσαι .
    Οπως σου ειπε και ο αλλος , αν ηταν καρτερ , τωρα δεν θα χε μηνει μεσα σταγονα λαδι .

    Περαστικα και αγυριστα ευχομαι . Μη μασας και προσεχε ενα κλικ παραπανω . Ειδες πως η στραβη δεν θελει και πολυ για να συμβει . Το νου σου .

  8. #8
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.048
    Παλικάρι εξοπλισμό αναβάτη να αγοράσεις και να τον φοράς ε;

  9. #9
    απλο μελος Το avatar του/της granazi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    31/12/2009
    Μηνύματα
    1.444
    Κράνος να φοράς και τα μηχανάκια δεν πονάνε, στο πρόγραμμα είναι και οι πτώσεις
    διάβασε την υπογραφή μου
    επιτρεπεται να πεφτεις επιβαλεται να σηκωνεσαι


  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Το glx και γενικά όλα τα παπιά εκείνης της εποχής, θέλουν λάστιχο σωστό και φρέσκο.

    Είναι το μόνο που τα κρατάει στο δρόμο.

    Προσωπικά, όταν το είχα για μόνιμο μέσο μεταφοράς, τα άλλαζα κάθε δύο χρόνια.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  11. #11
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.750
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76 Προβολή μηνύματος
    Το glx και γενικά όλα τα παπιά εκείνης της εποχής, θέλουν λάστιχο σωστό και φρέσκο.

    Είναι το μόνο που τα κρατάει στο δρόμο.

    Προσωπικά, όταν το είχα για μόνιμο μέσο μεταφοράς, τα άλλαζα κάθε δύο χρόνια.
    Φαντάζομαι, εννοείς όλα όσα είχαν αυτό το μπροστινό σύστημα που ανασηκώνεται κατά το φρενάρισμα.
    Αν ναι, συμφωνώ...
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Φαντάζομαι, εννοείς όλα όσα είχαν αυτό το μπροστινό σύστημα που ανασηκώνεται κατά το φρενάρισμα.
    Αν ναι, συμφωνώ...
    Ναι, glx και πίσω, όπου φρέναρες μόνο με το κιβώτιο, λίγο το πίσω φρένο - μπροστά δεν υπήρχε - και με προσευχή
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  13. #13
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.627
    Όλη μου την ζωή ακούω γκρίνια γι' αυτό το σύστημα..
    το οδήγησα να πάω σχολείο, δούλεψα με αυτό, πήγα εκδρομές..

    Τι σας έχει κάνει;
    Γιατί όλοι αναφέρεστε στην μισή κίνηση που μπορεί να κάνει; σηκώνεται τερματίζει και ξεκινά να βυθίζεται.
    Ξέρει κάποιος πόσο sag προσφέρει αυτό το σύστημα; νομίζω θυμάμαι νοσταλγικά πόσο καταπιόλα είναι.

    Θυμάμαι να το φοβάμαι και να προσέχω με όσα άκουγα, θυμάμαι την εντύπωση που μου έδωσε την πρώτη φορά που χρειάστηκε
    να φρενάρω μέσα σε στροφή και πως το χρησιμοποιούσα πολύ συχνά μετά.
    Το έζησα και με το εξωτερικό αμορτισερ όπως τα εισαγωγής, που του ακυρώνει το σήκωμα και βυθίζει μόνο.

    Μόνο καλά λόγια έχω να πω. Για το ύφος και τα κιλά - επιδόσεις (90cc) μου φαίνεται αρκετά πετυχημένο σχέδιο.

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.880
    Με τόσες πτώσεις σε τόσο λίγο καιρό μήπως να αρχίσεις να πηγαίνεις ποιο προσεκτικά?

    Για το τιμόνι βάλε την εμπρός ρόδα κόντρα σε κάτι(κολωνα δει, κολώνα ταμπέλας,ψηλό σκαλοπάτι και σπρώξε δυνατά από την αντίθετη, θα δεις ότι το τιμόνι θα μετακινηθεί 2-5 εκατοστά.
    Χρησιμοποιώντας την κόντρα και από τις 2 μεριές τις ρόδας φέρε αυτό το κενό στη μέση, πλέων όταν κοιτάς το εμπρός φτερο-ροδα αυτό θα φαίνεται ίσιο.

    Το πισω φρένο είναι καλό, το εμπρός είναι αδύναμο αλλά δεν μπλοκάρει με τίποτα (ίσως βελτιώνεται) έχω καταφέρει να μπλοκάρω το μπροστινό σε glx, αλλά είναι κάτι σπάνιο να συμβεί

  15. #15
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Μη κλείνεις το γκάζι στις κατηφόρες, θα ξαναπέσεις.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. και ναι επεσα παλι
    από 2stroker στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 09/06/2010, 09:06
  2. Nέο & Παλιό... υπάρχει περίπτωση να πάνε αντάμα....
    από code στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2005, 22:24
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2003, 15:38
  4. πάλι μ@λ@κί@ έκανα!!!
    από DIT στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 22:19
  5. καλησπέρα παλιάνθρωποι
    από illuminatios στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 21:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF