Τώρα είναι εύκολο να τεστάρεις υπο πίεση για πόρους κ.λπ. αν δεις κάτι μπάλωμα μπρούτζο και το ξεχνάς.
Ναι, του βάζεις υγρά και αυξάνεις την πίεση με τρόμπα ή κομπρεσερ.
Δεν είναι δύσκολο, βρες κάτι σαν τάπα, του κολλάς μια βαλβίδα σαμπρέλας και το
δένεις περιμετρικά με ζώνη ή το κολλάς με ταινία. 25-30 psi είναι αρκετά.
Ωραία δουλειά, η ικανοποίηση της δημιουργίας!
Τελικά το φτερό το έτριψα με το χέρι και μόνο τότε πηρε τις καμπύλες του . Τό τεπόζιτο ήθελε λίγες διορθώσεις ακόμα.
Και αφού περίμενα να στεγνώξει ο στόκος στο ντεπόζιτο ασχολήθηκα με τα καπάκια του μοτέρ. Αυτά για σήμερα για την κλάταρα πραγματικά
Το μικρό είχε πολύ λαδιλα όπου μαζί με τη σκόνη είχανε γίνει τσιμέντο
![]()
Με την ευκαιρία να πούμε πως ήταν εταιρείες μετάλλου που έφτιαχναν και μοτοσυκλέτες.
Τα κράματα και την επεξεργασία που είχαν θα την ζήλευαν και σήμερα. Ανοδιώσεις στα αλουμίνια, ανοξείδωτα φτερά, χρώμια που δεν έσπαγαν κ.λπ.
Τόσο μεγάλες γούβες στο τεπόζιτο, μήπως στο πετάξει. Είναι καλύτερα ο πράσινος με τα υαλονυματα για πάνω σε μέταλλο (60 gritt).