προτιμοτερο ενα street twin ιδιας ηλικιας με το triple περιπου
https://www.car.gr/classifieds/bikes...reet-scrambler
https://www.car.gr/classifieds/bikes...reet-scrambler
προτιμοτερο ενα street twin ιδιας ηλικιας με το triple περιπου
https://www.car.gr/classifieds/bikes...reet-scrambler
https://www.car.gr/classifieds/bikes...reet-scrambler
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Αρχικά ευχαριστώ για το άνοιγμα νέου θέματος μόνο για το δικό μου ζήτημα...
Το εντυπωσιακό είναι πως συμφωνώ παράλληλα με όλους.
Από την μια βλέπω στα μάτια μου το Street Triple ως το ένα μηχανάκι που πάντα ήθελα. Μου αρέσει πολύ σε όλα του, εμφάνιση, στήσιμο, ήχος, δεν έχω να πω ούτε ένα αρνητικό. Από την άλλη νιώθω πάρα πολύ σαν τον 40άρη με κρίση μέσης ηλικίας που πήρε το γυμνό streetfighter φοράει τα δέρματα και πάει βόλτα.
Το Bonneville είναι πάρα πολύ ρετρό για τα γούστα μου (όπως έγραψα η χρυσή τομή είναι το Speed Twin) και αντιλαμβάνομαι ξεκάθαρα την χιΨτεριά που λέει ο Regulator. Όμως τελικά είναι ένα μηχανάκι που επιβίωσε στην πάροδο των χρόνων και έμεινε κλασικό. Μπορώ ίσως να με δω να το καβαλάω και στα 60+ μου.
Έχοντας οδηγήσει και τα δύο (περίπου το Bonneville) είναι μέρα με τη νύχτα. Το ένα είναι πραγματικά βόλτας, δεν χρειάζεσαι πιο πολύ γκάζι ή φρένο. Έχει πολύ όμορφο ήχο και απίστευτα μεγάλη ροπή με αποτέλεσμα να βαριέσαι ακόμα και να κατεβάσεις ταχύτητες. Επίσης είναι αρκετά μακρύ, οπότε με μια ταχύτητα ταξιδεύεις εντός πόλης.
Επιπλέον κακά τα ψέματα θέλω μια στο τόσο να μπορώ να παίρνω και τη γυναίκα στις βόλτες μαζί και να είναι άνετη, για να είμαι και εγώ ήρεμος. Νομίζω πως ο καναπές που έχει για κάθισμα το Bonneville την καλύπτει. Ξέρω πως πολλοί θα κράξετε, αλλά για εμένα είναι και αυτός ένας λόγος υπέρ του.
900 δεν θέλω γιατί πολύ απλά δεν θέλω 5τάχυτο (όπως δεν θέλω και μηχανή χωρίς ABS) - είναι τα δύο σημεία που είναι προσωπικά μου κολλήματα.
Πάμε τώρα στο οικονομικό. Έχω βάλει την μηχανή αγγελία εδώ και ένα χρόνο πάνω κάτω σε τιμή που να είμαι ικανοποιημένος και να μην κλάψω αν φύγει. έφτασα να την κατεβάσω και μέχρι τα 8700 και πάλι δεν είχα ούτε τηλέφωνο. Πράγμα που σημαίνει πως είτε τα Street Triple δεν είναι τόσο εμπορικά όσο νομίζουμε, είτε πως ο κόσμος δεν μπορεί να δώσει αυτό το ποσό μετρητά, είτε τέλος πως η τιμή είναι εκτός πραγματικότητας. (Γιατί αν ήταν κοντά θα είχα έστω ένα τηλέφωνο για μια προσφορά). Πλέον η τιμή έχει γυρίσει στα 9700 ώστε τουλάχιστον να μην με πιάνει το ψυχολογικό μου.
Από την άλλη δεν γνωρίζω την εμπορικότητα των Bonneville/Speed Twin. Τα βρίσκω υπερβολικά ακριβά από καινούργια και υπερβολικά ακριβά και σαν μεταχειρισμένα, αν αναλογιστεί κανείς πως είναι το ίδιο μηχανάκι δεκαετίες τώρα. Το ζήτημα είναι πως δεν ξέρω καν αν φεύγουν στις τιμές που τα βάζουν.
Την περίπτωση των On-Off την έχω σκεφτεί ξανά και ξανά, μέχρι τώρα δεν έχω βρει ούτε ένα που να μου αρέσει και να πω οκ αυτό με βλέπω να το οδηγώ. Για εμένα είναι η ίδια κατηγορία λύσης με το να πάω να αγοράσω Scooter. Πρακτικά, αλλά δεν με βλέπω να το οδηγώ. Ζητώ συγνώμη από όλους όσους πιθανόν να το πάρουν στραβά, δεν λέω κάτι για τις μηχανές τους, απλά εκφράζω τα γούστα μου. Θα ήθελα αυτό που βλέπω όταν παρκάρω να μου αρέσει.
Στα άλλα νέα:
Το καλοκαίρι οδήγησα στην Αυστρία ένα Brutale 910R και με εντυπωσίασε. Σκεφτόμουν το σενάριο της αγοράς του Bonneville τώρα και αργότερα ίσως ενός Brutale 750S (Tamburini να'ναι) μόνο για το μια στο τόσο που θα θέλω να το αρπάξω από τα μαλλιά ή να πάω πίστα. Ίσως και με κατατεθημένες πινακίδες το μεγαλύτερο διάστημα.
No one told you when to run,
you missed the starting gun
Λογικό μου φαίνεται αν θες πιο απολαυστική χωρίς την δυνατότητα να κάνει τα πάντα.
Αν είσαι τόσο κουλ έχει ομορφιά.
Οπωσδήποτε όμως πρέπει να οδηγήσεις μία πριν κάνεις οτιδήποτε.3
Στημένο σαν το speed twin μπορείς να το φέρεις σε βάθος χρόνου.
Είναι η ιδανική μοτό για να κάνεις ότι σου αρέσει και να χάνεις ελάχιστα.
Νοίκιασε μία και κάνε μια εκδρομή. 800ε ασφάλεια χρειάζεται που σου επιστρέφεται
και ~100ε την ημέρα.
Δεν διάβασα το σεντονι αλλα και να το διαβάσω είναι και πάλι ΟΧΙ.
θα το μετανιώνεις εις το διηνεκές .
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Χιπστεριά δεν είναι επ ουδενί, είναι μια μοτό με κλασσικές γραμμές, απλή, βολική, βασική, θες να αλλάξεις μπουζί; σκύβεις απλά και τα αλλάζεις, στο κινέζικο που έχω τώρα, πρέπει να βγουν τεπόζιτο, κουτί φίλτρου αέρα και λοιπά ασυμμάζευτα. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι.....
αν είχα τα μπικικίνια την έπαιρνα χθες, αυτήν η την speed twin 900 αφού τις δοκιμάσω και τις 2 για να καταλήξω.
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Κρατα το μηχανακι που έχεις..
Φαίνεται από μακριά ότι δεν εισαι πραγματικός ρετρολάγνος ή alt left hipster..
Είμαι γνωστός για τις ηλίθιες επιλογές μου αλλά αυτή η αλλαγή είναι χειρότερη, γιατί σκοτώνεις ένα γαματο μηχανάκι για ένα μη εμπορικό… Τουλάχιστον να πήγαινες στο ντουκατι να πω πάει στο διάτανο..
Το πρωί που θα ξυπνήσεις, πλύνε καλά το πρόσωπό σου, πιες ένα φραπέ με τρεις καφέ-πέντε ζάχαρη και κοιτάξου καλά στον καθρέφτη. Μετά κατέβα δες το κόσμημα που έχεις, κάνε μια βόλτα και θα σου φύγει η όποια επιθυμία να το δώσεις, πόσο μάλλον να το σκοτώσεις για μία αδιάφορη οδηγικά μηχανή.
Μήπως τότε το ιδανικό μηχανάκι ήταν το προηγούμενο το trident;; Είναι σύγχρονο, χωρίς να τρομάζει και wife friendly απ' ότι θυμάμαι.
καλησπέρα.
Καταλαβαίνω την ανάγκη για αλλαγή, το ένα είναι ζουζούνι διάολος κ το άλλο σοβαρή μοτοσυκλέτα αλλά έχω ένσταση στον τρόπο απόκτησης της.
Τράμπα και να δώσεις και απο την τσέπη σου ,ε όχι.
Φυσικά και κατανοώ τα ''κολλήματα'' του καθένα αλλά το 5τάχυτο μην σε φοβίζει καν,είναι απλά ένα νούμερο.Για το abs συμφωνώ.
when life gets complicated... i ride.
Η αλήθεια ειναι οτι τα triumph στην Ελλάδα φεύγουν πολύ δύσκολα το λέω από προσωπική εμπειρία όταν έδωσα το America, επειδή έτυχε και οδήγησα ένα 765 rs και είμαι στα 45 μπορώ να σου πω πως συμφωνώ με την λογική σου να το δώσεις δεν έχει καμία σχέση με το 675 ειναι πολυ επιθετικό και σε καμία περίπτωση για δικαβαλο, απλά διαφωνώ με την κατεύθυνση να πάρεις αυτό στην Κρήτη από τον έμπορο
Στην θεση σου θα πήγαινα στον Κοντη και θα του έλεγα αν υπάρχει κάποιος πελάτης του που θέλει να δώσει κάποιο και επίσης εάν γνωρίζει κάποιον που να θέλει το δικό σου για αρχή.
Να πω κι εγώ τη μλκια μου?
Κράτησε το μηχανάκι σου και αγόρασε ένα Benelli Imperiale.
Την ίδια αίσθηση κλασικού θα έχεις χωρίς να πιαστείς κορόιδο.
I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Ρε σεις..
Δεν μπορούμε να λέμε κοροϊδία την απόκτηση ενός boneville.
Δεν είναι του γούστου μας αυτή την εποχή, έχουμε δει φλώρους και καρδερίνες πάνω του, οκ.
Μην ποινικοποιήσουμε τους κουλ, ο καθένας τις αξίες του και τα γούστα του.
Και εμένα το συγκεκριμένο ντιλ μου μοιάζει ζαριά απο το Λυκαβητό..
Δεν θα τα ρίξω στο κορίτσι
Τα Τ120 τα καβαλάνε χιπστερς και γουαναμπις,καβάλα στα κτήνη και τα σσπορτ συναντάς only the nicest people που έλεγε κάποτε η Χόντα![]()
Not .
when life gets complicated... i ride.
Σκέφτεσαι να δώσεις ένα μηχανάκι-μπιστόλι ΣΥΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ για να πάρεις το μηχανάκι του παππού μου;
Life begins at 45°.