το ανεβασα και πριν αλλα χαθηκε(?!)
https://www.motomag.gr/news/nea-mont...ropi-me-euro-5
Τα περιμένουμε και Ευρώπη με Euro 5+ κινητήρα!
μετα απο το tuareg 457 τωρα και αυτο!
το ανεβασα και πριν αλλα χαθηκε(?!)
https://www.motomag.gr/news/nea-mont...ropi-me-euro-5
Τα περιμένουμε και Ευρώπη με Euro 5+ κινητήρα!
μετα απο το tuareg 457 τωρα και αυτο!
ΕΜΠ1 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓ1
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
Απο πού ήρθε τώρα αυτό;
Σωστός κυβισμός, σωστό βάρος, όμορφο. Άμα θέλει η σούζι πάντως, απλά δεν πιάνεται.
Αν κρίνω από τη συμπίεση μάλλον δε θα είναι κανά πιστόλι αλλά δεν έχει σημασία όσο το βάρος μένει χαμηλά. Μόνη ένσταση... το πεντάρι κιβώτιο ήταν δύσκολο να αλλάξει;
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Επιτέλους έρχεται!
Το ακούγαμε ότι ετοιμάζεται ψεκαστό DRZ εδώ και χρόνια, σε σημείο που είχε γίνει "ανέκδοτο", αλλά η Σουζούκαρα το άφησε να ωριμάσει σε δρύινο βαρέλι, για να βγει καλό.
Σχεδιαστικά δεν περιμένα καμία "φωτεινή πρωτοπορία", θυμίζει RMZ και ολίγον από TM στο μπροστινό φανάρι, αλλά γενικά συμπαθητικό.
Μεγάλο συν, η καλαίσθητη εξάτμιση και όχι οι θερμοσίφωνες που βάζουν κάτι άλλοι.
150 κιλά στεγνά, που αναφέρει το άρθρο, με πλαστικό ντεπόζιτο, υποπλαίσο αλουμινίου, κλπ. δεν νομίζω.
145 κιλά γεμάτο ήταν το παλιό.
Περιμένουμε να δούμε και νούμερα και αν είναι γύρω στα 35 άλογα τροχό μια χαρά θα είναι.
Ιαπωνικό πολιτικό είναι, μην είμαστε και αχάριστοι.
Άλλωστε σε κάνα χρόνο το πολύ τα αμερικανάκια θα αρχίσουν να βγάζουν κιτ, για όποιον νομίζετε ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω.
Αλλά ρε Σουζουκάρα 5άρι κιβώτιο το 2024;;;
Βάλε ένα ζεύγος γρανάζια ακόμα, τι ψυχή έχουν.
Oldfarts never die
ένα κίτρινο μοτάρντ με τα καλάμια αυτά , μια άφτερ κ αν ήταν εφικτό μια σχετικά λογική τιμή, θα είναι ταμάμ.
Τώρα που το σκέφτομαι, μοτάρντ της προκοπής στα 400 κυβικά πλέον υπάρχει ?
οχι. το drz και η έλευση του ξανα στην ευρώπη ειναι πραγματικα το πιο σημαντικο νεο του 2025 για τον κοσμο της μοτοσυκλέτας. δεν υπαρχει μικρο μονοκυλινδρο sm euro5 σε παραγωγη αυτη τη στιγμη. δεν υπαρχει εδω και χρονια βασικα. δεν υπαρχει ιαπωνικο 400αρι μονοκυλινδρο επισης εδω και πολλα χρονια. η επιτυχια του RΕ και του CF τους ανοιξε τα ματια. γουστο θα εχει να δουμε ξανα και KLR/XT κτλ. ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!
Έρχεται το 390 όμως.
σαφως αλλα πολυ διαφορετικες μοτοσυκλετες στην πραξη. για γουστα και τρελλιτσα το 390 θα ειναι καλυτερο λογικα, πιο ελαφρυ πιστευω και πιο μοντερνο. αλλα αν θες καθημερινο μηχανακι να το κρατησεις χρονια να του πιεις το αιμα χωρις να σου πιει το δικο σου το drz ειναι η σωστη επιλογη. πολλα κυκλοφορουν ακομα στην ελλαδα 20 χρονια μετα.
Όλοι το ίδιο είπαμε λείπει η 6τη για ταξιδάκια
Αλλά όπως και να έχει είναι πολύ ευχάριστο που ξαναμπαίνουν στη κατηγορία
Αισθητικά μαρεσει λόγω διαχρονικότητας με επιμέρους λίφτινγκ
Πολύ καλό.
Ελπίζω πως θα έχει ποιότητα Suzuki και θα είναι πραγματικά μια μοτοσυκλέτα για πάντα- εννοώ το εντουράκι.
Τα λίγα γκάζια δεν θα με χαλούσαν , ''racing'' μοτέρ σημαίνει προβλήματα όπως και η έλλειψη 6ης δεν βλέπω πως είναι πρόβλημα,
εξάλλου με πόσα θα ταξιδέψεις πάνω σε ''εντούρο'' όχημα; 100/120 χλμ/ω; Με παραπάνω χλμ/ω θα το μετανιώσεις νωρίς .
Καλό,καλό .
εντιτ και πραγματικό ονοφ,όχι σαν τα μοντέρνα με τις εξατμίσεις να περνάνε από κάτω![]()
Τελευταία τροποποίηση από katsar; 04/11/2024 στις 17:28.
when life gets complicated... i ride.