Σελίδα 1 από 12 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 178

Θέμα: Suzuki DR-Z 4S και DR-Z 4SM 2025

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558

    Suzuki DR-Z 4S και DR-Z 4SM 2025

    το ανεβασα και πριν αλλα χαθηκε(?!)

    https://www.motomag.gr/news/nea-mont...ropi-me-euro-5

    Τα περιμένουμε και Ευρώπη με Euro 5+ κινητήρα!

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DR-Z400SMRLM5_30H_diagonal_2400x1600.jpg 
Προβολές:	459 
Μέγεθος:	97,6 KB 
ID:	457594

    μετα απο το tuareg 457 τωρα και αυτο!

  2. #2
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.626
    Έπρεπε!

    Ωραία δουλειά

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DR-Z400SMRLM5_Q1T_top_2400x1500.jpg 
Προβολές:	437 
Μέγεθος:	39,0 KB 
ID:	457596

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.924
    ΕΜΠ1 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓ1
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Απο πού ήρθε τώρα αυτό;

    Σωστός κυβισμός, σωστό βάρος, όμορφο. Άμα θέλει η σούζι πάντως, απλά δεν πιάνεται.
    Αν κρίνω από τη συμπίεση μάλλον δε θα είναι κανά πιστόλι αλλά δεν έχει σημασία όσο το βάρος μένει χαμηλά. Μόνη ένσταση... το πεντάρι κιβώτιο ήταν δύσκολο να αλλάξει;

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Απο πού ήρθε τώρα αυτό;

    Σωστός κυβισμός, σωστό βάρος, όμορφο. Άμα θέλει η σούζι πάντως, απλά δεν πιάνεται.
    Αν κρίνω από τη συμπίεση μάλλον δε θα είναι κανά πιστόλι αλλά δεν έχει σημασία όσο το βάρος μένει χαμηλά. Μόνη ένσταση... το πεντάρι κιβώτιο ήταν δύσκολο να αλλάξει;
    εχει παααρα πολλες αλαγες αλλα το κιβωτιο εμεινε 5αρι. παντως αν καταφερει να του δωσει 35 πραγματικα αλογα (γιατι το παλιο δεν εκανε για sm, ηταν αργο) το 5αρι σασμαν δεν ειναι και το τελος του κοσμου. το abs που δεν απενεργοποιείτε μπροστα ομως...κριμα.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    εχει παααρα πολλες αλαγες αλλα το κιβωτιο εμεινε 5αρι. παντως αν καταφερει να του δωσει 35 πραγματικα αλογα (γιατι το παλιο δεν εκανε για sm, ηταν αργο) το 5αρι σασμαν δεν ειναι και το τελος του κοσμου. το abs που δεν απενεργοποιείτε μπροστα ομως...κριμα.
    Θυμάμαι το 400αρι Enduro ειχε 40 άλογα ρόδα. Τόσο δύσκολο θα είναι να εχει τουλάχιστον τόσα?
    Πάντως είναι μουν@ρος...!
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Θυμάμαι το 400αρι Enduro ειχε 40 άλογα ρόδα. Τόσο δύσκολο θα είναι να εχει τουλάχιστον τόσα?
    Πάντως είναι μουν@ρος...!
    ειχε μεγαλύτερη συμπιεση και ηταν euro -1 αυτο ειναι πολιτικες εκδοσεις μονο euro5.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.630
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    εχει παααρα πολλες αλαγες αλλα το κιβωτιο εμεινε 5αρι. παντως αν καταφερει να του δωσει 35 πραγματικα αλογα (γιατι το παλιο δεν εκανε για sm, ηταν αργο) το 5αρι σασμαν δεν ειναι και το τελος του κοσμου. το abs που δεν απενεργοποιείτε μπροστα ομως...κριμα.
    Έχει πολύ κοντό κιβώτιο και η έλλειψη 6ης δεν βοηθάει στις εκδρομές.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.032
    Επιτέλους έρχεται!
    Το ακούγαμε ότι ετοιμάζεται ψεκαστό DRZ εδώ και χρόνια, σε σημείο που είχε γίνει "ανέκδοτο", αλλά η Σουζούκαρα το άφησε να ωριμάσει σε δρύινο βαρέλι, για να βγει καλό.

    Σχεδιαστικά δεν περιμένα καμία "φωτεινή πρωτοπορία", θυμίζει RMZ και ολίγον από TM στο μπροστινό φανάρι, αλλά γενικά συμπαθητικό.
    Μεγάλο συν, η καλαίσθητη εξάτμιση και όχι οι θερμοσίφωνες που βάζουν κάτι άλλοι.

    150 κιλά στεγνά, που αναφέρει το άρθρο, με πλαστικό ντεπόζιτο, υποπλαίσο αλουμινίου, κλπ. δεν νομίζω.
    145 κιλά γεμάτο ήταν το παλιό.

    Περιμένουμε να δούμε και νούμερα και αν είναι γύρω στα 35 άλογα τροχό μια χαρά θα είναι.
    Ιαπωνικό πολιτικό είναι, μην είμαστε και αχάριστοι.
    Άλλωστε σε κάνα χρόνο το πολύ τα αμερικανάκια θα αρχίσουν να βγάζουν κιτ, για όποιον νομίζετε ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω.

    Αλλά ρε Σουζουκάρα 5άρι κιβώτιο το 2024;;;
    Βάλε ένα ζεύγος γρανάζια ακόμα, τι ψυχή έχουν.
    Oldfarts never die

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.181
    ένα κίτρινο μοτάρντ με τα καλάμια αυτά , μια άφτερ κ αν ήταν εφικτό μια σχετικά λογική τιμή, θα είναι ταμάμ.

    Τώρα που το σκέφτομαι, μοτάρντ της προκοπής στα 400 κυβικά πλέον υπάρχει ?

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THRESH Προβολή μηνύματος
    ένα κίτρινο μοτάρντ με τα καλάμια αυτά , μια άφτερ κ αν ήταν εφικτό μια σχετικά λογική τιμή, θα είναι ταμάμ.

    Τώρα που το σκέφτομαι, μοτάρντ της προκοπής στα 400 κυβικά πλέον υπάρχει ?
    οχι. το drz και η έλευση του ξανα στην ευρώπη ειναι πραγματικα το πιο σημαντικο νεο του 2025 για τον κοσμο της μοτοσυκλέτας. δεν υπαρχει μικρο μονοκυλινδρο sm euro5 σε παραγωγη αυτη τη στιγμη. δεν υπαρχει εδω και χρονια βασικα. δεν υπαρχει ιαπωνικο 400αρι μονοκυλινδρο επισης εδω και πολλα χρονια. η επιτυχια του RΕ και του CF τους ανοιξε τα ματια. γουστο θα εχει να δουμε ξανα και KLR/XT κτλ. ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Έρχεται το 390 όμως.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Έρχεται το 390 όμως.
    σαφως αλλα πολυ διαφορετικες μοτοσυκλετες στην πραξη. για γουστα και τρελλιτσα το 390 θα ειναι καλυτερο λογικα, πιο ελαφρυ πιστευω και πιο μοντερνο. αλλα αν θες καθημερινο μηχανακι να το κρατησεις χρονια να του πιεις το αιμα χωρις να σου πιει το δικο σου το drz ειναι η σωστη επιλογη. πολλα κυκλοφορουν ακομα στην ελλαδα 20 χρονια μετα.

  14. #14
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.039
    Όλοι το ίδιο είπαμε λείπει η 6τη για ταξιδάκια
    Αλλά όπως και να έχει είναι πολύ ευχάριστο που ξαναμπαίνουν στη κατηγορία
    Αισθητικά μαρεσει λόγω διαχρονικότητας με επιμέρους λίφτινγκ

  15. #15
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.659
    Πολύ καλό.
    Ελπίζω πως θα έχει ποιότητα Suzuki και θα είναι πραγματικά μια μοτοσυκλέτα για πάντα- εννοώ το εντουράκι.
    Τα λίγα γκάζια δεν θα με χαλούσαν , ''racing'' μοτέρ σημαίνει προβλήματα όπως και η έλλειψη 6ης δεν βλέπω πως είναι πρόβλημα,
    εξάλλου με πόσα θα ταξιδέψεις πάνω σε ''εντούρο'' όχημα; 100/120 χλμ/ω; Με παραπάνω χλμ/ω θα το μετανιώσεις νωρίς .
    Καλό,καλό .

    εντιτ και πραγματικό ονοφ,όχι σαν τα μοντέρνα με τις εξατμίσεις να περνάνε από κάτω
    Τελευταία τροποποίηση από katsar; 04/11/2024 στις 17:28.
    when life gets complicated... i ride.

Σελίδα 1 από 12 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. DR 650 SE και στροφόμετρο???
    από vaska στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2014, 06:10
  2. Suzuki GSXR 750 k6 και ανταγωνισμος...
    από Spazz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2007, 20:29
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2007, 19:31
  4. Suzuki διωχνει τον Roberts και παιρνει Biaggi...
    από idi στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2005, 02:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF