Σελίδα 5 από 12 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 180

Θέμα: Suzuki DR-Z 4S και DR-Z 4SM 2025

  1. #61
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Αφήνεις ήδη τη σύζυγο να γράφει με τον λογαριασμό σου;
    Θα αλλάξω Nickname σε
    Χάρης-Εμμα (Κοινο Προφιλ)
    The Dirty Harry

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skolix Προβολή μηνύματος
    Κουραστικό για το μοτέρ? Κουραστικό για τον επιβάτη?
    Κουραστικό και για το μοτέρ και για τον επιβάτη. Είναι άλλο να ταξιδεύεις με 110-120 σε ένα sweet point του κινητήρα και άλλο να είσαι κοντά στα κόκκινα.

    Να συμπληρώσω πως μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο και στον σωλήνα και είναι πολύ εύκολο να δεις για ποιο λόγο από το 2010 και μετά όλοι όσοι ήθελα να καλύπτουν αποστάσεις έδιναν τα DRZ. Επειδή γράφω πολύ προσεκτικά όταν καταθέτω τη γνώμη μου λέω -ξανά- πως αυτή είναι μια άποψη δική μου που όμως θα την συναντήσετε ως αντίκρισμα συχνά στο διαδίκτυο. Το DRZ αποτελούσε για πολλά χρόνια μια μοτοσυκλέτα που ήταν στις επιλογές μου ως αυθεντική adventure μοτοσυκλέτα, από ένα σημείο και μετά όμως θεωρώ πως το 5άρι κιβώτιο είναι παλιακή τεχνολογία, πόσο μάλλον σε μικρομεσαίο μοτέρ.

    Όποιος ζει στην Αθήνα και θέλει να κάνει εκδρομική εντουράδα τύπου Πάρνηθα, προφανώς και δεν θα έχει πρόβλημα. Αν όμως είναι μοτοσυκλέτα που θα ταξιδεύει.. θα σιχτιρίσει. Εκτός αν η SUZUKI νομίζει πως όοοοοοοοολες οι άλλες εταιρείες είναι ηλίθιες και χρησιμοποιούν 6τάχυτα κιβώτια. Εδώ το XT660Z Tenere είχα (που στο κάτω - κάτω είχε και κυβικά) κι έψαχνα την έκτη....

    Τα άλογα του WR250R θα τα βρεις στο διαδίκτυο από 30 μέχρι 32 (πάντα στρόφαλο ανακοινώνουν οι Γιάπωνες), η Yamaha επίσημα ανακοινώνει το κλασματικό 30,7. Μακάρι να ξανάβγαινε τέτοιο μηχανάκι (άλλα δε θα βγει), όπως λένε οι Αυστραλοί μόνο από λάθος το άφησαν και βγήκε στη παραγωγή και για αυτό ήταν και πανάκριβο την εποχή του. Αρκεί κανείς να δει τον λαιμό της μοτοσυκλέτας για να καταλάβει ότι το συγκεκριμένο πλαίσιο σηκώνει και 600cc. Το μηχανάκι αυτό παντρεύει στοιχεία από καθαρόαιμα mx και πολιτικά On/off. Και ξέρω ότι δεν φαίνεται και πολύ ταπεινό να γράφω εγώ για αυτό (όντας κάτοχος) αλλά το γνωρίζω τόσο καλά μέσα κι έξω που είναι και ο πραγματικός λόγος που το χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα σύγκρισης.

    Κατά τα άλλα, κοντός ψαλμός.... ο Απρίλης έρχεται θα το δούμε το DRZ σε βουνά και δρόμους και θα έχουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα. Ανεξαρτήτως αυτού, το 5τάχυτο κιβώτιο είναι απαράδεκτο για μοτοσυκλέτα του 2025 είτε λέγεται SUZUKI, είτε HONDA, είτε ΚΤΜ είτε οτιδήποτε άλλο και δεν νιώθω καμία ανάγκη να υπερασπιστώ την επιλογή του εργοστασίου (αν και φιλοJapan) όπως δεν έχω και κανένα θέμα να ασκήσω την προσωπική μου κριτική για κάτι που εμένα μου κλωτσάει άσχημα.

  3. #63
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.586
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Κουραστικό για την μπιέλα.




    Trust me, I know.
    Σπάνε ρε τα Suzuki;

  4. #64
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.586
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι τόσο σημαντική η απουσία 6ης,αν έχει 'απλωμένη' κλιμάκωση,η 5η πχ είναι κάπου στο 0,77 θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.
    Με το ΧΤΧ 660 μια χαρά ταξίδευα.
    θα πρέπει να μας ορίσεις το "μια χαρά"

    γιατι πχ στο δικό μου μυαλό, "ΧΤ" και "μια χαρά" μπορούν να βρεθούν παρέα μόνο στην πόλη.

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	drz engine.jpg 
Προβολές:	85 
Μέγεθος:	63,2 KB 
ID:	457897

  6. #66
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι τόσο σημαντική η απουσία 6ης,αν έχει 'απλωμένη' κλιμάκωση,η 5η πχ είναι κάπου στο 0,77 θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.
    Με το ΧΤΧ 660 μια χαρά ταξίδευα.
    Νομίζω θα συμφωνήσω. Για παραδειγμα στο στοκ 650 (dr) η κλιμάκωση ειναι τετοια που η 5η ειναι αχρειαστη και μάλλον αχρηστη πριν τα 110.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω για μπιέλα ή μοτέρ μιλάω για άνεση και αίσθηση.
    Αν οι πολλές στροφές βγάζουν πολυ κραδασμο το καταλαβαίνω. Εξαρτάται το μηχανάκι και τι κουραγια εχει ο αναβάτης ομως.

    Στο xjr πχ επίσης λενε οτι λείπει η 6η γιατί με 120χαω και στις 3.5k και στροφές εχει κραδασμούς. Αμα εχεις συνηθίσει ομως στο 650 που στις 7200 βαραει κοκκινα σου πεταει ολα τα σφραγίσματα και αποκτας σύνδρομο Ρεϊνό ενω πασχιζει να κράτησει τα 120 χαω, ολα σου φαίνονται βελούδο.

  7. #67
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Κουραστικό και για το μοτέρ και για τον επιβάτη. Είναι άλλο να ταξιδεύεις με 110-120 σε ένα sweet point του κινητήρα και άλλο να είσαι κοντά στα κόκκινα.
    [...]

    Όποιος ζει στην Αθήνα και θέλει να κάνει εκδρομική εντουράδα τύπου Πάρνηθα, προφανώς και δεν θα έχει πρόβλημα. Αν όμως είναι μοτοσυκλέτα που θα ταξιδεύει.. θα σιχτιρίσει. Εκτός αν η SUZUKI νομίζει πως όοοοοοοοολες οι άλλες εταιρείες είναι ηλίθιες και χρησιμοποιούν 6τάχυτα κιβώτια. Εδώ το XT660Z Tenere είχα (που στο κάτω - κάτω είχε και κυβικά) κι έψαχνα την έκτη....
    Στεφανε νομιζω είναι προσωπική επιλογή. Εμένα πχ δεν με πειράζει να παω με όσα δίνει το μοτερ και το σασμάν ως εκεί που νιωθω ανετα σαν οδηγός. Πχ 5η μαξ και 100 γιατί νιώθω οτι το μηχανάκι ή εγω θα σκορπισουμε με παραπανω? Ας είναι.

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    752
    Αλλο το 660 που εχει κυβισμο και ροπη να καλυψει το κενο κι αλλο ενα 400 που θα κληθει στο χωμα να δουλευει με 3 σχεσεις και σπανιως 4. Θα ειναι συχνοτερο το φαινομενο να κρεμαει στην μια και να σκαει στην αλλη.

    Η 6η θα επαιζε ρολο overdrive που λεγαμε παλια για τα αυτοκινητα ( οταν πρωτοεμφανιστηκαν τα 6 ταχυτα κιβωτια ) και πλεον παροτι τουρμπο τα κιβωτια τους εχουν 6 και 7 σχεσεις.

  9. #69
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.586
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Θα αλλάξω Nickname σε
    Χάρης-Εμμα (Κοινο Προφιλ)
    Μισο λεπτάκι...

  10. #70
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PaNick67 Προβολή μηνύματος
    Αλλο το 660 που εχει κυβισμο και ροπη να καλυψει το κενο κι αλλο ενα 400 που θα κληθει στο χωμα να δουλευει με 3 σχεσεις και σπανιως 4. Θα ειναι συχνοτερο το φαινομενο να κρεμαει στην μια και να σκαει στην αλλη.

    Η 6η θα επαιζε ρολο overdrive που λεγαμε παλια για τα αυτοκινητα ( οταν πρωτοεμφανιστηκαν τα 6 ταχυτα κιβωτια ) και πλεον παροτι τουρμπο τα κιβωτια τους εχουν 6 και 7 σχεσεις.
    Θελω να πιστευω οτι με την προσθηκη ψεκασμου αυτο το προβλημα θα το εχουν λυσει.. θεωρητικά θα εχει αρκετη ροπη χαμηλα να μην κρεμαει. Μην ξεχναμε οτι δεν ειναι καθαροαιμο, δεν το πουλανε σαν τετοιο αλλωστε.

  11. #71
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Μισο λεπτάκι...
    Θα πάθεις κάτι κακό. Μην το κάνεις.
    The Dirty Harry

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skolix Προβολή μηνύματος
    Στεφανε νομιζω είναι προσωπική επιλογή. Εμένα πχ δεν με πειράζει να παω με όσα δίνει το μοτερ και το σασμάν ως εκεί που νιωθω ανετα σαν οδηγός. Πχ 5η μαξ και 100 γιατί νιώθω οτι το μηχανάκι ή εγω θα σκορπισουμε με παραπανω? Ας είναι.
    Σου το εύχομαι ολόψυχα να το πάρεις. Μετά θα πάμε μια μικτή βόλτα με τους δικούς σου όρους και ρυθμούς (όπως θέλεις) και στα διαλείμματα θα κουβεντιάζουμε τα συμπεράσματα.
    Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να ταξιδεύω με 100, αντιθέτως. Θέλω όμως να είναι με τον σωστό τρόπο. Μακάρι να δικαιωθείς. Όπως έγραψα στο αρχικό ποστ, περίμενα μια πρόταση στα 450cc από τους Ιάπωνες. Θα δείξει...

  13. #73
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Σου το εύχομαι ολόψυχα να το πάρεις. Μετά θα πάμε μια μικτή βόλτα με τους δικούς σου όρους και ρυθμούς (όπως θέλεις) και στα διαλείμματα θα κουβεντιάζουμε τα συμπεράσματα.
    Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να ταξιδεύω με 100, αντιθέτως. Θέλω όμως να είναι με τον σωστό τρόπο. Μακάρι να δικαιωθείς. Όπως έγραψα στο αρχικό ποστ, περίμενα μια πρόταση στα 450cc από τους Ιάπωνες. Θα δείξει...
    Να κάνουμε την ιδια βόλτα με το 650 μην μπαινω σε έξοδα?
    Νομίζω ο λόγος που δεν μπηκαν στην διαδικασία να αλλαξουν κυβισμο ειναι και να μην μπουνε στα χωραφια του 650 που ειναι ακομα στην παραγωγή.

  14. #74
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.586
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Θα πάθεις κάτι κακό. Μην το κάνεις.

  15. #75
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skolix Προβολή μηνύματος
    Να κάνουμε την ιδια βόλτα με το 650 μην μπαινω σε έξοδα?
    Νομίζω ο λόγος που δεν μπηκαν στην διαδικασία να αλλαξουν κυβισμο ειναι και να μην μπουνε στα χωραφια του 650 που ειναι ακομα στην παραγωγή.
    Έχω κάνει αρκετές κοινές βόλτες και με το DRZ και με το DR650. Οπότε, γιατί όχι;

    Κοιτά, με ότι έχει ο καθένας μπορεί και να ζήσει και να περάσει φανταστικές στιγμές. Η ένσταση μου είναι ότι το 2025 να βγάζεις στη παραγωγή μηχανάκι 400 κυβικών με 5 ταχύτητες ενώ έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 6... ε, μου φαίνεται παρανοϊκό. Πραγματικά θα ήθελα να μας καταθέσει μια άποψη η Suzuki γιατί έκανε αυτήν την επιλογή. Αν έχει βάση το επιχείρημα της θα μπω στην ουρά.

Σελίδα 5 από 12 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. DR 650 SE και στροφόμετρο???
    από vaska στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2014, 06:10
  2. Suzuki GSXR 750 k6 και ανταγωνισμος...
    από Spazz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2007, 20:29
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2007, 19:31
  4. Suzuki διωχνει τον Roberts και παιρνει Biaggi...
    από idi στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2005, 02:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF