Σελίδα 3 από 12 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 174

Θέμα: Honda GB350S

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kickstart
    Εγγραφή
    25/09/2018
    Μηνύματα
    839
    Το καλύτερο βιντεακι που έχω δει μέχρι τώρα, ο τύπος οδηγάει το s κατευθείαν από τζαπαν αν κατάλαβα καλά αλλά εξηγεί ότι οι διαφορές είναι λίγες με το g, ουσιαστικά ίδιο μηχανακι. Τα εξηγεί ωραία ο τυπάς και ήρεμα χωρίς υπερβολές.
    Δεν είναι κακή επιλογή για commuter απλά λίγο αυτό 20 ονομαστικά αλογακια (δλδ κάνα 18αρι αληθινα) για 180φευγα κιλά μηχανακι + δικαβαλο και ανηφόρα ίσως να είναι ενα καποιο πρόβλημα. Για ρολαρισμα από επαρχιακό τουριστικά και ήρεμα λογικά πάντως θα ναι καλή φάση. Είμαι στον τρίτο χρόνο αμήχανος πέρα από το πιστόλι του βουνού, και το εντασσω σε μια κατηγορία που με ενδιαφέρει. Δεν ζητάω πολλά πλέον για έξω (δρομο) ηρεμία, αξιοπιστία και εμφάνιση.
    Το βίντεο..

    https://youtu.be/ahdBtRAW-co?si=f2nQF6-5Gq_GWlzj
    Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.974
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Ενώ συμφωνώ τρομερά με την τοποθέτηση του Στέφανου (σχεδόν πάντα θα έλεγα με ότι γράφει), έχω μια ένσταση μόνο για την ονομαστική ιπποδύναμη του συγκεκριμένου honda και λοιπών της κατηγοριας.

    Είναι θεωρώ εκπληκτικά λίγα τα 21 άλογα ακόμη και γι αυτού του είδους το ταξίδι.

    Αγορές όπως η Ινδία και η Κίνα, που είναι πρακτικά αναδυόμενες και έχουν "πολύ ψωμι", έχουν και τρομερές αντιθέσεις με την Ευρώπη σε επίπεδο κίνησης, δρόμων και ποιότητας τους, αγοραστικής δύναμης και φόρων στα μέγαλα κυβικά που αποτελούν μονόδρομο για τέτοιες επιλογές.

    Θεωρώ το όριο ιπποδύναμης της Α2 ως το πλέον κατάλληλο για να λάβει κανείς την ίδια ικανοποίηση που περιγράφει ο Στέφανος, μαζί με την ασφάλεια που κάποιες φορές χρειάζεται.

    P.S. κουκλί πραγματικό.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kickstart Προβολή μηνύματος
    Το καλύτερο βιντεακι που έχω δει μέχρι τώρα, ο τύπος οδηγάει το s κατευθείαν από τζαπαν αν κατάλαβα καλά αλλά εξηγεί ότι οι διαφορές είναι λίγες με το g, ουσιαστικά ίδιο μηχανακι. Τα εξηγεί ωραία ο τυπάς και ήρεμα χωρίς υπερβολές.
    Δεν είναι κακή επιλογή για commuter απλά λίγο αυτό 20 ονομαστικά αλογακια (δλδ κάνα 18αρι αληθινα) για 180φευγα κιλά μηχανακι + δικαβαλο και ανηφόρα ίσως να είναι ενα καποιο πρόβλημα. Για ρολαρισμα από επαρχιακό τουριστικά και ήρεμα λογικά πάντως θα ναι καλή φάση. Είμαι στον τρίτο χρόνο αμήχανος πέρα από το πιστόλι του βουνού, και το εντασσω σε μια κατηγορία που με ενδιαφέρει. Δεν ζητάω πολλά πλέον για έξω (δρομο) ηρεμία, αξιοπιστία και εμφάνιση.
    Το βίντεο..

    https://youtu.be/ahdBtRAW-co?si=f2nQF6-5Gq_GWlzj
    Έχοντας συμβιώσει κι εγώ για σχεδόν 5 χρόνια ΜΟΝΟ με το 250άρι μου των 30 ονομαστικών αλόγων (από το 2017 μέχρι το 2021) ανακάλυψα την ομορφιά της χαμηλής ιπποδύναμης που συνδυάζεται με χαμηλή ροπή (το δεύτερο μάλλον χειρότερο από το πρώτο). Έμαθα όμως -ξανά- να απολαμβάνω το ταξίδι σε μικρές ταχύτητες. Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι τα 10 περισσότερα άλογα στον στρόφαλο έχουν να προσφέρουν πολλά περισσότερα σε απόλαυση, δεν πρόκειται ποτέ να βγει από μια στροφή ντριφτάροντας με 30 άλογα ούτε να νιώθεις "άρπαγμα"...
    Αυτό που περιέγραψε ο Άκης στο κομμάτι της ενεργητικής ασφάλειας το ακούω, έχει βάση. Υπό συνθήκες το λίγο παραπάνω γκάζι μπορεί να σε ξεμπλέξει από μια λανθασμένη επιλογή.
    Από την άλλη, προσπαθώ να τα μετατρέπω όλα σε ευκαιρίες. Είναι μια ευκαιρία λοιπόν να μάθουμε ακόμη περισσότερο στην αμυντική οδήγηση και να δούμε μήπως -πέρα από την ασφάλεια μας- ανακαλύψουμε κάτι καινούριο και πίσω από αυτό. Δεν ξέρω. Με τσιγκλάει η ιδέα ότι πρέπει να υπάρχει απόλαυση και στους 18 ίππους.
    Κάποια νέα ή νεότερα παιδιά (όλοι παιδιά είμαστε πάνω σε μια μοτοσυκλέτα) θα νομίζουν ότι είμαστε τίποτα σαράβαλα που έχει αρχίσει να μας κυριαρχεί ο φόβος. Όχι, είχαμε την τύχη να επιβιώσουμε σε εποχές που η πληροφόρηση ήταν μικρή και η μοτοσυκλετιστική κουλτούρα μάλλον κακή. Οπότε "σήμερα" στα 54 μου νιώθω τυχερός που μπορώ να απολαμβάνω τον μοτοσυκλετισμό με γκάζια ή με χωρίς γκάζια, σε άσφαλτο και χώμα με τα μυαλά μου λίιιιιιιγο πιο προσγειωμένα. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο από όλα είναι πως καβαλάω με κυριότερο το συναίσθημα "ότι δεν έχω να αποδείξω πουθενά και σε κανέναν, τίποτα" και αυτό το κάνει πραγματικά πολύ πιο απολαυστικό. Νομίζω πως συμβαίνει σε πολλούς συνομήλικους μου και εύχομαι να συμβεί μια μέρα σε όλους όσους μας διαβάζουν σήμερα.

    Έχουμε ABS και TC σε 20 αλογάκια.... χμμμμ, μοιάζει ενδιαφέρον

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Τα περισσότερα χιλιόμετρα στη ζωή μου τα έχω κάνει με 175 κυβικά και 15 άλογα.
    Αναγκαστικά γιατί μέχρι εκεί έφτανα οικονομικά.
    Αλλά για να πω την αλήθεια ποτέ δεν ένοιωσα ότι κινδυνεύω ακόμα και στην "τότε" Εθνική με τελική 105, που οι "τότε" νταλίκες μου βγάζαν δεξί φλας όταν άδειαζε το αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσω.
    Μια χαρά μηχανάκι φαίνεται και με υπομονή θα κάνει το γύρω του κόσμου 2 φορές χωρίς σέρβις, hondaαρα.

  4. #34
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.641
    Καλά είναι παιδιά και τα 18 και τα 27 και τα 30 άλογα αλλά να μην ξεχνάμε και το σκαρί του οχήματος, αλλιώς ήταν τα 17 άλογα στο MBX 125 που είχε βάρος 100 κιλά στεγνό ή σε ένα εντουράκι των 120-130 κιλών
    και αλλιώς σε σκαρί 196 κιλών γεμάτο βενζίνη όπως το συγκεκριμένο.
    Κατά τα άλλα συμφωνώ στα περί χρήσης .
    when life gets complicated... i ride.

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.565
    30 χρόνια κυκλοφορώ στην Αθήνα μόνοκαβάλος με 250 κυβικά και 20 άλογα.
    90-100 ανά πάσα στιγμη παντού.
    Τι να κάνω τα παραπάνω;

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.345
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 18/11/2024 στις 00:50.

  7. #37
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.005
    Για όποιον μετράει τις πιστονιές και γενικώς το ψάχνει με την διαφορετική μηχανολογική εμπειρία
    το τεχνικό χαρακτηριστικό που έχει το ενδιαφέρον σε αυτό το μηχανάκι (και τους εφάμιλλους ανταγωνιστές του) είναι:
    Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 70 x 90,5 | Αερόψυκτος, 2-βάλβιδος, OHC

    Οδηγικά δε μοιάζει με τίποτα άλλο, είναι αλλο πράμα.
    Για να συμβιώσεις μαζι του θα πρέπει να εισαι οκ με αυτό, είτε να συμβιβάζεσαι, αλλιώς θα το διώξεις εύκολα
    you rise you fall you're down then you rise again

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.169
    τι εννοείς ,γιατί αναμενόμενο είναι να έχει ένα μηχανάκι με έμφαση στη ροπή ανάλογη διαδρομή επι της διαμέτρου

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.565
    το μοτερακι ειναι αυτοκινηταδικο
    μικρη ειδικη ισυς χαμηλοστροφο χαμηλοροπο
    χαλαρη οδηγηση, τερμα αξιοπιστια και οικονομια

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.536
    κοιταμε και θαυμαζουμε μια μοτοσυκλέτα που πριν 25 χρονια δεν θα προσεχαμε καν ποτε βγηκε και ποτε σταματησε να παραγεται. γιατι? γιατι οι εταιρειες σταματησαν να φτιαχνουν μοτοσυκλέτες και βγαζουν τρανσφορμερς με οθονες και σελες που χωρανε μονο εφηβες κινεζες. δεν εχει τιποτα ιδαιτερο το συγκεκριμένο απλα δεν υπαρχουν πλεον κανονικες μοτοσυκλέτες δρομου και αν υπαρχουν φορανε 125 μοτερ η 1300. ασε που ειναι απιθανο να εχουν ποιοτητα κατασκευης καλυτερη απο παιχνιδια του τζαμπο γιατι ολα ειναι κινα/ινδια.
    τελικα έπρεπε να κρατησω το Mz γιατι 40 χρονια μετα ακομα δεν εχω βρει κατι παρομοιο.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.565
    Το ιδιαίτερο που έχει είναι ότι δεν προσπαθεί να το παίξει κάτι που δεν ειναι

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.345
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Το ιδιαίτερο που έχει είναι ότι δεν προσπαθεί να το παίξει κάτι που δεν ειναι
    Το ιδιαιτερο που εχει, ειναι οτι ειναι χοντα και το παιζει εκ του ασφαλους.
    Κατι σαν το ''ηθικον πλεονεκτημα '' της αριστερας.
    Μπορει και εχει 5300-5600,μπορει και εχει 20 αλογα,μπορει και παει το πολυ 120,μπορει και ειναι για ολους πανεμορφο,και σιγουρα θα ειναι κορυφαιας ποιοτητος και αθραυστο με τα κορυφαια υλικα της κατηγοριας του.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  13. #43
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.343
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Το ιδιαιτερο που εχει, ειναι οτι ειναι χοντα και το παιζει εκ του ασφαλους......
    Θα σε μαλώσω γιατί συλλαμβάνεσαι αδιάβαστος και δεν κάνει.....Στην ηλικία μας αυτά τα θέματα
    τα παίζουμε στα δάκτυλα....τα θέματα έτσι, μην μπερδευτείς............

    Για να το παίξει εκ του ασφαλούς η χόντα, η μπεμβέ, η ντουκάτι, η γιαμάχα κλπ,κλπ, μήπως ξέρεις τι
    κουπί έχουν τραβήξει τα τελευταία 60-70-80 χρόνια, τρέχοντας σε κάθε είδους αγώνα και ραλύ ανα την υφήλιο,
    πόσες φορές έχουν μαζέψει τα μπογαλάκια τους από πίστες ντροπιασμένοι;;;;;;;;;;;;;;
    Πόση δολοπλοκία έπεσε για να κλέψουν οι γιαπωνέζοι τα σχέδια του Καάντεν και να καταφέρουν να
    φτιάξουν καλύτερα μηχανάκια;;;;;;;;;;;;;

    Ελα τώρα με τους κινέζους, που κοιτάνε να κλέψουν και να κακοαντιγράψουν ότι πετάει, ότι κολυμπάει,
    ότι κυλάει........Πώς να το παίξουν οι χτεσινοί εκ' του ασφαλούς, όταν ότι δεν έχουν εμφανίσει ούτε μιά
    καινοτομία, μας έχουν φλομώσει στα φτηνά κακέκτυπα, σε καμμιά 30- 40 χρόνια όσοι απ' αυτούς υπάρχουν
    θα το παίζουν κι' αυτοί εκ' του ασφαλούς.

    Γιά την ώρα κοιτάνε να εδραιωθούν, με ΦΤΗΝΑ αντιγραφα, και προσφέροντας εγγυήσεις και σέρβις
    με την σέσουλα, μπάς και χωθούνε σε καμμιά τρουπούλα.........
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  14. #44
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.333
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Θα σε μαλώσω γιατί συλλαμβάνεσαι αδιάβαστος και δεν κάνει.....Στην ηλικία μας αυτά τα θέματα
    τα παίζουμε στα δάκτυλα....τα θέματα έτσι, μην μπερδευτείς............

    Για να το παίξει εκ του ασφαλούς η χόντα, η μπεμβέ, η ντουκάτι, η γιαμάχα κλπ,κλπ, μήπως ξέρεις τι
    κουπί έχουν τραβήξει τα τελευταία 60-70-80 χρόνια, τρέχοντας σε κάθε είδους αγώνα και ραλύ ανα την υφήλιο,
    πόσες φορές έχουν μαζέψει τα μπογαλάκια τους από πίστες ντροπιασμένοι;;;;;;;;;;;;;;
    Πόση δολοπλοκία έπεσε για να κλέψουν οι γιαπωνέζοι τα σχέδια του Καάντεν και να καταφέρουν να
    φτιάξουν καλύτερα μηχανάκια;;;;;;;;;;;;;

    Ελα τώρα με τους κινέζους, που κοιτάνε να κλέψουν και να κακοαντιγράψουν ότι πετάει, ότι κολυμπάει,
    ότι κυλάει........Πώς να το παίξουν οι χτεσινοί εκ' του ασφαλούς, όταν ότι δεν έχουν εμφανίσει ούτε μιά
    καινοτομία, μας έχουν φλομώσει στα φτηνά κακέκτυπα, σε καμμιά 30- 40 χρόνια όσοι απ' αυτούς υπάρχουν
    θα το παίζουν κι' αυτοί εκ' του ασφαλούς.

    Γιά την ώρα κοιτάνε να εδραιωθούν, με ΦΤΗΝΑ αντιγραφα, και προσφέροντας εγγυήσεις και σέρβις
    με την σέσουλα, μπάς και χωθούνε σε καμμιά τρουπούλα.........

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.565
    θεωρω οτι το συγκεκριμενο για honda εχει και ανταγωνιστικη τιμη στα ινδοκινεζικα

Σελίδα 3 από 12 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μονοπωλειο Ανταλλακτικων Honda
    από kapeos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2005, 22:39
  2. Τώρα και αεροπλάνο από τη Honda!
    από skor-billys στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2004, 18:29
  3. H Repsol Honda
    από dimi750 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2004, 13:49
  4. Agora Honda CB-1 400
    από MARK στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF