Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 45

Θέμα: Jawa 42 FJ

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Λογω που ειμαι αργοσχολος πλεον,(μετα απο 45 χρονια απασχολησης )περιδιαβαινω τα φορουμ μοτο ανα τον κοσμο.''Αργια τεχνας κατεργαζεται''
    Πες μου ότι έμαθες και τη γλώσσα να τρελαθώ τελείως
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    669
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Γιατί ρε συ, τι βλέπεις;
    Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή, βάρος όσο ένα V strom 650. Το αστείο είναι τα 26 άλογα που ανακοινώνει, δεν τα βλέπει ούτε στον ύπνο του το κινεζομοτέρ με Euro 5. Επίσης έστω ότι τα έχει, τα 184 κιλά που τα πας; Κάποιος που επιλέγει μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, το κάνει για την ευκολία και την πρακτικότητα που προσφέρει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τόσο βαρύ σε αυτά τα κυβικά.

    Τα μοντέλα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που ζουν με λιγότερα χρήματα από εμάς, που δεν έχουν άλλη επιλογή και τα αγοράζουν φτηνά ως εγχώρια παραγωγή. Να μου το φέρουν εδώ με 3.500 ευρώ να το κάνω τί;

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή, βάρος όσο ένα V strom 650. Το αστείο είναι τα 26 άλογα που ανακοινώνει, δεν τα βλέπει ούτε στον ύπνο του το κινεζομοτέρ με Euro 5. Επίσης έστω ότι τα έχει, τα 184 κιλά που τα πας; Κάποιος που επιλέγει μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, το κάνει για την ευκολία και την πρακτικότητα που προσφέρει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τόσο βαρύ σε αυτά τα κυβικά.

    Τα μοντέλα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που ζουν με λιγότερα χρήματα από εμάς, που δεν έχουν άλλη επιλογή και τα αγοράζουν φτηνά ως εγχώρια παραγωγή. Να μου το φέρουν εδώ με 3.500 ευρώ να το κάνω τί;
    Χαχαχαχαχαχα

    3.500€;



    Πάνω από 6500€ η τιμούλα του




    Ρίξε μία ματια εδώ για να καταλάβεις Jawa Hellas
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    809
    200 κιλά, 28 αλογαχαχαχαχαχαχαχα!!
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    721
    Αυτες οι μοτο στην χωρα παραγωγης τους πρεπει να ειναι ονειρο για πολλους, μιας και συνηθως με 125-150 κεκ κυκλοφορουν.

    Εδω ερχονται γιατι απευθυνονται σε χιπστερς κλπους μοδατους , με το κρανακι το παλιακο, το δερματινο το βιντατζ, κλπ. ΔΕΝ απευθυνονται σε μοτοσυκλετιστες αλλα σε χρηστες μηχανης με διαθεση να μην περνουν απαρατηρητοι οπως θα συνεβαινε με ενα σκουτερακι 200 κεκ.

  6. #21
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.561
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή, βάρος όσο ένα V strom 650. Το αστείο είναι τα 26 άλογα που ανακοινώνει, δεν τα βλέπει ούτε στον ύπνο του το κινεζομοτέρ με Euro 5. Επίσης έστω ότι τα έχει, τα 184 κιλά που τα πας; Κάποιος που επιλέγει μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, το κάνει για την ευκολία και την πρακτικότητα που προσφέρει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τόσο βαρύ σε αυτά τα κυβικά.

    Τα μοντέλα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που ζουν με λιγότερα χρήματα από εμάς, που δεν έχουν άλλη επιλογή και τα αγοράζουν φτηνά ως εγχώρια παραγωγή. Να μου το φέρουν εδώ με 3.500 ευρώ να το κάνω τί;
    Δεν μπορώ να δω πως έφτιαξαν τα καπάκια ή πόσο αντέχουν τα χρώμια.
    Βλέπω μια μοτοσυκλέτα με δικά της σχεδιασμένα περιφερειακά και κινητήρα.
    Όλα δείχνουν ποιότητα κατασκευής, πρωτότυπα και σχεδιασμένα με άμεσες αναφορές στην ιστορία της Jawa.

    Ο κινητήρας ποιον αντιγράφει; εμένα μου φαίνεται μια πολύ καλή προσπάθεια, πλούσια στην παραγωγή σε κόστος καλουπιών κ.λπ.

    228κ και 28hp μέσα στην πόλη με μετακινούσαν τέλεια χωρίς να ζορίζω και θέμα είχα με τα φρένα που ήταν αδύναμα.
    Εκτός πόλης ήταν καλά γιατί ταξίδευες χωρίς να σε επηρεάζει ο αέρας κ.λπ.

    2300ε δεν είναι φθηνά στην ινδία με μισθούς 150ε .

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2stroker Προβολή μηνύματος
    200 κιλά, 28 αλογαχαχαχαχαχαχαχα!!
    Γιατί το Χόντα cb350,που πολλοί εδώ μέσα το ζαχαρωνουν και το εκθιαζουν (επειδή είναι Χόντα βεβαίως) πόσα εχει;;; Τα ίδια κιλά ,με 20 ίππους.Αυτες οι μηχανές ,σ αυτήν την κατηγορία τόσα έχουν οι περισσότερες.Το γιαβα έχει τους περισσότερους να ξέρεις απ' όλους τους άλλους στην κατηγορία του.

  8. #23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Πες μου ότι έμαθες και τη γλώσσα να τρελαθώ τελείως
    Ε όχι ρε συ.Στα αγγλόφωνα μπαίνω.Στην Ινδία λόγω διαλέκτων πολλοί επικοινωνούν με αγγλικά, μεταξύ τους.

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Δεν μπορώ να δω πως έφτιαξαν τα καπάκια ή πόσο αντέχουν τα χρώμια.
    .....
    Όλα δείχνουν ποιότητα κατασκευής......
    Πως από το ένα έφτασες στο άλλο;
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    981
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή,...
    Αυτό είναι εικασία μέχρι αποδείξεως, εκτός και αν υπάρχει εργαστηριακή μελέτη από ανεξάρτητο εργαστήριο που επιβεβαιώνει κάτι σχετικό με τη σύσταση των μεταλλικών μερών.

    Κατά τα άλλα μαζί σου, αλλά σε αυτήν την κατηγορία (και σε άλλες) συνεχίζουμε να βλέπουμε "κουρσούμια".
    Τελευταία τροποποίηση από SeniorCanardo; 18/11/2024 στις 09:31.
    Oldfarts never die

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Ε όχι ρε συ.Στα αγγλόφωνα μπαίνω.Στην Ινδία λόγω διαλέκτων πολλοί επικοινωνούν με αγγλικά, μεταξύ τους.
    Διαβάζεις Ινδούς στα Αγγλικά; Πρόσεχε μη βρεθείς στη τεχνική υποστήριξη της Microsoft χωρίς να το καταλάβεις
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  12. #27
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    443
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Διαβάζεις Ινδούς στα Αγγλικά; Πρόσεχε μη βρεθείς στη τεχνική υποστήριξη της Microsoft χωρίς να το καταλάβεις
    Σαν την ηλικιωμένη από τη Μοντάνα που της άδειασαν τον λογαριασμό?

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    Σαν την ηλικιωμένη από τη Μοντάνα που της άδειασαν τον λογαριασμό?
    Στερεοτυπική δουλειά Ινδών εκτός συνόρων Ινδίας
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    Σαν την ηλικιωμένη από τη Μοντάνα που της άδειασαν τον λογαριασμό?
    αμα βρουν τιποτα ,ας τον αδειασουν.

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή, βάρος όσο ένα V strom 650. Το αστείο είναι τα 26 άλογα που ανακοινώνει, δεν τα βλέπει ούτε στον ύπνο του το κινεζομοτέρ με Euro 5. Επίσης έστω ότι τα έχει, τα 184 κιλά που τα πας; Κάποιος που επιλέγει μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, το κάνει για την ευκολία και την πρακτικότητα που προσφέρει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τόσο βαρύ σε αυτά τα κυβικά.

    Τα μοντέλα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που ζουν με λιγότερα χρήματα από εμάς, που δεν έχουν άλλη επιλογή και τα αγοράζουν φτηνά ως εγχώρια παραγωγή. Να μου το φέρουν εδώ με 3.500 ευρώ να το κάνω τί;
    1)πως φαινεται αυτο με το ματι?
    2)σε τι διαφερει στο λιωσιμο,ενα μασιφ κομματι χαλυβα,απο ενα ρινισμα?
    3)οι αλλοι -που κι αυτοι χρησιμοποιουν ανακυκλωμενο χαλυβα-τι καλυτερη επιλογη εχουν.??

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2006, 07:08
  2. καρμπ. Keihin FCR 40-42....
    από athandim στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2006, 19:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF