Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Αφαίρεση Θερμοστάτη από X-Max 250 - Τι να κάνω;

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/11/2024
    Μηνύματα
    7

    Αφαίρεση Θερμοστάτη από X-Max 250 - Τι να κάνω;

    Καλημέρα σε όλους τους moto riders!

    Δημοσιεύω εδώ γιατί δεν είδα να υπάρχει κατηγορία για scooters / X-Max στο τμήμα της Yamaha. Αν δεν το είδα καλά ή είμαι σε λάθος μέρος, ζητώ συγγνώμη και παρακαλώ πείτε μου πού να πάω ή μεταφέρετε το θέμα εκεί.

    Στο X-Max 250 μου (μοντέλο/αγορά 2011) ο δείκτης θερμοκρασίας άρχισε να ανεβαίνει πάνω από τη μεσαία ένδειξη, κάτι που δεν έκανε ποτέ στο παρελθόν. Το είχα παρατηρήσει να γίνεται σποραδικά πριν λίγους μήνες, αλλά δεν το έκανε συχνά. Την τελευταία βδομάδα το κάνει σχεδόν καθημερινά και την τελευταία φορά που το έκανε πήγε στο μέγιστο και αναβόσβησε το εικονίδιο με το θερμόμετρο. Κυρίως το κάνει τα μεσημέρια που επιστρέφω απ' τη δουλειά, λίγο πριν το σβήσω (όταν σταματήσει να κινείται και πέφτει η ροή του αέρα). Σε κάθε περίπτωση, το βεντιλατέρ ενεργοποιείται και μετά από λίγο η ένδειξη επανέρχεται στη μεσαία θέση.

    Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο, επίσημο συνεργείο Yamaha και αφού το είδαν μου είπαν ότι έκαναν καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, έβαλαν φρέσκο ψυκτικό υγρό, έκαναν εξαέρωση, άλλαξαν μια τάπα, έλεγξαν τον θερμοστάτη και ήταν λειτουργικός, αλλά τον αφαίρεσαν τελείως , γιατί λένε ότι με το θερμό κλίμα της Ελλάδας δεν χρειάζεται να υπάρχει!

    Επειδή με προβληματίζει πολύ αυτό, δηλαδή δεν είναι δυνατόν ο κατασκευαστής να έβαλε τον θερμοστάτη τυχαία, θέλω τη γνώμη σας. Να αφήσω το scooter χωρίς θερμοστάτη ή να του πω να τον ξαναβάλει επάνω; Δεν μου αρέσει καθόλου να λείπει ένα τέτοιο ενεργό εξάρτημα από το κύκλωμα ψύξης.

    Ποια είναι η άποψή σας; Να το αφήσω έτσι (χωρίς θερμοστάτη) ή να τον ξαναβάλω (στο ίδιο ή σε άλλο συνεργείο ή και μόνος μου, αν είναι προσβάσιμο το σημείο);

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
    Τελευταία τροποποίηση από X-Max-Rider; 25/11/2024 στις 16:31. Αιτία: Διόρθωση κειμένου.

  2. #2
    Scooteroμέλος Το avatar του/της Dimos35
    Εγγραφή
    18/07/2007
    Μηνύματα
    337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από X-Max-Rider Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα σε όλους τους X-Max riders!

    Δημοσιεύω εδώ γιατί δεν είδα να υπάρχει κατηγορία για scooters / X-Max στο τμήμα της Yamaha. Αν μου ξ ή είμαι σε λάθος μέρος, ζητώ συγγνώμη και παρακαλώ πείτε μου πού να πάω ή μεταφέρετε το θέμα εκεί.

    Στο X-Max 250 μου (μοντέλο/αγορά 2011) ο δείκτης θερμοκρασίας άρχισε να ανεβαίνει πάνω από τη μεσαία ένδειξη, κάτι που δεν έκανε ποτέ στο παρελθόν. Το είχα παρατηρήσει να γίνεται σποραδικά πριν λίγους μήνες, αλλά δεν το έκανε συχνά. Την τελευταία βδομάδα το κάνει σχεδόν καθημερινά και την τελευταία φορά που το έκανε πήγε στο μέγιστο και αναβόσβησε το εικονίδιο με το θερμόμετρο. Κυρίως το κάνει τα μεσημέρια που επιστρέφω απ' τη δουλειά, λίγο πριν το σβήσω (όταν σταματήσει να κινείται και πέφτει η ροή του αέρα). Σε κάθε περίπτωση, το βεντιλατέρ ενεργοποιείται και μετά από λίγο η ένδειξη επανέρχεται στη μεσαία θέση.

    Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο, επίσημο συνεργείο Yamaha και αφού το είδαν μου είπαν ότι έκαναν καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, έβαλαν φρέσκο ψυκτικό υγρό, έκαναν εξαέρωση άλλαξαν μια τάπα, έλεγξαν τον θερμοστάτη και ήταν λειτουργικός, αλλά τον αφαίρεσαν τελείως , γιατί λένε ότι με το θερμό κλίμα της Ελλάδας δεν χρειάζεται να υπάρχει!

    Επειδή με προβληματίζει πολύ αυτό, δηλαδή δεν είναι δυνατόν ο κατασκευαστής να έβαλε τον θερμοστάτη τυχαία, θέλω τη γνώμη σας. Να αφήσω το scooter χωρίς θερμοστάτη ή να του πω να τον ξαναβάλει επάνω; Δεν μου αρέσει καθόλου να λείπει ένα τέτοιο ενεργό εξάρτημα από το κύκλωμα ψύξης.

    Ποια είναι η άποψή σας; Να το αφήσω έτσι (χωρίς θερμοστάτη) ή να τον ξαναβάλω (στο ίδιο ή σε άλλο συνεργείο ή και μόνος μου, αν είναι προσβάσιμο το σημείο);

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
    Μα τι λες τώρα!
    Φίλε δεν θα το δεχόμουν. Θα ήταν λόγος να μην ξαναπατήσω το πόδι μου εκεί. Μήπως δεν κατάλαβες καλά; Άκου λέει έχουμε θερμό κλίμα...
    Not written with AI

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    699
    Λογικά είχε κολλήσει ο θερμοστάτης και για να μην σε χρεώσει ανταλλακτικό απλά τον έβγαλε. Αν δεν ζεις από Σουφλί ναι και πάνω δεν θα έχεις πρόβλημα.

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Να τους πεις να ερχονται καθε πρωί τον Χειμώνα με καμινετα να σου ζεσταινουν το μοτερ πριν ξεκινησεις..

    Μαλλον κατι δεν καταλαβες καλα, οπως ειπε και ο προλαλήσας, γιατί η βασικη δουλεια του θερμοστατη ειναι να κρατάει κλειστό το κύκλωμα ψύξης μεχρι να ερθει ο κινητήρας σε κανονικη θερμοκρασία λειτουργείας (80-85οC στο ψυκτικό υγρό)..

    Αν έφταιγε ο θερμοστατης για την ανοδο της θερμοκρασίας (π.χ. αργούσε να ανοίξει), θα βαρούσε κοκκινο απο τα πρωτα λεπτα λειτουργείας..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/11/2024
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Να τους πεις να ερχονται καθε πρωί τον Χειμώνα με καμινετα να σου ζεσταινουν το μοτερ πριν ξεκινησεις..

    Μαλλον κατι δεν καταλαβες καλα, οπως ειπε και ο προλαλήσας, γιατί η βασικη δουλεια του θερμοστατη ειναι να κρατάει κλειστό το κύκλωμα ψύξης μεχρι να ερθει ο κινητήρας σε κανονικη θερμοκρασία λειτουργείας (80-85οC στο ψυκτικό υγρό)..

    Αν έφταιγε ο θερμοστατης για την ανοδο της θερμοκρασίας (π.χ. αργούσε να ανοίξει), θα βαρούσε κοκκινο απο τα πρωτα λεπτα λειτουργείας..
    Ευχαριστώ πολύ OldMan (και τους Δήμο και Γιώργο, που απάντησαν).

    Κι εγώ απόρησα όταν μου το είπαν σήμερα τηλεφωνικά! Τους ξαναρώτησα αν εννοούν ολική αφαίρεση του θερμοστάτη και μου είπαν ναι, τον αφαίρεσαν τελείως! Μου είπαν κατά λέξη "ο κατασκευαστής βάζει θερμοστάτη για να καλύψει όλες τις περιοχές του κόσμου, αλλά εδώ στην Ελλάδα έχουμε ζεστό κλίμα, οπότε δεν χρειάζεται." Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι κατάλαβα σωστά. Τι να πω...

    Είναι επίσημο, εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Yamaha στην Αθήνα, εμφανίζεται μάλιστα και στο site της Yamaha.

    Δεν θέλω να δώσω λεπτομέρειες, για λόγους ηθικούς (αν και ίσως θα έπρεπε).

    Κρίμα πάντως. Το X-Max μου είναι σχεδόν 14 χρόνων και είναι κόσμημα, σαν καινούργιο, το προσέχω και στη λεπτομέρεια. Να κάνει κάτι τέτοιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Yamaha είναι θλιβερό πραγματικά.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    699
    Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς και να αγχώνεσαι. Πολλά μοντέλα Yamaha (κυρίως δίχρονα) έρχονταν χωρίς θερμοστάτη σε Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία και Ιταλία.

    Δεν είναι κάτι τόσο τρομερό, σε δικιά μου μηχανή θα το έκανα και μόνος μου αν είχα θέμα. Αν έχεις θερμοκρασία περιβάλλοντος πάνω από 10 βαθμούς κελσίου, βάζε μπρος και μέχρι να φορέσεις κράνος και γάντια είσαι έτοιμος. Αν έχεις πιο κάτω μέχρι 2-3 περίμενε 2 λεπτά στο ρελαντί. Αν έχεις ακόμα χαμηλότερες πρέπει να τον ξαναβαλεις.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Νομιζω ότι, τουλάχιστον δεοντολογικά, θα έπρεπε να σε ενημερώσουν για τις πιθανές συνέπειες της αφαιρεσης του θερμοστατη (δεν εισαι υποχρεωμενος να τις ξέρεις) και να ζητήσουν την εγκρισή σου πριν προβουν στην συγκςεκριμένη ενέργεια..

    Επίσης, αυτό το "μηχανικώς παράδοξο" του ενώ ειναι λειτουργικό ενα εξάρτημα (κατα δήλωσή τους) το αφαιρούν, ομολογώ ότι δεν το καταλαβαίνω..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.290
    Ρε τι διαβαζουμε...
    Πες τους να στο δειξουν και στο μανιουαλ εκει που αναφερει οτι στην Ελλαδα μπορειτε να τον αφαιρεσετε.
    Δεν χρειαζεται...

    Απο φλατζα πως παει?
    Ride(s) the wind of change...

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    ουσιαστικα ειναι αχρηστος οποτε αφαιρεσανε ενα point of failure. λειτουργικος στον ελεγχο τους ηταν αλλα πιθανον αυτος να ειναι το προβλημα τελικα γιαυτο τον εβγαλαν. το θεμα ειναι, δουλευει καλα τωρα?

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.883
    Οι περισσότερες φθορές σε ένα μοτέρ γίνονται όταν αυτό είναι κρύο,, ο θερμοστάτης είναι εκεί για να περιορίζει-κλεινει την ροή του νερού από το ψυγείο στο μοτέρ,,για να ζεσταθεί γρήγορα το μοτέρ και να μειωθούν οι φθορές,,, μόλις ζεσταθεί το μοτέρ ο θερμοστάτης ανοίγει και λειτουργεί σαν να τον είχες αφαιρέσει...

    Τώρα εσύ το έχασες αυτό,, με τα κρύα μπορεί να αργεί πάρα πολύ να ζεσταθεί και να κάνεις ζημιά αν το ανοίξεις κρύο,, μπορεί και καν να μην φτάνει ποτέ σε θερμοκρασία λειτουργίας γιατί ο θερμοστάτης θα μπορούσε και στο πολύ κρυο να κλείνει για να ανεβάσει θερμοκρασία το μοτέρ...

    Στο nsr μου με θερμοστάτη στα πολύ κρύα κοντά 0 βαθμούς ήθελε να πηγαίνεις με πρώτη και γκαζιες κάνα 20 λεπτό για να ανεβάσει μόλις 50 βαθμούς στο όργανο, που είναι κάτω από τους 60-65 που ήθελε κανονικά,, αν το άνοιγες κινδυνευεςμε cold seizure, κάποιοι βάζανε χαρτονια στο ψυγείο,, φαντάσου να μην είχες και θερμοστάτη, 30 βαθμούς θα δούλευε . Οι φθορές είναι παντού στο μοτέρ, από μπιέλα,μέχρι κύλινδρα, εκκεντροφόρους,, το λάδι είναι παχύρευστο στο κρυο και δεν λυπαινει καλά,,, σε χώρες όπως Σιβηρία, ανάβουν φωτιά κάτω από το μοτέρ γιατί το λάδι σχεδόν παγώνει και δεν παίρνει καν μπρος

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Πήγαινε και απαίτησε να βάλουν τον θερμοστάτη στη θέση του και να βρουν τι έχει το μηχανάκι. Αν δεν μπορούν, άλλαξε συνεργείο.
    Δηλαδή, μέχρι τώρα πως δούλευε σωστά, με τον θερμοστάτη επάνω;
    Ο θερμοστάτης έχει λόγο ύπαρξης. Ήδη οι θερμοκρασίες το πρωί (εδώ στην θερμή Ελλάδα), είναι κάτω από 10°C και ο χειμώνας μόλις αρχίζει. Δεν είμαστε πάντα στους 45°C.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/11/2024
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς και να αγχώνεσαι. Πολλά μοντέλα Yamaha (κυρίως δίχρονα) έρχονταν χωρίς θερμοστάτη σε Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία και Ιταλία.

    Δεν είναι κάτι τόσο τρομερό, σε δικιά μου μηχανή θα το έκανα και μόνος μου αν είχα θέμα. Αν έχεις θερμοκρασία περιβάλλοντος πάνω από 10 βαθμούς κελσίου, βάζε μπρος και μέχρι να φορέσεις κράνος και γάντια είσαι έτοιμος. Αν έχεις πιο κάτω μέχρι 2-3 περίμενε 2 λεπτά στο ρελαντί. Αν έχεις ακόμα χαμηλότερες πρέπει να τον ξαναβαλεις.
    Γιώργο, ευχαριστώ για την απάντηση και τον εφησυχασμό. Ξέρω ότι σε ένα scooter 14 ετών μπορεί να μην καταλάβω τίποτα από την έλλειψη του θερμοστάτη. Πες με παράξενο ή τελειομανή, αλλά δεν μου κάθεται καλά να λείπει. Κι αν πέσει η θερμοκρασία στους 5 βαθμούς ή και χαμηλότερα; Θα πρέπει να έχω τον νου μου να μην ξεκινήσω αμέσως... Εκτιμώ την απάντησή σου πάντως.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Νομιζω ότι, τουλάχιστον δεοντολογικά, θα έπρεπε να σε ενημερώσουν για τις πιθανές συνέπειες της αφαιρεσης του θερμοστατη (δεν εισαι υποχρεωμενος να τις ξέρεις) και να ζητήσουν την εγκρισή σου πριν προβουν στην συγκςεκριμένη ενέργεια..

    Επίσης, αυτό το "μηχανικώς παράδοξο" του ενώ ειναι λειτουργικό ενα εξάρτημα (κατα δήλωσή τους) το αφαιρούν, ομολογώ ότι δεν το καταλαβαίνω..
    Ακριβώς έτσι. Ας έπαιρναν ένα τηλ. "Προτείνουμε να αφαιρεθεί τελείως ο θερμοστάτης. Θέλετε ή όχι;" Τώρα χάθηκε τουλάχιστον μια μέρα, το scooter λύθηκε/δέθηκε και θα ξαναλυθεί/δεθεί για να ξαναμπεί ο θερμοστάτης. Ράβε-ξήλωνε και δυσφημίζεται και το συνεργείο... Ελλαδιστάν, το μεγαλείο σου!


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Ρε τι διαβαζουμε...
    Πες τους να στο δειξουν και στο μανιουαλ εκει που αναφερει οτι στην Ελλαδα μπορειτε να τον αφαιρεσετε.
    Δεν χρειαζεται...

    Απο φλατζα πως παει?
    Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σε manual. Αυτό είναι πατέντα αλχημική, Μέιντ ιν Γκρις. Όσο για τη φλάντζα, πίστεψέ με, με ανησυχεί πολύ.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    ουσιαστικα ειναι αχρηστος οποτε αφαιρεσανε ενα point of failure. λειτουργικος στον ελεγχο τους ηταν αλλα πιθανον αυτος να ειναι το προβλημα τελικα γιαυτο τον εβγαλαν. το θεμα ειναι, δουλευει καλα τωρα?
    Αν τώρα δουλεύει καλά δεν το ξέρω, γιατί δεν το παρέλαβα. Τους είπα να βάλουν καινούργιο θερμοστάτη, αυθεντικό της YAMAHA και να μου πουν πότε είναι έτοιμο να περάσω να το πάρω.

    Μόλις το πάρω θα ενημερώσω εδώ για το πώς πάει, για να ξέρουν οι αναγνώστες του forum τι έγινε, μήπως βοηθηθούν αν συμβεί και σ' αυτούς.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Οι περισσότερες φθορές σε ένα μοτέρ γίνονται όταν αυτό είναι κρύο,, ο θερμοστάτης είναι εκεί για να περιορίζει-κλεινει την ροή του νερού από το ψυγείο στο μοτέρ,,για να ζεσταθεί γρήγορα το μοτέρ και να μειωθούν οι φθορές,,, μόλις ζεσταθεί το μοτέρ ο θερμοστάτης ανοίγει και λειτουργεί σαν να τον είχες αφαιρέσει...

    Τώρα εσύ το έχασες αυτό,, με τα κρύα μπορεί να αργεί πάρα πολύ να ζεσταθεί και να κάνεις ζημιά αν το ανοίξεις κρύο,, μπορεί και καν να μην φτάνει ποτέ σε θερμοκρασία λειτουργίας γιατί ο θερμοστάτης θα μπορούσε και στο πολύ κρυο να κλείνει για να ανεβάσει θερμοκρασία το μοτέρ...

    Στο nsr μου με θερμοστάτη στα πολύ κρύα κοντά 0 βαθμούς ήθελε να πηγαίνεις με πρώτη και γκαζιες κάνα 20 λεπτό για να ανεβάσει μόλις 50 βαθμούς στο όργανο, που είναι κάτω από τους 60-65 που ήθελε κανονικά,, αν το άνοιγες κινδυνευεςμε cold seizure, κάποιοι βάζανε χαρτονια στο ψυγείο,, φαντάσου να μην είχες και θερμοστάτη, 30 βαθμούς θα δούλευε . Οι φθορές είναι παντού στο μοτέρ, από μπιέλα,μέχρι κύλινδρα, εκκεντροφόρους,, το λάδι είναι παχύρευστο στο κρυο και δεν λυπαινει καλά,,, σε χώρες όπως Σιβηρία, ανάβουν φωτιά κάτω από το μοτέρ γιατί το λάδι σχεδόν παγώνει και δεν παίρνει καν μπρος
    Κώστα, είναι ακριβώς όπως τα λες. Είναι πολύ βασικό να υπάρχει ο θερμοστάτης. Ακόμα κι όταν υπάρχει, το χειμώνα πρέπει να περιμένουμε λίγο πριν ξεκινήσουμε. Φαντάσου να μην έχει θερμοστάτη καθόλου, όπως σωστά λες...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Πήγαινε και απαίτησε να βάλουν τον θερμοστάτη στη θέση του και να βρουν τι έχει το μηχανάκι. Αν δεν μπορούν, άλλαξε συνεργείο.
    Δηλαδή, μέχρι τώρα πως δούλευε σωστά, με τον θερμοστάτη επάνω;
    Ο θερμοστάτης έχει λόγο ύπαρξης. Ήδη οι θερμοκρασίες το πρωί (εδώ στην θερμή Ελλάδα), είναι κάτω από 10°C και ο χειμώνας μόλις αρχίζει. Δεν είμαστε πάντα στους 45°C.
    Ευχαριστώ για την απάντηση. Το έκανα ήδη. Δεν το παρέλαβα, τους είπα να βάλουν καινούργιο θερμοστάτη μαμίσιο. Ο θερμοστάτης έχει σίγουρα λόγο ύπαρξης και θα επανέλθει. Αν δεν βγάλω άκρη μαζί τους, "υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές..."

    Να είστε όλοι καλά, είμαι κατά τι σοφότερος πλέον. Ελπίζω και το X-Max να έρθει στα ίσα του σύντομα και με τον σωστό τρόπο.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από X-Max-Rider Προβολή μηνύματος
    Στο X-Max 250 μου (μοντέλο/αγορά 2011) ο δείκτης θερμοκρασίας άρχισε να ανεβαίνει πάνω από τη μεσαία ένδειξη, κάτι που δεν έκανε ποτέ στο παρελθόν. Το είχα παρατηρήσει να γίνεται σποραδικά πριν λίγους μήνες, αλλά δεν το έκανε συχνά. Την τελευταία βδομάδα το κάνει σχεδόν καθημερινά και την τελευταία φορά που το έκανε πήγε στο μέγιστο και αναβόσβησε το εικονίδιο με το θερμόμετρο. Κυρίως το κάνει τα μεσημέρια που επιστρέφω απ' τη δουλειά, λίγο πριν το σβήσω (όταν σταματήσει να κινείται και πέφτει η ροή του αέρα). Σε κάθε περίπτωση, το βεντιλατέρ ενεργοποιείται και μετά από λίγο η ένδειξη επανέρχεται στη μεσαία θέση..
    Συνήθως ο δείκτης της θερμοκρασίας είναι στη μέση.
    Μετά σποραδικά, σταδιακά αρχίζει να παραβιάζεται το συνηθισμένο όριο μέχρι που τελικά φτάνεις να αναβοσβήνουν λαμπάκια θερμοκρασίας.
    Εφόσον το σύνηθες είναι στη μέση σημαίνει ότι μόλις παραβιάζεται το όριο αυτό κανονικά ανάβει βεντιλατέρ και ρίχνει τη θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα.
    Αυτό συνεχίζει να συμβαίνει και τώρα?
    Δηλαδή μόλις ανέβει ο δείκτης πάνω από την μέση ξεκινάει βεντιλατέρ και παρόλα αυτά συνεχίζει να ανεβαίνει η θερμοκρασία ενώ λειτουργεί και το βεντιλατέρ?

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/11/2024
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Συνήθως ο δείκτης της θερμοκρασίας είναι στη μέση.
    Μετά σποραδικά, σταδιακά αρχίζει να παραβιάζεται το συνηθισμένο όριο μέχρι που τελικά φτάνεις να αναβοσβήνουν λαμπάκια θερμοκρασίας.
    Εφόσον το σύνηθες είναι στη μέση σημαίνει ότι μόλις παραβιάζεται το όριο αυτό κανονικά ανάβει βεντιλατέρ και ρίχνει τη θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα.
    Αυτό συνεχίζει να συμβαίνει και τώρα?
    Δηλαδή μόλις ανέβει ο δείκτης πάνω από την μέση ξεκινάει βεντιλατέρ και παρόλα αυτά συνεχίζει να ανεβαίνει η θερμοκρασία ενώ λειτουργεί και το βεντιλατέρ?
    Στέφανε, μόλις ανεβαίνει μια σκάλα πάνω απ' τη μέση (ή, σπανιότερα, δύο σκάλες πάνω απ' τη μέση, δηλαδή "τέρμα" και φλασάρει το θερμόμετρο), τότε ανάβει το βεντιλατέρ και το πολύ σε 30 δευτερόλεπτα έχει κατέβει στη μέση και μετά σβήνει το βεντιλατέρ. Δηλαδή μόλις ανάψει το βεντιλατέρ, ενεργεί και ψύχει τη μηχανή και ο ενδείκτης επανέρχεται στο κανονικό (μέση). Αυτό το κάνει όταν επιστρέφω το μεσημέρι, λίγο πριν παρκάρω και το σβήσω. Δεν έχω δοκιμάσει να το αφήσω ρελαντί να δω αν ανεβαίνει πάλι.

    Σου λέει κάτι αυτό; Τι συμπεραίνεις;

    Σου θυμίζω ότι ακόμα δεν έχω παραλάβει το scooter απ' το συνεργείο και τα παραπάνω περιγράφουν το αρχικό πρόβλημα. Όταν το παραλάβω με τον καινούριο θερμοστάτη + καθάρισμα κυκλώματος + νέο ψυκτικό υγρό + εξαέρωση, θα δω αν το πρόβλημα λύθηκε ή συνεχίζει να το κάνει. Θα ενημερώσω εδώ.
    Τελευταία τροποποίηση από X-Max-Rider; 25/11/2024 στις 22:40. Αιτία: Προσθήκη διευκρίνισης.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/06/2024
    Μηνύματα
    74
    Ισως αργει πλεον το βεντιλατερ να δουλεψει λογω προβληματικης βαλβιδας που ενεργοποιει το βεντιλατερ. Μετα παμε σε πιο δυσκολα και κοστοβορα οπως φλατζα, καπακι(τυχον ραγισμα) και αντλια νερου.
    Ο θερμοστατης πρεπει να μπει στη θεση του, καινουργιος.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2020, 19:15
  2. Μεταχειρισμένο CBF-250: Τι να προσέξω;
    από nasos75 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2008, 14:45
  3. Xr 250, τι να προσεξω;
    από Stergios69 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2006, 10:53
  4. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2005, 06:33
  5. Αγορά 250 - Τι να πάρω ρε παιδιά?
    από johnpan στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 19:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF