Έφυγα από Αθήνα και άφησα πίσω φίλους και γνωστούς. Έχουμε κάποιο συνεργείο στο κέντρο και πέριξ που να ασχολείται με kymco να στείλω έναν φίλο;
Έφυγα από Αθήνα και άφησα πίσω φίλους και γνωστούς. Έχουμε κάποιο συνεργείο στο κέντρο και πέριξ που να ασχολείται με kymco να στείλω έναν φίλο;
Imagine life without motorcycling
now slap yourself and never do it again
Όσοι έχετε εμπειρία με remap, παίζει ρόλο αν θα πλερώκεις για χαρτογράφηση με δυναμομέτρηση ή όχι στο αποτέλεσμα;
Έτσι και αλλιώς δεν με ενδιαφέρει να δω τα άλογα, για διόρθωση μείγματος και γραμμικότητα στο φάσμα βασικά πάω, οπότε αν μπορώ να γλιτώσω αυτά τα 1-2 κατοστάρικα που είναι το dyno να το κάνω;
Αν έχεις κοινό στήσιμο με άλλους και όλα είναι σε καλή λειτουργική κατάσταση είναι πιθανό.
Αντίστοιχα σκεφτόμουν την ανάλυση καυσαερίων μετά την δυναμομέτρηση και τις αρχικές ρυθμίσεις των χαρτών.
Αν κάνεις δυναμομέτρηση καλύτερα να είναι πολύ φρέσκοι οι δίσκοι του συμπλέκτη και τα αλυσιδογράναζα.
Aν στα γλιτώσει ο μηχανικός σκέψου την αντικατάσταση ψυγείου με διπλάσιο.
Είναι σε λογικό κόστος με το βεντιλατέρ του και επαρκές μπροστά στο oem που δεν είναι.
Το νίντζα έπαθε TLR.
Πήγα βόλτα το μηχανάκι μετά από δυο βδομαδες, το ρελαντί ήταν για το ανάθεμα, λέω μάλλον έφταιγε που δεν είχε βενζίνη, γεμίζω το ντεπόζιτο, κάνω 800μετρα όπου εκανε τρέλα μπερδέματα και πήγαινε μέχρι 52χλμ με πρώτη, (έκανε και κάτι σκασιδια) το αφήνω για 1 ώρα πάω να το βάλω μπροστά να πάω σπίτι, παίρνει και φτιάχνει λίγο το ρελαντί μέχρι να βάλω το κράνος πέθανε.
Η μίζα γύριζε αλλά είτε δεν είχε σπινθήρα είτε δεν είχε καύσιμο αλλά η μαλακια μύριζε βενζίνη.
Κάπου εδώ να πω ότι είχε χιόνι και ήταν θαμμένο για μερικές ώρες πριν 2 βδομαδες.
Τι μπορεί να έπαθε? Από που να ξεκινήσω? Παίζει να είναι αντλία βενζίνης?
Το βάζω φωτιά?
Παρε Σουζουκι να μην εχεις τετοια προβληματα.
Ride(s) the wind of change...