Σελίδα 7 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 293

Θέμα: Κρίση στην KTM

  1. #91
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Εχω την εντύπωση, πως το θέμα ΚΤΜ αποτελεί taboo ως θέμα συζήτησης.

    Γιατί;
    Ποιο Taboo , το ένα θέμα οδηγήθηκε σε επενδυτικές συμβουλές για Dummies και κλειδώθηκε και αυτό οδηγήθηκε στο ποιος τρέχει γρηγορότερα... κανένα από τα δύο όμως δεν έχει μείνει στο θέμα που ανοίχτηκε, ήτοι τι έγινε λάθος με την ΚΤΜ.
    The Dirty Harry

  2. #92
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.536
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Εχω την εντύπωση, πως το θέμα ΚΤΜ αποτελεί taboo ως θέμα συζήτησης.

    Γιατί;
    γιατι οι ανθρωποι παθιαζονται με μαρκες περισσοτερο απο τους ιδιους τους ceo που κυριολεκτικα δεν δινουν δεκαρα για το brand και βλεπουν μονο την τσεπη τους.

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.958
    Τα είπε πολύ ωραία ο vasillis k6
    Όταν εδώ και 3 χρόνια ακούω πελάτες να μαλώνουν με την κτμ για αδιαφορία σε θέματα εγγυήσεων κάποια στιγμή θα το πληρώνανε.γιατι χάρη τα golden boys θέτουν την πολιτική και στο θέμα διαχείρισης εγγυήσεων.το marketing τους ήταν για τα πανηγύρια.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  4. #94
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Τα είπε πολύ ωραία ο vasillis k6
    Όταν εδώ και 3 χρόνια ακούω πελάτες να μαλώνουν με την κτμ για αδιαφορία σε θέματα εγγυήσεων κάποια στιγμή θα το πληρώνανε.γιατι χάρη τα golden boys θέτουν την πολιτική και στο θέμα διαχείρισης εγγυήσεων.το marketing τους ήταν για τα πανηγύρια.
    Και ο Σαρακάκης το έπαιζε από το 2008 κινέζος με κάτι αντλίες βενζίνης και μάτι στροφάλου στα πρώτα μοντέλα του Transalp 700 αλλά δεν είδα να βγαίνει κανείς να κράξει την χόνδα για αναξιοπιστία.

    Εννοείται καμία ανάκληση και καμία ανάληψη ευθύνης πέραν της εγγύησης.
    The Dirty Harry

  5. #95
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.470
    Έπεσε μία ελαφριά σκουπίτσα.
    Μην ξεφύγετε πάλι γιατι βαριέμαι να καθαρίζω.


    Προσωπικά συμφωνώ με τον Corpse.
    Είμαι λίγο πιο "ελαστικός"¨με την κριτική μου στην διοίκηση της KTM... Μετά τον Covid, είδαν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν όπως σχεδόν όλοι. το είδαν σαν ευκαιρία και επένδυσαν με έναν σκοπό Χ.
    Όμως λόγω διάφορων παραγόντων (μεταξύ των οποίων και ο πόλεμος στην Ουκρανία), δεν τους βγήκε. Έ, έπαιξαν και έχασαν....
    Το λάθος ίσως είναι οτι όταν άρχισαν να βλέπουν οτι τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά, αντί να αλλάξουν ρότα, έμειναν στην ίδια πολιτική. Όμως εμείς που είμαστε στην απέξω, δεν μπορούμε να το κρίνουμε κιόλας 100%...

  6. #96
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.958
    Ναι και?

    Τον corpse ρωτούσα.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 10/01/2025 στις 13:30.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  7. #97
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.684
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Και ο Σαρακάκης το έπαιζε από το 2008 κινέζος με κάτι αντλίες βενζίνης και μάτι στροφάλου στα πρώτα μοντέλα του Transalp 700 αλλά δεν είδα να βγαίνει κανείς να κράξει την χόνδα για αναξιοπιστία.

    Εννοείται καμία ανάκληση και καμία ανάληψη ευθύνης πέραν της εγγύησης.
    ποιο 2008 ρε συ; ανέκαθεν ήταν έτσι....είναι ο λόγος που είχα πει (τότε) ποτέ ξανά Honda.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  8. #98
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.958
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Έπεσε μία ελαφριά σκουπίτσα.
    Μην ξεφύγετε πάλι γιατι βαριέμαι να καθαρίζω.


    Προσωπικά συμφωνώ με τον Corpse.
    Είμαι λίγο πιο "ελαστικός"¨με την κριτική μου στην διοίκηση της KTM... Μετά τον Covid, είδαν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν όπως σχεδόν όλοι. το είδαν σαν ευκαιρία και επένδυσαν με έναν σκοπό Χ.
    Όμως λόγω διάφορων παραγόντων (μεταξύ των οποίων και ο πόλεμος στην Ουκρανία), δεν τους βγήκε. Έ, έπαιξαν και έχασαν....
    Το λάθος ίσως είναι οτι όταν άρχισαν να βλέπουν οτι τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά, αντί να αλλάξουν ρότα, έμειναν στην ίδια πολιτική. Όμως εμείς που είμαστε στην απέξω, δεν μπορούμε να το κρίνουμε κιόλας 100%...
    Συμφωνούμε.κουβεντα να γίνεται.
    Το θεμα είναι τι θα γίνει από δω και πέρα!
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Και ο Σαρακάκης το έπαιζε από το 2008 κινέζος με κάτι αντλίες βενζίνης και μάτι στροφάλου στα πρώτα μοντέλα του Transalp 700 αλλά δεν είδα να βγαίνει κανείς να κράξει την χόνδα για αναξιοπιστία.
    Ποιό 2008....

  10. #100
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.583
    Αφού συμφωνούμε ότι η KTM είναι για τα σκουπίδια, η Honda κρίθηκε αναξιόπιστη , συμφωνούμε ότι η καλύτερη και πιο αξιόπιστη εταιρεία με τις 1000 +1 ανακλήσεις είναι τελικά μόνο η BMW


    FIGHT ME
    The Dirty Harry

  11. #101
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Αφού συμφωνούμε ότι η KTM είναι για τα σκουπίδια, η Honda κρίθηκε αναξιόπιστη , συμφωνούμε ότι η καλύτερη και πιο αξιόπιστη εταιρεία με τις 1000 +1 ανακλήσεις είναι τελικά μόνο η BMW


    FIGHT ME

  12. #102
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.373
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Αφού συμφωνούμε ότι η KTM είναι για τα σκουπίδια, η Honda κρίθηκε αναξιόπιστη , συμφωνούμε ότι η καλύτερη και πιο αξιόπιστη εταιρεία με τις 1000 +1 ανακλήσεις είναι τελικά μόνο η BMW


    FIGHT ME
    Η Ντουκάτι έκανε μηνιαίες ανακλήσεις στα V4, λες και είχαν συνδρομή.
    Life begins at 45°.

  13. #103
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    739
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Ποιο Taboo , το ένα θέμα οδηγήθηκε σε επενδυτικές συμβουλές για Dummies και κλειδώθηκε και αυτό οδηγήθηκε στο ποιος τρέχει γρηγορότερα... κανένα από τα δύο όμως δεν έχει μείνει στο θέμα που ανοίχτηκε, ήτοι τι έγινε λάθος με την ΚΤΜ.
    Για να στο πω αυτο θελω 6ψηφιο αριθμο στο ΙΒΑΝ μου διοτι αυτα κοστιζουν.

    Σε καθε περιπτωση αν η πολιτκη μιας εταιριας ειναι να κατακτησει την κορυφη, να διπλασιασει το μεριδιο της, τα κερδη της κι εγω δεν ξερω τι αλλο, μεσα σε μικρο χρονο, απλα και μονο γιατι εληξε η περιοδος της πανδημιας του covid-19, ας προσεχε.

    Ποιος ενεκρινε τοσο επιθετικη πολιτικη νεων μοντελων, νεων κινητηρων, εξαγορων;

    Επισης το στοκ ειναι του 24 , εχουμε πλεον 25 και σε 3-4 μηνες δεν θα πουλιεται τιποτα απο αυτα.

    Μπορει να ειναι καταστροφη για μια εταιρια οι εκπτωσεις στην τιμη αλλα αν εχεις μερικες εκατονταδες χιλιαδες φτιαγμενες μηχανες και δεν βρεις μια λυση εστω να παρεις μερος της χασουρας πισω τοτε θα τις

    Οι εταιριες που αναφερες πιο πισω εχουν θεματα γιατι φτιαχνουν αυτοκινητα και αντιμετωπιζουν την επελαση των κινεζων, ουτε η BMW motorrad ουτε η Ducati εχουν θεματα με το προιον τους. Η δε VAG μετα το dieselgate, εφαγε και τον εξηλεκτρισμο της παραγωγης που δεν πουλαει τιποτα

    Στις μοτο ομως δεν υπαρχουν αυτα, μονο οι νορμες ρυπων της ΕΕ

  14. #104
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.470
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Συμφωνούμε.κουβεντα να γίνεται.
    Το θεμα είναι τι θα γίνει από δω και πέρα!
    Τι εννοείς συμφωνούμε και κουβέντα να γίνεται?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Άρα έκαναν κακές επιλογές τα ανιδεα golden boys που δεν παίζανε τα λεφτά τους.αυτοι κάνανε το κουμάντο τους.
    Αυτό είναι το συμφωνούμε?



    Απο δώ και πέρα, όπως το βλέπω εγώ, κάποια στιγμή κάποιος θα την αγοράσει...
    Μέχρι τότε, αναμένουμε να δούμε πώς και κατα πόσο θα κουρευτεί το χρέος της.

    Δεν πιστεύω όμως οτι σαν εταιρία θα χαθεί τελείως. Αν είχα τα χρήματα για αγορά νέας μοτοσυκλέτας, δεν θα απέκλεια την ΚΤΜ προσωπικά.

    BTW, οι εκπτώσεις που έγιναν σε άλλες χώρες, πιθανόν να έγιναν απο εμπόρους που είχαν στοκάρει και όχι απο την ίδια την ΚΤΜ. Είναι κάτι που δεν το γνωρίζω.
    Προσωπικά αν ήταν δικιά μου η εταιρία, δεν θα πούλαγα με μειωμένες τιμές με τίποτα. Ακόμα και αν σε 6 μήνες θα έπρεπε να πετάξω το μισό μου στόκ στα σκουπίδια.
    Το ρίσκο είναι τεράστιο για μία τέτοια κίνηση. Εκτός των άλλων που έγραψα πρίν, ο κόσμος θα θεωρήσει οτι οι αρχικές τιμές ήταν υπερτιμολογιμένες (πράγμα που αμφιβάλλω για το άν ισχύει)...

  15. #105
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    838
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Τι εννοείς συμφωνούμε και κουβέντα να γίνεται?



    Αυτό είναι το συμφωνούμε?



    Απο δώ και πέρα, όπως το βλέπω εγώ, κάποια στιγμή κάποιος θα την αγοράσει...
    Μέχρι τότε, αναμένουμε να δούμε πώς και κατα πόσο θα κουρευτεί το χρέος της.

    Δεν πιστεύω όμως οτι σαν εταιρία θα χαθεί τελείως. Αν είχα τα χρήματα για αγορά νέας μοτοσυκλέτας, δεν θα απέκλεια την ΚΤΜ προσωπικά.

    BTW, οι εκπτώσεις που έγιναν σε άλλες χώρες, πιθανόν να έγιναν απο εμπόρους που είχαν στοκάρει και όχι απο την ίδια την ΚΤΜ. Είναι κάτι που δεν το γνωρίζω.
    Προσωπικά αν ήταν δικιά μου η εταιρία, δεν θα πούλαγα με μειωμένες τιμές με τίποτα. Ακόμα και αν σε 6 μήνες θα έπρεπε να πετάξω το μισό μου στόκ στα σκουπίδια.
    Το ρίσκο είναι τεράστιο για μία τέτοια κίνηση. Εκτός των άλλων που έγραψα πρίν, ο κόσμος θα θεωρήσει οτι οι αρχικές τιμές ήταν υπερτιμολογιμένες (πράγμα που αμφιβάλλω για το άν ισχύει)...
    Δεν ήταν να πάρεις 390 Duke;;

Σελίδα 7 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πέφτουν κεφάλια στην KTM
    από panavour στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 216
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2024, 18:11
  2. KTM EXC 125 για χρήση στην πόλη....
    από Nikos.M στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2014, 20:21
  3. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2013, 19:03
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2012, 20:44
  5. KTM 690 Stunt στην παραγωγή.
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 16:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF