Σελίδα 45 από 45 ΠρώτοΠρώτο ... 35404142434445
Προβολή αποτελεσμάτων 661 έως 671 από 671

Θέμα: Voge 300 (loncin)

  1. #661
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    495
    @Bowleno
    Συμφώνω απόλυτα για την ομορφιά του 500 σε σχέση με το 525.

    Ωστόσο διατηρώ μια επιφύλαξη για τον κινητήρα στο κατά πόσο είναι ίδιος με το 525.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα στο να "πηδήξει" κάποιος το 300αρι και να πάει απευθείας στο 500αρι.

  2. #662
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.759
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος
    @Bowleno
    Συμφώνω απόλυτα για την ομορφιά του 500 σε σχέση με το 525.

    Ωστόσο διατηρώ μια επιφύλαξη για τον κινητήρα στο κατά πόσο είναι ίδιος με το 525.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα στο να "πηδήξει" κάποιος το 300αρι και να πάει απευθείας στο 500αρι.
    Που είπα ρε συ ότι είναι ίδια τα μοτέρ;
    Πλαίσιο, όργανο, αναρτήσεις, φρένα, ντεπόζιτο, ναι, είναι ίδια.
    Η διαφορά τους είναι μόνο στο μοτέρ, εξάτμιση και ζάντες..
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #663
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    495
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει και το νέο 525 που όμως δεν αρέσει σε όλους (εμού περιλαμβανομένου) ακτίνες, εξάτμιση ψηλά, για μένα δεν...στα λοιπά είναι ολόιδιο με το 500.
    Διαλέγεις και παίρνεις. ρίξε ένα διάβασμα εδώ και ότι θες ρώτα εκεί.
    Από αυτό μπερδεύτηκα και είπα να το ξεκαθαρίσω.
    Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

    Τέλος για εμένα η αντιπροσωπεία θα έπρεπε έστω και σιωπηλά να το έδινε ένα 500αρικο κάτω από το 525 (ίσως και να το κάνει δεν ξέρω)

  4. #664
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    746
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Που είπα ρε συ ότι είναι ίδια τα μοτέρ;
    Πλαίσιο, όργανο, αναρτήσεις, φρένα, ντεπόζιτο, ναι, είναι ίδια.
    Η διαφορά τους είναι μόνο στο μοτέρ, εξάτμιση και ζάντες..
    Ναι, είναι το AC525Χ ->scrambler. Έχω δει και AC525 (χωρίς το X δηλαδή), που το έχουν οι Ρώσοι αν δεν κάνω λάθος.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  5. #665
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2025
    Μηνύματα
    11
    Πάντως τα ογκώδη μηχανάκια δεν κάνουν για την Αθήνα.

    Τα scrambler παπιά και σκούτερ πιστεύω πως είναι η ιδανικότερη λύση για την Αθήνα και τις μεγάλες πόλεις γενικά...βλέπω πολλά BMW GS,VARADERO,VSTROM κτλ να παλεύουν πολλές φορές στην Λ. Αλεξάνδρας, Μάρνη, Πατησίων να χωθούν ανάμεσα στα αυτοκίνητα...Βρίζουν οταν δεν χωράνε και νομίζω πως αυτοί οι τύποι τελικά δεν γυρίζουν νορμάλ ψυχολογικάσπίτι τους....θα μου πείτε ποιός γυρίζει νορμάλ σπίτι του με τόση κίνηση και σταμάτα ξεκίνα.
    Πάντως πιό πολύ μου αρέσει το AC500 απο το 525. Με χαλάει η εξάτμιση η οποία είναι τοποθετημένη κάπως που το κονταίνει κι αλλο το μηχανάκι.

    Εύχομαι να τα καταφέρω να αναβαθμιστώ σε κυβικά γιατι το παπί απλά ΔΕΝ κάνει για Εθνική.

    Το μόνο που έχω να πώ και θα φανεί κλισέ, είναι πως οταν βλέπω τα πιτσιρίκια με το VF185,BEVERLY,SYM,CRYPTON κτλ να τα πηγαίνουν τάπα φορώντας μόνο την κουκούλα του φούτερ στο κεφάλι τους στεναχωριέμαι πιό πολύ παρά ενοχλούμαι.

    Και αναφέρω την παραπάνω παρατήρηση καθώς θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πρόσφατη εμπειρία που είχα, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς συγκεκριμένα.

    Την 31-12-2024 και περί ώρας 07:15 καθώς πήγαινα για δουλειά , θέλησα να σταματήσω σε ένα πρατήριο που ήταν ανοικτό να βάλω στο παπί βενζίνη γιατί θα έμενα απο καύσιμο.
    Θέλετε η κούραση, θέλετε η κακιά στιγμή δεν είδα κάν την αλυσίδα που είχε (πλαστική ασπροκόκκινη) στην είσοδο του πρατηρίου και με 10 χαω απλά πάτησα το μπροστινό φρένο μόνο για να αποφύγω να πέσω επάνω στην αλυσίδα που δεν είχα δει καν.Αποτέλεσμα; Έπεσα σαν πέτρα χωρίς χέρια στο πλάϊ και με το κεφάλι μου έσκασε επάνω σε ένα σιδερένιο φρεάτιο, έσπασε το σιδερένιο κολωνάκι που συγκρατούσε την αλυσίδα και χτύπησε το κράνος μου στο πίσω μέρος με δύναμη αρκετή μέχρι που σκάλισε το πλαστικό. Αποτέλεσμα μία μικρή ζαλάδα επι ένα λεπτό μεχρι να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς συνέβη και αφού σηκώθηκα κατάλαβα πόνο και στα δεξιά πλευρά μου στο κάτω μέρος ακριβώς του θώρακα. Έπειτα απο 13 ημέρες οξύ πόνο σήμερα αρχίζω να είμαι καλύτερα. Δεν πήγα σε γιατρό (κακώς) γιατί δεν θα έκανα πρωτοχρονιά στο σπίτι μου.

    Ο εξοπλισμός που φορούσα ήταν κράνος (φθηνό full face), γάντια, μπουφάν μηχανής και άρβυλα. Οι οδηγοί που βρίσκονταν στα 2 μέτρα απέναντί μου στο φανάρι σταματημένοι δεν έκαναν τον κόπο να με ρωτήσουν αν είναι καλά, ή έστω μια κίνηση να με ξεπλακώσουν απο το μηχανάκι που με είχε πλακώσει απο την δεξιά πλευρά. Δεν έχω λόγια πραγματικά γιατί έχω σταματήσει σε παρόμοια περιστατικά αρκετές φορές να βοηθήσω.

    Και καταλήγω πάλι στους ακράνωτους πιτσιρικάδες με την κουκούλα στο κεφάλι...Γιατι ρε παιδιά; ΓΙΑΤΙ;;; Με 10 χαω έπεσα και δεν θα ζούσα πιστεύω λόγω της ιδιαιτερότητας της πτώσης.
    Το κράνος είναι απαραίτητο στο κεφάλι μέχρι και για τσιγάρα στο περίπτερο να πάς που λέει ο λόγος όποιου κυβισμού δίκυκλο και να οδηγείς, απο παπί μέχρι BUSA...
    Δεν θα το βγάλω ξανά όσο θα είμαι ενεργός αναβάτης και για κανένα λόγο.

    Ζητώ συγνώμη για την φλυαρία μου αλλά με πείραξε πολύ και ήθελα να το μοιραστώ.

    Απο αυτό το γεγονός και έπειτα μου κόλλησε στο μυαλό και η αναβάθμιση σε κυβικά , φρένα , ελαστικά μεγαλύτερα και τελευταίας τεχνολογίας ασφάλεια.
    Τελευταία τροποποίηση από CHINARULEZ21; 13/01/2025 στις 17:23.

  6. #666
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Τελικά τι γίνεται με αυτό το πρόβλημα με τη διαρροή στην τρόμπα νερού του 300?
    Είχαμε παλιότερα αναφορές τώρα τελευταία τίποτα.
    Λύθηκαν τα προβλήματα?

  7. #667
    Νέο μέλος Το avatar του/της nikos6750
    Εγγραφή
    27/01/2016
    Μηνύματα
    41
    Στο δικό μου που έσταζε από καινούργιο αλλάχτηκε η τρόμπα στο πρώτο σερβίς και μέχρι τις 25χιλ.χλμ πού το έδωσα δεν είχε ξανά πρόβλημα.

  8. #668
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/04/2014
    Μηνύματα
    136
    Κι εμένα που έχανε από καινούριο από τα πρώτα χλμ, μετά την πρώτη ανεπιτυχή επισκευή σε αντιπροσωπεια, αλλάζοντας αντιπροσωπεία, διορθώθηκε μέχρι τα 3500χλμ που ήταν στα χέρια μου.

  9. #669
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/07/2025
    Μηνύματα
    1
    καλησπέρα παιδεία. θελώ την βοήθεια σας και τα φώτα σας. τον Σεπτέμβριο του 23 αγόρασα το 300r. όλα καλα ολα τελειά μέχρι που μου κόλλησε το βιντιλαντερ. δηλαδή όταν άναβες την μηχανή άναβε και αυτό κατευθείαν και δεν έκλεινε. πήγα στον μάστορα και μου είπε οτι είχε βραχυκυκλώσει ο ρελες του. μου τον παράγγειλε και μετα απο 1 μηνα μου εβαλε τον καινουριο. παει αυτο. μετα απο καιρο ειδα οτι ειχε καει το στοπ απο το φαναρι. αναβε το μισο και οχι ολοκληρο. πηγα παλι στον μαστορα (απο τον οποιον το αγορασα εδω στον βολο οπου και μενω.) και μου ειπε οτι θα μου παραγγειλει αλλο. μετα απο 4 μηνες ηρθε και μου το αλλαξε. παει και αυτο. μετα απο καιρο παλι ενω επεστρεφα απο την δουλεια μου. οταν σταματαγα την μηχανη αυτη εσβηνε απο μονη της. πηγα παλι στο μαστορα αυτον και του το λεω. (σε αυτον πηγαινα αναγκαστικα γιατι εκει εχω την εγγυειση αλλιως δεν θα παταγα ποτε εκει) το κοιτα και βλεπει οτι η μηχανη δεν εχει βενζινη. ο δειχτεις ομως εδειχνε οτι ειχα μισο ντεποζιτο ακομα. οποτε μου λεει οτι εχει χαλαει το φλοτερ την βενζινης. το παραγγελνει και 2 βδομαδες μετα ερχετε το καινουριο και το βαζει. στο πρωτο αδειασμα ομως βλεπω οτι και αυτο δεν δουλευει σωστα. οποτε ξαναπαω στον μαστορα στι 20 δεκεμβριου του 2024 για να του πω οτι δεν δουλευει παλι. μου λεει οτι μαλλον και το καινουριο θα ηταν ελατωματικο. οποτε μου το παραγγελνει και παλι καινουριο φλοτερ. το προβλημα ηταν εδω ομως οτι εκανε 7 μηνες να ερθει. ολο μου ελεγε δικαιολογιες οτι δεν εβρισκε κανανεν απο την voge για να μιλησει και αλλε τετοιετες μπαρουφερ. μετα πολλα τον ιουνιο μου εβαλε το καινουριο. ελα ομως που δεν δουλευε ουτε αυτος. και το ξανακοιταει και μου λεει το εξης. οτι πρεπει να εχει κατασκεβαστικο λαθος το τεμποζιτο γιατι παρατηρησε οτι τα φλοτερ εβρισκαν στα τοιχοματα με αποτελεσμα να κολλαει και να μην ανεβαινει ουτε να κατεβαινει. το στραβωσε λιγο λεει και τωρα δουλευει κανονικα. και οντως δουλευει προς το παρον κανονικα. παει και αυτο. τωρα ομως εχω 2 προβληματα. το 1ο ειναι οτι παλι καικε το πισω φαναρι. αυτη την φορα οχι το στοπ αλλα το φως πορειας. πηγα παλι στον μαστορα και θελω να δω ποσο καιρο θα κανει να ερθει (τον σεπεμβριο ληγει η εγγυειση). και 2ο σημερα πηγα με την κοπελα μου δικαβαλο πισω στο πιλιο. ζωρικη διαδρομη με ζεστη μεχρι να ανεβεις το βουνο και αρκετες κατηφορες μεχρι να φτασεις στην θαλασσα. σε ολοι την διαδρομη ηταν αναμενο το βιντιλατερ (το εχω συνηθησει αλλα σημερα δουλευε παραπανω απο το κανονικα και το εχω παρει και απο φοβο.) οταν εφτασα το αφησα δυο λεπτα να δουλεψει στο ρελαντι μπας και σβησει μονο του αλλα δεν, και εσβησα την μηχανη και πηγα για μπανιο. οταν γυρισα 5 ωρες μετα. η μηχανη δεν επερνε μπροστα παρα μονο οταν με εσπρωξε ο φιλος μου. και οταν πηρε μπροστα αναψα και το βιντιλατερ ενω ηταν παγομενος ο κινητηρας. στην αρχη ειπα οτι μου χαλασε παλι ο ρελες αλλα στην πορεια ξεκινησε παλι να ανασβηνει κανονικα οπως εκανε παντα. παρα μονο οταν εφτασα στις κατηφορες παλι που εκει δεν εσβησε ποτε. οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης και συγγνωμη για το μεγαλο κοιμενο. 1. ο μαστορας και για τον ρελε αλλα και για τα φωτα μου ειπε οτι φταιω εγω γιατι πλενω την μηχανη οποτε απο εκει την παθενω και καιγονται (ασχετα αν παντα την φυσαω μετα). μπορει να ησχυει αυτο; 2. τι μπορει να φταιει και να μην μου επερνε μπροστα η μηχανη οταν ηταν φουλαρισμενη απο βενζινη? 3ο. με το βιντιλατερ πρεπει να κανω κατι εγω για να μην εχω ποια τον φοβο του; 4ο. υπαρχει περιπτωση να με δουλευει ο μαστορας με την τοση μεγαλη καθιστερηση να μου φερει τα ανταλλακτικα; και 5ο. γιατι τοσα προβλημματα η μηχανη αυτη ρε παιδια; ενω την εχω λατρεψει τοσο πολυ με ξενερωνει απιστευτα με ολα αυτα. επισης παρατηρησα οτι πλεων στο σιτε τις voge δεν υπαρχει ποια το 300r και θελω να ρωτησω αν ξερετε τον λογο; μηπως ηταν προβλημματικη ολοι η σειρα; σας ευχαριστω ολους σας και συγγνωμη για τα ορθογραφικά μου η τα συντακτικα μου λάθη.
    Τελευταία τροποποίηση από vassilis98; 20/07/2025 στις 21:14.

  10. #670
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.062
    Αν χρησιμοποιείς πιεστικό χρειάζεται τρόπο, από απόσταση μισού με ένα μέτρο ποτέ σε τμήματα που περιέχουν ηλεκτρικά λάμπες κυκλώματα
    Για αποφύγει όλων των παραπάνω σφουγγαράκι με νερο, σαμπουάν με χρήση λάστιχο βρύσης χωρίς πίεση

    Για τα υπόλοιπα που περιγράφεις υπάρχει άλλος στον βόλο που υποστηρίζει βοτζ;
    Αυτός που πήγες είναι από το επίσημο δίκτυο της βοτζ στην Ελλάδα ;
    Πρέπει να κάνεις μια αναφορά στον εισαγωγέα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις και να σου προτείνει ο ίδιος την επίλυση του


    Για το βεντιλατερ μπορεί να εμπλέκονται κι άλλα τμήματα όπως θερμοστάτης
    Για τις λάμπες μπορεί να φταίει το κύκλωμα φόρτωσης
    Για το φλοτέρ μπορεί να έχει αρπάξει η αντλία βενζίνης
    Το μπορεί δεν πάει να πει ότι είναι αυτο, χρειάζεται καλός τεχνικός να ψάξει ένα ένα γιατί το μηχανάκι σου μπορεί να πάσχει από διάφορες δυσλειτουργίες

    Καλύτερα όμως να επιληφθεί ο εισαγωγέας με την τοποθέτηση του προς τον καταναλωτή

  11. #671
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Και όταν χαλάει ένα κινέζικο ρελέ ή μια λάμπα (τα led φανάρια είναι άλλη ιστορία βέβαια) καλό είναι να μπαίνει κάτι επώνυμο στη θέση του ακόμα και αν επιβαρυνθείς το κόστος.

Σελίδα 45 από 45 ΠρώτοΠρώτο ... 35404142434445

Παρόμοια θέματα

  1. Voge 300 Rally
    από lleonidas στο forum Voge
    Απαντήσεις: 87
    Τελευταίο μήνυμα: Χθες, 11:54
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2024, 15:29
  3. Ελαστικά για Voge 300 ACX
    από Lakisss στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2023, 16:59
  4. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2022, 22:08
  5. voge 300 (loncin)
    από panavour στο forum Voge
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2021, 23:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF