Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 49

Θέμα: Μετατροπές και αλλαγές - 2006 Kawasaki Er6-n

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.067
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από asxetost Προβολή μηνύματος
    Σίγουρα είναι πολύ πιο αισθητές οι μικροαλλαγές, εννοούσα και εγώ αυτό που είπες, οτι η αναλογία κόστους/απόδοσης μου φαίνεται ασύμφορη.
    Το pair valve mod μειώνει το engine brake? Θυμάμαι μια από τις πρώτες φορές που την κυκλοφόρησα και άφησα το γκάζι μετά από επιτάχυνση κόντεψα να μείνω στειρος
    Η αναλογία είναι συμφέρουσα οικονομικά μόνο σε σεβαστό βάθος χρόνου και αυτό γιατί δεν μετράνε μόνο τα λεφτά (όταν τα έχουμε) αλλά και η απόλαυση που μας δίνει αυτό που πληρώνουμε, το ανεκτίμητο που έλεγε η διαφήμιση

    Δεν μπορώ να σου πω ακριβείς εντυπώσεις γιατί έχει περάσει καιρός και κάποιες αλλαγές δεν έγιναν μεμονωμένα.

    Το φρένο του κινητήρα παραμένει δυνατό πάντως αλλά αυτό άλλους βολεύει και άλλους όχι, μπορείς να προσαρμοστείς και να το χρησιμοποιήσεις προς όφελός σου αν θέλεις.

    Γενικά το μετρημένο άνοιγμα και κλείσιμο του γκαζιού μπορεί σε όλες τις συνθήκες να μεταμορφώσει τη συμπεριφορά οποιασδήποτε μοτοσικλέτας.

  2. #32
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    598
    Γενικά για εμένα το συγκεκριμένο είναι "παντρεψιμο" από πολλές απόψεις.

  3. #33
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.606
    Έχει να κάνει με το πως το βλέπεις, εννοώντας προφανώς την εμπειρία που σου επιτρέπει να δεις.

    μερικές σκέψεις:

    60hp έχουν τα σε σειρά δικύλινδρα απο τα 70ς με το XS της yamaha. Δεν σπάει, δεν χαλάει, έχουν δημιουργηθεί πολλά γι' αυτό, τρέχει και σήμερα σε
    αγώνες flat track.

    H kawa για εμάς λέει 67 τροχό.. ποτενσιαλ των μεγεθών που μας έχει εξοπλίσει που φυσικά δεν ισχύει λόγο των ρυθμίσεων που αναγκάστηκε
    να κάνει για να επιτρέψουν την κυκλοφορία του.

    Ένας κινητήρας μπορεί να έχει διάφορα στησίματα με αντίστοιχες αποδόσεις, πχ το versys με λίγο πιο ήπιους εκκεντροφόρους έχει ότι έχουμε 2000rpm κάτω.
    Γνωρίζοντας από τους αγώνες τα όρια του κινητήρα προς τα επάνω, έχουμε μια εικόνα της απόδοσης που δεν θα πρέπει να αναζητήσουμε στο er6.
    Aν πχ τρεχουν άσπαστα με 103hp, το δικό μας φυσιολογικό όριο επιλογής του είναι πιθανά <90Hp.

    Είμαστε τυχεροί, στο συγκεκριμένο υπάρχουν δεδομένα απο αγώνες 20 ετών.
    Εύκολα βλέπει ο μηχανικός πόσο περιορισμένο είναι με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται περισσότερο για να αποδώσει.
    Αν του δώσεις τα απαραίτητα για να λειτουργεί χωρίς να επιβαρύνεται συνήθως αποδίδει ότι λέει το εργοστάσιο.

    Έχοντας αυτό σαν δεδομένο και το όριο που λέω παραπάνω σαν.. όριο, κοιτάς τα μεγέθη που επέλεξε να το στήσει η kawa.

    38mm ψεκασμοί που με 33mm εξαγωγές (έχουμε 32mm) προσφέρουν μέχρι 71-73Hp είναι ας πούμε στο μέσο των μεγεθών
    που μπορεί να τροφοδοτηθεί. Οι βαλβίδες επίσης. Λιγότερο αλλά ρεαλιστικό οι μπιέλες.
    (αναφέρομαι και σε βαριές αλλαγές που όμως είναι μέσα στις δυνατότητες της δομής του κινητήρα χωρίς να πλησιάζουν τα όρια της)

    Με λίγα λόγια υπάρχει ένα εύρος διαχείρισης του κινητήρα. Η kawa επέλεξε αυτό που μπορούσε να διαθέσει στην αγορά
    και είναι στο κάτω άκρο του.
    Αν αυτό που σε ικανοποιεί (η εμπειρία που έλεγα) είναι σε ένα σύγχρονο σύνολο που συγκρίνεται με κάποιο σημερινό
    μοντέλο, το κόστος κτήσης του ως μεταχειρισμένο είναι το όριο κοστολογικά, στο οποίο αν φτάσεις θα πρέπει να έχεις και άλλους λόγους
    περαν των επιδόσεων για να δικαιολογηθεί.

    πχ θέλω Ss μεσαίο και 80Hp σε <200kg, το rs660 που με καλύπτει έχει περίπου 9000 μεταχειρισμένο.
    er6f υπάρχει σε πληθώρα τιμών, έρευνα και βλέπω πόσο θα κοστίσουν αυτά που θέλω, τι f βρίσκω και με πόσα.

    Νομίζω πως τα μισα από όσο έχει η μοτό που σε καλύπτει έτοιμη είναι λογικό μπάτζετ.
    Ένα λογικό μπάτζετ που μπορείς να υπερβείς μόνο αν υπάρχει σοβαρός λόγος

  4. #34
    Νέο μέλος Το avatar του/της NickBel
    Εγγραφή
    07/11/2021
    Μηνύματα
    27
    Παντελή σκέφτομαι για ακτινική μεταχειρισμένη αφού έτσι κι αλλιώς η μαμίσια χρειάζεται σέρβις. Αξίζει λες πιο πολύ για την αίσθηση;

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.067
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NickBel Προβολή μηνύματος
    Παντελή σκέφτομαι για ακτινική μεταχειρισμένη αφού έτσι κι αλλιώς η μαμίσια χρειάζεται σέρβις. Αξίζει λες πιο πολύ για την αίσθηση;
    Νίκο καλησπέρα, αν δεν έχεις πραγματικά θέμα με την αίσθηση θα σου έλεγα να πας για σέρβις καλύτερα.

    Καταστάσεις τύπου έψαχνα να 'βρω τον μπελά μου και τελικά τον βρήκα είναι πολύ συχνές στο θέμα φρένα.

    Από εκεί και πέρα η ακτινική διάταξη είναι θέμα "γεωμετρίας", δηλαδή ασκείς τη δύναμη σου αμεσότερα και ακριβέστερα σε όλες τις φάσεις του φρεναρίσματος με ό,τι θετικό επιφέρει αυτό.

    Αν θέλεις ψάξε το αλλά μην παραγγείλεις τίποτα χωρίς να ρωτήσεις τον μηχανικό σου πρώτα και για τυχόν ύπαρξη cbs ή άλλων εμπνεύσεων της Χόνδα

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.067
    Λοιπόν, βάζω "επισήμως" εδώ και τους λαμπτήρες LED Novsight H7 για το Er πρώτης γενιάς, φοβερή απόδοση, χαμηλότερη κατανάλωση, δοκιμασμένοι στην πράξη και περασμένοι από ΚΤΕΟ για σωστή δέσμη που δεν ενοχλεί - "στραβώνει" τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ZPG2G0S - Imgur.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	103,8 KB 
ID:	459698


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1ykBPsF - Imgur.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	88,6 KB 
ID:	459699


    Λεπτομέρειες τοποθέτησης και δοκιμών εδώ - σελ. 95 -98:

    https://www.moto.gr/forums/showthrea...161307&page=95

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    684
    αρε παντελή μου άναψες φυτιλιές να την δοκιμάσω.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.067
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dumutrus Προβολή μηνύματος
    αρε παντελή μου άναψες φυτιλιές να την δοκιμάσω.
    Καλησπέρα Δημήτρη, μακάρι να βρεις το φως σου, αν ο φακός του προβολέα έχει ραβδώσεις όμως είναι δύσκολο ακόμα και για led νέας τεχνολογίας να αποδώσει σωστά!

    Τσέκαρέ το αυτό ή ψάξε και για κανένα μπροστινό φανάρι led κομπλέ αν έχεις όρεξη

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    684
    Παντελή το γυαλί έχει ραβδόσεις αλλά επειδή τα νέα led εχουν το led στο ίδιο ύψος με τις πυρακτώσεως ελπίζω να μου κάνει δουλεία αν και με τις πυρακτώσεως δεν έχω παράπονο.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.067
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dumutrus Προβολή μηνύματος
    Παντελή το γυαλί έχει ραβδόσεις αλλά επειδή τα νέα led εχουν το led στο ίδιο ύψος με τις πυρακτώσεως ελπίζω να μου κάνει δουλεία αν και με τις πυρακτώσεως δεν έχω παράπονο.
    Καλησπέρα Δημήτρη, το πρώτο και κυριότερο no no που μου επισήμανε ο μηχανικός μου ήταν το γυαλί με ραβδώσεις για αυτό το γράφω κι εγώ!

    Αν θέλεις εννοείται το επιχειρείς κι εγώ ευχαρίστως κάνω το πειραματόζωο για να δούμε αν στραβώνει η δέσμη

  11. #41
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.012
    Οι ραβδώσεις είναι για τους σκληρούς

    Δημήτρη με μια γρήγορη αναζήτησή έχει κιτακια που κουμπώνουν πάνω στο μισό φανάρι σου και με περιμετρικό DLR που το κάνει πολύ όμορφο! Έχω δει στους δρόμους cb400sf με δαύτα φαντάζομαι ίδιο φανάρι θα έχετε

    Παντελή θα μας βάλεις σε έξοδα !

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    684
    Χρήστο επειδή δε το έχω υπόψην κάποια στιγμή που θα το πετύχεις το ανεβάζεις να το δώ;
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  13. #43
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.012
    https://www.ebay.com/itm/12652415077...mis&media=COPY

    Έχει και παραπλήσια και σε πιο ανταγωνιστικές τιμές
    Πριν προχωρήσεις μελέτησε καλά συμβατότητα διαμέτρου φαναριού και κονεκτορα σύνδεσης

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.067
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    https://www.ebay.com/itm/12652415077...mis&media=COPY

    Έχει και παραπλήσια και σε πιο ανταγωνιστικές τιμές
    Πριν προχωρήσεις μελέτησε καλά συμβατότητα διαμέτρου φαναριού και κονεκτορα σύνδεσης
    Ακριβό αλλά ωραίο το άτιμο, αν είναι και made in Japan όπως γράφει στο listing σίγουρα αξίζει!

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    684
    Χρήστο ευχαριστώ θα το επεξεργαστώ αλλά μου φαίνεταιβπίο μοντέρνο σε σχέση με τη μηχανή.Πιστεύω σε ένα hornet θα του πάει γάντι.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 96
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2009, 13:46
  2. Kawasaki ER6 N/F Possible Frame Issue
    από Anty12 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2008, 01:29
  3. Kawasaki Er6-n
    από deus_cide στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2007, 17:33
  4. Μετατροπές (και όχι μόνο) σε vfr&#8230;
    από gregorgeous89 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2006, 22:38
  5. News 2006 : Kawasaki ER-6F ABS
    από haldaios στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 11:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF