moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Κανονικά πάει στο σε είδα, καλύτερα εδώ, σε είδα στο Χαλάνδρι πριν μερικές ώρες, ήμουν με το αμάξι τις δουλειάς, σου κορναρα αλλά δεν άκουσες. Δηλώνω ότι το εργαλείο σου πάει![]()
Σας ευχαριστώ και πάλι όλους!!
Είναι το R.
Πολύ πιθανό να με είδες στο Χαλάνδρι μίας και εκεί μένω...
Με την ησυχία σου εννοείται, τώρα έχεις άλλες προτεραιότητες
Όταν έρθει η ώρα κοίτα και για καθρεφτάκια, το μηχανάκι είναι τόσο κόμπακτ - size zero που λένε, και οι μαμά "τηλεοράσεις" χτυπάνε κάπως στο μάτι.
Είδα ένα με bar end κάτοπτρα και αν και δεν τα συμπαθώ ιδιαίτερα μου άρεσε πολύ γιατί το κάνουν πιο χαμηλό και μακρύ![]()
Μόλις λασκαρα λίγο από τη δουλειά, τα έβγαλα...
Έχουνε κάτι βάσεις που πιάνουν στη βιδα της δαγκάνας. Θα τις βγάλω και αυτές πολύ σύντομα....
Bar end καθρέπτες έχει το rs. Είναι πολύ ωραίοι, αλλά λένε ότι έχουν κραδασμούς.
Οι καθρέπτες που έχει το δικό μου, είναι εντυπωσιακά σταθεροί. Επίσης έχουν και πολύ καλό οπτικό πεδίο...
Δύσκολα θα τους αλλάξω...
Μερικές παρατηρήσεις μετά από περίπου 100 χλμ χρήσης...
Το μηχανάκι είναι τρελό εργαλείο... φοβερό παιχνίδι.....
Άνετα το δουλεύεις 2 σχέσεις πάνω. Δεν σου λείπει ροπή πουθενά, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα και τη σχέση που έχεις επιλεγμένη.
Το κιβώτιο είναι εξαιρετικό, είτε χρησιμοποιείς το qs είτε όχι.
Θα μου πάρει λίγο καιρό να συνηθίσω να μην κλείνω λιγο το γκάζι όταν ανεβάζω και να μην ανοίγω λίγο όταν κατεβάζω...
Τόσο κρύο είχα να νοιώσω από όταν είχα το kle...
Ο κορμός μου είναι κομπλε... τα χέρια και τα μπούτια μου όμως την ακούσανε.
Σκέφτομαι το ενδεχόμενο να βάλω τα heated grips που υπάρχουν σαν έξτρα κάποια στιγμή.
Μια άλλη εναλλακτική, θα ήταν να πάρω ένα ζευγάρι χειμερινά γάντια, γιατί μέχρι τώρα, χρησιμοποιούσα μόνο καλοκαιρινά, βάζοντας λεπτά ισοθερμικά από μέσα το χειμώνα.
Πρέπει να ρυθμίσω το sag σίγουρα. Έχει μια μικρή απροθυμια στην είσοδο της στροφής. Αν δεν διορθωθεί με ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, θα πάω να πάρω τον αποστάτη που έχει το rs στο αμορτισέρ που του σηκώνει τον κωλο 1 πόντο. Είμαι σχεδόν βέβαιος όμως, ότι με ρυθμίσεις θα το φέρω.
Είναι πολύ απολαυστικό πάντως και η θέση οδήγησης του είναι άψογη.
Σε προκαλεί να μπαίνεις σε ότι στροφή βρίσκεις μπροστά σου.
Θα κάνω και το πρώτο γέμισμα βενζίνης από Δευτέρα να δω και τι καίει.
Σε αυτά τα 100 περίπου χιλιόμετρα που έκανα, το κοντέρ έδειχνε κάτω από 6.5 και δεδομένου του τρόπου που τα έκανα, είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Το ducati με αντίστοιχη οδήγηση καίει πάνω από 10.
Οι καθρέφτες στα RS όντως έχουν κραδασμούς και δεν βλέπεις καθαρά. Ξέρω δύο άτομα με RS, ο ένας τους ξήλωσε εντελώς, ο άλλος τους κράτησε.
Η δική μου εμπειρία από αυτούς είναι πως συντονίζουν ο κάθε ένας σε άλα χλμ, οπότε σε κάποιες φάσεις βλέπεις καθαρά από τον έναν και σε κάποιες από τον άλλον.
Δυστυχώς η Trumph στο R μοντέλο του 2023 "χάλασε" τους καθρέφτες (και το αναλογικό στροφόμετρο). Στο προηγούμενο R είχε πολύ πιο εντυπωσιακούς καθρέφτες (κωδικοί T2062018 & T2062017).
![]()
No one told you when to run,
you missed the starting gun
Πανέμορφο φίλε!! Να το χαρείς, πάντα όρθιος!