Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..
Νεώτερα από το μέτωπο:
Χλμ.18.600, Την Παρασκευή το απόγευμα που μας πέρασε, το μπρος φανάρι άρχισε να την βλέπει Χριστουγεννιάτικο δέντρο την δουλειά
Μια άναβε μια έσβηνε....
Πρωί πρωί, λοιπόν, γραμμή στην moto trend.
Στον έλεγχο που έγινε, βρέθηκε το καλώδιο ρεύματος....λιωμένο! Η διάγνωση ήταν χαλασμένος μετασχηματιστής (η κάτι τέτοιο) μέσα στο φανάρι, τράβηξε πολύ περισσότερο ρεύμα από όσο έπρεπε....
Παραγγέλθηκε νέο φανάρι στην αποθήκη, ήρθε και το εμπρός δεξί φλας που περίμενα από το καλοκαίρι, μπήκα 9.15 βγήκα έτοιμος 10.30.
Η εγγύηση σε ότι αφορά το φανάρι, επεκτάθηκε....(λήγει αρχές του χρόνου)
Συνεχίζουμε δυναμικά.![]()
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Λίγο κουλό δεν ήταν αυτό;;![]()
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
αφού μιλάμε για κινέζικο![]()
Ναι, δεν το φανταζόμουν πως θα αντικαθιστούσαν ολόκληρο το φανάρι.
Το παραπάνω σημαίνει πως δεν αρκούνται στην αλλαγή των part αγνοώντας πως μπορεί να έχουν επιβαρυνθεί πχ από υγρασία κ.λπ.
Αλλάζουν όλο το κομμάτι με νέο όπως θα έκαναν αν το διαπίστωναν στην παραγωγή.
Πολύ καλή αντιμετώπιση και με μεγάλα οφέλη χρόνου σε κάθε φάση εκτός εργοστασίου και χώρου οπουδήποτε χρειάζεται στοκ.
Αν το φανάρι είναι LED δε νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος...
Καθόλου, πλέον τα περισσότερα φανάρια έχουν "καρφωμένα" πάνω τους τα led με ότι αυτό συνεπάγεται για την τσέπη μας.....
ενώ για όργανο ευρωπαϊκού που κοστίζει ένα χιλιάρικο, τουμπεκί ψιλοκομμένο......
![]()
Ακριβώς, κι εγώ έμεινα μλκς με την αμεσότατη αντιμετώπιση του πράγματος, χωρίς μα μου, σε μια ωρίτσα (40 λεπτά έκανε η διαδικασία να βγει από την αποθήκη) το είχαν έτοιμο.
Αυτό ακριβώς, ας το έχουν στο μυαλό όσοι παίρνουν μοτό με τέτοιο φανάρι, ασχέτως μάρκας.
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Και όχι μόνο στα μοτο....
Μήπως κατά τυχη κράτησες το παλιό;
Θα είχε ενδιαφέρον μια απόπειρα επισκευης. για πιθανή μελλοντική εμπειρία.
Έγινε και το σέρβις των 20k....
Λάδια ημί, 10-40 silkolene, μπουζί, φίλτρα λαδιού και αέρος, γενικός έλεγχος, 150 ευραίοι....
Τακάκια έχουν αρκετό ψωμί ακόμα, τα γλιτώνουμε προς το παρόν και λόγω λήξης της εγγύησης, θα αντικατασταθούν όταν πρέπει, από μένα.
Αλυσίδα-γρανάζια, περιέργως σε άριστη κατάσταση, αντέχουν ΠΟΛΥ ακόμα όπως μου τόνισαν στο συνεργείο. Κάτι ξέρω που δεν την ενοχλώ και δεν με ενοχλεί, ζήτημα είναι να την ψέκασα ΜΙΑ φορά όταν πήγαμε στην ετήσια, στα 2 χρόνια που το έχω.
Γενικώς, κανένα άξιο λόγου πρόβλημα έως τώρα.
Συνεχίζουμε δυναμικά μαζί μέχρι να βρεθεί "θείος από το Αμέρικα μεριά" (η κάτι παρεμφερές).....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Καλή τιμή είναι. Εγώ πλήρωσα προχθές για λάδι, τακάκια, έλεγχο 120€.
Εντωμεταξύ η μπαταρία όπου να ναι μας χαιρετάει, του λέω να την μετρήσουμε και πράγματι είμαι για αλλαγή.
Του λέω πόσο η χόνδα (μιας και είναι η μαμά και την έχω 6 χρόνια); 150€ μου λέει![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.