Άντε και καλή αρχή.
https://bikerspirit.net/main/program...-diafora-oras/
Άντε και καλή αρχή.
https://bikerspirit.net/main/program...-diafora-oras/
Ο Ριβολα δήλωσε πως ο Μάρτιν θα χάσει τουλάχιστον το gp της Αργεντινής!
Πολύ κακά νέα για τον παγκόσμιο πρωταθλητή.
Δεν είμαι σίγουρος ότι θα κατάφερνε να πρωταγωνιστήσει έτσι και αλλιώς αλλά θα έδινε ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον εκτός της μάχης πεκο-μαρκ...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Αυτό το ρομπότ είναι ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας της Ducati στο MotoGP
Αυτός ο μικρός σαρωτής πίστας Lenovo NTB-01 αποτελεί βασικό μέρος της συνεχιζόμενης επιτυχίας της Ducati στο MotoGP
Ρόμπερτ Τζόουνς
12 Μαρτίου 2025
Πίστωση; Lenovo
Πίστωση; Lenovo
Δεν είναι μόνο ο αναβάτης, ο κινητήρας, η αεροδυναμική και τα εξαρτήματα του πλαισίου που συμβάλλουν στην επιτυχία του MotoGP , καθώς αυτό το μικροσκοπικό ρομπότ από τη Lenovo παίζει επί του παρόντος βασικό ρόλο στη διαρκή επιτυχία της ιταλικής μαρκίζας.
Η σεζόν του 2025 σηματοδοτεί την έβδομη χρονιά μαζί ως συνεργάτες για τη μάρκα Borgo Panigale και τη Lenovo, και όπως αποδεικνύεται από την έναρξη της σεζόν στην Ταϊλάνδη, η επιτυχία της Ducati δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.
Ο Marc Marquez ήταν νικητής και στους δύο αγώνες αφού είχε ήδη εξασφαλίσει την πρώτη pole position του 2025, ενώ ο αδερφός Alex ήταν δεύτερος και στις δύο περιπτώσεις, ενώ ο Francesco Bagnaia κέρδισε δύο τερματισμούς στην τρίτη θέση.
Όμως, ενώ οι αναβάτες των μοτοσυκλετών Desmosedici GP24 έχουν μεγάλο ρόλο να διαδραματίσουν στη συνεχή επιτυχία της εταιρείας, όπως και ο κινητήρας και η αεροδυναμική, ένας ασυνήθιστος συντελεστής έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην υποβοήθηση της κυριαρχίας της Ducati.
Ένας μηχανοκίνητος σαρωτής από τη Lenovo έχει χρησιμοποιηθεί από τη Ducati για τη σάρωση των κομματιών που περιλαμβάνονται στο ημερολόγιο MotoGP από το δεύτερο μισό της καμπάνιας του 2024. Οι σαρώσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια ψηφιακή αναπαράσταση 200 GB ενός κυκλώματος, ενώ προσθέτουν λεπτομέρειες όπως γωνίες κάμπερ στις γωνίες.
Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ακρίβεια των μοντέλων προσομοίωσης της Ducati, η οποία βοηθά στην πρόβλεψη διαφορετικών αλλαγών στη ρύθμιση που απαιτούνται με βάση τις συνθήκες της πίστας καθώς και τις διαφορές στις συνθήκες περιβάλλοντος που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την πρόσφυση της πίστας και την απόδοση του ποδηλάτου.
Ως αποτέλεσμα του τεχνολογικά προηγμένου μηχανοκίνητου σαρωτή, η Lenovo ισχυρίζεται ότι τα μοντέλα προσομοίωσης με ακριβή δεδομένα μπορούν να επωφεληθούν από βελτιώσεις που κυμαίνονται από 2,5 έως τρία δευτερόλεπτα στο συνολικό χρόνο αγώνα.
Ο Andrea Gorfer, MotoGP Electronics & Electronic System Designer, Ducati Corse, δήλωσε: «Για να γίνεις αστέρι στο MotoGP αυτές τις μέρες απαιτεί πολλά περισσότερα από ικανότητα και ένστικτο: Ο σύγχρονος οδηγός πρέπει να καταλάβει πώς συνδυάζονται όλες αυτές οι μεταβλητές για να κάνει αυτές τις μικρές προσαρμογές που κάνουν τελικά τη διαφορά μεταξύ πρώτης και δεύτερης θέσης.
«Περιβάλλουμε συνεχώς τα όρια μέσα στη δυναμική διασταύρωση τεχνολογίας και αθλητισμού, ακολουθώντας νέες τεχνικές που μας κρατούν μπροστά από τον ανταγωνισμό».
https://www.visordown.com/news/robot...box=1741774977
Ειχα αγνοησει ποσο ξυλο εχει φαει..
Στο παρακατω βιντεο ,θυμηθηκα.
Ξεκίνησαν φήμες για το 26 ότι θα φύγει ο Μαρινι και θα έρθει ο Τοπρακ ...![]()
@Husky21Ειναι πολύ νωρίς για να πω κάτι αλλά ο Ζαρκο έδειξε καλά σημάδια, ίσως μέχρι του χρόνου φτάσουν τα ντουκατι και να τα πάει καλά,βλέπουμε καί με τους υπόλοιπους αγώνες.
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 25/03/2025 στις 14:59.
Παρακολουθώ τακτικά το GP από το 2018 (το λες λίγο), δεν έχω δει κανέναν να πηδά από το WSBK στο MotoGP και να κάνει σοβαρή δουλειά.
Οι περισσότεροι από αυτούς που έκαναν δουλειά ήταν σε άλλες αποχές που ήταν διαφορετικά τα πράγματα.
Ο πιο πετυχημένος και ο πιο πρόσφατος ήταν ο Crutchlow με 3 νίκες σε 11 σεζόν.
Πιστεύω πως ο El Turco θα πάει εκεί που πήγαν και οι άλλοι. Αν ήταν τόσο καλός, θα είχε πάει καλύτερα στο Red Bull MotoGP Rookies Cup και θα τον είχαν τραβήξει από εκεί στο Moto3.
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
Δεν έχουν καμία σχέση τα WSBK με τα MotoGP. Πολύ διαφορετικές απαιτήσεις, και για αυτό ποτέ κανείς σε μετακίνηση απο το 1ο στο 2ο δεν πέτυχε κάτι.
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι του Iannone, οπου παραδέχτηκε οτι το σώμα του απλά δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει. Μετά απο μερικούς γύρους, είχε εξαντληθεί.
Απο εκεί και πέρα, όπως και να το κάνουμε είναι και μεγάλο σχολείο τα Moto3, Moto2.
O Toprak εκτός των άλλων, δεν είναι και μικρός πλέον. Του χρόνου πάει 29.
Τελευταία τροποποίηση από Sorath; 26/03/2025 στις 00:52.
Παιδες ναι, αλλα ειναι και 2 φορες παγκοσμιος με 2 διαφορετικα εργοστασια,
καλα δεν ειπα οτι θα σπασει τα χρονομετρα με το που καβαλησει αλλα δεν ειναι και καποιος τυχαιος.
Ναι και γω στα19 χρονια που παρακολουθω δεν ειδα καποιον να τα καταφερνει αλλα ποτε δεν ξερεις .![]()
Πρωταθλητής ήταν και ο Edwards και ο Spies, αλλά δεν...
Τυχαίοι δεν είναι κανένας τους, αλλά καθείς στο είδος του
Εξάλλου, στο τεστ ο Toprak με το Yamaha πριν λίγα χρόνια, νομίζω οτι ήταν απογοητευτικά τα αποτελέσματα. Δεν φάνηκε κάτι.
Όπως είχε πει και ο γιατρός, στα SBK μπορεί να το "στραμπουλάς" το μηχανάκι, να το γλυστράς κτλ. Έχουν άλλη συμπεριφορά. Αυτό εκμεταλλεύεται και ο Τούρκος.
Αυτά που κάνει, δεν γίνεται να εφαρμοστούν στα GP.
Ξεχνάμε τον troy beyliss τι έκανε το 2006 σε εναν αγώνα στα μότο gp;