Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 72

Θέμα: 10-30 ή 10-40 ;

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Σε παλιότερα μοτέρ που οι ανοχές τους έχουν γίνει... Σαν πορνοστάρ μετά από gangbang, προτείνουμε 20 50 για να μην βαράνε σαν τενεκέδες με καρφιά μέσα....
    Δηλαδή κάτι μοτέρ που από κούτα φοράνε 10W-60 πως θα τα χαρακτηρίζαμε?

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    δεν είχε άλλα

    Δηλαδή το 10 - 30 ρε παιδιά από ποιά μέχρι ποιά θερμοκρασία δουλεύει;
    Στο μπουκάλι?
    Το 10W θεωρείται ασφαλές για χρήση μέχρι -35.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.261
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή κάτι μοτέρ που από κούτα φοράνε 10W-60 πως θα τα χαρακτηρίζαμε?
    Αερόψυκτα μότο γκούζι

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Στο μπουκάλι?
    Το 10W θεωρείται ασφαλές για χρήση μέχρι -35.
    Το άνω όριο;
    Τελευταία τροποποίηση από gior-gos; 14/03/2025 στις 20:41.

  4. #19
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    128
    Γελάτε 10w-60 στην γνωστή αντιπροσωπεία έχει 26€ το λίτρο. Μην ρωτάτε πως το ξέρω.

  5. #20
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    328
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Απο πού βγαίνουν το 32 και 40 βαθμούς?

    Το ιξώδες του λαδιού, δεν αναφέρει πουθενά θερμοκρασία, ούτε αντιστοιχεί σε θερμοκρασία.
    Αυτό ακριβώς. Ο δεύτερος αριθμός στο λάδι, δεν αντιστοιχεί στις εξωτερική θερμοκρασία (πχ 30 & 40 βαθμούς). Αλλά στο ιξώδες που έχει το λάδι, όταν πιάσει την θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας (γύρω στους 100°C ).
    Κοινώς υψηλότερος αριθμός σημαίνει ότι το λάδι παραμένει παχύτερο σε υψηλές θερμοκρασίες, γεγονός που βοηθά στην προστασία του κινητήρα σε ζεστές συνθήκες.
    Τώρα, είτε 30 έξω, είτε 40, κλαην παίδες... Το θέμα είναι το λάδι να τηρεί τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

  6. #21
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.008
    ¨Όντως έτσι είναι
    ο πρώτος αριθμός είναι το ιξώδες(πόσο παχύρρευστο είναι) όταν το μοτέρ είναι κρύο, ο δεύτερος το ιξώδες(πόσο παχύρρευστο είναι) είναι με το μοτέρ σε πλήρη λειτουργία(100C)


    το hyundai i30 1.0Τ φοράει 0W-20 χειμώνα καλοκαίρι για 15k βάση προδιαγραφών κατασκευαστή


    Εγώ στα honda φοράω 10/30 οτι συνιστά ο κατασκευαστής
    you rise you fall you're down then you rise again

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.862
    Αν βάλεις χοντρό λάδι σε πολύ κρύο καιρό.
    Τότε δημιουργείς φθορές γιατί αργεί πολύ να ζεσταθεί και δεν φτάνει ποτέ το σωστό ιξώδες,
    Το 90% των φθορών γίνονται όταν το μοτέρ είναι κρύο..

    Αν βάλεις πολύ λεπτό λάδι σε πολύ ζεστό καιρό τότε θα γίνει νερό, θα χαλάσει γρήγορα, θα το κάψει γρήγορα, ίσως αφρισει και δεν έχει καλή λυπανση

  8. #23
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.686
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή κάτι μοτέρ που από κούτα φοράνε 10W-60 πως θα τα χαρακτηρίζαμε?
    Ποια μοτέρ απαιτούν τέτοιο λάδι από κούτα;
    Για μηχανάκια μιλάμε, έτσι; τα τρακτέρ κ.λ.π. εξαιρούνται του παρόντος θρεντ
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    739
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    ¨Όντως έτσι είναι
    ο πρώτος αριθμός είναι το ιξώδες(πόσο παχύρρευστο είναι) όταν το μοτέρ είναι κρύο, ο δεύτερος το ιξώδες(πόσο παχύρρευστο είναι) είναι με το μοτέρ σε πλήρη λειτουργία(100C)
    Πολυ σωστα. Αλλωστε η ιδανικη θερμοκρασια λαδιου ειναι απο 100° - 120°C

    Το αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι 5° ή 35° ελαχιστη σημασια εχει τοτε. Εκει που μετραει ειναι στην ψυχρη εκκινηση.

    Αρα το να βαλεις απο 10W-30, 10W-40 κακο δεν κανει.

    Αν ομως λεει ο κατασκευαστης 0W-20 και βαλεις 10W-30, καλο δεν κανει

  10. #25
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.234
    Δεν ξέρω αν η ιδανική είναι 100-120… αλλά 80 σίγουρα.
    Στο 1000 για να δεις 115+ βαθμούς ή θα έχει πάρα πολύ ζέστη ή θα πέφτει ματσούκι. Έχω βάλει το οργανακι και μπορώ να πω πως είναι αρκετά αξιόπιστο στα νούμερα.
    Τώρα σε μικρότερα Μότο δεν έχω μετρήσει αλλά θεωρώ 100-120 δύσκολα θα ανεβάσει σε νορμαλ χρήση.
    Εγώ θα έβαζα 10-40 και θα τελείωνα.
    Ride(s) the wind of change...

  11. #26
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.160
    Παίδες στην επιλογή ιξώδους παίζει ρόλο και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.
    Δεν είναι τυχαίοι οι πίνακες αυτοί από πολλές εταιρείες.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sae.png 
Προβολές:	95 
Μέγεθος:	46,5 KB 
ID:	460695

  12. #27
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Παίδες στην επιλογή ιξώδους παίζει ρόλο και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.
    Δεν είναι τυχαίοι οι πίνακες αυτοί από πολλές εταιρείες.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sae.png 
Προβολές:	95 
Μέγεθος:	46,5 KB 
ID:	460695
    ¨όντως και αυτό ίσχυε όπως γνωρίζαμε, γιαυτό ακόμη υπάρχουν διχογνωμίες.
    Υποθέτω με την εξέλιξη των λιπαντικών τα τελευταία χρόνια η σημασία του grade άλλαξε χωρίς να έχει αναθεωρηθεί ακόμη στα μάνιουλ των κατασκευαστών οχημάτων

    δες για παράδειγμα την εξήγηση απο την castrol :

    https://www.castrol.com/en_gb/united...es/10w-40.html
    you rise you fall you're down then you rise again

  13. #28
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    661
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Παίδες στην επιλογή ιξώδους παίζει ρόλο και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.
    Δεν είναι τυχαίοι οι πίνακες αυτοί από πολλές εταιρείες.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sae.png 
Προβολές:	95 
Μέγεθος:	46,5 KB 
ID:	460695
    Σωστά. Κάπως έτσι αναφέρεται και στο εγχειρίδιο της XJ6 μου.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.674
    Ναι γιατί ανάλογα με το περιβάλλον αλλάζει το πόσο γρήγορα ζεσταίνεται ή ψύχεται. Χρησιμοποιείται προφανώς σαν σημείο αναφοράς αλλά η θερμοκρασία λειτουργίας είναι που παίζει ρόλο.

    120 βαθμοί στο λάδι είναι αρκετοί είτε έξω έχει 10 είτε 40 βαθμους. Η διαφορά είναι ότι στους 40 βαθμούς περιβάλλοντος θα φτασει πιο γρήγορα εκεί ψηλά (και πιο συχνά) και θα διατηρηθεί για περισσότερη ώρα ενώ θα αργήσει να κρυώσει.

  15. #30
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    661
    Ακριβώς.

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βίντεο από Wolf Racing SM Attack 30-31/10/2010
    από Zack στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2010, 09:54
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2010, 00:44
  3. Καλημέρες, Παρασκευή 30 Ιουλίου '10
    από Operater στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2010, 04:52
  4. Καλημέρες, Παρασκευή 30 Απρίλη '10
    από Operater στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2010, 08:35
  5. Kαλημέρες, Μ. Τρίτη 30 Μαρτη '10
    από Operater στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2010, 12:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF