Χειρουργείο! Μπράβο της.
Αν έμενε στην Αυστραλία, θα ποντάριζα ότι είναι η σύζυγος του csofos.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Να κάνει όλη αυτή τη δουλειά και στο τέλος να κάνει εξαέρωση χωρίς σωληνάκι στις δαγκάνες!
Δεν ξέρω τι να σχολιάσω εδώ πέρα.
Σαν να μου άρεσε λίγο αυτό το RC16 το μοτεράκι, μπορεί και να κατουρήθηκα αλλά δεν είμαι και σίγουρος.
http://www.instagram.com/reel/DFAoY6...swcnVoYWJ6bg==
Χωρίς παρεξήγηση ε....![]()
ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ.....!!!!!!
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Εξαιρετικό, συγκινητικό και ας (μας) λείπει ο πρωταγωνιστής εδώ και τρεις δεκαετίες...
Πολλά συγχαρητήρια στη Lotus που τους ξαναμάζεψε όλους και το οργάνωσε:
ΥΓ: Από τα πιο "αντρικά" σιρκουί το Εστορίλ, πόσω μάλλον υπό βροχή - στο ίδιο κανάλι έχει και βίντεο περί της πρώτης νίκης![]()
Από τα ομορφότερα f1 απλά.
Μαύρο - χρυσό, ο αγαπημένος μου συνδυασμός
Με τις σύγχρονες κάμερες και τις σταγόνες της βροχής είναι ακόμα πιο μαγικό αυτό το μονοθέσιο!
Την εποχή εκείνη τα γκραν πρι τα έδειχνε η ΕΡΤ2 σε μαγνητοσκόπηση και θυμάμαι που υποστήριζα ό,τι είχε κινητήρα Ρενώ γιατί το οικογενειακό αυτοκίνητο ήταν το κλασικό Ρενώ 4![]()
Η ωραία και το τέρας όλα σε ένα στην κυριολεξία Χρήστο, στις κατατακτήριες αναλόγως χρονιάς είχαν και κινητήρες του ενός γύρου με πολλά περισσότερα από 1000 άλογα!
Τα κιβώτια πρέπει να ήταν μηχανικά αλλά όχι σειριακά μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '90 που λανσάρισε η Φεράρι τα αυτιά στο τιμόνι οπότε ακόμα πιο δύσκολα, μια λάθος ξερογκαζιά και πάει το κιβώτιο, ένα λάθος ανέβασμα και μπαμ ο κινητήρας
Έχω κάπου παραχωμένο και ένα spec sheet εποχής πολύ τρομακτικό, θα το ανεβάσω αν το βρω.
Καλημέρα Χρήστο, απλό μηχανικό της Hewland τύπου μπουλντόζα - τανκ φαντάζομαι για να αντέχει τη ροπή
https://www.ultimatecarpage.com/spec...T-Renault.html
Νομίζω θυμήθηκα πού έχω και τα specs, θα τα βάλω αργότερα!