Ότι να ναι.
Τι σχέση έχει η τιμολόγηση ενός αγωνιστικού MX, (ούτε καν enduro, ξέχασα έχει να βγάλει enduro δεκαετίες), με ένα on-off.
Η Σουζι έβγαλε σχεδόν το ίδιο μηχανάκι που βγάζει 24 χρόνια και έβαλε ψεκασμό.
OK, καινούργιο πλαίσιο, υποπλαίσο, ψαλίδι και βελτίωση στον κινητήρα.
Σιγά το RnD δηλαδή, καταξοδεύτηκε.
Να μην πούμε και για το RMZ, που είναι εδώ και μια δεκαετία σχεδόν ίδιο, μόνιμα τελευταίο στα συγκριτικά και έχει μείνει το μόνο με μανιβέλα.
(Τρολλάρουν οι εκφωνητές στους αγώνες κάθε φόρα που αναβάτης μετά από πτώση βαράει κλωτσιές για να πάρει μπροστά.)
Με την ίδια λογική αφού το ΚΤΜ 350 exc-f έχει 14 χιλιάρικα το 390 enduro θα πρέπει 15 χιλ.![]()