so what??
οταν βλεπεις ανθρωπο που πριν 10 χρονια θεωρουσε οτι μηχανακι πανω απο 150 κιλα ειναι
απαραδεκτο γιατι δεν ειναι αρκετα παιχιδιαρικο, και ξαφνικα σου καταληγει με σκουτερ που
κατω απο τη σελα χωραει τα εβδομαδιαια ψωνια 5μελους οικογενειας (το οποιο μαλιστα εχει
το θρασος να το αποκαλει "πιστολι"), ειναι σχεδον σιγουρακι οτι οταν σε μια 5ετια-7ετια θα τον
πιασει ξανα η καψα να καβαλησει "πραγματικη" μηχανη, τα BMW ειναι μονοδρομος...![]()
παμε στο αλλο θεμα τωρα:
επειδη βλεπω οτι ορισμενοι εχετε φαει τρελο κολλημα με το "made in..." πρεπει καποια στιγμη να
κατανοησετε οτι η "εκπτωση" στην ποιοτητα δεν οφειλεται στη χωρα κατασκευης του, αλλα στο οτι
η μαμα εταιρεια αυτες τις προδιαγραφες εχει δωσει.. το οτι ενα πχ χοντα, ειναι υποδεεστερο ποιοτικα
απο καποιο αλλο χοντα, ΔΕΝ εχει να κανει με το οτι το μεν κατασκευαζεται ινδια/κινα/ταιβαν/ζουαζιλανδη,
και το δε στην ιαπωνια.. αλλες προδιαγραφες εχει το ενα αλλες το αλλο, και θα ισχυαν οι ιδιες οπου και αν
γινεται η κατασκευη.
Τελευταία τροποποίηση από mikes; 31/05/2025 στις 14:14.
Η χώρα είχε σημασία, ίσως ακόμα έχει..
Ο Ταϊλάνδος δεν είναι Ιάπωνας που θα κάνει χαρακίρι αν δεν βγει καλό το μηχανάκι. Στα πρώτα c50 έστελναν τους μηχανικούς του εργοστασίου στο σπίτι του ιδιοκτήτη-αγοραστη του παπιου αν έβγαζε ζημιά, για επιτόπου επισκευή..
Χωριά ο ποιοτικος ελενχος, εργαστηρίου και άπειρων ωρών δοκιμής στα πάντα..
Κοίταζαν να είναι καλό και αξιόπιστο το μηχανάκι όχι το κέρδος.
Σε ένα πρόσφατο βίντεο κάτι ταιλανδοι κοφταραν για πλάκα και γελούσαν καινούρια αστρωτα ktm μέσα στο εργοστάσιο..
Η νοοτροπία του κόσμου,του εργατικού δυναμικού, έβλεπες παλιά βιντεάκια που ήταν ντυμένοι με στολή εργαστηρίου,γάντια για να δέσουν παπάκι και σήμερα ο Ινδός είναι γυμνός με σαγιονάρα...
Χωριά την ποιότητα υλικών,, ο χρόνος επεξεργασίας κτλ.
τότε έκανε όνομα η honda, ίσως δεν ξαναυπαρξει τετεια ποιότητα..
Όποιος θέλει να συγκρίνει βλέπει απλά τα παπιά..
Υπάρχει ένα σημερινό που το παίρνεις σήμερα και ξέρεις ότι σε 50 χρόνια χρήσης θα είναι το ίδιο,θα δουλεύει ακόμα καλά και θα χρειαστεί ελάχιστα ανταλλακτικά σε όλα αυτά τα χρόνια πάντως χρήσης και παρατημένο εξω ?
Ακόμα και στην Ιαπωνία σήμερα η honda μπορεί να πει ότι είμαι ο ποιο γνωστός κατασκευαστής και πρώτος σε πωλήσεις, οπότε με παίρνει να ρίξω την ποιότητα και να βγάλω πολύ κέρδος, πάλι θα αγοράζουν.
Επί ίδιων προδιαγραφών και ποιότητος υλικών, φυσικά και παίζει ρόλο η τιμή του μεροκάματου.Αλλη εργατωρα έχει ο γιαπωνεζογερμανος,και άλλη ο κινεζοινδοταυλανδοβιετναμεζος.Μην ξαναλέμε τα ίδια.Γι αυτό πάνε οι εταιρείες εκεί,όχι για την ψυχή της μάνας τους.Σιγα σιγά οι Κινέζοι ανεβάζουν μεροκάματο, μετά οι ταυλανδοι,οι Ινδοί ,οι μαλαισιανοικαι πάει λέγοντας.Οπως και μεις κάποτε.Οταν γυρίσει ο κύκλος μπορεί να ξαναγίνουμε συμφέροντες,και να ξανάρθει κάνα εργοστάσιο πάλι κατά δώθε.Που ξέρεις ,η ζωή μας κύκλους κάνει.Οσο για την ηλικία 55-60 του ταργκετ γκρουπ των Bmw, πρέπει ναχεις και το χρήμα,αλλιώς..............
η χωρα κατασκευης εχει σημασια ΜΟΝΟ οταν συγκρινεις το καινουριο
παπι putson ortion 150 LXQ που κατασκευαζεται στα βαθη του μπαγκλαντες
απο μια εταιρεια που ουτε ο CEO της δε ξερει πως τη λενε, και εισαγεται και
διατειθεται στην αγορα απο αλυσιδα εκπτωτικων σουπερμαρκετ σε τιμη λιγο
χαμηλοτερη απο ηλεκτρικο πατινι, με το αντιστοιχο honda/yamaha/kawasaki...
οταν ομως συγκρινεις το μοντελο Α της χοντα που κατασκευαζεται ιαπωνια με το
μοντελο Β της ιδιας που κατασκευαζεται ταιβαν, εκει εχει να κανει ΞΕΚΑΘΑΡΑ με τις
προδιαγραφες που εχει θεσει για το καθε μοντελο η ιδια η μαμα εταιρεια, και που θα
ηταν παλι οι ιδιες ακομα κι αν οι χωρες κατασκευης θα ηταν αντιστροφα..
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Καλώς σε βρήκα ανηψουδι μου.Η αναμονή δεν διήρκεσε πολύ, αλλά και να διαρκούσε ,πάλι η μηχανή λειτουργούσε κανονικά,όποτε μηδέν πρόβλημα πλην του αναματος του τσεκ εντζιν.Αλλωστε η λοντσιν είναι εταιρεία εγγύηση,όπως θα ξέρεις και συ ,απ' το δικό σου.Οπως και ναχει ευχαριστώ για τις ειλικρινείς εκ βάθους καρδίας, ευχές σου.