Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 49 από 49

Θέμα: Αστυνομιοιστορίες!

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.095
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Πετάλια ήταν Παντελή όχι πηδάλια......
    Εδώ παίζουν και τα δύο Βαγγέλη εκτός από συγκεκριμένες λέξεις, πχ ορθοπεταλιά.

    Μην ξεχνάς ότι είχα και παππού ποδηλατά

  2. #47
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.632
    Μετά την ευθεία στο Δαφνί στο Χαιδάρι είχε μεγάλο μπλόκο με κάμερες κτλ. Κατεβαίναμε με ένα φίλο, ZX12 καινούργιο το πρώτο μοντέλο χωρίς κόφτη και γω με το ZZR 1100.

    Δεν το περιμέναμε αλλά έτσι κι αλλιώς δεν τρέχαμε.





    (Καμμιά 20ρια χρόνια πίσω.)

    Λέει ο τροχαιος στον φίλο " το ξέρεις ότι πήγαινες με 160;"

    Απάντηση του φίλου " να μη βάλω 2α δηλαδή???"



    Δεν γέλασαν οι τροχαίοι και την φάγαμε για τα καλά.

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.095
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Μετά την ευθεία στο Δαφνί στο Χαιδάρι είχε μεγάλο μπλόκο με κάμερες κτλ. Κατεβαίναμε με ένα φίλο, ZX12 καινούργιο το πρώτο μοντέλο χωρίς κόφτη και γω με το ZZR 1100.
    Τι μας κάνεις ρε φίλε πρωί - πρωί

    Τι μηχανάρες και τα δυο, να μην ξέρεις ποιο να διαλέξεις!

  4. #49
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.632
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Τι μας κάνεις ρε φίλε πρωί - πρωί

    Τι μηχανάρες και τα δυο, να μην ξέρεις ποιο να διαλέξεις!
    Το ZZR ήταν ξεκάθαρα ένα πολύ άνετο σπορτ Τούρινγκ που στα κλειστά ήθελε τον τρόπο του αλλά σε πιο ανοιχτές διαδρομες ταξίδευε υπέροχα.

    Το πρώτο ZX12 ήταν ένας κανίβαλος που δεν ήξερε αν ήταν σούπερ σπορ η σπορτ Τούρινγκ αλλά πέρα από αυτό ήταν πάρα πολύ γρήγορο και όμορφο. Και παραδόξως ήταν αρκετά άνετο για τον οδηγό.

    Τοτε οι δρόμοι ήταν χειρότεροι αλλά πρώτον δεν υπήρχαν κάμερες και δεύτερον τα διόδια ήταν ελάχιστα, μόνο τα κρατικά υπήρχαν οπότε είχαν λόγω ύπαρξης αυτές οι μοτό. Είχαμε και λεφτά για λάστιχα.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF