Όλα όσα συντηρούνται σωστά και έχουν μεθοδικό ιδιοκτήτη θα είναι μια χαρά και στα 20 χρόνια.
Έχω δει παπάκια Χόντα 30 χρόνων στην πένα αλλά έχω δει και σκουπίδια.
Ανάλογα την περίπτωση
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Πούλησα δύο ολόσωμες akra evolution με το κάρμπον τελικό,ολοκαίνουργιες στην κούτα τους με το βιβλιαράκι τους με την κόλλα τους όλα.και πήρα μια Yoshi japan τιτάνιο την καλή που μπορείς να αλλάξεις τους κυλίνδρους που "ζευγαρώνει" το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης,δλδ κύλινδροι 1-4 και 2-3 ή1-2 3-4,με αποτέλεσμα την αλλαγή στην καμπύλη της ιπποδύναμης
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Να κάνω την αφελέστατη ερώτηση και να σε ρωτήσω... με το χέρι στην καρδιά πόσοι -ποσοστιαία- νομίζεις ότι έχουν την μηχανή σου και μπαίνουν πίστα;
Υπάρχει κάποιος κόσμος ο οποίος για χ-ψ λόγους θέλεις να πάρει ένα σωστό SB και να μη σκάσει λεφτά που να αγγίζουν επίπεδο αγοράς γκαρσονιέρας. Νομίζω πως η Suzuki το δίνει αυτό, ελπίζω σε μια τιμή που να φλερτάρει στα 18 χιλιάρικα. Δεν είμαι της κατηγορίας και μπορεί να εκτιμώ λάθος.
Εαν είναι στα 18κ θα σαρώσει.
Το προηγούμενο αν δεν κάνω λάθος έπαιζε στο 20αρικο.οποτε για 22αρι το κόβω χαλαρά.
Στην ερώτηση σου λοιπόν,το ποσοστό που ρωτας είναι ελάχιστο.οι εταιρείες όμως όταν φτιάχνουν ένα μηχανάκι το φτιάχνουν όσο καλύτερα μπορούν για την χρήση που το προορίζουν.με αυτή τη λογική ένα χιλιαρι ss πρέπει να είναι έτοιμο για την δουλειά που κατασκευάστηκε και όχι για το τι θα κάνουν αγοραστές.
Και κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να αγοράσει κάποιος 1000αρι ss αν δεν έχει σαν πρώτο σκοπό την πίστα.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
έχει κάποια βάση αυτή η άποψη όμως είναι στο ίδιο μήκος κύματος με το "δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να αγοράσει κάποιος μοτοσυκλέτα με πάνω από 60hp για το δρόμο" .
υπάρχουν τα superadve τα τελευταία χρονια που έχουν ανάλογες επιδόσεις , όμως κατά την άποψή μου δεν συγκρίνονται με τα κλιπονάτα στην αίσθηση που μπορούν να σου δώσουν (η σκυφτή θέση που σε φέρνει πάνω από το μπροστινό είναι η πεμπτουσία του μοτοσυκλετισμού για εμένα)
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Μην την πιασουμε αυτη την κουβεντα γιατι θα χαθει η ουσια του θεματος...
Μια χαρα κανεις πραγματακια με ολα τα μοτο (πανω κατω) αρκει να θες/μπορεις.
Ride(s) the wind of change...
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....