Βρε οτιδήποτε παραπάνω από ένα Τάου Μέιτ δεν χρειάζεται![]()
Βρε οτιδήποτε παραπάνω από ένα Τάου Μέιτ δεν χρειάζεται![]()
Απλά η μεγάλη διαφορά είναι πως με το ss κάνεις μόνο ένα πράγμα,αντίθετα με ένα μεγάλο ον οφ με 170 άλογα κάνεις πολλά περισσότερα ΚΑΙ το να τρέξεις λίγο παραπάνω.
Φυσικά η αίσθηση δεν έχει καμία σχέση και αν θες να πας πραγματικά γρήγορα πρέπει να πάρεις κλιπονατο.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Κοίταξε,φυσικά και είναι παραξενο να έχει κάποιος το μηχανάκι έτσι και να κάνει μόνο διαδρομές πόλης αλλά ως ένα βαθμό πιο αποδεκτό.
Το μεγάλο ον οφ θα του δώσει άνετη θέση οδήγησης με άνετες αναρτήσεις εντός πόλης,άνετη θέση για την γυναίκα και μπακαζιερες για καθημερινά ψώνια.
Σίγουρα με έξτρα βάρος που σε σύγχρονα δεν είναι απαγορευτικό (δεν μιλάμε για βαραντερο και crosstourer που ήταν 280+).
Τώρα αν θέλει ο αλλος να το κάνει καρναβάλι και νιώθει πιο ωραία με αυτό δικαίωμα του.δεν κρίνουμε αυτό.δικο του είναι το μηχανάκι και το κάνει ότι θέλει.
Αλλά το να χρησιμοποιεί κάποιος ένα ss για καθημερινό χωρίς κανένα σκοπό για πίστα είναι λίγο μαζοχιστικο νομίζω.
Εντάξει ναι, μπορεί να πηγαίνει ωραίες Κυριακάτικες βόλτες.συμφωνω απόλυτα.
Αλλά τα γαμιδια πλέον μαζεύουν πολλά πολλά χιλιόμετρα γρήγορα και στο δρόμο θέλουν πολύ σύνεση και εγκράτεια.
+Οτι πρέπει να έχει ένα άλλο για καθημερινό.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ειναι ΠΟΛΥ μαζοχιστικο, δε διαφωνω μαζι σου.
Βασικα ειναι τι αγαπας, τι σε φτιαχνει, τι σου αρεσε απο παντα, και οχι γιατι μια κατηγορια εγινε μοδα (βλεπε παλια τα SS, τωρα τα μπεΒε και μουλτιμουσταρδα κτλ)
Παντως, συμβιβασμοι γινονται, και γω με ενα RSV4 Aprc Factory και ενα K9 600ρακι για πιστα (ασε τα FE600 και τα αλλα μικρα) για καθημερικο μηχανακι επελεξα ενα
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΖΧ636R
Edit...
Να μη ξερεις τι να πρωτοπιασεις
![]()
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
Όπως είπα, είναι μια κατηγορία μηχανών με την οποία δεν έχω ασχοληθεί αν και δεν υπάρχει κατηγορία μοτοσυκλέτας που να μη μου αρέσει. Παρ' όλα αυτά θα τολμήσω να διαφωνήσω μαζί σου. Όχι ότι αυτό που λες δεν έχει λογική, αντιθέτως. Πιστεύω όμως πως και το GSXR έχει κατασκευαστεί για να μπαίνεις πίστα. Δεν έχουν σημασία πάντα οι ακραίες επιδόσεις (και βάζω και το στήσιμο). Πιστεύω πως ένας ερασιτέχνης χομπίστας θα περάσει μια χαρά και θα επιστρέψει σπίτι του με ένα χαμόγελο ΝΑ! Εννοείται πως θα έχει περάσει τα στάδια της εκπαίδευσης του μέχρι να φτάσει σε ένα 1000cc. Ειδάλλως θα μπούμε στη λογική πως τα SS -ανεξαρτήτως εταιρείας- θα πρέπει να ξεκινάνε από τις 30.000 ώστε να είναι σχεδόν έτοιμα για αγώνες μόνο. Μα αυτό δεν μπορεί να φέρει πωλήσεις και κερδοφορία. Και ως γνωστόν... οι εταιρείες έχουν έναν μόνο σκοπό: Το κέρδος!
Στην ίδια λογική για κάθε κατηγορία μοτοσυκλέτας θα συναντήσουμε τρελές χρήσεις όπως και τρελές επιλογές. Τι να το κάνεις το KTM 1290 ADV R με τους 21/18 τροχούς; Τι να τα κάνεις τα 170 άλογα στο χώμα, δε θα τα χρησιμοποιήσεις ποτέ, ποτέ όμως. Άχρηστη επιλογή φαίνεται. Για ποια χρήση έχει κατασκευαστεί αυτή η μηχανή; Και όμως την αγοράζουν και κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν. Θα μπορούσε να πει κάποιος γιατί να αγοράσεις μια 1000άρα Adv αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις τον γύρο του πλανήτη; Και κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει κανένας λόγος. Νομίζω πως στο κόσμο της μοτοσυκλέτας υπάρχει μπόλικη από κ@βλα και αυτό συνγχωρεί πολλά και επιτρέπει πολλές οπτικές γωνίες. Ακόμη και αν είναι ο άλλος να το χαζεύει στις καφετέριες, γιατί όχι; Δικαίωμα του είναι.
Πάντως αφήνω μια πισινή καθώς ΔΕΝ γνωρίζω τι σημαίνει να συμιώνεις με τέτοια μοτοσυκλέτα. Κάποτε φλερτάριζα με την ιδέα να αγοράσω ένα GSX-R 750 γιατί θεωρώ ότι πρέπει να υλοποιούμε τις κ@βλες μας (αν μπορούμε να το κάνουμε χωρίς να θυσιάζουμε άλλες σημαντικές προτεραιότητες). Ποτέ δε ξέρεις πόσο μπορεί να σου αρέσει κάτι, πως θα ξεκινήσεις αν δεν μπεις στο πρώτο μονοπάτι;
Τελευταία τροποποίηση από STF; Χθες στις 01:37.
Προταση που ξεκιναει με το
Δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να αγορασει καποιος
και ακολουθει το οποιοδηποτε ειδος μοτοσακου και χρησης
ειναι αστοχη και ακυρη
ΠΑΝΤΑ
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Stf είναι και έτσι όπως το λες, δηλαδή συμφωνώ απόλυτα πως ο καθένας θα πάρει ότι γουστάρει αλλά και από την άλλη μπορούμε να κουβεντιάσουμε αν ήταν η ορθότερη επιλογή.
Από κοντά θα το αναλύαμε πολύ καλύτερα αλλά θέλω να πω πολλά και ψιλόβαριέμαι να τα γράφω.
Husky σαν κάτοχος 1000ss του 2024,μεγάλου ονοφ,μεγάλου γυμνού αλλά και σκούτερ άσε να ξέρω καλύτερα γιατί υπάρχει και γιατί δεν υπάρχει λόγος.
Η καύλα είναι ο μόνος λόγος και την ξέρω πολύ καλά και την πληρώνω πολύ ακριβά.αυτη είναι κάτι που περνάει μετα από 1 χρόνο μαξ και μετά μένουν μόνο τα προβλήματα.
Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; Χθες στις 10:39.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Το εγω εχω το ταδε και το ταδε αρα ξερω καλυτερα ισως να ειναι ακομα πιο ακυρη και αστοχη κουβεντα απο την προηγουμενη
Αλλα οκ μην σου το χαλασω
Εσυ ξερεις καλυτερα..πασο
Α καλά.
Έχω και τα χρησιμοποιώ για την χρήση που κατασκευάστηκαν.
SS μόνο για πίστα,ονοφ μόνο για εκδρομές και ταξίδια στο εξωτερικό,γυμνό για βραδυνές βόλτες και σκούτερ για εργάτη.
Και ναι ξέρω περισσότερα από κάποιους που τα ξέρουν μόνο στη θεωρία όλα.σορι αλλά αυτή είναι η αλήθεια είτε σου αρέσει είτε όχι.
Αλλά μην σου το χαλάσω.πασο.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Απο τη δικη σου σκοπια εννοειται πως δεν θα πας για γρηγορη βολτα με το ον-οφ και ουτε ταξιδι με το SS.
Οταν εχεις ολες τις κατηγοριες στο γκαραζ σιγουρα εισαι ανετος να διαλεξεις.
Αλλα δεν ειναι ολοι ετσι με 4 τουλαχιστον διαφορετικα μοτο.
Οποτε καποιος κανει περισσοτερα πραγματα με το ενα του μοτο...
Αν εχεις ορεξη (και δεν εχεις αλλα 3-4 να καθονται στο γκαραζ) κανεις πολλα πραγματακια που σε καποιους φαινονται δυσκολα.
Αλλα μην χαλαμε το θεμα της Σουζουκαρας...
(να παει αλλου λεμε)
Ride(s) the wind of change...