Με κοκκινο στις 14000σαλ, μονο για χαλαρή οδήγηση στο ρελαντί δεν είναι.
Με 6η κατω απο 20χαω/1000σαλ, στα 100 θα θες λίγο πανω από 5000. Ίσα που θα ξυπνάει το μοτέρ.
Με τοσο κοντό κιβωτιο ο συμπλέκτης δουλεύει υπερωρίες. Δεν είναι κουμπώνω μια ταχύτητα και πάω. Σε κατσικόδρομους και ακραίες στροφές αμα το πας χαμηλά ευκολα βγαίνεις εκτός ωφελιμου ευρους λειτουργίας μοτέρ και βρίσκεσαι ξαφνικα χωρις ισχύ με τον κινητηρα να σκορτσαρει.
Τεσπα, αμα σου αρέσει πάρτο, να σου φύγει η κάψα. Μπορει όντως να σου αρέσει και να το κρατήσεις. Αλλιώς θα μείνει αιώνιο απωθημένο που θα είναι χειρότερο από μια εξτρα αλλαγή μηχανακίου.
Βασικά GB350 θες αλλά δεν φτάνει το μαρούλι.