Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: Stand και ροποκλειδο

  1. #16
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.239
    στο τμήμα για τα εργαλεία,έχει θρεντ με θέμα τα ροποκλειδα.
    κάνε ένα κόπο να το διαβάσεις και θα σου λυθούν πολλές απορίες καθώς και ανάγκες/χρήση
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.087
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Κεντρικό stand & αποφόρτιση του πίσω με γρύλο;

    Συνημμένο 463827
    Αν υπάρχει κεντρικό στάντ, προφανώς η ίδια λογική, να μην φορτίζονται οι βίδες, για να βγουν-μπουν εύκολα.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #18
    Μέλος Το avatar του/της Road Pirat
    Εγγραφή
    01/11/2015
    Μηνύματα
    439
    Άρτα τα σταντ είναι για εντουτο, είναι στα όρια τους για μηχανή, και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν ανεβαίνει σταδιακά επάνω. Αυτό που θέλεις είναι ψαλιδωτο Σταντ μηχανής, πολύ περισσότερο βάρος και ελεγχόμενο ανέβασμα και κατέβασμα πχΚάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	images.jpeg 
Προβολές:	129 
Μέγεθος:	6,0 KB 
ID:	463830

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Μάλλον ένα ροπόκλειδο δε θα σε φτάσει. Αλλά αν είναι να πάρεις ένα πάρε αυτό:

    https://www.pikounistools.gr/product...pistopoihtiko/

    Από κοντά περίμενε καλύτερη τιμή.

    Οπότε θα είσαι εντός του μπάτζετ σου.
    σκεφτομουν εχθές τα λόγια σου κ τελικά θα πάρω το norbar . Τ παρήγγειλα σήμερα και αναμενω πότε θα έρθει. Η βάση μηχανής θα περιμένει λίγο.

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Road Pirat Προβολή μηνύματος
    Άρτα τα σταντ είναι για εντουτο, είναι στα όρια τους για μηχανή, και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν ανεβαίνει σταδιακά επάνω. Αυτό που θέλεις είναι ψαλιδωτο Σταντ μηχανής, πολύ περισσότερο βάρος και ελεγχόμενο ανέβασμα και κατέβασμα πχΚάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	images.jpeg 
Προβολές:	129 
Μέγεθος:	6,0 KB 
ID:	463830
    Πολυ σωστα !

  6. #21
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι απαραίτητο ούτε το ένα, ούτε το άλλο, για να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω.

    Αντί να δίνεις λεφτά, για πράγματα που χρειάζεσαι μεν, σαν πολυτέλεια δε, δώστα -ΑΝ λέω ΑΝ δεν έχεις- και πάρε μια αξιοπρεπή καστάνια μισής ίντσας, προέκταση, και τα καρυδάκια που χρειάζεται η μηχανή σου σε αυτά που θες να λύσεις.

    Για να βγαλεις το αμορτισέρ πίσω, η μηχανή πρέπει να πατήσει σε 3 σημεία, 1-μπροστά τροχό, 2-πλαινό σταντ, και αυτό που είναι ιδιαίτερο εδώ, 3-ενα γρυλο μηχανικό που θα βάλεις κάπου στο πίσω και δεξιά μέρος της μηχανής, έτσι ώστε ο πίσω τροχός ΟΡΙΑΚΑ να μην πιέζει το έδαφος.

    Για να λυθεί εύκολα και να βγουν οι βίδες-άξονες του αμορτισέρ και του μοχλικού, θέλεις ο πίσω τροχός, να ακουμπάει ίσα-ίσα στο έδαφος, με σχεδόν μηδενική δύναμη.

    Δεν θέλεις ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα. Αν είναι στον αέρα, τότε το βάρος τροχού-ψαλιδού-άξονα κ.ο.κ. θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες του αμορτισέρ-μοχλικού, και θα θέλουν δύναμη να βγουν.

    Ομοίως αν το τροχός πατάει στο έδαφος με έστω και λίγη δύναμη, εκτός που θα λύσεις και θα πέσει κάτω η μοτό, πάλι το βάρος της μοτό όταν θα στηρίζει βάρος στον πίσω τροχό, θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες αμορτισέρ-μοχλικού, με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν.

    Αν το πετύχεις σωστά, οι βίδες -αν δεν έχουν πιάσει σκουριές και άλατα- βγαίνουν με σπρώξιμο με ένα δάκτυλο.

    Οταν θα πας να συναρμολογήσεις μετά, πάλι θέλεις με τον γρύλο να φέρεις στην ευθεία τις τρυπες που θα μπουν οι βίδες. Αν ο τροχός κρέμεται, αυτό γίνεται πολύ δύσκολο.


    Τίποτα από τα παραπάνω, δεν το πετυχαίνεις εύκολα, με σταντ που στηρίζουν την μηχανή όρθια.
    Πιο εύκολο από ότι περίμενα . Ακολούθησα τις οδηγίες σ Κ όλη η διαδικασία έγινε εύκολα και σχετικά γρήγορα .
    Προϋπόθεση να βρεις καλό τούβλο
    https://imgur.com/a/u4Zus13

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Modenas Kriss 125 Προβληματικό stand και εγγύηση
    από pcdr στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2011, 20:04
  2. Διπλό stand και after market εξάτμιση...
    από yes-u στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2011, 19:56
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2010, 13:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF