
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
telegonos
Δεν είναι απαραίτητο ούτε το ένα, ούτε το άλλο, για να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω.
Αντί να δίνεις λεφτά, για πράγματα που χρειάζεσαι μεν, σαν πολυτέλεια δε, δώστα -ΑΝ λέω ΑΝ δεν έχεις- και πάρε μια αξιοπρεπή καστάνια μισής ίντσας, προέκταση, και τα καρυδάκια που χρειάζεται η μηχανή σου σε αυτά που θες να λύσεις.
Για να βγαλεις το αμορτισέρ πίσω, η μηχανή πρέπει να πατήσει σε 3 σημεία, 1-μπροστά τροχό, 2-πλαινό σταντ, και αυτό που είναι ιδιαίτερο εδώ, 3-ενα γρυλο μηχανικό που θα βάλεις κάπου στο πίσω και δεξιά μέρος της μηχανής, έτσι ώστε ο πίσω τροχός ΟΡΙΑΚΑ να μην πιέζει το έδαφος.
Για να λυθεί εύκολα και να βγουν οι βίδες-άξονες του αμορτισέρ και του μοχλικού, θέλεις ο πίσω τροχός, να ακουμπάει ίσα-ίσα στο έδαφος, με σχεδόν μηδενική δύναμη.
Δεν θέλεις ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα. Αν είναι στον αέρα, τότε το βάρος τροχού-ψαλιδού-άξονα κ.ο.κ. θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες του αμορτισέρ-μοχλικού, και θα θέλουν δύναμη να βγουν.
Ομοίως αν το τροχός πατάει στο έδαφος με έστω και λίγη δύναμη, εκτός που θα λύσεις και θα πέσει κάτω η μοτό, πάλι το βάρος της μοτό όταν θα στηρίζει βάρος στον πίσω τροχό, θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες αμορτισέρ-μοχλικού, με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν.
Αν το πετύχεις σωστά, οι βίδες -αν δεν έχουν πιάσει σκουριές και άλατα- βγαίνουν με σπρώξιμο με ένα δάκτυλο.
Οταν θα πας να συναρμολογήσεις μετά, πάλι θέλεις με τον γρύλο να φέρεις στην ευθεία τις τρυπες που θα μπουν οι βίδες. Αν ο τροχός κρέμεται, αυτό γίνεται πολύ δύσκολο.
Τίποτα από τα παραπάνω, δεν το πετυχαίνεις εύκολα, με σταντ που στηρίζουν την μηχανή όρθια.