moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
και ομως δεν ειναι το πιο τρανο παραδειγμα...
το ABS ειναι απλα ενα συστημα για τους υπερκουλους...γι'αυτο δεν υπαρχει στο motogp...
και ναι, οτι υπαρχει ή και δοκιμαζεται στο motoGP καποια στιγμη περναει στα μηχανακια παραγωγης...
οσον αφορα λοιπον την μεταδοση της κινησης, η οποια ειναι κατι πολυ βασικο σε ενα μηχανακι, δεν εχει γινει καποια αλλη κινηση απο τις εργοστασιακες ομαδες...το οτι ξεκινησε απο scooter κατι πρεπει να λεει παλι...
ναι, το ιδιο ειναι...
γιατι το traction (θα επρεπε να) υπαρχει για μηχανακια ανω των 150 αλογων...γιατι τα motoGP εχουν σαφως παραπανω...
αλλα και εκει το πηγαμε στην αλλη ακρη και το εχουν βαλει στα 40 αλογα...
btw οτι μηχανακι εχω, ειχα κλπ δεν ειχε abs ή ειχε απενεργοποιηθει απο την πρωτη μερα...το traction το ιδιο και αν υπηρχε χαρτης ηταν στο Α mode...
μαντεψε...ειμαι εδω και σου γραφω ακομα...
Τελευταία τροποποίηση από devil's animal; 20/08/2025 στις 19:55.
Μπήκε σαν σιφουνας
Μπορώ να πω πως το υπερασπιζονται με τη ζωή τους αυτοί που νομίζουν πως απλως πατάς σαν γίδι και το αβς σε σώζει, σου αφήνει περιθώριο να στρίψεις αλά κουτί (αυτοκινητάδικα) κτλ.
Το ίδιο κάνουν για το τράκσιο (σε μικρότερο βαθμό)
Ποιος δεν θυμάμαι την επική θρενταρα "το αβς σώζει ζωες..."![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες στο motogp έχουν τόση σχέση με τις μοτοσυκλέτες παραγωγής, όσο έχει ένα μαχητικό F35 με ένα Cessna 172.
Καταρχήν, δεν φτιάχνονται για τον ίδιο σκοπό. Η αγωνιστική φτιάχνεται για να κερδίσει έναν αγώνα 40 λεπτών, σε κλειστή πίστα, σε προβλέψιμες συνθήκες, από έναν αγωνιζόμενο και να φέρει λεφτά μέσω διαφημίσεων στην ομάδα, ενώ ο αγωνιζόμενος αδιαφορεί πλήρως για την ιδιοκτησία-προστασία-μακροζωία-συντήρησή της. Η πολιτική φτιάχνεται για να σε κυκλοφορεί για πολλά χρόνια, σε εκατομμύρια φορές περισσότερα σενάρια χρήσης και συνθηκών, που θα την αγοράσει ένας ιδιώτης που θα την προσέχει και θα την συντηρεί. Οχι απλά δεν είναι το ίδιο πράγμα, όχι απλά δεν έχουν καμία σχέση, ίσα-ίσα είναι ότι πιο αντίθετη σύγκριση υπάρχει.
Κάτι που έχει μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα, όχι απλά δεν είναι καλό για μια πολιτική, το πιο πιθανό είναι ότι είναι ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ να μπει σε πολιτική μοτοσυκλέτα και θα καταστρέψει την χρήση της άμα μπει. Ομοίως και το αντίστροφο.
Ενα λάστιχο για πίστα, ΔΕΝ κάνει για τον δρόμο. Και το αντίστροφο.
Ενα φρένο για πίστα, ΔΕΝ κάνει για τον δρόμο. Και το αντίστροφο.
Μια αγωνιστική αλυσίδα 520, που κρατάει ΕΝΑΝ αγώνα και μετά πάει ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, δεν κάνει για τον δρόμο. Και το αντίστροφο.
Ενα αγωνιστικό μοτέρ, με αντλίες κενού στον στροφαλοφόρο, τσιμούχες, ξεχωριστά λάδια για κιβώτιο και κινητήρα και χίλια δυο μυστικά, όλο φτιαγμένο για μια μικρή διάρκεια ζωής, ΔΕΝ κάνει για τον δρόμο. Και το αντίστροφο.
Δεν είναι ''καλύτερο'' κάτι επειδή είναι ''αγωνιστικό''. Το πιο πιθανό να είναι μια πλήρης καταστροφή, αν το ''αγωνιστικό'' μπει στην μοτοσυκλέτα δρόμου.
Σταματήστε να τα μπερδεύετε.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Αναφορά σε εκκεντροφορους κινουμενους απο γρανάζια στην υπογραφή (φουλ αγωνιστικές καταβολές κι εφαρμογή σε μοντελα δρόμου)
![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ναι αλλά το αγωνιστικό π.χ. VFR400F3 και πάλι δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το πολιτικό VFR400R-NC30. Ακόμα και η κασέτα cam gear train του αγωνιστικού είναι διαφορετική, ΧΩΡΙΣ quietening gears που έχει το πολιτικό, ακριβώς γιατί είναι ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ, για ΑΛΛΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Στη συζήτηση έχει γραφτεί πολλές φορές ότι δε μιλάμε μόνο για απόδοση αλλά για το σύνολο.
Και τελικά η απάντηση που γράφονται από μερικούς είναι του τύπου
ο ιμάντας δεν κάνει, "γιατί έχει αθηναϊκές πινακίδες''
Τελευταία τροποποίηση από sanctusan; 21/08/2025 στις 07:32.
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
το σύνολο της εμπειρίας είναι πως "σαν την αλυσίδα δεν έχει"![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Θα έλεγα να βάλεις ιμάντα στο εμτι σου και να μας γράψεις τις εντυπώσεις σου.
Κατα τα άλλα, αν o ιμάντας ήταν καλύτερος συνολικά, θα ήταν σε όλα τα μηχανακια παραγωγής και τα motogp που άλλωστε ούτε θέμα με πετραδάκια έχουν, ούτε θεμα κόστους.
Για τη δυσκολία της αλλαγής δε χρειάζεται να πω κάτι...
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2