Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 51

Θέμα: Ducati Multistrada V2

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.097
    Εχει μερικά πράγματα, που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοτοσυκλέτα, απόσο ξέρω και απόσο θυμάμαι.

    Το πιο καινοτόμο είναι ότι τα κάρτερ χωρίζονται κατακόρυφα, δλδ σε δεξιό και αριστερό κομμάτι, και σιγά το σπουδαίο θα πει κανείς, και τα παπάκια έτσι χωρίζονται.

    Τα κάρτερ όμως περιλαμβάνουν ΚΑΙ το μπλοκ κυλίνδρων, που χωρίζεται μαζί τους, στο δεξιό και αριστερό κομμάτι.

    Μέσα στο μπλοκ (ας το πούμε μπλοκ, γιατί δεν ξέρω πως να το πω σε αυτήν την διάταξη), υπάρχουν εγκλωβισμένα τα χιτώνια των κυλίνδρων, που αν λύσεις τον κινητήρα, μένουν μόνα τους.




    Αφαιρούμενα χιτώνια κυλίνδρων είχε και η οικογένεια των κινητήρων της Triumph 750-900-955-1050, αλλά χωρίς να χωρίζεται το κάρτερ κατακόρυφα.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.578
    το ράμφος θα μας συντροφέυει για πολλα χρονια ακομα?
    λογική αναβάθμιση, αν υπαρχει και γεναια μειωση τιμης θα ειναι μια καλη περιπτωση.

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Εχει μερικά πράγματα, που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοτοσυκλέτα, απόσο ξέρω και απόσο θυμάμαι.

    Το πιο καινοτόμο είναι ότι τα κάρτερ χωρίζονται κατακόρυφα, δλδ σε δεξιό και αριστερό κομμάτι, και σιγά το σπουδαίο θα πει κανείς, και τα παπάκια έτσι χωρίζονται.

    Τα κάρτερ όμως περιλαμβάνουν ΚΑΙ το μπλοκ κυλίνδρων, που χωρίζεται μαζί τους, στο δεξιό και αριστερό κομμάτι.

    Μέσα στο μπλοκ (ας το πούμε μπλοκ, γιατί δεν ξέρω πως να το πω σε αυτήν την διάταξη), υπάρχουν εγκλωβισμένα τα χιτώνια των κυλίνδρων, που αν λύσεις τον κινητήρα, μένουν μόνα τους.

    Αφαιρούμενα χιτώνια κυλίνδρων είχε και η οικογένεια των κινητήρων της Triumph 750-900-955-1050, αλλά χωρίς να χωρίζεται το κάρτερ κατακόρυφα.
    Ούτε καν!

    Τέτοια κάρτερ χρησιμοποιούσε η HUSABERG, στα μονοκύλινδρα της 20+ χρόνια πριν.

    Τίποτα το καινούργιο εδώ, ίσως να είναι όμως η πρώτη που το χρησιμοποιεί σε πολυκίλινδρα και δη σε V.
    Oldfarts never die

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.097
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Ούτε καν!

    Τέτοια κάρτερ χρησιμοποιούσε η HUSABERG, στα μονοκύλινδρα της 20+ χρόνια πριν.

    Τίποτα το καινούργιο εδώ, ίσως να είναι όμως η πρώτη που το χρησιμοποιεί σε πολυκίλινδρα και δη σε V.
    Σε ποιό μοντέλο να το δούμε; Αν έχεις καμιά εικόνα, που να δείχνει αυτό που λες, βάλε.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Σε ποιό μοντέλο να το δούμε; Αν έχεις καμιά εικόνα, που να δείχνει αυτό που λες, βάλε.
    Σε όλα τα FE/FS (400/470/501/550/650) από το 2004-2008, ίσως και λίγο πιο πριν.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cylinder_head.jpg 
Προβολές:	265 
Μέγεθος:	28,7 KB 
ID:	458760
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	engine-case.jpg 
Προβολές:	271 
Μέγεθος:	59,5 KB 
ID:	458761
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	s-l1600.jpg 
Προβολές:	270 
Μέγεθος:	89,3 KB 
ID:	458762
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	re-02.jpg 
Προβολές:	267 
Μέγεθος:	42,2 KB 
ID:	458763
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	re-03.jpg 
Προβολές:	268 
Μέγεθος:	36,1 KB 
ID:	458764
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	re-04.jpg 
Προβολές:	268 
Μέγεθος:	35,6 KB 
ID:	458765
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	re-05.jpg 
Προβολές:	267 
Μέγεθος:	33,2 KB 
ID:	458766

    Και video αν θες:
    Oldfarts never die

  6. #36
    Και το aprilia SXV/RXV/MXV ειχαν τετοιο καρτερ και ηταν και 2κυλινδρα. Το θεμα ειναι να μην κοπανανε τα χιτωνια πανω/κατω, μετα απο χρηση
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.097
    Μαλιστα, καλά έγραψα ''αποσο ξέρω'' παραπάνω. Ε τώρα θα βγει και σε κινητήρα ευρείας παραγωγής.

    Τα περι αυστηρής τοποθέτησης στο χιτώνιο, μου κάνει κι εμένα μια ανησυχία, αλλά φαντάζομαι το έχουν ήδη μελετήσει τόσο καλά, που δεν θα υπάρχει θέμα.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  8. #38
    Μέλος Το avatar του/της NikosBu
    Εγγραφή
    04/02/2024
    Μηνύματα
    120
    Καλησπέρα παιδιά , είχε κανείς μέχρι στιγμής κάποια εμπειρία με το συγκεκριμένο μηχανάκι να μας πει εντυπώσεις ή οτιδήποτε αυτός θεωρεί σημαντικό να ξέρουμε εμείς που ενδιαφερόμαστε να το αγοράσουμε;

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.045
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NikosBu Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα παιδιά , είχε κανείς μέχρι στιγμής κάποια εμπειρία με το συγκεκριμένο μηχανάκι να μας πει εντυπώσεις ή οτιδήποτε αυτός θεωρεί σημαντικό να ξέρουμε εμείς που ενδιαφερόμαστε να το αγοράσουμε;
    Τι θες να μάθεις?
    Πολύ καλό μηχανάκι με πολύ ελαφριά αίσθηση και εξαιρετική ευελιξία στις στροφές.
    Γεματο μοτέρ με 115 άλογα χωρίς να σε τρομάζει αλλά σβέλτο.αναρτησεις και ηλεκτρονικά σε κορυφαίο επίπεδο όπως περιμένεις από κάθε ντουκατι.
    Το καλύτερο και ποιοτικότερο στην κατηγορία του.
    Το s είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο που θα καλύψει το 90% των αναβατών και των συνθηκών.
    Αν τα 20κ σου είναι εύκολα το αγοράζεις και δεν θα το μετανιώσεις.
    Αν εχεις αλλά 6-7 πας στο ν4s που είναι η κορυφαία all round μοτοσυκλέτα και δεν θα μπεις στην διαδικασία μετά απο 2-3 χρόνια να θες κάτι παραπάνω και να χάσεις λεφτά στην αλλαγή.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    716
    Μακάρι να έβγαινε και με τροχούς 17".

  11. #41
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.131
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Μακάρι να έβγαινε και με τροχούς 17".
    Το V4 έχει 2 μοντέλα με 17ριδες

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.045
    Ο 19αρης είναι ο ιδανικός για all round χρήση.
    Πλέον υπάρχουν και λαστιχαρες για 19αρηδες τροχούς.
    Για ον οφ μηχανάκια που θα ταξιδέψουν σε όλες τις συνθήκες μόνο πλεονεκτήματα έχει ο μεγάλος τροχός.+ Πώς στα κλειστά επαρχιακά δίνει καλύτερη ευελιξία.
    Για σπορ κατασκευές που θέλουν το απόλυτο σε καλές συνθήκες και σχετικά ανοιχτούς δρόμους έχει το πλεονέκτημα ο 17αρης.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  13. #43
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.131
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Ο 19αρης είναι ο ιδανικός για all round χρήση.
    Πλέον υπάρχουν και λαστιχαρες για 19αρηδες τροχούς.
    Για ον οφ μηχανάκια που θα ταξιδέψουν σε όλες τις συνθήκες μόνο πλεονεκτήματα έχει ο μεγάλος τροχός.+ Πώς στα κλειστά επαρχιακά δίνει καλύτερη ευελιξία.
    Για σπορ κατασκευές που θέλουν το απόλυτο σε καλές συνθήκες και σχετικά ανοιχτούς δρόμους έχει το πλεονέκτημα ο 17αρης.
    Προσωπικά είναι αισθητικό το θέμα

    Ο πίσω τροχός που είναι ο κινητήριος τροχός πρέπει διαμετρικά να είναι πιο μεγάλος από τον μπροστινό

    Το έχω κολλήσει από τα πισωκίνητα αυτοκίνητα του προηγούμενου αιώνα, οι συνομήλικοι καταλαβαίνουν

  14. #44
    Μέλος Το avatar του/της NikosBu
    Εγγραφή
    04/02/2024
    Μηνύματα
    120
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Τι θες να μάθεις?
    Πολύ καλό μηχανάκι με πολύ ελαφριά αίσθηση και εξαιρετική ευελιξία στις στροφές.
    Γεματο μοτέρ με 115 άλογα χωρίς να σε τρομάζει αλλά σβέλτο.αναρτησεις και ηλεκτρονικά σε κορυφαίο επίπεδο όπως περιμένεις από κάθε ντουκατι.
    Το καλύτερο και ποιοτικότερο στην κατηγορία του.
    Το s είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο που θα καλύψει το 90% των αναβατών και των συνθηκών.
    Αν τα 20κ σου είναι εύκολα το αγοράζεις και δεν θα το μετανιώσεις.
    Αν εχεις αλλά 6-7 πας στο ν4s που είναι η κορυφαία all round μοτοσυκλέτα και δεν θα μπεις στην διαδικασία μετά απο 2-3 χρόνια να θες κάτι παραπάνω και να χάσεις λεφτά στην αλλαγή.
    Για καινούργιο σίγουρα όχι ακόμα τουλάχιστον , του 2018-2019 με 20-25κ χιλιόμετρα με 10.000 περίπου με τραβάει όλο και περισσότερο ως προς την αλλαγή που σκέφτομαι από το Tracer 700.

  15. #45
    Μέλος Το avatar του/της NikosBu
    Εγγραφή
    04/02/2024
    Μηνύματα
    120
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά είναι αισθητικό το θέμα

    Ο πίσω τροχός που είναι ο κινητήριος τροχός πρέπει διαμετρικά να είναι πιο μεγάλος από τον μπροστινό

    Το έχω κολλήσει από τα πισωκίνητα αυτοκίνητα του προηγούμενου αιώνα, οι συνομήλικοι καταλαβαίνουν
    Θα συμφωνήσω σχετικά με τον τροχό ως προς το αισθητικό κομμάτι . Δυστυχώς στο πρακτικό δεν έχω άποψη γτ δεν έχει τύχει να οδηγήσω μηχανή με 19αρι τροχό ακόμα.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια!!! Χρώμα για Ducati Multistrada Dark!!!
    από Κώστας17057 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2006, 15:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF