Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 53 από 53

Θέμα: CF MOTO 450 διακοπή κινητήρα

  1. #46
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    497
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Νομίζω πως και εμείς θα πρέπει να είμαστε πιο ανοικτοί, εννοώντας πως σε ένα πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο
    η αφοσίωση στα περιφερειακά, τα αναλώσιμα που επιλέγει το εργοστάσιο συγκρούεται με την "ανάγκη" να είμαστε πιστοί σε αυτά για να μην έχουμε θέμα με την εγγύηση.
    Στην πρώτη φάση λέμε ξέρουν αυτοί είναι καλά και στην δεύτερη άσε μην γίνει καμια μλκια στα 2 χρόνια..

    Εφόσον υπάρχει το μοντέλο από την εταιρεία που το σχεδιασε αρχικά, πολλά ανταλλακτικά είναι συγκρίσιμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το καλύτερο.
    Στην παρούσα, με τις συνθήκες που εμείς οι ευρωπαίοι δημιουργήσαμε, η γραμμή είναι τα οχήματα να λειτουργούν με το ελάχιστο δυνατόν καύσιμο.
    Δεν τους απασχολεί πόσο θα κοστίσει σε εμάς, αν θα χρειαστούμε νεα μοτό πιο σύντομα κ.λπ.

    Έχουμε μια μοτοσυκλέτα που παρουσιάζει πρόβλημα στον ανοικτό δρόμο που θεωρητικά είναι στα καλύτερα της,
    Δεν είναι λογικό, ασφαλές, λεπτομερές κ.λπ. να δουλέψει σε δυναμόμετρο; Θα την πάνε από την αντιπροσωπεία;
    Και όταν δείξει ρυθμίσεις που ζορίζουν αντί να απελευθερώνουν τον κινητήρα τι θα κάνουν;

    Είναι τόσο μεγάλη κουβέντα που μπορεί να γίνει χωρίς νόημα, μόνο για να φτάσουμε στο επίπεδο φυσιολογικής λειτουργίας του κινητήρα, όχι να πουσάρουμε..
    Έτσι όπως το βλέπω, αγοράζω σε καλή τιμή μια καινούρια μοτό, κατα κάποιο τρόπο αναλαμβάνω τις παιδικές ασθένειες και το ρίσκο να βγάλει κάτι σοβαρό εντός εγγύησης.
    Πως κάτι τόσο σοβαρό και ακριβό όπως τα λάστιχα, έχουμε όλοι χεσμένα τα πρώτης τοποθέτησης; πλέον υπάρχουν και ρυθμίσεις και κοινά περιφερειακά
    που βγαίνουν σε 2-3 ποιότητες.
    Να προσπαθούν στην αντιπροσωπεία να καλύψουν το σύνολο μιας επιβαρυμένης λειτουργίας με τα ίδια ανταλλακτικά - ρυθμίσεις που έσφαλαν πόσο νόημα έχει;
    Φαύλος κύκλος, χαμένος χρόνος, απογοήτευση, κόστος.
    Ισχύει.
    Πες ας πούμε πως φταίει η αντλία καυσίμου, την αλλάζουν μέσα στην εγγύηση (με την ίδια που είναι προβληματική), και το ξανακάνει όταν είσαι εκτός εγγύησης, που πρέπει να την πληρώσεις (με την ίδια που είναι προβληματική).
    Πόσες φορές θα πληρώσεις μια προβληματική αντλία εκτός εγγύησης?

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kickstart
    Εγγραφή
    25/09/2018
    Μηνύματα
    842
    Καλημέρα φίλος.

    Κάτι παίζει με το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου. Από αυτά που γράφεις εκει θα πήγαινε το μυαλό μου. Κάτι σου κόβει το καύσιμο όταν μπει η μηχανή σε συγκεκριμένο φάσμα λειτουργίας. Μην ξενερώνεις, συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες αυτά. Ενημέρωσε μας για την κατάληξη όταν βγάλεις ακρη, έχουν ενδιαφέρον αυτά τα ψιλολόγια. Βοηθάνε πολύ. Μελλοντικοί αναβάτες ίσως λύσουν την σπαζοκεφαλιά τάχιστα μέσα από τη δική σου εμπειρία. Γι αυτό είναι τα φορουμ αλλωστε.
    Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.

  3. #48
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.692
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    Ισχύει.
    Πες ας πούμε πως φταίει η αντλία καυσίμου, την αλλάζουν μέσα στην εγγύηση (με την ίδια που είναι προβληματική), και το ξανακάνει όταν είσαι εκτός εγγύησης, που πρέπει να την πληρώσεις (με την ίδια που είναι προβληματική).
    Πόσες φορές θα πληρώσεις μια προβληματική αντλία εκτός εγγύησης?
    Να πούμε και πως τα κινέζικα εργοστάσια δείχνουν να αναγνωρίζουν και να αντικαθιστούν ανταλλακτικά πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.
    Πιθανά γιατί έχουν πρόσβαση σε διαρκείς παραγωγές και δεν τους δεσμεύει κάποιο στοκ.

  4. #49
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2025
    Μηνύματα
    23
    Ενοείται πως θα ενημερώσω!!!

  5. #50
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2025
    Μηνύματα
    23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ParaskevasTheo Προβολή μηνύματος
    Ενοείται πως θα ενημερώσω!!!
    ΔΕΥΤΕΡΑ 8/09/2025 ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ SERVIS!!!

  6. #51
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ParaskevasTheo Προβολή μηνύματος
    ΔΕΥΤΕΡΑ 8/09/2025 ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ SERVIS!!!
    Sekundu s`agapune n`agapisi

  7. #52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Η τελευταία περίπτωση λοιπόν.

    Υποψιάζομαι αισθητήρας θέσης στροφαλοφόρου και αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου. Ειναι μια πιθανή βλάβη, μόλις δουλέψουν για ένα διάστημα στις συνθήκες πάνω από 95χλμ/ω να κόβουν το σήμα που δίνουν. Η ηλεκτρονική του κινητήρα, τότε νομίζει ότι ο κινητήρας δεν γυρνάει, και απλά δεν δίνει καμία εντολή σε ανάφλεξη και τροφοδοσία.

    Το έχω δει σε πολλές μηχανές, να δουλεύει ο αισθητήρας, να μετράει σωστή αγωγιμότητα το όργανο όταν το μετράς, και μόλις ζεσταθεί από ένα σημείο και μετά, η αγωγιμότητα γίνεται μηδέν (ανοίγει δλδ το κύκλωμα του αισθητήρα).

    Μπορεί να είναι και κάτι άλλο φυσικά, αλλά εγώ αυτό θα κοίταγα πρώτο. Δειξε αυτήν την απάντηση στο εξουσιοδοτημένο, όταν ανοίξει και το πας. Είσαι λίγο άτυχος γιατί έτυχε στην εποχή των διακοπών, που είναι ΟΛΑ κλειστά, αλλά υπομονή, λίγες μέρες μείνανε.
    Ναι αλλα αν το κυκλωμα δυσλειτουργει απο καποια θερμικρασια και πάνω θα το εμφανιζε και μες στην πολη που ουτως ή άλλως θα ανεβαζε θερμοκρασία στο κάρτερ λογω χαμηλης ταχύτητας.

    Ο φίλος θα πρεπει , ανα μπορει, να ελεγξει αν έχει σπινθήρα ή όχι όταν παρουσιάζεται το πρόβλημα ωστε να αποκλείσει αμοιβαία προβλημα στην αναφλεξη ή στην τροφοδοσία
    Sekundu s`agapune n`agapisi

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από argiris34 Προβολή μηνύματος
    Ναι αλλα αν το κυκλωμα δυσλειτουργει απο καποια θερμικρασια και πάνω θα το εμφανιζε και μες στην πολη που ουτως ή άλλως θα ανεβαζε θερμοκρασία στο κάρτερ λογω χαμηλης ταχύτητας.
    Απάντηση Νο27
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. CF MOTO 450 SR
    από Dim1tris13 στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2024, 10:28
  2. Cf moto 650 gt , 650 mt και trk 502
    από tselotrelo στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2023, 17:55
  3. CF Moto 250NK
    από GiorgosRC στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2020, 08:15
  4. Στιγμιαία διακοπή κινητήρα
    από Vice στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2019, 07:43
  5. Moto GP: Διακοπή... για Ilmor
    από idi στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2007, 11:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF