Ούτε καν ελλατήρια!
Είναι εντός ανοχών και συμπίεση μετράω λίγο κάτω από 200.
Κάνα 50ώρο λέω ότι το έχω ακόμα.
Άνοιξα για να καθαρίσω βαλβίδα ροπής και είπα να ρίξω μια ματιά.
Πέρα από καθαρίσματα και λιπάνσεις, έχω αλλαγή αλυσιδογράναζα, αλλαγή πίσω δισκόπλακας και τακάκια, επιδιόρθωση εξάτμισης, καινούργια πλαστικά και αυτοκόλλητα, αλλαγή όλα τα ζουμιά.
Έχω να φτιάξω και ένα κλωβό για προστασία της φούσκας, αλλά προς το παρόν έχω κάνει μόνο τις βασικές κούρμπες.
Για τέλος Σεπτέμβρη με βλέπω.![]()
Oldfarts never die
Οπότε κυρίως περιφερειακά και αισθητικής φύσεως μαζέματα.
Ο κλωβός πως είναι;Δεν σε καλύπτουν οι προστασίες εμπορίου ή το κάνεις μόνο από μεράκι;
RIDE MORE TALK LESS
Το μηχανάκι είναι παλιό και δεν βρήκα κάτι στο εμπόριο, δηλαδή ποδιά και προστασία εξάτμισης μαζί (αλουμίνιο).
Από την άλλη η εξάτμιση έχει φάει τόσο ξύλο και έχει αρπάξει οπότε μπορεί και να μην ταίριαζε ακόμα και αν έβρισκα.
Ο DIY κλωβός ζήτημα αν θα στοιχήσει 30€, μαζί με τα ηλεκτρόδια, το ρεύμα και τον καφέ, που είναι πολύ, πολύ πιο φθηνά από τα σχετικά προϊόντα εμπορίου.
Πέρα ότι γουστάρω να το κάνω μόνος μου.
Κάτι τέτοιο πάω να κάνω, αλλά με μαύρα όχι με ανοξείδωτα.
Όταν ολοκληρωθεί, θα ενημερώσω.
Oldfarts never die
Εξεζητημένο σχέδιο αλλά λογικά δεν θα ασχοληθείς ξανά με την εξάτμιση .
Μόνο μην μπλέκονται εκεί μέσα κλαδιά κλπ.
Καλή συνέχεια στα μαζέματα,περιμένουμε το τελικό αποτέλεσμα![]()
RIDE MORE TALK LESS
Με μασίφ οχταράκι υποθέτω,δεν θα βγεί κανά τρίκιλο;
Θα φανεί στην χρήση.
Στο συγκεκριμένο μοντέλο, δυστυχώς η εξάτμιση είναι χαμηλά και είναι το πρώτο πράγμα που βρίσκει στα περάσματα με βράχια και σε σκαλοπάτια με φυτευτές.
Αν δεν δουλέψει, υπάρχει και plan B.
Καλά τα λες, κάπου εκεί το υπολογίζω.
Αποδεκτό βάρος, σχεδόν όσα τα περιττά κιλά που πρέπει να χάσω εγώ.
Δεν βλέπω άλλη λύση, 300€ η φθηνότερη εξάτμιση και 400+ η ακριβότερη, μεταχειρισμένη δεν βρίσκω εδώ και τρία χρόνια που ψάχνω.
Άντε και μια φωτό για να είμαστε εντός θέματος.:
![]()
Τελευταία τροποποίηση από SeniorCanardo; 10/09/2025 στις 11:12.
Oldfarts never die
Κωστα εμείς παλιά βάζαμε αυτό το γαλβάνιζε τσέρκι στα επίμαχα σημεία, δεν είχαμε θέματα, αλλά δεν ξέρω τι καταπόνηση έχει φάει η πόσο θέλεις να την προστατέψεις
Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.
Αυτή η λύση είναι καλή για να σε γλυτώσει από μικρό-χτυπήματα από πέτρες που πετάγονται ή από κάποια ελεγχόμενη πτώση.
Όπως και οι αντίστοιχες καρμπον προστασίες.
Εγώ προσπαθώ να προστατέψω την εξάτμιση από χοντρές παραμορφώσεις στο συνολικό της σχήμα που γίνεται μετά από ισχυρά χτυπήματα, με αποτέλεσμα στην καλύτερη των περιπτώσεων να στραβώσει ο "λαιμός" και να μην πατάει σωστά πάνω στο κύλινδρο και να χάνεις σε δύναμη, αλλά και να λούζεται όλη η εξάτμιση στη λαδίλα και στην χειρότερη περίπτωση σπάει η "φλάντζα" του κυλίνδρου στο σημείο εισαγωγής.
Η πιο σωστή λύση είναι προστασίες αλουμινίου σε συνδυασμό με ποδιά σαν τις παρακάτω:
Στοιχίζουν συνήθως λίγο λιγότερο από μια εξάτμιση και η ιδιοκατασκευή είναι μάλλον ακριβότερη, εκτός και αν κολλάς μόνος σου.
Θα κάνω προς το παρόν μια δοκιμή με αυτό που έχω στο μυαλό μου και βλέπουμε.
P.S. Sorry mods ξεφύγαμε από το θέμα, (αλλά δεν περίμενα να τραβήξει τόσο), αν νομίζετε προς πρέπει να διαχωριστεί let it be.
Oldfarts never die
Αφού έγινε ξεχωριστό θέμα η προστασία "φούσκας"*, παρακάτω ένα video από τον αγαπημένο μου "Αυστραλέζο" που εξηγεί συνοπτικά τις διαθέσιμες λύσεις και την προσωπική του εμπειρία.
Υ.Γ.: Ποιος θα το περίμενε στο μοτό.γκρρρρ να συζητάμε το 2025 ακόμα για δίχρονα χωμάτινα, αντί να αναλύουμε τα προβλήματα του σύγχρονου άντρα![]()
Oldfarts never die
Εδώ ένα ακόμα με το τι περίπου πάω να κάνω εγώ.
Αν και ο "Αμερικάνσκι" είναι πολύ σκληρό αγόρι και χρησιμοποίησε μπετόβεργα. (...το μυστρί, το πηλοφόρι, το γιαπί...).
Καλά λέει ότι ζυγίζει 2-3lbs (~1,4kg), δεν τον πιστεύω με τίποτα.
Oldfarts never die
Κώστα μια δοκιμή θα σε πείσει για το βάρος,μου αρέσει σαν κατασκευή,έχει και σωστή στήρηξη σε τέσσερα σημεία( δυο θηλειές στο σκελετό μπροστά,μια βίδα κάτω και μία πίσω).
Το ζητούμενο και σχετικά δύσκολο στην εφαρμογή,είναι να μείνει ένα ομοιομορφο κενό απο τον θάλαμο διαστολής ώστε να αποροφά τα χτυπήματα ο κλοβός.
Υ.Γ : Ένα απο τα προβλήματα του σύγχρονου άντρα ,είναι και η προστασία της εξάτμισης στο μέσο της ψυχοθεραπείας του!