Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 54 από 54

Θέμα: Μετατροπές και αλλαγές - 2006 Kawasaki Er6-n

  1. #46
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.982
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dumutrus Προβολή μηνύματος
    Χρήστο ευχαριστώ θα το επεξεργαστώ αλλά μου φαίνεταιβπίο μοντέρνο σε σχέση με τη μηχανή.Πιστεύω σε ένα hornet θα του πάει γάντι.
    Στον κινέζο μου το βλέπω και μου αρέσει πολύ.....
    Λες να μπαίνει;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.808
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    https://www.ebay.com/itm/12652415077...mis&media=COPY

    Έχει και παραπλήσια και σε πιο ανταγωνιστικές τιμές
    Πριν προχωρήσεις μελέτησε καλά συμβατότητα διαμέτρου φαναριού και κονεκτορα σύνδεσης
    ........ είσαι διάολος!

    Κάποτε κοιταζα για τέτοιο φανάρι αλλά όλα ήταν μαύρα και δεν μου άρεσαν. Αυτό το νικελ φαίνεται ωραίο!

    Λες;

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    713
    Τελικά αναψες σε πολλούς φωτίες.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.142
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dumutrus Προβολή μηνύματος
    Τελικά αναψες σε πολλούς φωτίες.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trollface.jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	42,3 KB 
ID:	459774

  5. #50
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2025
    Μηνύματα
    2
    Είσαι ο άνθρωπός μου! Τώρα που σε βρήκα θα σε πρήξω με κάθε είδους ερωτήσεις!

    Ας το πιάσω απ' την αρχή όμως!
    Σχετικά πρόσφατα πήρα ένα ER-6n από τα πρώτα μοντέλα (μαύρο-χρυσό) για καθημερινό εργάτη ώστε να αντικαταστήσει το μικρό καθώς επίσης και για χαζοταξιδάκια με τη γυναίκα ώστε να μείνει το μεγάλο για solo βόλτες! Όλα ωραία και καλά μέχρι εδώ και πολύ συμπαθητικό μηχανάκι με τίμιο μοτεράκι κτλ κτλ και τώρα πάμε στο "αλλά" ...
    Από αναρτήσεις πάσχει τρομερά αν είσαι δικάβαλο (και δεν είστε και οι 2 μέχρι 60 κιλά ξερωγώ) σε σημείο να είναι τρομακτικό! Η πίσω, ακόμα και 1 κλίκ πρίν το τέρμα σκληρό, είναι τόσο μαλακιά που έχω συνέχεια στο νου μου να αποφεύγω ακόμα και τις πιο μικρές ανωμαλίες του δρόμου γιατί τερματίζει για πλάκα! Γενικά είμαι με το φόβο μην πετύχω κανένα σαμαράκι ή οτιδήποτε σε καμμια στροφή και ψάχνω να δω από πια πλευρά θα με προσπεράσει το κωλοφάναρο μαζί με το συνοδηγό! Στην ίδια νοοτροπία παίζει και το μπροστινό και πολύ χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που το βλέπει!
    Κατά τ' άλλα δεν έχω τρομερά παράπονα.. Τα φρένα του είναι αρκετά τίμια (το μπροστά δηλαδή, γιατί το πίσω απλώς υπάρχει - αν και νομίζω ότι έχει ένα θεματάκι η τρόμπα μου και ίσως δεν είναι γενικό το πρόβλημα), η κατανάλωσή του είναι πολύ καλή, ενώ έχω πάθει πλάκα με τα φώτα του! Έχει τα καλύτερα φώτα από οποιοδήποτε μηχανάκι έχω και ίσως και από ορισμένα αμάξια!

    Για τα μπροστινά είμαι σε αναζήτηση καλαμιών μιας και το ένα έχει "ψωριάσει" λίγο και φοβάμαι πως θα μου "τρώει" τις τσιμούχες. Λίγο δύσκολο βέβαια να βρώ σκέτα χωρίς τις μπότες, οπότε μάλλον θα πρέπει να βρω κανένα ολόκληρο σετάκι, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και τα προοδευτικά ελατήρια που προτείνεις οπότε θα ανέβει αρκετά το κόστος.

    Το πίσω αμορτισέρ YSS που προτείνεις, ποιο μοντέλο είναι? (δεν δουλεύει το λινκ οπότε δε μπορώ να δω τιμές κτλ)
    Είναι πιο σκληρό απ' το μαμά υποθέτω και έχει περισσότερες ρυθμίσεις, αλλά είναι αρκετά πιο σκληρό? Με 2 άτομα (όχι κατηγορίας φτερού) και φορτωμένο δηλαδή θα την παλεύει?
    Σκεφτόμουν και τη λύση για αμορτισέρ από Versys, αλλά δεν έχω πληροφορίες. Είναι πιο σκληρο? Ταιριάζει ή είναι πιο μακρύ? Αξίζει?

    Από εξάτμιση τώρα φοράει τη μαμά... Δεν θέλω να μπω σε διαδικασίες να μπλέκω με προγράμματα κτλ μιας και το μηχανάκι το έχω για καθημερινό και πραγματικά ο μόνος λόγος που θα σκεφτόμουν την αλλαγή (μόνο τελικού) θα ήταν καθαρά και μόνο για το βάρος και για ένα δεύτερο κάπως πιο περίεργο λόγο. Η αλυσίδα περνάει πολύ κοντά από το καζανάκι της μαμά εξάτμισης και όταν χαλαρώσει λίγο και πετύχεις δρόμο με λακούβες, χτυπάει πάνω του! Σε δεύτερο χρόνο βέβαια αυτό μιας και δεν είναι πρώτη προτεραιότητα!

    Ένα οργανάκι θερμοκρασίας θα ήθελα γιατί με αγχώνει να βασίζομαι μόνο στο λαμπάκι που έχει το οποίο θα ανάψει όταν θα είναι ήδη αργά, αλλά νομίζω με ένα της Koso θα γίνει δουλίτσα (εκτός κι αν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να τη βλέπεις - κανένα κρυφό μενού πχ - τον οποίο δεν γνωρίζω)

    Τέλος για το τιμόνι... Το μηχανάκι το αγόρασα με ήδη τοποθετημένο fatbar το οποίο είναι υπερβολικά φαρδύ για τα γούστα μου και νομίζω ότι χαλάει όλη τη θέση οδήγησης. Σαν ομορφιά είναι πιο ωραίο απ' το μαμά γιατί δεν έχει τόσο μεγάλες καμπύλες, αλλά σαν αίσθηση νομίζω δεν μου ταιριάζει καθόλου! Νιώθω λες και οδηγάω λεωφορείο και τεντώνομαι για να στρίψω! Ανεβαίνω μετά στο hyper και αισθάνομαι μια γαλήνη πιάνοντας ένα νορμάλ τιμόνι!
    Δεν έχω οδηγήσει κάποιο ER-6n με τιμόνι από Ζ που προτείνουν οι περισσότεροι σαν αναβάθμιση (έχω οδηγήσει το Ζ βέβαια, αλλά αυτό δε μετράει) για να ξέρω πως είναι, αλλά νομίζω πως θα ήθελα το μαμά τιμόνι - και σχετικά άμεσα!

    Θα σταματήσω κάπου εδώ το σεντόνι γι αρχή και θα περιμένω τις απαντήσεις σας για να επανέλθω!
    Καλώς σας βρήκα λοιπόν και ας προσέχατε ποιους πρήχτες εγκρίνετε να βάλετε στην "παρέα" σας!
    Τελευταία τροποποίηση από kinregva; 12/09/2025 στις 12:12.

  6. #51
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.982
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kinregva Προβολή μηνύματος
    Είσαι ο άνθρωπός μου! Τώρα που σε βρήκα θα σε πρήξω με κάθε είδους ερωτήσεις!

    Καλώς σας βρήκα λοιπόν και ας προσέχατε ποιους πρήχτες εγκρίνετε να βάλετε στην "παρέα" σας!


    Καλώς ήρθες

    Μην ανησυχείς έχουμε και πιο πρήχτες δω μέσα (ένας είμαι εγώ)
    Καλόβολτο να είναι



    @Παντελήηηηη! (Tsber) σου άνοιξαν δουλειές.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.142
    Καλώς τον Νίκο

    Θα προσπαθήσω να φανώ όσο πιο χρήσιμος μπορώ με όσα σχετικά έχω διαβάσει και ακούσει τόσα χρόνια, όμως κράτα υπόψη ότι κάποια πράματα είναι υποκειμενικά και ότι εγώ ζυγίζω 73 κιλά και οδηγώ κυρίως μονοκάβαλος με λίγες αποσκευές.

    Καταρχάς λόγω ηλικίας της μοτοσικλέτας το σωστό θα ήταν να αντικατασταθεί οτιδήποτε είναι σε οριακή κατάσταση μετά από έλεγχο από μηχανικό κλπ κλπ.

    Από εκεί και πέρα και σύμφωνα με τη χρήση που περιέγραψες στην ανάρτηση άλλαξε μόνο τα ελατήρια με γραμμικά και ρώτα πριν τα παραγγείλεις πόσα κιλά να προσθέσεις για χρήση δικάβαλου.

    Το δικάβαλο ακυρώνει το πλεονέκτημα των προοδευτικών και τα αμορτισέρ σετάκι είναι σχεδιασμένα για σπορ χρήση με καλύτερες αποσβέσεις για ταχύτητα και όχι για στήριξη.

    Το βύθισμα και η γεωμετρία με μεγάλο βάρος πάντως λύνεται πλήρως μόνο με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων που βρίσκουμε συνήθως σε άλλους τύπους μοτοσικλετών.

    Για το δικό μου αμορτισέρ ψάξε στο site της yss στα specs αλλά δεν θα το πρότεινα για τη χρήση που ανέφερες.

    Για τα φρένα κάνε μια σωστή εξαέρωση και καθαρισμό δαγκάνας και βάλε το πίσω τακάκι SBS που προτείνω στην πρώτη σελίδα και θα με θυμηθείς!

    Για τιμόνι θέλεις το μαμίσιο 100% που είναι πιο ψηλό και θα σε βοηθήσει μέσα στην πόλη με το μικρότερο πλάτος.

    Μην ασχοληθείς καν με εξατμίσεις, κερδίζεις μεν αρκετό βάρος αλλά όλες βαράνε πολύ δυνατά και δεν είναι ό,τι καλύτερο για πρακτική χρήση, ούτε και με όργανα θερμοκρασίας, άλλαζε το υγρό του ψυγείου ανά δύο χρόνια και δεν θα σε προβληματίσει ποτέ.

    Αυτές είναι οι προτάσεις μου για μία χαμηλού κόστους προσέγγιση και ασφαλή καθημερινή χρήση εργαλείου όπως έγραψες

  8. #53
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2025
    Μηνύματα
    2
    Καλησπέρα Παντελή και καλώς σας βρήκα ξανά (ήμουν και πριν αρκετά χρονια μέλος αλλά κάπου χάθηκα).

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Καταρχάς λόγω ηλικίας της μοτοσικλέτας το σωστό θα ήταν να αντικατασταθεί οτιδήποτε είναι σε οριακή κατάσταση μετά από έλεγχο από μηχανικό κλπ κλπ.

    Από εκεί και πέρα και σύμφωνα με τη χρήση που περιέγραψες στην ανάρτηση άλλαξε μόνο τα ελατήρια με γραμμικά και ρώτα πριν τα παραγγείλεις πόσα κιλά να προσθέσεις για χρήση δικάβαλου.

    Το δικάβαλο ακυρώνει το πλεονέκτημα των προοδευτικών και τα αμορτισέρ σετάκι είναι σχεδιασμένα για σπορ χρήση με καλύτερες αποσβέσεις για ταχύτητα και όχι για στήριξη.
    Όταν την αγόρασα έκατσα ένα ΣΚ και έκανα ένα καλό έλεγχο και άλλαξα ότι χρειαζόταν απο αναλώσιμα και έφτιαξα ορισμένα "προβληματάκια" που είχε αφήσει στην τύχη τους ο προηγούμενος!
    Στην μπροστινή ανάρτηση η αλήθεια είναι πως στο δικάβαλο επειδή το βάρος μετατοπίζεται προς τα πίσω, δεν υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο με την πίσω ανάρτηση (παρά μόνο στα απότομα φρένα) και ίσως με λίγο σκληρότερα ελατήρια και ένα άλλο λαδάκι να διορθώνεται. Το βασικότερο θέμα μου με τη μπροστά ανάρτηση είναι το "ψώριασμα" που ανέφερα..


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Για το δικό μου αμορτισέρ ψάξε στο site της yss στα specs αλλά δεν θα το πρότεινα για τη χρήση που ανέφερες.
    Θυμάσαι μήπως ποιο μοντέλο είναι ή πόσο το πήρες? Λογικά το δικό σου είναι αυτό:
    https://www.yss.co.th/products/12093...&pSubType=MOTO

    Δίνει περισσότερες επιλογές για προφόρτιση του ελατηρίου μιας και είναι με σπείρωμα (το μαμά πχ έχει 7 σκάλες ρύθμισης και στην 3η που έρχεται σεταρισμένο απ' το εργοστάσιο προορίζεται για ένα μόνο άτομο 75 κιλά χωρίς έξτρα βάρος), ενώ έχει και ρύθμιση για απόσβεση επαναφοράς.. Εγώ ιδανικά θα ήθελα ρύθμιση για απόσβεση συμπίεσης ώστε να μην το κάνω κούτσουρο μόνο με το να προφορτίσω το ελατήριο, αλλά το μοντέλο με ρύθμιση συμπίεσης έχει 600€ που είναι κάπως απαγορευτικό..
    Για την ανάρτηση του versys που έχει θεωρητικά πιο "ταξιδιάρικο" χαρακτήρα και θέλω να πιστεύω πως θα έχουν προβλέψει δικάβαλα ταξίδια με αποσκευές κτλ δεν ξέρω αν γνωρίζει κανείς διαφορές! Επίσης δεν ξέρω αν γνωρίζει κανείς άμα ταιριάζει απο κάποιο άλλο μοντέλο που να είναι ρυθμιζόμενη ή έστω πιο σκληρή

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Για τα φρένα κάνε μια σωστή εξαέρωση και καθαρισμό δαγκάνας και βάλε το πίσω τακάκι SBS που προτείνω στην πρώτη σελίδα και θα με θυμηθείς!
    Άλλαξα υγρά με το που το πήρα και έκανα και εξαέρωση αλλά η αίσθηση που σου δίνει είναι ακόμα άθλια όπως ήταν. Λειτουργεί αλλά για να πιάσει θέλει δυνατό πάτημα και δε σου δίνει καθόλου καλή πληροφόρηση. Θα βγάλω να καθαρίσω και τα εμβολάκια κάποια στιγμή αλλά δεν του δίνω και πολλές πιθανότητες!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Για τιμόνι θέλεις το μαμίσιο 100% που είναι πιο ψηλό και θα σε βοηθήσει μέσα στην πόλη με το μικρότερο πλάτος.
    Κοίτα..και το δικό μου έχει κάτι ψιλο-risers οπότε δεν πιστεύω πως έχει τεράστια διαφορά στο ύψος απο το μαμά, αλλά για κάποιο λόγο δε με έχει βολέψει καθόλου! Θεωρώ πως είναι κατα 99% λόγω του ότι είναι πιο φαρδύ μιας και δεν είμαι συνηθισμένος και όχι τόσο λόγω ύψους (παλιότερα είχα για καθημερινό σχεδόν ένα monster 620 που είναι αισθητά πιο σκυφτό και δεν είχα κανένα θέμα)

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Μην ασχοληθείς καν με εξατμίσεις, κερδίζεις μεν αρκετό βάρος αλλά όλες βαράνε πολύ δυνατά και δεν είναι ό,τι καλύτερο για πρακτική χρήση
    Η αλήθεια είναι οτι δεν με ενοχλεί η βαβούρα, αλλά δεν την επιδιώκω κιόλας στο συγκεκριμένο.. Αν άλλαζα θα το έκανα κυρίως για το βάρος και γιατί με αγχώνει που περνάει η αλυσίδα τόσο κοντά απ' τη μπουγιόζα μαμά εξάτμιση.

    Για βάρος πάντως ίσως κάποτε παίξει αλλαγή με ψαλίδι απο versys αν βρεθεί κάποια καλή ευκαιρία

  9. #54
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.700
    Θα χρειαστείς και τον άξονα τροχού - ψαλιδιού και αποστάτες αν πας στου versys.
    Η εξάτμιση δεν χρειάζεται να κάνει βαβούρα, υπάρχουν πολύ ήσυχοι συνδυασμοί σιγαστήρα-dbkiller που δεν εμποδίζουν ιδιαίτερα.
    Τα καλάμια είναι σούπερ απο διαστάσεις, υπάρχουν κιτ ελατήρια λάδια για περισσότερα κιλά.
    Η πίσω είναι πολύ γερή αλλά βαριά και μαλακή, δεν έχω καλύτερη από YSS για τα χρήματα της, θα χρειαστείς άλλο ελατήριο νομίζω.

    Κάνε αν θες μια αναζήτηση, υπάρχουν πολλές πληροφορίες σε αντίστοιχα θέματα.
    γράφονται και σε αυτό πιο πίσω
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 14/09/2025 στις 15:33.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 96
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2009, 13:46
  2. Kawasaki ER6 N/F Possible Frame Issue
    από Anty12 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2008, 01:29
  3. Kawasaki Er6-n
    από deus_cide στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2007, 17:33
  4. Μετατροπές (και όχι μόνο) σε vfr…
    από gregorgeous89 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2006, 22:38
  5. News 2006 : Kawasaki ER-6F ABS
    από haldaios στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 11:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF