Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 35

Θέμα: 17ος αγώνας MotoGP 2025 Motul Grand Prix of Japan στο Mobility Resort Motegi

  1. #16
    Μέλος Το avatar του/της simoril
    Εγγραφή
    14/09/2014
    Μηνύματα
    445
    Αύριο ο Μάρκος θα λυσσάξει να σηκώσει το πρωτάθλημα με νίκη, σαν σωστό ψυχάκι. Αν ο μπανάνας εμφανιστεί δυνατός θα έχουμε δράματα. Παίζει και η αμμοπαγίδα μέσα στα σενάρια.
    Τον Μάρκο θα τον σέβεστε.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.238
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από simoril Προβολή μηνύματος
    Αύριο ο Μάρκος θα λυσσάξει να σηκώσει το πρωτάθλημα με νίκη, σαν σωστό ψυχάκι. Αν ο μπανάνας εμφανιστεί δυνατός θα έχουμε δράματα. Παίζει και η αμμοπαγίδα μέσα στα σενάρια.
    σε ολα μεσα επεσες...

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    2.188
    The Greatest Come Back in History of Sport

    More than a number


    Μπράβο στον Pecco και ευτυχώς δεν πήρε χαμπάρι τον καπνό γιατί θα έκλεινε το γκάζι και θα είχαμε πάλι δράματα!
    Μπράβο και στο πόντιουμ της Honda
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  4. #19
    Τί είπε το Gemini για την αναπάντεχη επιστροφή του Bagnaia

    ---

    ## Η Επανάσταση του Bagnaia στο Motegi: Γιατί Κέρδισε Ξαφνικά;

    Είναι μια πολύ εύστοχη ερώτηση. Ο Francesco Bagnaia πράγματι φαινόταν αδύναμος για το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν του 2025, ειδικά σε σύγκριση με την κυριαρχία του Marc Marquez. Η ξαφνική του επικράτηση στο Motegi (με pole position, νίκη στον Αγώνα Sprint και νίκη στον Κύριο Αγώνα) δεν ήταν θέμα τύχης, αλλά αποτέλεσμα μιας **ουσιαστικής τεχνικής παρέμβασης** και **αποκατάστασης της εμπιστοσύνης**.

    Η αδυναμία του Bagnaia οφειλόταν στην **αδυναμία του να προσαρμοστεί στο DNA της μοτοσυκλέτας Ducati GP25**. Η νίκη του στην Ιαπωνία ήρθε χάρη σε μια **ριζική αλλαγή στο στήσιμο (setup)** που έγινε λίγο πριν.

    ---

    ### 1. Γιατί ο Bagnaia Δυσκολευόταν Όλη τη Σεζόν

    Οι αγωνιστικές δυσκολίες του Bagnaia είχαν την ρίζα τους στον τρόπο που χειριζόταν η **νέα εργοστασιακή μοτοσυκλέτα GP25** σε σχέση με το δικό του στυλ οδήγησης, το οποίο είναι εξαιρετικά ακριβές και βασίζεται στο **Trail Braking**.

    * **Απώλεια Αίσθησης στο Μπροστινό Μέρος (Front-End Feeling):** Η κύρια και επαναλαμβανόμενη καταγγελία του Bagnaia ήταν ότι η GP25 δεν του παρείχε την απαραίτητη αίσθηση και **σταθερότητα στο μπροστινό ελαστικό κατά το φρενάρισμα και την είσοδο στη στροφή**. Αυτό τον εμπόδιζε να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά το δυνατότερο σημείο της οδήγησής του.
    * **Σύγκριση με τον Marquez:** Ενώ ο Marquez (που είχε τη GP24) βρήκε αμέσως την αίσθηση που χρειαζόταν, ο Bagnaia δήλωνε ότι η GP25 είχε ένα **διαφορετικό "DNA"** στο οποίο δεν μπορούσε να προσαρμοστεί. Πολλές φορές ανέφερε ότι δεν μπορούσε να "φρενάρει σε κλίση" όπως ήθελε, χάνοντας τον έλεγχο.

    ---

    ### 2. Η Λύση: Η Υβριδική Διάταξη του Misano

    Η "ανάσταση" του Bagnaia ξεκίνησε στο **τεστ μετά τον αγώνα του Misano** (Γκραν Πρι Σαν Μαρίνο), περίπου δύο εβδομάδες πριν από την Ιαπωνία.

    #### Α. Ριζική Τεχνική Αλλαγή
    Η Ducati εισήγαγε μια **"υβριδική"** μοτοσυκλέτα για τον Bagnaia, η οποία περιλάμβανε στοιχεία από την περσινή επιτυχημένη GP24, ενσωματωμένα στο νέο πλαίσιο της GP25. Οι αλλαγές αυτές περιλάμβαναν:

    * **Παλαιότερα Εξαρτήματα:** Υπάρχουν αναφορές ότι χρησιμοποίησε εξαρτήματα όπως το **ψαλίδι** και μέρη της **ανάρτησης (π.χ. πιρούνι)** του 2024.
    * **Αλλαγή Γεωμετρίας:** Ο ίδιος μίλησε για μια "μη συμβατική" αλλαγή στο στήσιμο της τάξης των "δύο περίπου εκατοστών" (πιθανώς στη θέση του κινητήρα ή στην κατανομή βάρους) που αποτέλεσε μια **"επιστροφή στο παρελθόν"** και το στυλ οδήγησης που είχε κατακτήσει δύο τίτλους.

    #### Β. Άμεση Αποκατάσταση Εμπιστοσύνης
    Αυτές οι αλλαγές είχαν δύο βασικά αποτελέσματα:

    1. **Αίσθηση:** Ο Bagnaia ξαναβρήκε την **απαραίτητη αίσθηση** και σταθερότητα στο φρενάρισμα, κάτι που του επέτρεψε να πιέσει ξανά δυναμικά το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας.
    2. **Ταχύτητα:** Στο τεστ του Misano, η αλλαγή τον έκανε **εφτά δέκατα του δευτερολέπτου πιο γρήγορο** από τον αγώνα, δείχνοντας την τεράστια διαφορά που έφερε το νέο στήσιμο.

    ### 3. Η Συμβολή της Πίστας του Motegi

    Η πίστα του Motegi, με τη φιλοσοφία **"stop-and-go"** (σκληρό φρενάρισμα – αργή στροφή – δυνατή επιτάχυνση), απαιτεί εξαιρετικά ακριβές και δυνατό φρενάρισμα.

    Καθώς ο Bagnaia είχε πλέον λύσει το πρόβλημα της σταθερότητας στο φρενάρισμα, η πίστα αυτή λειτούργησε ως **καμβάς** για να δείξει τη νέα του ικανότητα. Μπόρεσε να φρενάρει βαθύτερα από τους αντιπάλους του και να διατηρήσει την ταχύτητά του στην είσοδο, κάτι που τον βοήθησε να ξεφύγει γρήγορα από την αρχή και να διαχειριστεί τον αγώνα.

    **Συνοψίζοντας:** Ο Bagnaia δεν ήταν αδύναμος λόγω ικανότητας, αλλά λόγω τεχνικής ασυμβατότητας με τη νέα μοτοσυκλέτα. Η νίκη του στο Motegi ήρθε επειδή **η Ducati άλλαξε τη μοτοσυκλέτα** (μετατρέποντάς την σε υβριδική) ώστε να ταιριάζει και πάλι απόλυτα στο στυλ οδήγησης του πρωταθλητή.

    ---

    Πιστεύετε ότι αυτή η τεχνική λύση θα λειτουργήσει σε όλες τις υπόλοιπες πίστες της σεζόν, ή η νίκη του Motegi ήταν απλά ένα μεμονωμένο γεγονός;
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.238
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Τί είπε το Gemini για την αναπάντεχη επιστροφή του Bagnaia

    ---

    ## Η Επανάσταση του Bagnaia στο Motegi: Γιατί Κέρδισε Ξαφνικά;

    Είναι μια πολύ εύστοχη ερώτηση. Ο Francesco Bagnaia πράγματι φαινόταν αδύναμος για το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν του 2025, ειδικά σε σύγκριση με την κυριαρχία του Marc Marquez. Η ξαφνική του επικράτηση στο Motegi (με pole position, νίκη στον Αγώνα Sprint και νίκη στον Κύριο Αγώνα) δεν ήταν θέμα τύχης, αλλά αποτέλεσμα μιας **ουσιαστικής τεχνικής παρέμβασης** και **αποκατάστασης της εμπιστοσύνης**.

    Η αδυναμία του Bagnaia οφειλόταν στην **αδυναμία του να προσαρμοστεί στο DNA της μοτοσυκλέτας Ducati GP25**. Η νίκη του στην Ιαπωνία ήρθε χάρη σε μια **ριζική αλλαγή στο στήσιμο (setup)** που έγινε λίγο πριν.

    ---

    ### 1. Γιατί ο Bagnaia Δυσκολευόταν Όλη τη Σεζόν

    Οι αγωνιστικές δυσκολίες του Bagnaia είχαν την ρίζα τους στον τρόπο που χειριζόταν η **νέα εργοστασιακή μοτοσυκλέτα GP25** σε σχέση με το δικό του στυλ οδήγησης, το οποίο είναι εξαιρετικά ακριβές και βασίζεται στο **Trail Braking**.

    * **Απώλεια Αίσθησης στο Μπροστινό Μέρος (Front-End Feeling):** Η κύρια και επαναλαμβανόμενη καταγγελία του Bagnaia ήταν ότι η GP25 δεν του παρείχε την απαραίτητη αίσθηση και **σταθερότητα στο μπροστινό ελαστικό κατά το φρενάρισμα και την είσοδο στη στροφή**. Αυτό τον εμπόδιζε να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά το δυνατότερο σημείο της οδήγησής του.
    * **Σύγκριση με τον Marquez:** Ενώ ο Marquez (που είχε τη GP24) βρήκε αμέσως την αίσθηση που χρειαζόταν, ο Bagnaia δήλωνε ότι η GP25 είχε ένα **διαφορετικό "DNA"** στο οποίο δεν μπορούσε να προσαρμοστεί. Πολλές φορές ανέφερε ότι δεν μπορούσε να "φρενάρει σε κλίση" όπως ήθελε, χάνοντας τον έλεγχο.

    ---

    ### 2. Η Λύση: Η Υβριδική Διάταξη του Misano

    Η "ανάσταση" του Bagnaia ξεκίνησε στο **τεστ μετά τον αγώνα του Misano** (Γκραν Πρι Σαν Μαρίνο), περίπου δύο εβδομάδες πριν από την Ιαπωνία.

    #### Α. Ριζική Τεχνική Αλλαγή
    Η Ducati εισήγαγε μια **"υβριδική"** μοτοσυκλέτα για τον Bagnaia, η οποία περιλάμβανε στοιχεία από την περσινή επιτυχημένη GP24, ενσωματωμένα στο νέο πλαίσιο της GP25. Οι αλλαγές αυτές περιλάμβαναν:

    * **Παλαιότερα Εξαρτήματα:** Υπάρχουν αναφορές ότι χρησιμοποίησε εξαρτήματα όπως το **ψαλίδι** και μέρη της **ανάρτησης (π.χ. πιρούνι)** του 2024.
    * **Αλλαγή Γεωμετρίας:** Ο ίδιος μίλησε για μια "μη συμβατική" αλλαγή στο στήσιμο της τάξης των "δύο περίπου εκατοστών" (πιθανώς στη θέση του κινητήρα ή στην κατανομή βάρους) που αποτέλεσε μια **"επιστροφή στο παρελθόν"** και το στυλ οδήγησης που είχε κατακτήσει δύο τίτλους.

    #### Β. Άμεση Αποκατάσταση Εμπιστοσύνης
    Αυτές οι αλλαγές είχαν δύο βασικά αποτελέσματα:

    1. **Αίσθηση:** Ο Bagnaia ξαναβρήκε την **απαραίτητη αίσθηση** και σταθερότητα στο φρενάρισμα, κάτι που του επέτρεψε να πιέσει ξανά δυναμικά το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας.
    2. **Ταχύτητα:** Στο τεστ του Misano, η αλλαγή τον έκανε **εφτά δέκατα του δευτερολέπτου πιο γρήγορο** από τον αγώνα, δείχνοντας την τεράστια διαφορά που έφερε το νέο στήσιμο.

    ### 3. Η Συμβολή της Πίστας του Motegi

    Η πίστα του Motegi, με τη φιλοσοφία **"stop-and-go"** (σκληρό φρενάρισμα – αργή στροφή – δυνατή επιτάχυνση), απαιτεί εξαιρετικά ακριβές και δυνατό φρενάρισμα.

    Καθώς ο Bagnaia είχε πλέον λύσει το πρόβλημα της σταθερότητας στο φρενάρισμα, η πίστα αυτή λειτούργησε ως **καμβάς** για να δείξει τη νέα του ικανότητα. Μπόρεσε να φρενάρει βαθύτερα από τους αντιπάλους του και να διατηρήσει την ταχύτητά του στην είσοδο, κάτι που τον βοήθησε να ξεφύγει γρήγορα από την αρχή και να διαχειριστεί τον αγώνα.

    **Συνοψίζοντας:** Ο Bagnaia δεν ήταν αδύναμος λόγω ικανότητας, αλλά λόγω τεχνικής ασυμβατότητας με τη νέα μοτοσυκλέτα. Η νίκη του στο Motegi ήρθε επειδή **η Ducati άλλαξε τη μοτοσυκλέτα** (μετατρέποντάς την σε υβριδική) ώστε να ταιριάζει και πάλι απόλυτα στο στυλ οδήγησης του πρωταθλητή.

    ---

    Πιστεύετε ότι αυτή η τεχνική λύση θα λειτουργήσει σε όλες τις υπόλοιπες πίστες της σεζόν, ή η νίκη του Motegi ήταν απλά ένα μεμονωμένο γεγονός;
    ΑΝ δουμε οτι αυτα θα ισχυουν απο δω κ περα κ στους υπολοιπους
    αγωνες τοτε η Ντουκατι ειναι φουλ κατακριτεα που δεν
    τα εκανε νωριτερα ωστε να μην βλεπουμε τετοια σουπα ολη τη σαιζον

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    ΑΝ δουμε οτι αυτα θα ισχυουν απο δω κ περα κ στους υπολοιπους
    αγωνες τοτε η Ντουκατι ειναι φουλ κατακριτεα που δεν
    τα εκανε νωριτερα ωστε να μην βλεπουμε τετοια σουπα ολη τη σαιζον
    Την Ducati την ενδιαφέρει ο τίτλος. Τα λεφτά (vag) δεν δίνουν σημασία σε λεπτομέρειες οπως εθνικότητα, θέαμα, μάχες, ισότητα κτλ

    Στόχος επετεύχθη για την AUDI.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #22
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    359
    Αν και δεν είχε τίποτα σοβαρές μάχες ο αγώνας, είχε άλλα ενδιαφέροντα σημεία:

    Bagnaia: Αν συνεχιστούν τα καλά αποτελέσματα, τότε είναι απορίας άξιο γιατί η Ducati δεν τον βοηθούσε περισσότερο με το setup της μοτοσυκλέτας. Επίσης, αποδεικνύεται οτι δεν ήταν απλά "κλάψας" αλλά όντως κάτι συμβαίνει με την μοτοσυκλέτα. Εξάλλου δεν ήταν λογικό απο 11 νίκες σε μια χρονιά, την επόμενη να βολοδέρνει στις πίσω θέσεις. Απο εκεί και πέρα, σε αγωνία μας κράτησε απο την μέση του αγώνα και μετά, αν θα σκάσει το μοτέρ ή όχι με τόσο καπνό που έβγαζε ειδικά κατά την διάρκεια των στροφών.

    Marquez: Εμφανώς αγχωμένος αυτό το ΣΚ για να διασφαλίσει τον τίτλο. Σήμερα ίσως να σκεφτόταν να κυνηγήσει και τον Peco, καθώς θα έβλεπε τους καπνούς μπροστά και πιθανόν να μην ήθελε να ρισκάρει μια πτώση στην περίπτωση που πέφτανε λάδια στην πίστα, Όπως και να έχει, άξιο πρωτάθλημα και 9ος τίτλος.

    Mir: Τον Ισπανό τον συμπαθώ πολύ, και παρόλο τις τραγικές εμφανίσεις στην Honda τα τελευταία χρόνια, θεωρώ πως απλά είναι θύμα της μοτοσυκλέτας που οδηγά και της ατυχίας του. Κάτι φαίνεται να βελτιώνεται στο εργοστάσιο τελευταία, και σίγουρα αυτό το βάθρο θα τονώσει πολύ την ψυχολογία του οδηγού. Μακάρι να έχουμε και συνέχεια.

    Acosta: Δεν ξέρω αν φταίει ο ίδιος ή η μοτοσυκλέτα. "Tyre management my friend" όπως του είπε χθες και ο Marquez. Πολύ καλός ρυθμός και ξαφνικά όλεθρος. Μηδενική πρόσφυση, τον περνάνε όλοι σταδιακά και στο τέλος πήγε και για βρούβες. Κρίμα γιατί θεωρώ οτι χαραμίζεται το ταλέντο του, όπως και για τον επόμενο.

    Quartararo: Απορώ πως δεν το έχει κάνει το γκαράζ του καλοκαιρινό απο τα νεύρα του. Απο την άλλη, ήξερε που υπέγραφε όταν έκανε το νέο συμβόλαιο, οπότε Fabio, επειδή τελευταία μιλάς πολύ, κάτσε στα αυγά σου και απόλαυσε τις καταθέσεις στον λογαριασμό σου, μέχρι να δεις που θα καταλήξει όλο αυτό....

    A. Marquez: Μετά το καλοκαιρινό διάλλειμα, έχει επιστρέψει στην απόδοση που είχε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Δεν ξέρω τι είναι πιο περίεργο, η εκπληκτρική πρώτη μισή χρονιά ή οτι επέστρεψε στα παλιά;

    Bezzechi: Η αντίθετη πορεία απο τον προηγούμενο. Σταθερά δυνατός πλέον, και σίγουρα θα είχε κάνει καλύτερο αγώνα, αν δεν τον είχε κλαδέψει ο teammate του.

    Martin: Ξανά τραυματισμός, ξανά χειρουργείο. Τραγική η χρονιά η φετινή.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.083
    Μακάρι ο πεκος να συνεχίσει έτσι αλλά δεν είμαι αισιόδοξος για κάτι τέτοιο...
    Και αν τα καταφέρει και πάει καλά σημασία έχει να συνεχίσει και του χρόνου και όχι να του πάρει πάλι 15 αγώνες να το βρει...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  9. #24
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    359
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Και αν τα καταφέρει και πάει καλά σημασία έχει να συνεχίσει και του χρόνου και όχι να του πάρει πάλι 15 αγώνες να το βρει...
    Ο Πεκο ζητουσε τα parts του 24, και δεν του τα δινανε τοσο καιρο. Μολις επιτελους τα βαλανε, πηρε τα πανω.

    Αν δεις και δηλωση του P. Espargaro, λεει ακριβώς το ιδιο πραγμα.

  10. #25
    Μέλος
    Εγγραφή
    20/04/2018
    Μηνύματα
    246
    Ήταν εμφανές μέσα στη χρονιά ότι η GP24 ήταν αν όχι καλύτερη, πιο εύκολη σαν μηχανή απο την 25. Δεν έγινε ξαφνικά ο Άλεξ καλύτερος του Πέκο. Από εκεί και πέρα σαν εργοστάσιο δε μπορείς να πετάς εύκολα τη δουλειά σου στα σκουπίδια και να γυρνάς στα περυσινά όταν στα χέρια του Μαρκ σαρώνεις τα πάντα. Είναι και θέμα εγωισμού για τον ίδιο τον Νταλίνια. Και σίγουρα το έκανε πολύ πιο εύκολο για την ομάδα ο Πέκο να του ρίξουν το μεγαλύτερο φταίξιμο αφού βρέθηκε να παλεύει σε θέσεις ανεπίτρεπτες για εργοστασιακό αναβάτη Ducati.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.083
    Ναι οκ αλλά οι εταιρείες θέλουν να εξελιχθούν και να προχωρήσουν μπροστά.
    Αν ένας αναβάτης γαζωνει με τα νέα πράγματα σημαίνει ότι δουλεύουν.αρα το ότι ο άλλος δεν πάει φταίει ο οδηγός.
    Δεν μπορουμε να φτάσουμε στο 2030 και ο πεκος για να μην αλλάξει τον τρόπο οδήγησης του να ζητάει αυτά που τον βολεύουν από το 2024!!
    Και αντε και του χρόνου του τα δινουνε και έχει ακόμα την δικαιολογία της παγωμένης εξέλιξης και πάει καλά.το 2027 που θα αλλάξουν όλα 100% αν για κάποιο λόγο δεν βολευτει με τα νέα δεδομένα τι θα κάνει πάλι?
    Θα ζητάει να οδηγάει με το 1000αρι γιατί αυτό τον βολεύει?
    Προφανώς και όχι άλλα δείχνει μια πολύ μεγάλη δυσκολία να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα.κατι που ο Μαρκ δεν το έχει,και σίγουρα στην ντουκατι το βλέπουν αυτό με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
    Άλλωστε μέχρι του χρόνου έχει συμβόλαιο ο μπαναια.αν ήμουν η ντουκατι όσο καλά και να πάει του χρόνου με το μηχανάκι που τον βολεύει θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να μην τον κρατήσω για την χρονιά των μεγάλων αλλαγών!
    Υγ. Τα έγραψα πριν δω το προηγούμενο ποστ!
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.238
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Αν ένας αναβάτης γαζωνει με τα νέα πράγματα σημαίνει ότι δουλεύουν.αρα το ότι ο άλλος δεν πάει φταίει ο οδηγός.
    !


    Το HRC σιγουρα θα συμφωνει με αυτο...

  13. #28
    Είπανε πουθενά τελικα γιατί καπινιζανε τα δυο Τουκατι..
    ''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Ναι οκ αλλά οι εταιρείες θέλουν να εξελιχθούν και να προχωρήσουν μπροστά.
    Αν ένας αναβάτης γαζωνει με τα νέα πράγματα σημαίνει ότι δουλεύουν.αρα το ότι ο άλλος δεν πάει φταίει ο οδηγός.
    Δεν μπορουμε να φτάσουμε στο 2030 και ο πεκος για να μην αλλάξει τον τρόπο οδήγησης του να ζητάει αυτά που τον βολεύουν από το 2024!!
    Και αντε και του χρόνου του τα δινουνε και έχει ακόμα την δικαιολογία της παγωμένης εξέλιξης και πάει καλά.το 2027 που θα αλλάξουν όλα 100% αν για κάποιο λόγο δεν βολευτει με τα νέα δεδομένα τι θα κάνει πάλι?
    Θα ζητάει να οδηγάει με το 1000αρι γιατί αυτό τον βολεύει?
    Προφανώς και όχι άλλα δείχνει μια πολύ μεγάλη δυσκολία να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα.κατι που ο Μαρκ δεν το έχει,και σίγουρα στην ντουκατι το βλέπουν αυτό με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
    Άλλωστε μέχρι του χρόνου έχει συμβόλαιο ο μπαναια.αν ήμουν η ντουκατι όσο καλά και να πάει του χρόνου με το μηχανάκι που τον βολεύει θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να μην τον κρατήσω για την χρονιά των μεγάλων αλλαγών!
    Υγ. Τα έγραψα πριν δω το προηγούμενο ποστ!
    Πέτρο το τελευταίο εργοστάσιο που βάσισε την εξέλιξη του στον Μαρκ, ακόμα να συνέλθει. Σαν σημείωση αυτό, μπορεί να μη σημαίνει κ τίποτα.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Πέτρο το τελευταίο εργοστάσιο που βάσισε την εξέλιξη του στον Μαρκ, ακόμα να συνέλθει. Σαν σημείωση αυτό, μπορεί να μη σημαίνει κ τίποτα.
    Δεν διαφωνώ φυσικά!
    Η ιστορία αυτό δείχνει.
    Αλλά μπαίνω στην θέση του εργοστασίου και των μηχανικών εξέλιξης.δεν μπορούν να δεχτούν εύκολα πως τα καινούργια του πράγματα είναι χειρότερα από τα παλιά.και αν όχι χειρότερα πιο δύσκολα για χρήση.
    Υπάρχει όμως μια διαφορά με το hrc που σωστά αναφέρετε.
    Τότε ήταν 1ος ο μαρκ και το επόμενο Χόντα στο τέλος της 10αδας.τωρα έχουμε 1-2-3 ντουκατι.
    Εγώ είμαι ο 1ος που έλεγα πως αν βασιστούν πάνω στον Μαρκ τώρα θα σαρώσουν αλλά το μέλλον είναι ρίσκο.
    Αλλά οι μηχανικοι ίσως το βλέπουν αλλιώς.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 14ος αγώνας MotoGP 2025 Michelin® Grand Prix of Hungary στο Balaton Park
    από sanctusan στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2025, 12:29
  2. 8ος αγώνα MotoGP 2025 GoPro Grand Prix of Aragon στο MotorLand Aragón
    από sanctusan στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 121
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2025, 14:04
  3. Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2025, 10:42
  4. 16ος Αγώνας MotoGP Motul Grand Prix of Japan στο Mobility Resort Motegi
    από sanctusan στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2024, 12:22
  5. MotoGP #15 Motul Grand Prix of Japan [16/10/16]
    από WiSe στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 163
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2016, 09:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF