Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Kawasaki Z1100

  1. #1
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.019

    Kawasaki Z1100

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	167 
Μέγεθος:	80,2 KB 
ID:	465452

    Τα αποθέματα δύναμης του τετρακύλινδρου κινητήρα του Versys δεν είχαν εξαντληθεί πλήρως από την Kawasaki και φαίνεται πως θα κινηθεί στην σωστή κατεύθυνση και για το Z1100 εστιάζοντας στην ροπή χωρίς να προχωρήσει σε μεγαλύτερη αύξηση. Ίσως σε ένα Ninja 1100 να δούμε αυτό τον τετρακύλινδρο να πιέζεται ακόμη περισσότερο εργοστασιακά, με αναμενόμενη θυσία στις χαμηλές.

    Με 136 ίππους, ένα άλογο πάνω από το Versys 1100, δεν είναι πως λείπει η δύναμη από το Z1100, το αντίθετο, ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται από την υπόσχεση για ευστροφία και ζωντάνια από χαμηλά, όπως το Z900.

    Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, δύο δοκών με την Kawasaki να λέει χαρακτηριστικά, πως το Z1100 θα είναι μία ευέλικτη μοτοσυκλέτα που θα στρίβει σαν superbike και θα την πιστέψουμε μιας και έχει προσέξει και τις αναρτήσεις. Το SFF-BP πιρούνι και το οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω από το μεγάλο μοχλικό, είναι ένα καλό σημάδι.

    Αυτή η διάταξη της πίσω ανάρτησης εξελίσσεται πολύ καιρό τώρα από την Kawasaki και υπάρχει και στο Z900, οπότε είναι βέβαιο πως θα προχωρήσει εξαιρετικά και στο Z1100, ιδιαίτερα στην SE έκδοση που θα έχει Öhlins S46 πίσω. Αμέσως – αμέσως διαφαίνεται εδώ μία διαφορά με το δυνατότερο CB1000R στο οποίο εμείς έχουμε γράψει πως πάσχει στον τομέα των αναρτήσεων.

    Στον αντίποδα έχουμε ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών που έπρεπε να διαμορφωθούν συγκριτικά με του Versys μιας και ο κινητήρας μπορεί να είναι κοινός με το Versys αλλά έχει διαφορές προσαρμογής χαρακτήρα για να ταιριάξει στις ανάγκες του γυμνού, sport, μοντέλου. Η οδήγηση του γκαζιού είναι ηλεκτρονική, που σημαίνει πως έρχεται και εδώ το cruise control και υπάρχει και καλύτερη συνεργασία με το quickshifter. Διαφορά υπάρχει και στο προφίλ των εκκεντροφόρων ενώ η IMU έξι αξόνων δεν λείπει, πόσο μάλλον από την στιγμή που βρήκε τον δρόμο της και στο φετινό Z900.

    Τώρα όμως έχει αυξημένο έργο τροφοδοσίας των πληροφοριών που έχει συλλέξει, καθώς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι περισσότερα με βασική διαφορά το Cornering ABS που δεν βλέπουμε συχνά σε Kawasaki αλλά δεν λείπει από το νέο Z1100.

    Τρεις ομάδες χαρτογραφήσεων έτοιμες, Sport, Road και Rain και μία για να διαλέξεις τις δικές σου ρυθμίσεις για όλα τα ηλεκτρονικά.

    Εκτός από το προφίλ των εκκεντροφόρων στον τομέα της κεφαλής οι αλλαγές συνεχίζουν με μεγαλύτερο διάκενο βαλβίδων, διαφορετικά ελατήρια και έπειτα περνάμε και στα ενδότερα με διαφορετικά έμβολα για να διαμορφωθεί κατάλληλα ο θάλαμος καύσης.

    Συγκριτικά με το προηγούμενο, το Z1000 έχουμε και αυξημένη αδράνεια ενώ η αύξηση της ιπποδύναμης έχει έρθει από την κατά 3mm μεγαλύτερη διαδρομή των εμβόλων που επίσης επηρεάζει και το φρένο του κινητήρα κάνοντας το ομαλότερο, έναντι μίας αύξησης στην διάμετρο. Η ευστροφία δεν θα επηρεαστεί αρνητικά από την αύξηση της διαδρομής, όπως έχουμε ήδη δει στο Versys, γιατί εδώ οι στροφές δεν είναι σε επίπεδο superbike για να αρχίσει κάθε χιλιοστό να φέρνει και μειονέκτημα.
    https://youtu.be/kpTBM-sFeSY?si=Gv_bdNmmFUQl4BWu

    Απο το motomag...

  2. #2
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.019
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	167 
Μέγεθος:	65,8 KB 
ID:	465453

    Εντυπωσιακό το νούμερο της ροπής που ανακοινώνει η Kawasaki στα 11,5Kg.m προς επίρρωση των πιο πάνω και με την υπόσχεση πως συνοδεύεται η απόδοση του κινητήρα με διατήρηση χαμηλής κατανάλωσης.

    Η εργονομία αλλάζει επίσης αρκετά συγκριτικά με το Z1000 με πολύ φαρδύτερο τιμόνι κατά 22mm, μία μεγάλη αλλαγή, που επίσης σε φέρνει και 13mm πιο μπροστά. Θα σκύβει δηλαδή ο αναβάτης λίγο περισσότερο και θα έρχεται ακόμη πιο κοντά στο φιλτροκούτι που αν προσέξετε την φωτογραφία της γυμνής, τελείως, μοτοσυκλέτας θα δείτε πως η εισαγωγή θα στέλνει τον ήχο απευθείας στο κράνος του.

    Η ιαπωνική φιλοσοφία σχεδιασμού και οδήγησης, που ακριβώς επειδή είναι ιαπωνική μπορεί να συνδυαστεί σε μία λέξη, η Sugomi σχεδίαση των Z, περνά σε ένα νέο κεφάλαιο, λέει η Kawasaki και πράγματι το Z1100 είναι ένα βήμα πάνω από το Z1000. Μένει να το δούμε και απέναντι στον ανταγωνισμό!
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	165 
Μέγεθος:	79,2 KB 
ID:	465454

    Απο το motomag...

  3. #3
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.310
    Μωρή καβασω...!
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  4. #4
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.020
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    Μωρή καβασω...!

    Ωχ, το βλέπω να έρχεται....

    "πωλείται Ζ900 SE το πρώτο εν Ελλάδι".....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #5
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.723
    Δεν έχει νόημα ρε 'συ, είναι πολύ κοντά αυτά τα δυο.
    Ειδικά με τη διόρθωση του ride by wire ξεφεύγει το πράμα.. πολύ όμως!

    Παρακάτω τα λέει γρήγορα σε 30', βάλτε υπότιτλους γιατί είναι προπονημένος:

    https://www.youtube.com/watch?v=s71_LsZkKUw

  6. #6
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.310
    εγώ είναι να μην αγαπήσω, μετά τσιμέντωμα


    @γιατρέμο?
    αυτος ο τύπος στο βίδεο είναι να ξερεις πολύ μεγάλος μπρίζας, να ξέρεις, αν δεν ξέρεις ήδη δηλαδή, μάθε το
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  7. #7
    136 άλογα από τετρακύλινδρο χιλιαρι (1100 είναι λίγα.
    για το βάρος έχουν πει κάτι;
    MM#93

  8. #8
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    εγώ είναι να μην αγαπήσω, μετά τσιμέντωμα


    @γιατρέμο?
    αυτος ο τύπος στο βίδεο είναι να ξερεις πολύ μεγάλος μπρίζας, να ξέρεις, αν δεν ξέρεις ήδη δηλαδή, μάθε το
    είδες τι γλυκιά που κάνει την καμπύλη; είναι καλό για τον κινητήρα.-

  9. #9
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.310
    Αυτές τις ίδιες μαλακίες λέω και εγώ στον εαυτό μου
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  10. #10
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.160
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    Αυτές τις ίδιες μαλακίες λέω και εγώ στον εαυτό μου
    Μην αγχώνεσαι γιατί αν το νέο μοτέρ με τα μπλιμπλικια συνοδεύονται από κάνα 2χιλιάρο παραπάνω για να πιάσουν στόχο οι τεχνοκράτες θα αγαπήσεις το 900ρι ακόμη περισσότερο

  11. #11
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.019
    Ρε παιδιά αλήθεια τώρα;
    1000cc, 136PS;


    Όμορφο αλλα ψοφίμι.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    565
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ρε παιδιά αλήθεια τώρα;
    1000cc, 136PS;


    Όμορφο αλλα ψοφίμι.
    1100 παρακαλώ και εαν δεν κάνω λάθος είναι το ίδιο μοτέρ αυτούσιο που φοράει το μεγάλο versys, για το versys είναι μια χαρά αλλά για z όταν μέχρι και η honda βγάζει 155 στο hornet είναι λιγο

  13. #13
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.019
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nomand Προβολή μηνύματος
    1100 παρακαλώ και εαν δεν κάνω λάθος είναι το ίδιο μοτέρ αυτούσιο που φοράει το μεγάλο versys, για το versys είναι μια χαρά αλλά για z όταν μέχρι και η honda βγάζει 155 στο hornet είναι λιγο
    Σωστά!

    Και ακόμα χειρότερα

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    1.061
    Η αλήθεια είναι ότι περίμενα καλύτερα νούμερα ιπποδύναμης τουλάχιστον για το κορυφαίο street fighter της Kawasaki Z , όσο και αν γράφουν ότι κάνανε σκόπιμα για συγκεκριμένους λόγους , θα μπορούσαν να το πετύχουν και με μια απόδοση νομίζω στα 150-160 άλογα
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  15. #15
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.373
    Δεν έχει και λετζεντερι κινητήρα…κάπου ώπα!!
    Ride(s) the wind of change...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  2. Kawasaki er-500
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 11:06
  3. Kawasaki ZX636R manual
    από Viagra_650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 00:07
  4. "YΡΚ 303" - Kawasaki ZΖR!!!
    από code στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:19
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 08:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF