Το μοτέρ είναι ακριβώς το ίδιο, με αυτό που χρησιμοποιούν τα Versys και 1100SX. Το οποίο έχει προκύψει απο μικρή αύξηση κυβισμού απο το προηγούμενο Z 1000SX
Στον τροχό βγάζει ~125 άλογα.
Το μοτέρ είναι ακριβώς το ίδιο, με αυτό που χρησιμοποιούν τα Versys και 1100SX. Το οποίο έχει προκύψει απο μικρή αύξηση κυβισμού απο το προηγούμενο Z 1000SX
Στον τροχό βγάζει ~125 άλογα.
Διάβασα ότι έχει μικρή διαφορά στους εκκεντροφόρους. Το κλάσικ της kawa, λίγο περισσότερο χρόνο στο street.
Μου δίνει την ίδια εντύπωση με το 900SE, αν εκείνο βγάζει 125hp με την μαμά εξάτμιση, λογικά κοντά στα 150hp το 1100..
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Αφού η ίδια η Καβα ανακοινώνει 136PS
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ε.. ναι. Οι δικές τους ρυθμίσεις περιορίζουν και κάνουν πολύ τραχιά την λειτουργία. Χωρίς αλλαγές σε περιφερειακά.
150 τροχό από 125 με ΦΠΕ;
Λίγο υπερβολικό δεν είναι 25 άλογα άυξηση;
Επίσης, τι 136 από 1100, έπαθε η κάβα χόντα;![]()
Τελευταία τροποποίηση από Creeper; Χθες στις 08:14.
Ώπ, δεν έχει 7η;;;
Με ολόσωμη εξάτμιση (κατάργηση καταλύτη), πρόγραμμα και φίλτρο, απο ~125hp ανεβαίνει στα ~140hp τροχό. Το έχω ψάξει διεξοδικά
Αυτός ο καταλύτης και ο τρόπος που έχουν φτιάξει τους λαιμούς, κόβουν πάρα πολύ. Είναι +10hp απλά και μόνο με την αλλαγή τους.
Πάντως, λόγω ροπής και κοντού γραναζώματος, σε επαρχιακό στροφιλίκι είναι πολύ γρήγορο. Παρακάτω μια ανάλυση της επιτάχυνσης του 1000SX σε αντιπαραβολή με το R1. Το 1100 είναι ακόμα πιο γρήγορο, ειδικά στο 0-100:
https://motostatz.com/kawasaki-ninja...p-sped-review/
Στο παραπάνω λέει ότι έβγαλε 120-122 άλογα τροχό. Δηλαδή+10 από ένα 600αρι ss
Είναι ποιο γρήγορο από το r1 μέχρι τις 8.000 στροφές... Τελική έχει μόνο 240, λιγότερη -10km από όλα τα 600αρια.. άρα μάλλον είναι πολύ κοντο
Τα μηχανάκια τα συγκρίνουμε και τα κρίνουμε όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο.
Εκεί φαίνεται τι δουλειά και πόσο κόπο και ενδιαφέρον δώσανε.
Αν αρχίσουμε να σκαλίζουμε όλα θα πάρουν αλλά με τίμημα σε σχεδόν όλες τις περιπτώσεις την εγγύηση.οποτε για μένα είναι κάτι άκυρο.
Εκτός αν σου δίνει πακέτο η εταιρεία σαν αξεσουάρ που διατηρεί την εγγύηση κανονικά.αυτο είναι αποδεκτό.
Αλλά στις συγκρίσεις να πάρουμε το μηχανάκι στοκ.
Έχουμε λοιπόν το πιο αδύναμο με διάφορα 1000+ γυμνό της αγοράς.
Όλα τα άλλα είναι χρυσόνουμε το χάπι.
Αν ήταν μάγκες στην κάβα με όλα τα καλά του μοτέρ,του γραναζωματος και με διατήρηση της αξιοπιστίας(αν και μια εποχή μασαγε βαλβίδες για μεζέ)να το βγάζανε με 160-170 άλογα να μπουν στον ανταγωνισμό.
Τώρα μια κίνηση δειλίας για να πουν ότι απλά μπήκαν στην κατηγορία.
Δηλαδή ποιος αγοραστής με 16-18κ δεν θα πάει σε βασικό s1000r-tuono v4-mt10 και θα πάει σε Καβασάκι?
Ναι κάποιοι κολλημένοι με την μάρκα και τα τζαπαν πιθανά,αλλά τελικα λίγοι.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!