Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 24 από 24

Θέμα: Kawasaki Z1100

  1. #16
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    358
    Το μοτέρ είναι ακριβώς το ίδιο, με αυτό που χρησιμοποιούν τα Versys και 1100SX. Το οποίο έχει προκύψει απο μικρή αύξηση κυβισμού απο το προηγούμενο Z 1000SX

    Στον τροχό βγάζει ~125 άλογα.

  2. #17
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.723
    Διάβασα ότι έχει μικρή διαφορά στους εκκεντροφόρους. Το κλάσικ της kawa, λίγο περισσότερο χρόνο στο street.
    Μου δίνει την ίδια εντύπωση με το 900SE, αν εκείνο βγάζει 125hp με την μαμά εξάτμιση, λογικά κοντά στα 150hp το 1100..

  3. #18
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.019
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Διάβασα ότι έχει μικρή διαφορά στους εκκεντροφόρους. Το κλάσικ της kawa, λίγο περισσότερο χρόνο στο street.
    Μου δίνει την ίδια εντύπωση με το 900SE, αν εκείνο βγάζει 125hp με την μαμά εξάτμιση, λογικά κοντά στα 150hp το 1100..
    Τα 150 τωρα πώς προκύπτουν;
    Με tuning απο τον ιδιώτη;

  4. #19

  5. #20
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.723
    Ε.. ναι. Οι δικές τους ρυθμίσεις περιορίζουν και κάνουν πολύ τραχιά την λειτουργία. Χωρίς αλλαγές σε περιφερειακά.

  6. #21
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της Creeper
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    664
    150 τροχό από 125 με ΦΠΕ;
    Λίγο υπερβολικό δεν είναι 25 άλογα άυξηση;
    Επίσης, τι 136 από 1100, έπαθε η κάβα χόντα;
    Τελευταία τροποποίηση από Creeper; Χθες στις 08:14.
    Ώπ, δεν έχει 7η;;;

  7. #22
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    358
    Με ολόσωμη εξάτμιση (κατάργηση καταλύτη), πρόγραμμα και φίλτρο, απο ~125hp ανεβαίνει στα ~140hp τροχό. Το έχω ψάξει διεξοδικά

    Αυτός ο καταλύτης και ο τρόπος που έχουν φτιάξει τους λαιμούς, κόβουν πάρα πολύ. Είναι +10hp απλά και μόνο με την αλλαγή τους.

    Πάντως, λόγω ροπής και κοντού γραναζώματος, σε επαρχιακό στροφιλίκι είναι πολύ γρήγορο. Παρακάτω μια ανάλυση της επιτάχυνσης του 1000SX σε αντιπαραβολή με το R1. Το 1100 είναι ακόμα πιο γρήγορο, ειδικά στο 0-100:
    https://motostatz.com/kawasaki-ninja...p-sped-review/

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.911
    Στο παραπάνω λέει ότι έβγαλε 120-122 άλογα τροχό. Δηλαδή+10 από ένα 600αρι ss
    Είναι ποιο γρήγορο από το r1 μέχρι τις 8.000 στροφές... Τελική έχει μόνο 240, λιγότερη -10km από όλα τα 600αρια.. άρα μάλλον είναι πολύ κοντο

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.084
    Τα μηχανάκια τα συγκρίνουμε και τα κρίνουμε όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο.
    Εκεί φαίνεται τι δουλειά και πόσο κόπο και ενδιαφέρον δώσανε.
    Αν αρχίσουμε να σκαλίζουμε όλα θα πάρουν αλλά με τίμημα σε σχεδόν όλες τις περιπτώσεις την εγγύηση.οποτε για μένα είναι κάτι άκυρο.
    Εκτός αν σου δίνει πακέτο η εταιρεία σαν αξεσουάρ που διατηρεί την εγγύηση κανονικά.αυτο είναι αποδεκτό.
    Αλλά στις συγκρίσεις να πάρουμε το μηχανάκι στοκ.
    Έχουμε λοιπόν το πιο αδύναμο με διάφορα 1000+ γυμνό της αγοράς.
    Όλα τα άλλα είναι χρυσόνουμε το χάπι.
    Αν ήταν μάγκες στην κάβα με όλα τα καλά του μοτέρ,του γραναζωματος και με διατήρηση της αξιοπιστίας(αν και μια εποχή μασαγε βαλβίδες για μεζέ)να το βγάζανε με 160-170 άλογα να μπουν στον ανταγωνισμό.
    Τώρα μια κίνηση δειλίας για να πουν ότι απλά μπήκαν στην κατηγορία.
    Δηλαδή ποιος αγοραστής με 16-18κ δεν θα πάει σε βασικό s1000r-tuono v4-mt10 και θα πάει σε Καβασάκι?
    Ναι κάποιοι κολλημένοι με την μάρκα και τα τζαπαν πιθανά,αλλά τελικα λίγοι.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  2. Kawasaki er-500
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 11:06
  3. Kawasaki ZX636R manual
    από Viagra_650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 00:07
  4. "YΡΚ 303" - Kawasaki ZΖR!!!
    από code στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:19
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 08:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF