Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 01/10/2025 στις 15:59.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
μάλλον η ηλεκτρονική εχει το πρόβλημα ,σχεδόν με τα ιδια συμπτώματα σε 1 cb500 φίλου αυτο εφταιγε
Πολυ ευστοχο αυτο που ειπες.
Και επειδη κανενας πελάτης δεν ειναι διατεθειμενος να πληρωσει κατι τετοιο, τα συνεργεια ΔΕΝ πολυ-ασχολουνται.
Φαντασου τωρα ενα συνεργειο, με 9 μηχανακια μεσα, αλλαγη, λαδιων, μπουζι, ρυθμιση βαλβιδες,τακακια...απλα πραγματα δλδ. που κοστιζουν σχετικα λιγο σε χρονο και φερνουν αμεσο χρημα, και απο την αλλη πανω σε μια ραμπα, 1 μηχανακι να ψαχνει 1 βδομαδα 15 σενσορες, να μετραει με πολυμετρα αντιστασεις και να συμβουλευεται το επισημο service manual για τα σωστα ορια, να το βρει τελικα, και να σου πει 15 ευρω κοστος ο σενσορας.
Ε δεν το κανει κανεις και δικαιως πιστευω.
ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να μην πληρωθει σε τετοια περιπτωση.
Ομως ο φιλος εχει καινουργια μοτο στην εγγυηση αρα οσο και να κοστιζει το ψαξιμο + ανατλλακτικο δεν θα πληρωσει μια. Ομως αυτος που θα ψαξει να βρει το προβλημα και την λυση πρεπει να πληρωθει.
Ποιος ομως θα τον πληρωσει;
Θεωρητικα ο εισαγωγεας καλυπτει το κοστος των ανταλλακτικων και ο αντιπρσωπος- εξουσιοδοτημενος την εργασια. Αλλα μια μοτο σε μια ραμπα για μερες, να αλλαζεις αισθητηρες, εξαρτηματα, κλπ δεν ειναι φτηνο πραγμα
Κανονικά την εγγύηση (διάγνωση, εργασία & ανταλλακτικό/ά) την επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου το εργοστάσιο.
Άλλες φορές γίνεται μέσω της εισαγωγικής εταιρείας, άλλες φορές απ’ ευθείας (σπάνιο).
Το σίγουρο είναι ότι πληρώνεται όλο το κόστος, το επίσημο συνεργείο δεν πρέπει να επιβαρυνθεί με κάτι.
Αν στις μοτοσυκλέτες συμβαίνει αυτό που γράφεις, είναι λάθος.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ο εισαγωγέας πλΕρώνει τόσο το κόστος του ανταλλακτικού όσο και της εργασίας.
Για την εργασία, ειδικότερα, συνήθως υπάρχει ένας μπούσουλας από το εργοστάσιο που λέει για τάδε εργασία τόση(ε) ώρα(ες) και βάσει αυτού, πλΕρώνει τον εισαγωγέα.
Ο οποίος, όμως, αναφέρεται σε ιδανικές συνθήκες οι οποίες απέχουν ΠΟΛΥ από την πραγματικότητα......
Ένα παράδειγμα:
Η ISUZU αναφέρει για αλλαγή δίσκου-πλατό-ρουλεμάν, "2 τεχνικοί, 2,5 ώρες" ΑΛΛΑ έχουν: ολοκαίνουργιο αμάξι, ΟΛΑ τα απαιτούμενα εργαλεία (ειδικά και μη)
ΟΛΑ τα τυχόν επιπλέον ανταλλακτικά που ΜΠΟΡΕΙ να χρειαστούν, μπροστά τους. Έτσι μετράνε τον χρόνο.
Στο συνεργείο, όμως πάει αμάξι με ταλαιπωρημένο το κάτω μέρος, λάσπες, χτυπημένες βίδες/παξιμάδια που δεν λύνουν εύκολα κ.λ.π.
δεν μπορείς να ξέρεις τι άλλο μπορεί να χρειαστεί και να το έχεις διαθέσιμο εκείνη την ώρα και αντε να εξηγήσεις γιατί οι 2,5 ώρες έγιναν 8......
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
@Bowleno + harris_x, αυτο που λεω για τον επιμερισμο του κοστους ηταν το συμπερασμα απο την ερωτηση γνωστου στην Stellantis γιατι δεν αυξανει την εγγυηση στα 8 χρονια οπως γινεται εξω. Του ειπαν οτι θα επρεπε να αυξηθει το κοστος ωριαιας χρεωσης στο σερβις για να "βγουν" τα συνεργεια, αφου αυτα καλυπτουν το εργασιακο κοστος.
Δεν ξερω αν τα ιδια ισχυουν και στις μοτο.
Επισης επειδη μου μεταφερθηκε απο γνωστο, δεν βαζω και το χερι μου στην φωτια αν ισχυει. Αν μου ειπε μπαρουφες, μπαρουφες λεω.
Η εγγύηση ,αυτή την έννοια έχει.ΔΕΝ πληρώνει τίποτα ο καταναλωτής.Γι αυτό όταν αγοράζουμε κάτι, ειδικά μηχανάκι,κοιτάζουμε και την αντιπροσωπεία ΚΥΡΙΩΣ.Στην Ελλάδα βρισκόμαστε,όχι στις ΗΠΑ.
Τον μ#λ@κ@ της υπόθεσης δηλαδή τον καταναλωτή ποιός τον πληρώνει που μένει 2-3 βδομάδες χωρίς όχημα;
Τι καλό έχει δηλαδή αυτή η αντιπροσωπεία από την στιγμή που δεν βρίσκει λύση;
Το ότι ασχολείται ας πούμε την κάνει σωστή;
when life gets complicated i ride.
Θα σου πουν ότι έτσι είναι ο "νόμος"..
Μαζεύονται μερικοί κλέφτες στην βουλή και ψηφίζουν ότι καυλώνει τα φιλαράκια..