Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 43 από 43

Θέμα: Ήρθε το τέλος στην Ελλάδα για το παπί ;;

  1. #31
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.048
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    εχω την εξης απορια....
    καποιος που δουλευει φουλ διανομη καθε ποτε αλλαζει μεταδοση και με τι κοστος;

    Από όσο μου έχουν πει τα 2 ανήψια μου που δουλεύουν deliveri αλλά και έχω διαβάσει, τα πουλάνε λίγο πριν το μεγάλο σέρβις και παίρνουν καινούργιο.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  2. #32
    Το παπι ειναι ιδεα επειδη μου/μας θυμιζει την εφηβεια μας. Τα μικρα σκουτερ ειναι μακραν πιο βολικα για την καθημερινοτητα της πολης.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #33
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.320
    Εγώ πάντως το σκούτερ που θα με κάνει να αλλαξω για ελογου του το μυθικό μου πλέον, κρυφτονεξ με τα ~225Κ χλμ, ακόμα δεν το εχω βρει.
    Δε το έχω βρει όχι γιατί δεν έψαξα αλλά γιατί κανένα δεν καλύπτει τις ανάγκες μου.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  4. #34
    Scooteroμέλος Το avatar του/της Dimos35
    Εγγραφή
    18/07/2007
    Μηνύματα
    352
    Ναι έρχεται το τέλος για τα παπιά.
    Οι περισσότεροι λόγοι για αυτό, ήδη αναφέρθηκαν.

    Πιστεύω όμως ότι η ταφόπλακα άρχισε να μπαίνει όταν σταμάτησαν να είναι αθάνατα στο μοτεράκι τους. Από την εποχή που το inova δηλαδή αντικατέστησε το Astrea και ξεκίνησαν οι αστοχίες.

    Μπαίνω τώρα στο site της Honda και παπί δεν υπάρχει εκτός από το νεοretro Super cub στα 125 cc, με τιμή 4.390 € που στόχο έχει, μην γελιόμαστε, κάτι πουρόγερους σαν και μένα που νομίζουν ότι με αυτό θα αγοράσουν την χαμένη τους νιότη.

    Μια χαρά θα ήταν να υπήρχε ένα παπί στην αγορά που να είχε την αξιοπιστία των παλιότερων και κυρίως το βάρος τους, που τα σηκώναμε με ένα χέρι κάποτε. Που πήγαιναν χωρίς λάδια, χωρίς μπαταρία, χωρίς συντήρηση, χωρίς φρένα χωρίς, χωρίς χωρίς ....
    Not written with AI

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    965
    Λογικά το παπί σαν λαϊκό μέσο μετακίνησης θα αντικατασταθεί από μοτοσυκλέτακια με μοτέρ κλώνο CG.
    Λιγότεροι χώροι,άπειρα ανταλλακτικά όπως τα παπιά,18"/18",και,πολύ σημαντικό,5η ταχύτητα.

  6. #36
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    Εγώ πάντως το σκούτερ που θα με κάνει να αλλαξω για ελογου του το μυθικό μου πλέον, κρυφτονεξ με τα ~225Κ χλμ, ακόμα δεν το εχω βρει.
    Δε το έχω βρει όχι γιατί δεν έψαξα αλλά γιατί κανένα δεν καλύπτει τις ανάγκες μου.
    Το σκούτερ μου έχει χώρο κάτω από τη σέλα που σε χωράει ολόκληρο, αυτονομία 350+ χλμ, ζελατίνα που μου επιτρέπει να μην κλείνω ποτέ τη ζελατίνα του κράνους μου, και στρίβει, ταξιδεύει το ίδιο άνετα και οικονομικά όσο κινείται και εντός πόλης. Παρατάσσει όλα τα παπιά της αγοράς και τα κατουράει όρθιο. Ποιες ανάγκες δεν καλύπτει ένα σκούτερ που τις καλύπτει ένα παπί, ρε Καραμήτρο; Εκτός από τις ανάγκες για νοσταλγία και ρομαντισμό. Γελάω.
    Life begins at 45°.

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tallyban Προβολή μηνύματος
    Λογικά το παπί σαν λαϊκό μέσο μετακίνησης θα αντικατασταθεί από μοτοσυκλέτακια με μοτέρ κλώνο CG.
    Λιγότεροι χώροι,άπειρα ανταλλακτικά όπως τα παπιά,18"/18",και,πολύ σημαντικό,5η ταχύτητα.
    Ο λόγος που πουλήσαν τα παπιά στην Ελλάδα ήταν αφενός ότι η μοτοσυκλέτα εκείνες τις εποχές ήταν ταμπού, αφετέρου δεν είχαν συμπλέκτη και μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει ο κάθε άσχετος.
    Γιατί υπήρχαν και τότε άπειρα μοτοσυκλετάκια στα 50 και από Ευρωπαίους και από Ιάπωνες στα ίδια λεφτά ή και φτηνότερα.
    Τα παπιά στην πιτσιρικαρία επιβιώσαν τόσα χρόνια γιατί παίρναν ΤΟ πείραγμα υπήρχε ανταλλακτικό και στο περίπτερο και φυσικά είχαν φτηνή συντήρηση ή καθόλου συντήρηση.
    Για τον ίδιο λόγο αγοράζουν τώρα σκούτερ εκτός από το πείραγμα που πλέον δεν υπάρχει και το "καθόλου συντήρηση" που πλέον σταμάτησε να υπάρχει γενικότερα σαν νοοτροπία στην κοινωνία μας.

  8. #38
    Μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2023
    Μηνύματα
    317
    Το παπί το έχω μόνο για δουλειά.
    10 χλμ να πάω, 10 χλμ να γυρίσω κάθε μέρα.
    Άντε κ τίποτε ψώνια, σε ακτίνα το πολύ 7 χλμ από Παιανία.
    Δηλαδή όχι παραπάνω 30' οδήγησης την φορά.
    Ούτε ζελατίνα με ενδιαφέρει, ούτε αυτονομία, ούτε άνεμοκάλυψη, ούτε άνεση, ούτε χώρος κάτω από την σέλα.... έχω μπαγκαζιέρα 37 λίτρα.
    Κατανάλωση 2,3 λτ στα 100, αλλαγή αλυσίδα γρανάζια κάθε 40.000 με κόστος περίπου 60€, μεγάλο σέρβις κάθε 8.000 χλμ, με βαλβίδες, με κόστος 60-70€, ενδιάμεση αλλαγή λαδιών, με κόστος του λαδιού (το αλλάζω μόνος μου), ασφάλεια 60€ τον χρόνο, τέλη 22€ κ μπαταρία παμφθηνη, έχω αλλάξει 2 φορές στα 14 χρόνια που το έχω.
    Η τελευταία αλλαγή δεν με αγχωνει, γιατί το παπί έχει μανιβέλα κ παίρνει μπρος πανευκολα.
    Κόστος ταμπούρου, δίσκο πλάκας κ τακακιου εμπρός, αστείο.
    Τα ελαστικά, συνήθως Metzler me 22, παμφθηνα κ ανθεκτικά
    Αν με πιάσει λάστιχο έχω ειδικό αφρο που με βγάζει μέχρι το συνεργείο για αλλαγή σαμπρέλας.
    Έχω φίλο που οδηγεί kymco downtown κ ακούω κάτι 300αρες για σέρβις, χωρίς όμως να ρωτήσω λεπτομέρειες.
    Για το μόνο που γκρινιάζω είναι οι αναρτήσεις κ παρόλο που έχω αλλάξει πίσω με ρυθμιζόμενη showa, πάλι κοπαναει.
    Κ φυσικά για την μηδενική προστασία που παρέχει το συγκεκριμένο για τα νερά του δρόμου.
    Άλλο παπί, όπως το crypton S έχουν ποδιά μέχρι κάτω.

  9. #39
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.320
    Χωράει την εργαλειοτσαντα μου θείο πλιτσερ;
    Χωράει παντού και πάντα ασχέτως μποτιλιαρίσματος;
    Μπορώ να του αλλάξω ιμάντα με δύο γερμανικά στην άκρηα του δρόμου θειοπλιτσερ ή θα πρέπει να κανονίσω ραντεβού στο συνεργείο;
    Υπόψιν ότι όσο είναι συνεργείο, εγώ δε το καβαλάω και σπάω τα μεζεα μου με το βανάκι κολλημένος στην κίνηση.
    Αλλάζω λάδια με μόνο ένα καρυδάκι #19 πάλι στην άκρη του πουθενά ή πρέπει να έχω ολόκληρη εργαλειοθήκη σταντμπαη;
    Κι όλες αυτές οι χάρες με αστείο κόστος; ΔΝΤ.

    Τσου ρε Λάκη με τα πλοία της αγάπης να πούμε, σου αξίζουν αυτακια γάτας στο κράνος.
    Νοσταλγός μόνο του ροκ εν ρολ ενώ η αλήθεια βρίσκεται στους σεξ μπιστολζ
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.585
    Ο καθένας παίρνει ότι του αρέσει τον φτιάχνει και τον βολεύει
    Αυτό δεν αναιρεί ότι ένα δίκυκλο με όλο το βάρος πίσω ντυμένο πλαστικά και χωρίς ταχύτητες εχει σοβαρες τεχνικές ατέλειες
    Προσωπικά προτιμώ να βρέχονται τα πόδια μου παρά να λυνω εξάτμιση και ψαλίδι για να επισκευάσω λάστιχο
    Η να λύσω 10 πλαστικά για να αλλάξω μπουζί που τα μισά θα σπάσουν
    Το παπί είναι ότι πιο κοντινό στα πόδια μου σε ευκολία συντήρησης και χρησης

  11. #41
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    Χωράει την εργαλειοτσαντα μου θείο πλιτσερ;
    Χωράει παντού και πάντα ασχέτως μποτιλιαρίσματος;
    Μπορώ να του αλλάξω ιμάντα με δύο γερμανικά στην άκρηα του δρόμου θειοπλιτσερ ή θα πρέπει να κανονίσω ραντεβού στο συνεργείο;
    Υπόψιν ότι όσο είναι συνεργείο, εγώ δε το καβαλάω και σπάω τα μεζεα μου με το βανάκι κολλημένος στην κίνηση.
    Αλλάζω λάδια με μόνο ένα καρυδάκι #19 πάλι στην άκρη του πουθενά ή πρέπει να έχω ολόκληρη εργαλειοθήκη σταντμπαη;
    Κι όλες αυτές οι χάρες με αστείο κόστος; ΔΝΤ.

    Τσου ρε Λάκη με τα πλοία της αγάπης να πούμε, σου αξίζουν αυτακια γάτας στο κράνος.
    Νοσταλγός μόνο του ροκ εν ρολ ενώ η αλήθεια βρίσκεται στους σεξ μπιστολζ


    Μόνο το "δε χωράει παντού" δέχομαι. Σε όλα τα άλλα, σιγά μην πιάσω και εργαλείο για το μηχανάκι ναπούμε, έχω καλύτερες δουλειές να κάνω.
    Life begins at 45°.

  12. #42
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.320
    Από τοτες που γίνατε οι μαουνιερηδες τόσο γιαπιζ, εχάθη ασουμε κάθε έννοια του μέτρου.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  13. #43
    Μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2019
    Μηνύματα
    304
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    εχω την εξης απορια....
    καποιος που δουλευει φουλ διανομη καθε ποτε αλλαζει μεταδοση και με τι κοστος;
    Sh 150 του 15 αλλαγή πρωτη φορα ιμάντα στις 33.000 χλμ αντι 24.000 που ελεγε η χοντα. Κόστος ιμάντα γνήσιου 32 ευρω.
    Αν ειχα παπι εκτός του κόστους αλυσιδας γραναζιων θα ειχα χαλάσει και 6-7 σπρει αλυσίδας


    Απαντώ σε αυτο που ρώτησες αλλα ας συνεχίσω και με άλλα:λαδι 0,8λ καθε 8.000 λεει το βιβλίο και το αλλάζω ανά 5.000 μόνος.
    Μπουζι με 4,5 ευρω καθε 10.000 το αλλάζω εγω με βγαλσιμο ενα πλαστικό.
    Φίλτρο αέρα καθε 16.000 στα 7 ευρω.
    Κατανάλωση 2,1-2,4λ/100

    Επίπεδο πάτωμα μπροστα ότι καλύτερο για delivery να ακουμπάς πράγματα και να μη βρέχεσαι.
    Ούτε καν θα σκεφτόμουν παπί να παλεύω με ταχύτητες μεσα σε κινηση και ταλαιπωρία πανω στην δουλειά
    Τελευταία τροποποίηση από Nikos77; Σήμερα στις 14:19.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Ψαχνω για μεταφορα μηχανης απο το εξωτερικο στην Ελλαδα
    από Xrider στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2011, 15:15
  2. ΝΕΟ Site και σχολή για το Enduro στην Ελλάδα!!!
    από taxydromos στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2009, 17:58
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2005, 09:17
  4. ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ Motogp
    από caesarsk στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2005, 10:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF