Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 44 από 44

Θέμα: Λαστιχα ss 2024 edition

  1. #31
    αισίως έφτασαν τα 3½ plus k km's. καλά πάει (συνεχίζω με chicken stripes )

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_20250325_205937_Gallery.jpg 
Προβολές:	253 
Μέγεθος:	97,2 KB 
ID:	460982
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.097
    Για πες εντυπώσεις για το λάστιχο!
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Για πες εντυπώσεις για το λάστιχο!
    Μέχρι στιγμής, πολύ ικανοποιημένος.

    • Τα έχω πλέον "περπατήσει" με καυσωνα,με κρύο αλλά και σε μέσες θερμοκρασίες αλλά με δρόμο όχι στα καλύτερά του (είχε καιρό να βρέξει δυνατά για να ξεπλυθεί καλά) και μάλιστα με υποψίες υγρασίας. Ήταν άψογα παντού ,τουλάχιστον στο ρυθμό μου.
    • Κανένα περίεργο pattern φαγώματος (παρένθεση:όπως μου είχαν κάνει κάποια pilot power supersport που εν τέλει "αποδείχθηκε" πως ήταν για ss600 κι όχι για βρωμόγκαζα,ακριβώς το ίδιο περίεργο pattern είχε εμφανίσει και το Tuono V4 του κολλητού).
    • Ζεσταίνονται πανεύκολα , έχω την αίσθηση. Βέβαια τα ζεσταίνω με επιταχυνση/επιβράδυνση αλλά και με το παλιό καλό swerving.
    • Τα δουλεύω σε ambient psi 30-33/35 πίσω/εμπρός.
    • μου δίνουν την εντύπωση ότι έχουν πιο γρήγορη κορώνα από τα ΤΤ.
    • Θα μπορέσω να βγάλω αρκετά περισσότερα χλμ σε σχέση με τα ΤΤ.
    • Δεν έχω hard facts του τύπου "στο τάδε γυρολόγιο μου κάνουν αυτό κι αυτό" αφού δεν έχω μπει Σέρρες με αυτά
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #34
    Συνεχίζοντας, έχει αρχίσει κι αχνοφαίνεται ένα περίεργο pattern φαγωματος ακριβώς στην ένωση μαλακης με σκληρής γάμμας. Ειναι ανεπαίσθητο και το λαστιχο ειναι στο τελος του αλλα εχω την εντύπωση πως αν δεν ήμουν τόσο μαλακός με το γκάζι στις εξόδους, θα ήταν χειρότερο.
    Θα το κάνω στο επόμενο
    ( εχει παραγγελθεί ήδη 200/55 στα 190€)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250821_153333.jpg 
Προβολές:	179 
Μέγεθος:	103,0 KB 
ID:	464426
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    724
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Συνεχίζοντας, έχει αρχίσει κι αχνοφαίνεται ένα περίεργο pattern φαγωματος ακριβώς στην ένωση μαλακης με σκληρής γάμμας. Ειναι ανεπαίσθητο και το λαστιχο ειναι στο τελος του αλλα εχω την εντύπωση πως αν δεν ήμουν τόσο μαλακός με το γκάζι στις εξόδους, θα ήταν χειρότερο.
    Θα το κάνω στο επόμενο
    ( εχει παραγγελθεί ήδη 200/55 στα 190€)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250821_153333.jpg 
Προβολές:	179 
Μέγεθος:	103,0 KB 
ID:	464426
    Εδώ στα πόσα χμ είσαι;
    Imagine life without motorcycling
    now slap yourself and never do it again

  6. #36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από strokt up Προβολή μηνύματος
    Εδώ στα πόσα χμ είσαι;
    6.000+
    Πολύ καλύτερα απο τα Dunlop TT.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #37
    Η αλλαγη εγινε εν τέλει λίγο πάνω απο τα 6.700 χλμ , τα τέρμα πλαϊνά είχαν πολυ ψωμί ακόμα
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    964
    Το 200 χωραει ανετα στο ψαλιδι η βρισκει μπροστα?Πχ με ολοκαινουργια αλυσιδα που ο αξονας ειναι ποιο μπροστα.Επισης τι πιεσεις τα δουλευεις στο δρομο?Φοραω τα Dunlop TT και σκεφτομουν στην επομενη να παω σε pirelli αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερα

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billyka Προβολή μηνύματος
    Το 200 χωραει ανετα στο ψαλιδι η βρισκει μπροστα?Πχ με ολοκαινουργια αλυσιδα που ο αξονας ειναι ποιο μπροστα.Επισης τι πιεσεις τα δουλευεις στο δρομο?Φοραω τα Dunlop TT και σκεφτομουν στην επομενη να παω σε pirelli αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερα
    Δεν μπορώ να σου απαντήσω για το αν χωράει με στάνταρ αλυσίδα επειδη εχω τον άξονα οσο πιο πίσω γίνεται.
    Οι πιέσεις που δουλεύω ειναι 32-33 psi πισω για Καλές διαδρομές ή και κανα 36 αν ειναι να περπατήσω αυτοκινητοδρομο .
    Γιατί να πληρώσεις τα ακριβά Pirelli? Προσωπικά δεν βρίσκω τον λόγο .
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    964
    Ελεγα να δοκιμασω κατι αλλο,αν και ολοι μου λενε να βαλω τα 211 η τα 212.Δεν ξερω,εχω καιρο ακομα μεχρι να χρειαστουν αλλαγη και να το σκεφτω.Αξονα τερμα πισω,μπροστινα τερμα πανω και 5 χιλιοστα αποστατη στο πισω αμορτισερ?

  11. #41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billyka Προβολή μηνύματος
    Αξονα τερμα πισω,μπροστινα τερμα πανω και 5 χιλιοστα αποστατη στο πισω αμορτισερ?
    Ακριβώς, ειναι καλύτερα? φουλ placebo , αρα καλύτερα
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 04/10/2025 στις 19:27.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.097
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billyka Προβολή μηνύματος
    Ελεγα να δοκιμασω κατι αλλο,αν και ολοι μου λενε να βαλω τα 211 η τα 212.Δεν ξερω,εχω καιρο ακομα μεχρι να χρειαστουν αλλαγη και να το σκεφτω.Αξονα τερμα πισω,μπροστινα τερμα πανω και 5 χιλιοστα αποστατη στο πισω αμορτισερ?
    Αν είναι να πας σε τόσο σπορ λάστιχο που είναι για τρακντει καλύτερα να πας σε tt.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  13. #43
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Αν είναι να πας σε τόσο σπορ λάστιχο που είναι για τρακντει καλύτερα να πας σε tt.
    Φοραει ηδη ΤΤ.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.097
    Και γιατί να πάει σε κάτι άλλο?
    Μόνο αν θέλει περισσότερα χλμ αλλά τότε δεν πρέπει να κοιτάει 211 212.
    Πολύ καλή επιλογή είναι και τα MK4.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Λαστιχα για SS
    από road spirit στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2005, 14:11
  2. λαστιχα για cbr400-RR
    από PALADIN στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 17:29
  3. Τα φώτα σας.. (χωμάτινα λάστιχα)
    από wizard στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:04
  4. Μόλις άλλαξα λάστιχα
    από swtos στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2003, 11:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF