Για πες εντυπώσεις για το λάστιχο!
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Μέχρι στιγμής, πολύ ικανοποιημένος.
- Τα έχω πλέον "περπατήσει" με καυσωνα,με κρύο αλλά και σε μέσες θερμοκρασίες αλλά με δρόμο όχι στα καλύτερά του (είχε καιρό να βρέξει δυνατά για να ξεπλυθεί καλά) και μάλιστα με υποψίες υγρασίας. Ήταν άψογα παντού ,τουλάχιστον στο ρυθμό μου.
- Κανένα περίεργο pattern φαγώματος (παρένθεση:όπως μου είχαν κάνει κάποια pilot power supersport που εν τέλει "αποδείχθηκε" πως ήταν για ss600 κι όχι για βρωμόγκαζα,ακριβώς το ίδιο περίεργο pattern είχε εμφανίσει και το Tuono V4 του κολλητού).
- Ζεσταίνονται πανεύκολα , έχω την αίσθηση. Βέβαια τα ζεσταίνω με επιταχυνση/επιβράδυνση αλλά και με το παλιό καλό swerving.
- Τα δουλεύω σε ambient psi 30-33/35 πίσω/εμπρός.
- μου δίνουν την εντύπωση ότι έχουν πιο γρήγορη κορώνα από τα ΤΤ.
- Θα μπορέσω να βγάλω αρκετά περισσότερα χλμ σε σχέση με τα ΤΤ.
- Δεν έχω hard facts του τύπου "στο τάδε γυρολόγιο μου κάνουν αυτό κι αυτό" αφού δεν έχω μπει Σέρρες με αυτά
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Συνεχίζοντας, έχει αρχίσει κι αχνοφαίνεται ένα περίεργο pattern φαγωματος ακριβώς στην ένωση μαλακης με σκληρής γάμμας. Ειναι ανεπαίσθητο και το λαστιχο ειναι στο τελος του αλλα εχω την εντύπωση πως αν δεν ήμουν τόσο μαλακός με το γκάζι στις εξόδους, θα ήταν χειρότερο.
Θα το κάνω στο επόμενο![]()
( εχει παραγγελθεί ήδη 200/55 στα 190€)
![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Η αλλαγη εγινε εν τέλει λίγο πάνω απο τα 6.700 χλμ , τα τέρμα πλαϊνά είχαν πολυ ψωμί ακόμα![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Το 200 χωραει ανετα στο ψαλιδι η βρισκει μπροστα?Πχ με ολοκαινουργια αλυσιδα που ο αξονας ειναι ποιο μπροστα.Επισης τι πιεσεις τα δουλευεις στο δρομο?Φοραω τα Dunlop TT και σκεφτομουν στην επομενη να παω σε pirelli αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερα
Δεν μπορώ να σου απαντήσω για το αν χωράει με στάνταρ αλυσίδα επειδη εχω τον άξονα οσο πιο πίσω γίνεται.
Οι πιέσεις που δουλεύω ειναι 32-33 psi πισω για Καλές διαδρομές ή και κανα 36 αν ειναι να περπατήσω αυτοκινητοδρομο .
Γιατί να πληρώσεις τα ακριβά Pirelli? Προσωπικά δεν βρίσκω τον λόγο .
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ελεγα να δοκιμασω κατι αλλο,αν και ολοι μου λενε να βαλω τα 211 η τα 212.Δεν ξερω,εχω καιρο ακομα μεχρι να χρειαστουν αλλαγη και να το σκεφτω.Αξονα τερμα πισω,μπροστινα τερμα πανω και 5 χιλιοστα αποστατη στο πισω αμορτισερ?
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 04/10/2025 στις 19:27.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Και γιατί να πάει σε κάτι άλλο?
Μόνο αν θέλει περισσότερα χλμ αλλά τότε δεν πρέπει να κοιτάει 211 212.
Πολύ καλή επιλογή είναι και τα MK4.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!