Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Anti corrosion spray στο εξωτερικό μέρος των κυλίνδρων της μοτοσυκλέτας(Muc-off HCB1)

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    42

    Anti corrosion spray στο εξωτερικό μέρος των κυλίνδρων της μοτοσυκλέτας(Muc-off HCB1)

    Καλησπέρα στην παρέα, ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο spray προστασίας από τη σκουριά κατάλληλο για ψέκασμα στους κυλίνδρους (εξωτερική επιφάνεια φυσικά) της μοτοσυκλέτας μου. Μου πρότειναν το muc-off hcb1, το οποίο και το χρησιμοποίησα τελευταία φορά που έπλυνα τη μοτοσυκλέτα μου στις βίδες και στα μεταλικά μέρη και στους κυλίνδρους του κινητήρα (με πανάκι όχι κατευθείαν πάνω τους) αλλά με ανησύχησε λίγο το γεγονός ότι αφού κάθησε το σπρέι πάνω για μία μέρα όπως αναγράφουν οι οδηγίες, την επόμενη μέρα όταν έβαλα για πρώτη φορά μπρος τη μηχανή έβγαζε το πρώτο 5 λεπτο λευκό καπνό από τους κυλίνδρους που είχε ψεκαστεί το σπρέι. Γενικά λίγο που το έψαξα λέγαν ότι είναι φυσιολογικό την πρώτη φορά που ζεστένεται η μοτοσυκλέτα αφού έχει μπει το σπρέι και όντως μετά δεν το ξανάκανε ποτέ, απλά με έβαλε σε σκέψεις αν όντως το συγκεκριμένο προϊόν είναι κατάλληλο γι αυτή τη χρήση. Γι αυτό θα ήθελα τα φώτα σας εάν όντως είναι safe to use κι αν είναι αποτελεσματικό γενικότερα σε προστασία από σκουριά ή αν υπάρχουν πιο κατάλληλα προϊόντα γι αυτή τη χρήση. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
    Τελευταία τροποποίηση από NightRider1995; 09/10/2025 στις 00:58.

  2. #2
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.756
    Καλά έκανες, καπνούς κ.λπ. βγάζουν όλα τα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις στον κινητηρα. Είναι φυσιολογικό,.
    Το να κάθεσαι απο πάνω και να τα αναπνέεις όχι και τόσο..

    Η λύση είναι απλή, αν τα κύλινδρα πιάνουν παντού σκουριά, εφαρμόζεις κρύο stopoxol (έτσι το λένε δεν κάνω πλάκα ~11ε), πλένεις
    και προθερμαίνεις λίγο ανάλογα με τις οδηγίες του σπρεϋ βαφής για κινητήρα που έχεις πάρει. (όχι 400C, των 600C ~15ε).

    Καλύπτεις τα γύρω με μπλε χαρτοταινία (~3ε) και στα δύσκολα ψεκάζεις στο καπάκι και εφαρμόζεις με πινελάκι.

    Αν δεις πως η βαφή του εργοστασίου στα κύλινδρα δεν πέτυχε, ξεφτίζει κ.λπ. πες και το μοντέλο να δούμε πως καθαρίζει.

    Απέφυγε ανοξείδωτες βίδες στα χυτά μέρη. Τις δικές του με stop oxol είναι οκ.

    Τα προϊόντα της muc off δεν είναι άσχημα, σε νορμάλ συνθήκες θα βγάλουν χειμώνα.
    Το stop oxol χρειάζεται σκουριά για να δουλέψει, όταν έχεις καθαρό μέταλλο το περνάς με ξύδι να σκουριάσει.
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 09/10/2025 στις 06:08.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Καλά έκανες, καπνούς κ.λπ. βγάζουν όλα τα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις στον κινητηρα. Είναι φυσιολογικό,.
    Το να κάθεσαι απο πάνω και να τα αναπνέεις όχι και τόσο..

    Η λύση είναι απλή, αν τα κύλινδρα πιάνουν παντού σκουριά, εφαρμόζεις κρύο stopoxol (έτσι το λένε δεν κάνω πλάκα ~11ε), πλένεις
    και προθερμαίνεις λίγο ανάλογα με τις οδηγίες του σπρεϋ βαφής για κινητήρα που έχεις πάρει. (όχι 400C, των 600C ~15ε).

    Καλύπτεις τα γύρω με μπλε χαρτοταινία (~3ε) και στα δύσκολα ψεκάζεις στο καπάκι και εφαρμόζεις με πινελάκι.

    Αν δεις πως η βαφή του εργοστασίου στα κύλινδρα δεν πέτυχε, ξεφτίζει κ.λπ. πες και το μοντέλο να δούμε πως καθαρίζει.

    Απέφυγε ανοξείδωτες βίδες στα χυτά μέρη. Τις δικές του με stop oxol είναι οκ.

    Τα προϊόντα της muc off δεν είναι άσχημα, σε νορμάλ συνθήκες θα βγάλουν χειμώνα.
    Το stop oxol χρειάζεται σκουριά για να δουλέψει, όταν έχεις καθαρό μέταλλο το περνάς με ξύδι να σκουριάσει.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση. Το μοντέλο είναι το kawasaki z500. Δεν έχει πιάσει σκουριά καθόλου απλά επειδή μένω σε μέρος που το φθινόπωρο και το χειμώνα βγάζει πολύ υγρασία και η μηχανή μένει σκεπασμένη έξω, θέλω να την προστατέψω από την πιθανότητα να σκουριάσει ειδικά χαμηλά που είναι οι κυλινδροι. Οπότε μπορώ να χρησιμοποιήσω εκ νέου το hcb1 γι αυτή τη δουλειά χωρίς να ανησυχώ σωστά, θέλωνα πω κάνειδουλειά? Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες, απ ότι καταλαβαίνω το stopoxol είναι για να βγει η σκουριά αν υπάρχει κι όχι για να το προστατεύει από σκουριά σωστά?

  4. #4
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.756
    Είναι για να σταματήσει την επαφή με τον αέρα άρα και την σκουριά.
    Αντιδρά με αυτήν και παράγει κάποιους κρυστάλλους που κλείνουν τους πόρους.

    Για να αφαιρέσεις σκουριά είναι άλλη διαδικασία.

    Της ,,muc off θα κάνει την δουλειά απλά θα το χρειαστείς συχνότερα
    Αυτό που πρέπει να διασφαλίσεις είναι τρύπα εξαερισμού στο υψηλότερο σημείο της κουκούλας.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Είναι για να σταματήσει την επαφή με τον αέρα άρα και την σκουριά.
    Αντιδρά με αυτήν και παράγει κάποιους κρυστάλλους που κλείνουν τους πόρους.

    Για να αφαιρέσεις σκουριά είναι άλλη διαδικασία.

    Της ,,muc off θα κάνει την δουλειά απλά θα το χρειαστείς συχνότερα
    Αυτό που πρέπει να διασφαλίσεις είναι τρύπα εξαερισμού στο υψηλότερο σημείο της κουκούλας.
    Ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες

  6. #6
    ACF-50 ψάξε λίγο στο Internet για την χρήση του.
    Εγώ το χρησιμοποιώ πολλά χρόνια σε όλες τις μοτοσυκλέτες που είχα,
    Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι καλύτερο.....
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_2025-10-09-13-28-16-551_com.opera.browser-edit.jpg 
Προβολές:	102 
Μέγεθος:	44,2 KB 
ID:	465844

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    197
    κάνει και για λαιμούς εξατμίσεων;

  8. #8
    Το προϊόν είναι για προστασία μετάλλων από υγρασία

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasRS Προβολή μηνύματος
    ACF-50 ψάξε λίγο στο Internet για την χρήση του.
    Εγώ το χρησιμοποιώ πολλά χρόνια σε όλες τις μοτοσυκλέτες που είχα,
    Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι καλύτερο.....
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_2025-10-09-13-28-16-551_com.opera.browser-edit.jpg 
Προβολές:	102 
Μέγεθος:	44,2 KB 
ID:	465844
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόταση, θα το τσεκάρω οπωσδήποτε, η αλήθεια είναι ότι το έχω ακουστά γενικά, κάνει κανονικά για να ψεκαστουν οι κυλινδροι του μοτέρ μέχρι και το τελικό της εξάτμισης?

  10. #10
    Ρίξε παντού, προσοχή μην πέσει στα τακάκια, δίσκους και λάστιχα

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.129
    Εάν μιλάμε για το Ζ500 του 79 ok ενδεχομένως να χρειάζεται κάποια φροντίδα και κάποιο ψέκασμα...

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Εάν μιλάμε για το Ζ500 του 79 ok ενδεχομένως να χρειάζεται κάποια φροντίδα και κάποιο ψέκασμα...
    Του 2024 είναι χαχαχα, αλλά και πάλι το φροντίζουμε για να το έχουμε για χρόνια προσεγμένο και αν πουληθεί κάποια στιγμή να το ευχαριστηθεί και ο επόμενος ιδιοκτήτης

Παρόμοια θέματα

  1. Ταξίδι στο Εξωτερικό - Πινακίδα
    από Pavlos01 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2006, 10:26
  2. Για όσους πάνε στο εξωτερικό με μηχανή
    από bonepeeler στο forum Πληροφορίες
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2006, 17:51
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2006, 20:23
  4. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2006, 17:43
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 21:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF