είπα σήμερα να ασχοληθώ με τα (σωστά) ρουλεμαν πίσω τροχού. αφού όμως τα τοποθέτησα πολύ γρήγορα και με great success, είπα να ασχοληθώ μέχρι ενός σημείου με το μεγάλο service {φίλτρο αερος,μπουζί,έλεγχο βαλβίδων) και να το ολοκληρώσω κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα.
είχα πιάσει ένα καλό ρυθμό ξηλώματος και πολύ σύντομα έφτασα σε αυτό το σημείο. είναι πολύ ευκολο να δουλεύεις σε Ι4.
έλεγχος των διακένων, όλες εντός specs μια εξαγωγής κάπως κοντά στο κάτω της όριο 0.23mm
εφόσον δεν χρειαζόταν περαιτέρω λύσιμο, σειρά είχαν τα μπουζί
![]()
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; Χθες στις 22:22.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου