είπα σήμερα να ασχοληθώ με τα (σωστά) ρουλεμαν πίσω τροχού. αφού όμως τα τοποθέτησα πολύ γρήγορα και με great success, είπα να ασχοληθώ μέχρι ενός σημείου με το μεγάλο service {φίλτρο αερος,μπουζί,έλεγχο βαλβίδων) και να το ολοκληρώσω κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα.
είχα πιάσει ένα καλό ρυθμό ξηλώματος και πολύ σύντομα έφτασα σε αυτό το σημείο. είναι πολύ ευκολο να δουλεύεις σε Ι4.
έλεγχος των διακένων, όλες εντός specs μια εξαγωγής κάπως κοντά στο κάτω της όριο 0.23mm
εφόσον δεν χρειαζόταν περαιτέρω λύσιμο, σειρά είχαν τα μπουζί
![]()
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 21/10/2025 στις 22:22.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Να ''διορθωσω'' πως ειναι πολυ ευκολο να δουλευεις σε Gsxr!Ειναι πολυ ευκολα μηχανακια να βαζεις χερι,δεν χρειαζεται να λυσεις δλδ το μισο μηχανακι για απλες δουλειες.Το bmw πχ το RR L4 ειναι και κεινο αλλα καμια σχεση.Φιλτρο αερα να θες να αλλαξεις εχει αρκετη δουλεια καθως ειναι το ενα πανω στο αλλο.Ποσα χλμ εχει το μοτο?
Σε 15 χαλαρά λεπτά ειχα φτάσει στο καπάκι μαγνησίου βγαζοντας ντεπόζιτο,φιλτροκουτι, παραφερνάλια της pair valve ! (Οκ το ξέρω και με κλειστά μάτια) .
Τωρα εχει 83k+ km , μια φορά ρύθμισα ,κι αυτο επειδη 2-3 βαλβίδες ηταν κοντα στο κατω οριο τους,τις άλλες μόνο έλεγχος χωρις να χρειαστεί κάτι.
Το δουλεύω ευλαβικά οσο ειναι κρύο, ανοίγματα μόνο όταν πιάσουν θερμοκρασία και τα λάδια.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Και μένα το Κ3 83300 έχει.62 είχε όταν το πήρα,στα δικά μου χέρια τουλάχιστον δεν βρέθηκε βαλβίδα out of spec,δεν ξέρω αν έχει ρυθμίσει προηγούμενος ιδιοκτήτης.
οταν (μια φορα κι εναν καιρο...) ειχα κανει αυτη την δουλεια σε ενα 1000αρι Κ5 που ειχα τοτε... δυσκολευτηκα αρκετα να εχω θεα στα σημαδια των γραναζιων των εκκεντροφορων, ωστε να βρω το timing...
ειχα χρησιμοποιησει καθρεπτη γι αυτο, αλλα δεν εγινε ποτε ο αγαπημενος μου τροπος ...
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; Χθες στις 12:53. Αιτία: quote
designed by a genius
built by a craftsman
ridden by a twat
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Θείο Ρεϊτζ πάρε την οικογένεια και ελάτε Ελβετία για πρωτοχρονιά! Εχουμε δουλειά να κάνουμε!