Σελίδα 154 από 155 ΠρώτοΠρώτο ... 54104144149150151152153154155 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.296 έως 2.310 από 2313

Θέμα: ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ

  1. #2296
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.194
    η νεαρα ετών 18 έκανε το μπανάκι της και πέρασε κτεο, και σιγά σιγά θα πάει να ξεχειμωνιασει στην φωλίτσα της

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-10-20 22-21-18.jpg 
Προβολές:	232 
Μέγεθος:	105,3 KB 
ID:	466024
    you rise you fall you're down then you rise again

  2. #2297
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.582
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δεν βγάζει λογικό νόημα αυτό που έγραψες.
    Δεν ειπες ότι θα κάψεις το παλιό κουστούμι της μηχανης;Πλαστικό δεν είναι;

  3. #2298
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.159
    Καθαρισμός και λάδωμα φίλτρου από τις σκόνες του καλοκαιριού

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DopnI0z - Imgur.jpg 
Προβολές:	214 
Μέγεθος:	108,8 KB 
ID:	466032


    Όταν κολλάνε αυτές οι βίδες μέταλλο με μέταλλο είναι μεγάλη μανούρα, ειδικά όταν δεν έχεις το σωστό εργαλείο (ως συνήθως)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3ZQFsjD - Imgur.jpg 
Προβολές:	214 
Μέγεθος:	92,8 KB 
ID:	466033


    Ας είναι καλά ο Αρχιμήδης και το WD 40!

  4. #2299
    είπα σήμερα να ασχοληθώ με τα (σωστά) ρουλεμαν πίσω τροχού. αφού όμως τα τοποθέτησα πολύ γρήγορα και με great success , είπα να ασχοληθώ μέχρι ενός σημείου με το μεγάλο service {φίλτρο αερος,μπουζί,έλεγχο βαλβίδων) και να το ολοκληρώσω κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα.
    είχα πιάσει ένα καλό ρυθμό ξηλώματος και πολύ σύντομα έφτασα σε αυτό το σημείο. είναι πολύ ευκολο να δουλεύεις σε Ι4.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20251021_192630.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	102,3 KB 
ID:	466072

    έλεγχος των διακένων, όλες εντός specs μια εξαγωγής κάπως κοντά στο κάτω της όριο 0.23mm

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20251021_201111.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	68,0 KB 
ID:	466073

    εφόσον δεν χρειαζόταν περαιτέρω λύσιμο, σειρά είχαν τα μπουζί

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20251021_202208.jpg 
Προβολές:	182 
Μέγεθος:	77,0 KB 
ID:	466074
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 21/10/2025 στις 22:22.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #2300
    καινούριο φίλτρο "της μάνας του"


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20251021_210106.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	101,4 KB 
ID:	466075

    Θυμάστε αυτά τα σφουγγάρια που είχα χρυσοπληρώσει? τώρα τα τοποθέτησα... όμως έγινε πολύ καλή στεγανοποίηση του αγωγού του βιαίως εισερχομένου αέρα. όλα τα άλογα και πάλι

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20251021_211253.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	79,4 KB 
ID:	466076
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #2301
    Ο πρώην Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.147
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    καινούριο φίλτρο "της μάνας του"


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20251021_210106.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	101,4 KB 
ID:	466075

    Θυμάστε αυτά τα σφουγγάρια που είχα χρυσοπληρώσει? τώρα τα τοποθέτησα... όμως έγινε πολύ καλή στεγανοποίηση του αγωγού του βιαίως εισερχομένου αέρα. όλα τα άλογα και πάλι

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20251021_211253.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	79,4 KB 
ID:	466076

    Πόσα χρόνια το είχες πάνω και έγινε έτσι;
    Όποτε τυχαίνει να αλλάξω φίλτρο αέρα συνήθως βγαίνει στην ίδια κατάσταση που μπήκε....
    Ζήσε την κάθε σου μέρα σαν να ήταν η τελευταία! Κάποια στιγμή θα το καταφέρεις....

  7. #2302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Πόσα χρόνια το είχες πάνω και έγινε έτσι;
    Όποτε τυχαίνει να αλλάξω φίλτρο αέρα συνήθως βγαίνει στην ίδια κατάσταση που μπήκε....
    13.5k rpm ειναι αυτες ρουφάει πολλα λίτρα αέρα + SRAD .

    Πάντα έτσι βγαίνει το φίλτρο μου , κάνει πολύ καλη δουλειά
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #2303
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    979
    Να ''διορθωσω'' πως ειναι πολυ ευκολο να δουλευεις σε Gsxr!Ειναι πολυ ευκολα μηχανακια να βαζεις χερι,δεν χρειαζεται να λυσεις δλδ το μισο μηχανακι για απλες δουλειες.Το bmw πχ το RR L4 ειναι και κεινο αλλα καμια σχεση.Φιλτρο αερα να θες να αλλαξεις εχει αρκετη δουλεια καθως ειναι το ενα πανω στο αλλο.Ποσα χλμ εχει το μοτο?

  9. #2304
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billyka Προβολή μηνύματος
    Να ''διορθωσω'' πως ειναι πολυ ευκολο να δουλευεις σε Gsxr!Ειναι πολυ ευκολα μηχανακια να βαζεις χερι,δεν χρειαζεται να λυσεις δλδ το μισο μηχανακι για απλες δουλειες.Το bmw πχ το RR L4 ειναι και κεινο αλλα καμια σχεση.Φιλτρο αερα να θες να αλλαξεις εχει αρκετη δουλεια καθως ειναι το ενα πανω στο αλλο.Ποσα χλμ εχει το μοτο?
    Σε 15 χαλαρά λεπτά ειχα φτάσει στο καπάκι μαγνησίου βγαζοντας ντεπόζιτο,φιλτροκουτι, παραφερνάλια της pair valve ! (Οκ το ξέρω και με κλειστά μάτια) .

    Τωρα εχει 83k+ km , μια φορά ρύθμισα ,κι αυτο επειδη 2-3 βαλβίδες ηταν κοντα στο κατω οριο τους,τις άλλες μόνο έλεγχος χωρις να χρειαστεί κάτι.
    Το δουλεύω ευλαβικά οσο ειναι κρύο, ανοίγματα μόνο όταν πιάσουν θερμοκρασία και τα λάδια.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #2305
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    979
    Και μένα το Κ3 83300 έχει.62 είχε όταν το πήρα,στα δικά μου χέρια τουλάχιστον δεν βρέθηκε βαλβίδα out of spec,δεν ξέρω αν έχει ρυθμίσει προηγούμενος ιδιοκτήτης.

  11. #2306
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaskk
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.928
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2025-10-22-19-07-45-963-com-android-chrome.jpg 
Προβολές:	134 
Μέγεθος:	26,9 KB 
ID:	466104
    Αν έχει και ανοικτή καρίνα για να αλλάζεις λάδια χωρις να βγάλεις φερινκ όλα καλά.

    Το φερινκ είναι το ποιο δύσκολο σε αυτά, όχι το βγάλσιμο αλλά η προσοχή να μην το γρατζουνισεις.

    Μετά το κλασικό ντεπόζιτο, φίλτροκουτί, ίσως δυσκολευτείς να βγαλεις το σωμα-ψεκασμο λόγο χώρου

  12. #2307
    starship crew member
    Εγγραφή
    28/06/2009
    Μηνύματα
    177
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Σε 15 χαλαρά λεπτά ειχα φτάσει στο καπάκι μαγνησίου βγαζοντας ντεπόζιτο,φιλτροκουτι, παραφερνάλια της pair valve ! (Οκ το ξέρω και με κλειστά μάτια) .
    οταν (μια φορα κι εναν καιρο...) ειχα κανει αυτη την δουλεια σε ενα 1000αρι Κ5 που ειχα τοτε... δυσκολευτηκα αρκετα να εχω θεα στα σημαδια των γραναζιων των εκκεντροφορων, ωστε να βρω το timing...
    ειχα χρησιμοποιησει καθρεπτη γι αυτο, αλλα δεν εγινε ποτε ο αγαπημενος μου τροπος ...
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; Χθες στις 12:53. Αιτία: quote
    designed by a genius
    built by a craftsman
    ridden by a twat

  13. #2308
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από twat Προβολή μηνύματος
    οταν (μια φορα κι εναν καιρο...) ειχα κανει αυτη την δουλεια σε ενα 1000αρι Κ5 που ειχα τοτε... δυσκολευτηκα αρκετα να εχω θεα στα σημαδια των γραναζιων των εκκεντροφορων, ωστε να βρω το timing...
    ειχα χρησιμοποιησει καθρεπτη γι αυτο, αλλα δεν εγινε ποτε ο αγαπημενος μου τροπος ...
    Ναι με καθρέφτη μηχανικού γίνεται. Δεν είναι τίποτα τρομερό. Είναι το πλαίσιο στη μέση, δεν έχεις άμεση οπτική επαφή.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #2309
    Σειρά σήμερα είχε το "breather filter" όπως το ονομάζει η Suzuki , σε ένα φανταχτερό μπλε ! Το παλιό (20 ετών πλέον μιας και το Κ6 μου κατασκευαστηκε τον 11/2005) ειχε διαλυθεί εντελώς.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20251023_180943.jpg 
Προβολές:	68 
Μέγεθος:	104,5 KB 
ID:	466115
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #2310
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    632
    Θείο Ρεϊτζ πάρε την οικογένεια και ελάτε Ελβετία για πρωτοχρονιά! Εχουμε δουλειά να κάνουμε!

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 308
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2023, 13:54
  2. Τι κάνατε για τη μοτοσικλέτα σας στο #lockdown2;
    από McGyver στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 63
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2020, 18:13
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2016, 08:20
  4. Eσεις τι κανατε σημερα με το TM σας??????
    από 7gibernau στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2012, 23:11
  5. Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2008, 08:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF