WTF?Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
........Κανένας δεν έχει επιβιώσει μέσα στα χρόνια τόσο, και κανένας δεν έχει πουλήσει τόσο.![]()
![]()
WTF?Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
........Κανένας δεν έχει επιβιώσει μέσα στα χρόνια τόσο, και κανένας δεν έχει πουλήσει τόσο.![]()
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Δεν νομίζω οτι μου τη λες, μου αρέσει η αντιπαράθεση γιατί σιγουρα κάτι θα βγάλω. Τώρα όσον αφορά τα παραπάνω και μόνο οτι το συζητάμε τόση ώρα αρχίζω να τα πιστεύω περισσότερο...Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
και για να μην νομιζεις οτι στη λεω... πριν δω και ερωτευτω το Ζ ημουν ετοιμος για το 800![]()
Απο το site της εκκλησιας της Ελλαδος:
www.ecclesia.gr και στο
http://www.ecclesia.gr/greek/archbis..._sub=1&lang=gr
Αποφάσισε
"την αντικατάσταση των παραδοσιακών υπαρχόντων καμπαναριών με καινούρια νεοσύστατα και υψηλής τεχνολογίας εξ Ιταλίας με την νεωτεριστική ονομασία "Ξηροκάμπανα". Προμηθευτής θα είναι η Ducati Motor Holding S.p.A και σκοπός της αντικατάστασης θα είναι η καλύτερη προσέλευση των πιστών μια που η υπάρχουσες καμπάνες θεωρούνται υποδεέστερες στην ένταση σε όλο το φάσμα συχνοτήτων."
![]()
Απ΄τους δυο μας ποταμούς
θα γευτεί μια νύχτα η έρημος καρπούς.
η ιδια η ducati το ονομαζει cafe racer Και οχι street fighter!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Άν το z είχε 1, όλογράφως ένα, κοινό σημείο με την monster θα το είχα πάρει.Άποψή μου, οτι στην έκρηξη των street fighters και στην ανάπτυξη τους αυτό το μοντέλο είναι σημείο αναφοράς. Αν κάνω λάθος διόρθωσε με. Κανένας δεν έχει επιβιώσει μέσα στα χρόνια τόσο, και κανένας δεν έχει πουλήσει τόσο.![]()
η εργονομια του δεν εχει καμια σχεση με τα αλλα "που το αντεγραψαν" κανενας δεν αντεγραψε κανενα Monster (εκτως της honda που εφτιαχνε ενα μικρο 250 cc στην ινδια νομιζω ΙΔΙΟ με το monster)
ειναι V2, με χωροδυκτιωμα.... τι να λεμε... καμια σχεση με τους "αντιγραφεις" του...
τα street fighters φτιαχτηκαν απο ιδιωτες με μερακι σε γκαραζ (κυριως της κεντρικης ευρωπης) απο γιαπονεζικα supersport, χωρις πλαστικα και μεγαλα τιμονια αντι για clip ons.... σιγα μη περιμεναν να αντιγραψουν ενα ψοφιο Monster ...
σορυ αλλα αν και φιλος της ducati δε μου αρεσει να ακουω ανακριβιες (και δυστιχως δε τις λες μονο εσυ αλλα ολοι οι ducatisti)
Η ίδια η Ducati χρησημοποιεί το προσονύμιο cafe racer λόγο της "καλης" ιστορίας. Τώρα αν είναι cafe racer ή αν είναι street fighter ή αν είναι απλά μια naked μηχάνη το αφήνω σε εσένα να το προσδιορήσεις. Για την αναφορά σου στην Honda δεν θα μείνω γιατι είμαι σίγουρός οτι έχεις και άλλα παραδείγματα. Όσον αφορά την ιστορία των street fighters και την γενίκευση της κατηγορίας ,που ίσως και να μην ήταν "πετυχημένη", και πάλι δεν μου έχεις απαντήσει... Περιμένω λοιπών προς διόρθωση των ανακριβιων μου...Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
η ιδια η ducati το ονομαζει cafe racer Και οχι street fighter!!!
η εργονομια του δεν εχει καμια σχεση με τα αλλα "που το αντεγραψαν" κανενας δεν αντεγραψε κανενα Monster (εκτως της honda που εφτιαχνε ενα μικρο 250 cc στην ινδια νομιζω ΙΔΙΟ με το monster)
ειναι V2, με χωροδυκτιωμα.... τι να λεμε... καμια σχεση με τους "αντιγραφεις" του...
τα street fighters φτιαχτηκαν απο ιδιωτες με μερακι σε γκαραζ (κυριως της κεντρικης ευρωπης) απο γιαπονεζικα supersport, χωρις πλαστικα και μεγαλα τιμονια αντι για clip ons.... σιγα μη περιμεναν να αντιγραψουν ενα ψοφιο Monster ...
σορυ αλλα αν και φιλος της ducati δε μου αρεσει να ακουω ανακριβιες (και δυστιχως δε τις λες μονο εσυ αλλα ολοι οι ducatisti)
ΧΑΧΑΑΧααΧαΧΑχΑΧαΑΑχΑΧΑΧΑ!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
idi γαματη υπογραφη!τωρα την ειδα!
ειναι naked ολα αλλα τα cafe racer ηταν κ αυτα μηχανακια μεγαλου κυβισμου που ειχαν κλιπ-ονς αν και γυμνα.τα street fighters ειναι πιο μοντερνα τωρα και αυτα μεγαλου κυβισμου,που ειναι ss απλα χωρις πλαστικα και με τιμονι.σωστα τα ειπε ο idi.
δεν εχουν σχεση τα z με τα monster.
Προσωπικά σαν παλιός κάτοχος Ducati και λάτρης του είδους έχω να πω ότι το monster είναι το μόνο όχημα της παραπάνω εταιρείας το οποίο επέστρεψε δυο φορές για επανασχεδιασμό και ακόμα παραμένει κακάσχημο, για μένα και πολλούς άλλους φίλους της φίρμας και παραμένει γιατί πουλάει. Πουλάει όμως μόνο λόγω χαμηλής - σχετικά με τις άλλες ducati - τιμής. Δεν είναι και δεν πρόκειται ποτέ αυτό το πράμα να γίνει ducati έστω και αν το γράφει στο ντεπόζιτο. Το ίδιο ισχύει και για το multistrada κατά την γνώμη μου πάντα. Ξαναλέω ότι αν είχα τα φράγκα θα ξαναέπαιρνα ducati και ας χάλαγε και ας έκανε θόρυβο.
Είμαι γνωστός Ιαπωνό-φίλος στα δίκυκλα και θα προσπαθήσω να μην μπώ σε διαδικασία συγκρίσεων όταν θα θέσω ερωτήματα (δύσκολο αυτό)...
προς Ducatisti:
- Έχει αγοράσει κανείς απο εσάς μεταχειρισμένη Ducati; Μήπως το οτι μετά τα 3 χρόνια χρήσης της, την καθιστά προβληματική απωθεί την αγορά της ώς μεταχειρισμένο δίκυκλο;
- Δώστε παρακαλώ ενα τυπικό ετήσιο κόστος συντήρησης (οχι βλάβες) μιας Ducati.
- Πόσοι απο εσάς κινούνται ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ , και έχουν την Ducati τους για όλες τις χρήσεις;... και απο αυτούς που το κάνουν , πόσοι βιώνουν βλάβες συνήθως και με ποιά συχνότητα;
- Τα περιφερειακά που έχει γίνει η "Ιταλική Καραμέλα" για το Ducati, να πούμε πόσο κοστίζουν;... Φτάνουν τα 2-3000?; .. δικαιολογούν το ακριβότερο κόστος μιας 999 σε σύγκριση με ενα GSXR 1000 K5;
- Πόσοι απο εδώ μέσα είναι τέτοιοι οδηγοί που πίνουν το αίμα σε ενα Ducati και στα περιφερειακά του, φέρνοντας τα σε όρια αντοχής , κάτι που σίγουρα είναι 10-20% παραπάνω απο τα standard Ιαπωνικά;.
Αν μπορέσετε και απαντήσετε στα παραπάνω και κάπου δεν δυσανασχετήσετε με το κόστος αγοράς , συντήρησης , χάσιμο μεταπώλησης... οκ... πάσο.. τότε απλά είναι χρήματα δωσμένα για ικανοποίηση προσωπικής κά(τ)λας , δημιουργημένη απο διαφημίσεις και μαρκετινγκ. Κάπου εκεί ΟΛΟΙ μας έχουμε κάνει διάφορα...
Αλλά μην ακούω οτι το παίρνει κάποιος γιατί είναι καλύτερο απο το Ιαπωνικό στα περιφερειακά, στρίψιμο κτλ.. λες και θα το φέρει ποτέ σε αυτά τα όρια πάνω απο τα συνιθισμένα. Γιατί αν έχει χέρια να πάει , ο οποιοσδήποτε ενα R1-GSXR1000-ZX10 κτλ... τότε ακόμα και το "μαμα" Ducatti θα θέλει αρκετά extra για να τον ικανοποιήσει... και αυτό στην πίστα μόνο.
Gandalf
Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.
Τελικά, εγώ να πάρω αυτό το μπλε με την άσπρη ριγούλα, που είναι ένα καλό, απλό, γουστόζικο μηχανάκι;
ή είναι λινάτσα/ταβανόπροκα, αργό, κακάσχημο, καφετζής, τσιτσίδι, ανάξιο για το όνομα "ducati", ζημιάρικο;
?
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
Τελικά, εγώ να πάρω αυτό το μπλε με την άσπρη ριγούλα, που είναι ένα καλό, απλό, γουστόζικο μηχανάκι;
ή είναι λινάτσα/ταβανόπροκα, αργό, κακάσχημο, καφετζής, τσιτσίδι, ανάξιο για το όνομα "ducati", ζημιάρικο;
?
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
αν ειναι να σκαει διπλα σου στο φαναρι, να το κοιτας και να ξερογλυφεσαι ..... πάρτο το κοριτσι.
Απ΄τους δυο μας ποταμούς
θα γευτεί μια νύχτα η έρημος καρπούς.
Μπορεί τωρα κάποιος να μου πεί ενα μοντέλο στην "κατηγορία" της monster που να πέτυχε εμπορικά, σχεδιαστικά, γενικά σαν συνταγη έχοντας τοσες λίγες αλλαγές στο χρόνο;;;
MZ 250 ????![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Ε, λοιπόν , άυριο την πουλάω και το ΠΑΙΡΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!
:hypnotize :hypnotize![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν εχω σκοπο να ανοιξω αντιπαραθεση με ΚΑΝΕΝΑ.το τονιζω.ο καθενας απο εμας εχει την γνωμη του και ειναι απολυτα σεβαστη για εμενα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Είμαι γνωστός Ιαπωνό-φίλος στα δίκυκλα και θα προσπαθήσω να μην μπώ σε διαδικασία συγκρίσεων όταν θα θέσω ερωτήματα (δύσκολο αυτό)...
προς Ducatisti:
- Έχει αγοράσει κανείς απο εσάς μεταχειρισμένη Ducati; Μήπως το οτι μετά τα 3 χρόνια χρήσης της, την καθιστά προβληματική απωθεί την αγορά της ώς μεταχειρισμένο δίκυκλο;
- Δώστε παρακαλώ ενα τυπικό ετήσιο κόστος συντήρησης (οχι βλάβες) μιας Ducati.
- Πόσοι απο εσάς κινούνται ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ , και έχουν την Ducati τους για όλες τις χρήσεις;... και απο αυτούς που το κάνουν , πόσοι βιώνουν βλάβες συνήθως και με ποιά συχνότητα;
- Τα περιφερειακά που έχει γίνει η "Ιταλική Καραμέλα" για το Ducati, να πούμε πόσο κοστίζουν;... Φτάνουν τα 2-3000?; .. δικαιολογούν το ακριβότερο κόστος μιας 999 σε σύγκριση με ενα GSXR 1000 K5;
- Πόσοι απο εδώ μέσα είναι τέτοιοι οδηγοί που πίνουν το αίμα σε ενα Ducati και στα περιφερειακά του, φέρνοντας τα σε όρια αντοχής , κάτι που σίγουρα είναι 10-20% παραπάνω απο τα standard Ιαπωνικά;.
Αν μπορέσετε και απαντήσετε στα παραπάνω και κάπου δεν δυσανασχετήσετε με το κόστος αγοράς , συντήρησης , χάσιμο μεταπώλησης... οκ... πάσο.. τότε απλά είναι χρήματα δωσμένα για ικανοποίηση προσωπικής κά(τ)λας , δημιουργημένη απο διαφημίσεις και μαρκετινγκ. Κάπου εκεί ΟΛΟΙ μας έχουμε κάνει διάφορα...
Αλλά μην ακούω οτι το παίρνει κάποιος γιατί είναι καλύτερο απο το Ιαπωνικό στα περιφερειακά, στρίψιμο κτλ.. λες και θα το φέρει ποτέ σε αυτά τα όρια πάνω απο τα συνιθισμένα. Γιατί αν έχει χέρια να πάει , ο οποιοσδήποτε ενα R1-GSXR1000-ZX10 κτλ... τότε ακόμα και το "μαμα" Ducatti θα θέλει αρκετά extra για να τον ικανοποιήσει... και αυτό στην πίστα μόνο.
Gandalf
Λοιπον η γνωμη η δικη μου για το συγκεκριμενο μηχανακι(monster) μιας και ειμαι κατοχος .το μηχανακι μου ειναι μοντελο 98(Κοντευει δεκαετια δηλ.),το εχω 2 χρονια εγω στην κατοχη μου και δεν μου εχει ζητησει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.Οσο για το κοστος συντηρησης του το μονο που με προβληματιζει(και κοστιζει ειναι αληθεια) ειναι η ρυθμιση βαλβιδων για τους γνωστους ευνοητους λογους.το μηχανακι το χρησημοποιω καθημερινα.
Τωρα ισως και να με θεωρειτε τυχερο που δεν μου εχει παρουσιαστει ποτε κατι αλλα ειμαι απολυτως ικανοποιημενος απο την συγκεκριμενη εταιρια (ναι παιδια ειχα και εγω τους ενδιασμους που εχουν ολοι πριν παρουν μια ducati)που ειλικρινα δεν το αλλαζω με τιποτα οσο και να παλιωσει!και ας μην πηγαινει "μια" σε σχεση με τα καινουρια ιαπωνικα και ευρωπαικα!Εξαλλου το θεωρω (παντα κατα την γνωμη μου) ενα κλασσικο πλεον μηχανακι μιας και βγαινει για 13 χρονια συνεχομενα με ελαχιστες αλλαγες πανω του κατα το περασμα του χρονου!
ευχαριστω πολυ,να ειστε παντα καλα ολοι σας!!!!!![]()