kalo ine file mu alla psofio mixanaki. tha to barethis poli grigora opos ego, kai tora klegome sin exia. To allo ine sta idia lefta poli pio dinato kai ropato, gia auto sto protina.
Kali agora oti kai na paris
kalo ine file mu alla psofio mixanaki. tha to barethis poli grigora opos ego, kai tora klegome sin exia. To allo ine sta idia lefta poli pio dinato kai ropato, gia auto sto protina.
Kali agora oti kai na paris
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dark_Son20
(επίσης είμαι HONDAκιας) [/B]
Έεεεεεεεεεεεεεεεεεεετσι, έεεεεεεεεεεετσι!![]()
Χα! Το πήρα το μωρό...
Όντως πολύ καλή η προσφορά για το GS 500, παρόλο που είναi λίγο ρετρό σχεδίαση. Πάνω που έλεγα να αναβάλω για του χρόνου την αγορά μηχανής (κάτι ευκολοδήγητο και προσιτό) μπήκα σε νέές σκέψεις με την προσφορά της SUZUKI.Αρχικά δημιουργήθηκε από oulas
kalo ine file mu alla psofio mixanaki. tha to barethis poli grigora opos ego, kai tora klegome sin exia. To allo ine sta idia lefta poli pio dinato kai ropato, gia auto sto protina.
Kali agora oti kai na paris
Λοιπόν σχεδόν το αποφάσισα. Σε κανα δυό μέρες, παίρνω το CBF250. Καινούριο, μοντέλο 2006 (μαύρη ζαντα). Εδώ μέσα βρήκα δυστυχώς αρκετές αναφορές για προβλήματα και προβληματάκια (σβησίματα, προβλήματα στο κιβώτιο, κ.λπ). Ισχύουν ακόμη? Διορθώθηκαν κάποια από αυτά στο μοντέλο 2006? Είναι πράγματι σοβαρά? Τελικά δηλαδή, κατά την γνώμη σας πάντα, "go" ή "no go" (δηλ. να την πάρω ή όχι?)
Καλημέρα και καλώς ήρθες![]()
Κατ'αρχήν είσαι ο πρώτος που ακούω ότι θα πάρει το 2006 μοντέλο!
Στο ζουμί τώρα, τα προβληματικά φαίνεται να είναι αυτά που πουλήθηκαν το 2004.
Εγώ το πήρα αρχές 2006 και έχω μικρό πρόβλημα στο κιβώτιο, το οποίο θα μου φτιάξει είπε το εξουσιοδοτημένο στο επόμενο service.
Σβησίματα κλπ δεν είχα ποτέ.
Το μόνο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι ότι το μηχανάκι μπορεί να σου βγει "λίγο" (20 ίπποι μόνο) αλλά αν το θες για πόλη / κοντινές βόλτες θα σε βολέψει μια χαρά.
Σίγουρα με τα ίδια λεφτά βρίσκεις μεταχειρισμένα όλων των ειδών σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά αν επιμένεις σε καινούριο... τι να σου πω, go![]()
Ξέχασα να σου πω ότι με 1000? ακόμα παίρνεις το ER-5
500cc 50 ίππους υγρόψυκτο αλλά και αυτό με ταμπούρο πίσω![]()
Καλώς όρισες φίλε μου.
Άν το παίρνεις για να μάθεις να οδηγάς, να το χρησιμοποιείς στην πόλη και για μικρά ταξιδάκια μια χαρά έιναι! Τα προβλήματα διαβάσες πιστευω ποια έιναι. Ουσιαστικά μόνο αυτό με τη νεκρά θα σε προβληματίσει που μπορεί στο δικό σου να έχει ήδη φτιαχτει και οτι αν θέλεις γκάζι θα το βαρεθείς γρήγορα.
Πάντως είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι για πρωτάρηδες. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστήμένος. Βέβαια όταν μάθω κάποια πράγματα να τα κάνω καλύτερα θα πάω σε μεγαλύτερο.
Κοίταξες μήπως και για suzuki gs 500? Τελειώνουν βέβαια απο ότι άκουσα τα διαθέσιμα κομμάτια.
Ότι και να πάρεις πάντως να θυμάσαι πάντα σωστό εξοπλισμό(κράνος-μπουφάν-γάντια κλπ) και πάντα όρθιος!
![]()
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
Επίσης με 1200 ευρώ ακόμα παίρνεις το sv-650 (η suzuki τρελλάθηκε - πηγαίντε www.suzuki.gr στις μηχαΝΈς και δείτε τις νέες τιμές στις ανακοινώσεις).
Πάντως και εγώ που το πήρα τέλος 05 (πολύ τέλος όμως η άδεια βγήκε 29/12/05) αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα - σκληρό κιβώτιο που το έλυσα πριν 2 βδομάδες το μηχανάκι δεν έχει κάνει κιχ. Άσε που του πίνω το αίμα εδώ και 12.000 χλμ...
Χα! Το πήρα το μωρό...
δεν γραφεις αν ειναι πρωτη μηχανη, αλλα και να ειναι θα σου προτεινα να δεις το sv650, εχει πεσει παρα πολυ η τιμη του και νομιζω συμφερει ακομα και αν δεν εχεις τα λεφτα να βαλεις δοσεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Λοιπόν σχεδόν το αποφάσισα. Σε κανα δυό μέρες, παίρνω το CBF250. Καινούριο, μοντέλο 2006 (μαύρη ζαντα). Εδώ μέσα βρήκα δυστυχώς αρκετές αναφορές για προβλήματα και προβληματάκια (σβησίματα, προβλήματα στο κιβώτιο, κ.λπ). Ισχύουν ακόμη? Διορθώθηκαν κάποια από αυτά στο μοντέλο 2006? Είναι πράγματι σοβαρά? Τελικά δηλαδή, κατά την γνώμη σας πάντα, "go" ή "no go" (δηλ. να την πάρω ή όχι?)
εχει ωραιο γκαζι και ειναι γ@μ@το εμφανισιακα, θα το ευχαριστηθεις περισσοτεο απο το 250...
βεβαια θα δυσκολευτεις λιγο να την πουλησεις αργοτερα αλλα δεν αγοραζουμε μηχανη για να την πουλησουμε...
επισης δεν θα το βαρεθεις γρηγορα οπως ενα 250...
και gs500 οπως ειπαν προηγουμενοι ειναι καλη περιπτωση...
απο κει και περα αν εχεις καταληξει σε 250 τοτε δεν εχεις και πολλες επιλογες...
Παιδιά GS500 δεν υπάρχει πουθενά... τέλος!
Έψαχνε συνάδελφος την προηγούμενη εβδομάδα, πρέπει να ρώτησε τουλάχιστον 10 μαγαζιά
![]()
ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος
Εσύ φαντάζομαι έχεις το 2005. Σωστά?Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
Καλημέρα και καλώς ήρθες![]()
Κατ'αρχήν είσαι ο πρώτος που ακούω ότι θα πάρει το 2006 μοντέλο!
Τι πρόβλημα? Δεν σου βρίσκει νεκρά ή μόνο στην αίσθηση?Εγώ το πήρα αρχές 2006 και έχω μικρό πρόβλημα στο κιβώτιο, το οποίο θα μου φτιάξει είπε το εξουσιοδοτημένο στο επόμενο service.
Βασικά ναι, για την πόλη το θέλω κυρίως. Δεν θα με πειραζε όμως και κανα μικροταξιδάκι... Πιστεύεις ότι γίνεται εντελώς ακατάληλο μόλις περάσεις το Καπανδρίτι?Το μόνο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι ότι το μηχανάκι μπορεί να σου βγει "λίγο" (20 ίπποι μόνο) αλλά αν το θες για πόλη / κοντινές βόλτες θα σε βολέψει μια χαρά.
Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει το μοντέλο 2004 και το μοντέλο 2006 που βγήκε τώρα... εγώ έχω το 2004, απλά μάλλον διόρθωσαν κάποια πράγματα στην πορεία. Υποθέτω το δικό μου κατασκευάστηκε το 2005 (το πήρα Ιανουάριο του 2006).Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Εσύ φαντάζομαι έχεις το 2005. Σωστά?
Είναι σκληρό. Νεκρά βρίσκω. Ο μηχανικός πάντως είπε ότι θα αλλάξουμε καμπάνα για να λυθεί τελείωςΑρχικά δημιουργήθηκε από npat
Τι πρόβλημα? Δεν σου βρίσκει νεκρά ή μόνο στην αίσθηση?
Είναι λίγο σπαστικό για εθνική... Πάντως και στην ετήσια βόλτα του moto.gr μια χαρά πήγαμε, και Β. Εύβοια μια χαρά πήγαμε, και ορεινή Κορινθία και άλλοι αλλού... Ε, Θεσσαλονίκη θα το σκεφτείς λίγο να παςΑρχικά δημιουργήθηκε από npat
Βασικά ναι, για την πόλη το θέλω κυρίως. Δεν θα με πειραζε όμως και κανα μικροταξιδάκι... Πιστεύεις ότι γίνεται εντελώς ακατάληλο μόλις περάσεις το Καπανδρίτι?![]()
Κατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Έχετε δίκιο: Παρέλειψα εντελώς να μιλήσω για εμένα, και για την χρήση που σκοπεύω να κάνω στη μοτοσυκλέτα.
Λοιπόν, μπορείτε να πείτε ότι είναι περίπου η πρώτη μηχανή που θα αποκτήσω. Ως "παππούς", έχω κι εγώ κάποιες λίγες μοτοσυκλετιστικές εμπειρίες αλλά δεν είχα ποτέ δική μου μηχανή. Είχα κανα δυο παπιά και μια βέσπα. Γύρω στο 92-93 αποφάσισα να γυρίσω την διαφήμιση της Sprite μια δεκαετία νωρίτερα---ξέρετε αυτή που τυπάδες βουτάνε από ένα αγροτικό στην άσφαλτο... μόνο που εγώ τη γύρισα με ένα DT200 (ενός φίλου) και την πόρτα ενός ταξί για βατήρα...
Τώρα στα γεράματα, μισο-για λόγους πρακτικούς, μισο-για γούστο, αποφάσισα να αγοράσω μοτοσυκλέτα (και όχι κανα παπι...) Οπότε η χρήση της μηχανής δεν θα είναι κυρίως dragster. Θα είναι για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και γύρω από αυτή, και για κανένα μικρό ταξιδάκι σε επαρχιακούς κυρίως δρόμους (φανταστείτε καμια Εύβοια, καμιά ορεινή ναυπακτία, ήρεμα πράγματα και "εδώ γύρω", άντε και κανα νησί). Οπότε θέλω κατι:
- Απλό το οδήγημά του
- Αξιόπιστο (πολυ βασικό, δεν θέλω να τρέχω συνέχεια στα συνεργεία)
- Με λογικό κόστος συντήρησης.
- Να κινείται άνετα στην πόλη (οι goldwing απορρήπτονται)
- Να μπορεί να ταξιδέξει άνετα με καμιά κατοστάρα και φορτωμένη με ενάμιση άτομο
Λίγο-πολύ αυτά...
τι τυπο μηχανης θα προτιμουσες?Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Κατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Έχετε δίκιο: Παρέλειψα εντελώς να μιλήσω για εμένα, και για την χρήση που σκοπεύω να κάνω στη μοτοσυκλέτα.
Λοιπόν, μπορείτε να πείτε ότι είναι περίπου η πρώτη μηχανή που θα αποκτήσω. Ως "παππούς", έχω κι εγώ κάποιες λίγες μοτοσυκλετιστικές εμπειρίες αλλά δεν είχα ποτέ δική μου μηχανή. Είχα κανα δυο παπιά και μια βέσπα. Γύρω στο 92-93 αποφάσισα να γυρίσω την διαφήμιση της Sprite μια δεκαετία νωρίτερα---ξέρετε αυτή που τυπάδες βουτάνε από ένα αγροτικό στην άσφαλτο... μόνο που εγώ τη γύρισα με ένα DT200 (ενός φίλου) και την πόρτα ενός ταξί για βατήρα...
Τώρα στα γεράματα, μισο-για λόγους πρακτικούς, μισο-για γούστο, αποφάσισα να αγοράσω μοτοσυκλέτα (και όχι κανα παπι...) Οπότε η χρήση της μηχανής δεν θα είναι κυρίως dragster. Θα είναι για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και γύρω από αυτή, και για κανένα μικρό ταξιδάκι σε επαρχιακούς κυρίως δρόμους (φανταστείτε καμια Εύβοια, καμιά ορεινή ναυπακτία, ήρεμα πράγματα και "εδώ γύρω", άντε και κανα νησί). Οπότε θέλω κατι:
- Απλό το οδήγημά του
- Αξιόπιστο (πολυ βασικό, δεν θέλω να τρέχω συνέχεια στα συνεργεία)
- Με λογικό κόστος συντήρησης.
- Να κινείται άνετα στην πόλη (οι goldwing απορρήπτονται)
- Να μπορεί να ταξιδέξει άνετα με καμιά κατοστάρα και φορτωμένη με ενάμιση άτομο
Λίγο-πολύ αυτά...
θες να ειναι καινουρια?
απο λεφτα ποσα μπορεις να διαθεσεις?
εγω θα ημουν μεταξυ τρανσαλπ, v-strom και sv650 ας πουμε, στην θεση σου...
τα βρισκεις μεταχειρισμενα σε αριστη κατασταση μεταξυ 5.000 -5.500?
Μάλλον κάτι street ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ, γυμνό ή ημίγυμνο. Σίγουρα όχι enduro, ή supersport, και δεν πολυτρελαίνομαι και για on/off...Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
τι τυπο μηχανης θα προτιμουσες?
Θα ένοιωθα πιό σίγουρος για την ποιότητα, οπότε μάλλον ναι... καινούρια.θες να ειναι καινουρια?
Τα 4Κ του CBF250 είναι πολύ κοντά στο ανώτερο που σκοπεύω να διαθέσω αυτή τη στιγμή... Για κάτι εξαιρετικό άντε να δώσω και κανα πεντακοσάρι παραπάνω, άαααντε και κανα εξακοσάρι.απο λεφτα ποσα μπορεις να διαθεσεις?
Απορήπτονται ως ογκώδη on/off (γούστα είναι αυτάεγω θα ημουν μεταξυ τρανσαλπ, v-strom) και επίσης φοβάμαι ότι θα είναι άβολα μέσα στην πόλη
Αυτό δεν το ξέρω. Θα το κοιτάξω...sv650