σσ αυτο το R6 εχει ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΥΤΣΟ μοτερ.... χειροτερο και απο της honda....
ειναι και ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ μηχανακι.... ελεος... ειναι ομορφο γμτ αλλα.... κριμα κριμα κριμα!
(spamer)Αρχικά δημιουργήθηκε από marmel.gr
και μαλιστα νικητες ακομα και στην F1
Για τιμωρια και αυθαδια προς τους Ιταλους (αλλα και υπολοιπους Ευρωπαιους), θα ξεκινησεις Παρασκευη βραδυ γονατιστος, και μεσω Κακαβιας-Κοσοβου-Τεργεστης θα φτασεις στο ΦΙΟΡΑΝΟ οπου θα αναψεις 12 λαμπαδες 2m75cm υψους στον ταφο του Εντζο, μετα θα συνεχισεις μεσω Αλπεων παλι γονατιστος και αφου περασεις την κεντρικη Ευρωπη, μην ξεχασεις να παρεις και μπρατσακια μαζι, θα περασεις κολυμπωντας την Μαχη και θα βγεις στην Αγγλια... εκει μπορεις πρωτα να προσκυνησεις στον ταφο του Bruce McLaren, λογικα πρεπει να εχει πεθανει, αναψε εσυ ενα κερι καλου κακου (ΝεοΖηλανδος στην κανονικη καταγωγη)... μετα με σειρα θα πας να προσκυνησεις... Williams (ριχτου ενα φτυσιμο γιατι ειναι καθικι)... Lotus... Brabham... και μετα ετοιμασε τα γονατα σου γιατι σε περιμενει καθοδο... κολυμπι στην Μαχη παλι και βουρ για την Γαλλια... Renault ... μετα απο ολα αυτα και ολες αυτες τις μαρκες, εχει μερικες ακομα ξεκαρφωτες οπως Cooper - AlfaRomeo-Maserati κλπ...
αφου περασεις και απο αυτες θα ανεβοκακατεβεις μερικες φορες και θα βρεις κατι Watson, March, Wolf, Epperly κλπ, κανε και κει μερικους τεμεναδες... και μετα μπορεις με ενα φορτηγοποσταλι που μεταφερει λαθρομεταναστες και που κανει 52 μερες το ταξιδι μεσω ΚειπΤαουν Ιταλια-Ιαπωνια να επισκευτεις και τον Σοιχιρο... βρισκεται μετα απο ολα αυτα...
ΣΕΒΑΑΑΣΜΟΟΟΟΟ στην Ευρωπηηηηη...
μπορει στα μηχανακια να εχετε χοντακηδες τα περισσοτερα φραγκα οποτε να ριχνετε στην μαχη τις 12 απο τις 22 μοτο που τρεχουν στα GP, και με το φυτοριο απο 2 δικες σας κατηγοριες (125-250) να βγαζετε αναβατες, και στην μοτοσυκλετα που ακομα σε σχεση με την F1 βρισκεται επι τουρκοκρατιας τεχνολογικα να μετραει ο αναβατης κυριως (λεγε με μαμια της χοντα Ροσσι) να εχετε κατι να πειτε, αλλα εκει που η τεχνολογια, οι ανακαλυψεις και τα πανεπιστημια παιζουν τον πρωτο ρολο... εχετε το ρεκορ σπασμενων και αποτυχημενων κινητηρων ειδικα τα τελευταια χρονια, αν και τα προηγουμενα μονο μερικα μοτερια εφτιαχνε και οχι μονοθεσια... στα δεντρα εισαστε ακομα, ας οψετε η παγκοσμιοποιηση και τα εργοστασια-κεντρα εξελιξης που εχετε στην ευρωπη με ευρωπαικο προσωπικο, (καλα αυτη η Toyota το μαμησε ειδικα)...
για το μονο κυριως που μπορειτε να μιλατε ειναι στην μοτοσυκλετα για τα χρονια που ετρεχαν τα GP500 τα διχρονα 500ρια δηλαδη (καμια σχεση με την πραγματικοτητα), που ηταν υποθεση των 4 japan εργοστασιων (χωρις σημετοχη απο αλλη ηπειρο, παρολα αυτα ακομα και εκει τα μισα τα εχει η Agusta εδω και δεκαετιες)...
γιατι στα SBK ειναι βαρια η φουτσα του τσολια απο την βιοτεχνια εδω και χροοονια........
πλεροφοριε εδω...
http://www.motorsportsetc.com/stats/st_f1win.htm
ΑΝΤΕ γιατι εχει χαθει εντελως ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ προς Φιορανο-Μπολωνια...
![]()
![]()
![]()
![]()
Τα'χετε παίξει εντελώς με φΑίνετΑι.
Quiz: μήπως ξέρει κανείς τι μεταγραφή έπαιξε όταν η Ferrari ετοίμαζε τον πρώτο της V10 (early Schumacher days) και αντιμετώπιζε ανυπέρβλητα προβλήματα κραδασμών (hint: ιστορία στυλ Walter Kaaden αλλά από την ανάποδη).
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
εγω δε το ξερα οτι τρεχουνε και φορμουλα ενα οι γιαπωνεζοι...
μωρε μπραβο..
Γιατι το ξερουν οι ιδιοι οι γιαπωνεζοι? οι πολιτες εννοω της χωρας...Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
εγω δε το ξερα οτι τρεχουνε και φορμουλα ενα οι γιαπωνεζοι...
μωρε μπραβο..
εδω επροχτες ελεγε στoν αγωνα MotoGP στην ΕΤ3 σε συνεντευξη του Νακανο οτι δεν τον ξερουν λεει στην Ιαπωνια (τον Νακανο), μα καλα ρωταει ο Διατσιδης... δεν σε ξερουν στην Ιαπωνια? οχι βεβαια απανταει, αφου οι γιαπωνεζοι δεν παρακολουθουν και τοσο MotoGP, μαλιστα στα παγκοσμια νουμερα τηλεθεασης η ET3 ειχε περισσοτερη τηλεθεαση απο το Ιαπωνικο καναλι μεταδοσης...
μπιζνες κανουν οι ανθρωποι, ποιο πολυ με την δουλεια ασχολουνται, για την πρασσιναδα ($) οχι οτι εχουν και τοσο παθος οπως οι Ευρωπαιοι και ειδικα οι Ιταλοι... πιο πολυ ασχολουνται με φασεις τυπου Fast and Furius με τουμπανα Skyline και NSX για dragracing κυριως, ααντε και κανα drift challenges....
ΟΛΑ για την ΕΥΘΕΙΑ...
![]()
![]()
Αι καλα το εχεις χασει τελειως εσυ λεμεΑρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
μπιζνες κανουν οι ανθρωποι, ποιο πολυ με την δουλεια ασχολουνται, για την πρασσιναδα ($) οχι οτι εχουν και τοσο παθος οπως οι Ευρωπαιοι και ειδικα οι Ιταλοι... πιο πολυ ασχολουνται με φασεις τυπου Fast and Furius με τουμπανα Skyline και NSX για dragracing κυριως, ααντε και κανα drift challenges....
ΟΛΑ για την ΕΥΘΕΙΑ...
![]()
![]()
![]()
Ενω οι φιλοι σου οι Ιταλοι καθε φορα που βγαζουν ενα "κομψοτεχνημα" κοιτανε ψηλα στον ουρανο και κλαιγοντας δινουν ορκο οτι δεν θα βγαλουν αλλα κομματια για το εμποριο.
Αλλωστε τα εργα ειναι μοναδικα και κοπιες δεν υφιστανται.
Οι Ιαπωνες δεν ενδιαφερονται τοσο για τις παγκοσμιες διοργανωσεις γιατι εχουν και τις δικες τους οι οποιες γινονται με αλλου ειδους μοτοσυκλετες(και αυτοκινητα).
Και στην τελικη στα απαυταρια τους, αλλωστε ειναι οι μεγαλυτεροι τεχνοκρατες της ανθρωποτητας και δεν εχουν τετοιου ειδους συναισθηματισμους, (οχι σαν τα κουμασια τους Ιταλους τα κολληταρια σου παντως).
Σε λιγο θα μας πεις οτι μονο στη Ιταλια εχουν στροφες οι δρομοι ρε.....
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Σαφεστατα το κερδος κοιτανε ολοι, με μια διαφορα, πως και με τι νοοτροποια το προσεγγιζει και το αντιμετωπιζει η καθε κουλτουρα λαου που την συνοδευει αυτο που προσφερει, και ποσο την επηρεαζει η ΙΣΤΟΡΙΑ της και ποια ειναι αυτη στις πωλησεις (πχ βλεπε αγωνες και νοοτροποια πωλησεων) ωστε να συνεχισει να εχει καποια γραμμη, και η γραμμη αυτη καθοριζει και τι υπαλληλους, μηχανικους, σχεδιαστες θα εχει και τι στοχους εχουν αυτοι, σε τι πανεπιστημια και περιβαλλον μεγαλωσαν κλπ... επισης η κουλτουρα και νοοτροπια ενος εθνους και μιας ηπειρου ειναι εντελως διαφορετικες απο αλλες, και επειδη εχω ταξιδεψει και ταξιδευω ΟΛΟ τον κοσμο λογο επαγγελματος απο τα 15 μου μεχρι προτεινως, γνωριζω πολλα νασαι σιγουρος... η νοοτροποια των Ιταλων και των Ιαπωνων το 1950-1960-1970 καθορισε τις εξελιξεις των πωλησεων σημερα, εκεινες τις εποχες ο Ιταλος και ο Ευρωπαιος γενικοτερα ειχε αυτοκινητα και μοτοσυκλετες που για τα δεδομενα τους ηταν εκπληκτικες, στριφτερες, με χαρακτηρα, desing κλπ, ολη η προσπαθεια του επικεντρωνωταν εκει, απεκτησε τεχνογνωσια και εγινε η ΙΣΤΟΡΙΑ του αυτο, δεν ειχε και ιδιαιτερο ανταγωνισμο τοτε, δεν εδωσε σε αυτο και την απαιτουμενη προσοχη, του την εφερε με τα παραπατω στις πωλησεις ο σχιστοματης... αλλωστε ο φτωχος τι γνωσεις και υπαθρο εχει, ειδικα εκεινες τις εποχες, και ειδικα η Αμερικανικη αγορα που ηταν η μεγαλυτερη μετα για τον ιαπωνα... ο Ιαπωνας για να πιασει εδωσε βαρος στο φθηνοτερο και πιο αξιοπιστο, δεν μπορουσε ετσι και αλλιως να πιασει στα παραπανω τους Ευρωπαιους, ασχοληθηκε με τα μεταλα και με σχολες κινητηρων που θα μπορουσαν να προσφερουν φθηνη δυναμη στην μαζα αξιοπιστα, αυτο επιασε την μαζα και τα πολυ κατωτερα οικονομικα στρωματα, αυτος ηταν και ο σκοπος, μεσω της ποσοτητας εβγαλε περισσοτερα και εγινε γιγαντας, εδωσε βαρος στην γραμμη παραγωγης παλιοτερα φτιαχνοντας αυτοματοποιημενα εργοστασια τοτε που το κοστος ηταν μικροτερο και που του κοστιζει και λιγοτερο το προιον (σκοπος ηταν ειπαμε απο αρχαιοτατων χρωνων η μαζα και η φθηνια, αρα και η μετριοτητα)... σε αυτο τους βοηθησε πολυ η Αμερικανικη αγορα... τωρα μπορει και παραγει κατι καλυτερο απο το 1980, γρηγοροτερο, αλλα παλι επειδη απευθυνεται στην μαζα και στο δυνατον κατωτερα οικονομικα στρωματα και τους εχει βαλει και στο τρυπακι, φθηνο (αλλα καθε 6μηνες και αλλο) αυτο καθοριζει και το αποτελεσμα του προιοντος και εχει και εναν αυτοσκοπο, γιατι και να θελει να βγαλει κατι πολυ καλο στην μαζα δεν γινεται, διοτι μετα το επομενο 6μηνο δεν θα περναει το νεο μοντελο που θα θελει να πουλησει, πρεπει λοιπον το προηγουμενο να μελετημενο ωστε να ειναι λιγο μαπα και σχεδιαστικα και τεχνολογικα απο το "νεοτερο", για να πουλησει το νεο... οποτε φατην μαγκα μου...Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Αι καλα το εχεις χασει τελειως εσυ λεμε![]()
Ενω οι φιλοι σου οι Ιταλοι καθε φορα που βγαζουν ενα "κομψοτεχνημα" κοιτανε ψηλα στον ουρανο και κλαιγοντας δινουν ορκο οτι δεν θα βγαλουν αλλα κομματια για το εμποριο.
Αλλωστε τα εργα ειναι μοναδικα και κοπιες δεν υφιστανται.
Οι Ιαπωνες δεν ενδιαφερονται τοσο για τις παγκοσμιες διοργανωσεις γιατι εχουν και τις δικες τους οι οποιες γινονται με αλλου ειδους μοτοσυκλετες(και αυτοκινητα).
Και στην τελικη στα απαυταρια τους, αλλωστε ειναι οι μεγαλυτεροι τεχνοκρατες της ανθρωποτητας και δεν εχουν τετοιου ειδους συναισθηματισμους, (οχι σαν τα κουμασια τους Ιταλους τα κολληταρια σου παντως).
Σε λιγο θα μας πεις οτι μονο στη Ιταλια εχουν στροφες οι δρομοι ρε.....
με ολα τα παραπανω καθοριζεται και η ψυχη που εχει ενα προιον μια και απευθυνεται σε καποιο κοινο που ειτε ξερει, ειτε δεν ξερει και δεν μπορει να ξεχωρισει....
αυτες λοιπον οι πωλησεις, το κοινο απο ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ (τεχνιτη η μη) καθοριζουν το σημερα... μπορει λοιπον και ενα Χιουνται να εχει 300 αλογα και να κανει 0-100Km το ιδιο η γρηγοροτερα, και να ψιλοκραταει, και να πουλαει πολυ και να το εχουν ολοι γιατι κανει 20.000 ευρω, αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορει να γινει μια Alfa GT3.2 η μια Maserati ουτε στην αισθηση της οδηγησης ουτε στην αισθητικη και την αντοχη στον χρονο (δεν λεω για Ferrari να μην σας πληγωσω), επειδη ομως η Alfa αξιζει και κοστιζει 35.000 ευρω, απευθυνεται σε μικροτερο κοινο που εχει και την οικονομικη δυνατοτητα, η εστω το τσαγανο να ριξει για την καυλα του, και πιο συνειδητοποιημενο πολλες φορες...
ολα αυτα ομως καθοριζονται απο την ιστορια, αλλαγες γινοντε και ερχοντε, αλλα σιγα σιγα, εμεις μιλαμε για το τωρα...
οι Ευρωπαιοι με την κατασταση οπως διαμορφωθηκε εχουν 2 επιλογες τωρα για να επιβιωσουν, η να "Γιαπωνεζοποιηθουν" αρα αντε να ξεχωρισεις και συ πτωχε, και να πουλανε στην μαζα ποσοτητα καθε 6μηνο με παραμυθια...
η περιορισμενη παραγωγη ποιοτικων ξεχωριστων οχηματων ακριβοτερων ομως για πιο συγκεκριμενο κοινο που ξερει τι θελει και μπορει να το αποκτησει...
![]()
αα και καντε ησυχια παρακαλω γιατι παιζει η Ιταλια με τους Γερμαναραδες...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vasilis88 μπας και έχεις πρόβλημα?Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
Σαφεστατα το κερδος κοιτανε ολοι, με μια διαφορα, πως και με τι νοοτροποια το προσεγγιζει και το αντιμετωπιζει η καθε κουλτουρα λαου που την συνοδευει αυτο που προσφερει, και ποσο την επηρεαζει η ΙΣΤΟΡΙΑ της και ποια ειναι αυτη στις πωλησεις (πχ βλεπε αγωνες και νοοτροποια πωλησεων) ωστε να συνεχισει να εχει καποια γραμμη, και η γραμμη αυτη καθοριζει και τι υπαλληλους, μηχανικους, σχεδιαστες θα εχει και τι στοχους εχουν αυτοι, σε τι πανεπιστημια και περιβαλλον μεγαλωσαν κλπ... επισης η κουλτουρα και νοοτροπια ενος εθνους και μιας ηπειρου ειναι εντελως διαφορετικες απο αλλες, και επειδη εχω ταξιδεψει και ταξιδευω ΟΛΟ τον κοσμο λογο επαγγελματος απο τα 15 μου μεχρι προτεινως, γνωριζω πολλα νασαι σιγουρος... η νοοτροποια των Ιταλων και των Ιαπωνων το 1950-1960-1970 καθορισε τις εξελιξεις των πωλησεων σημερα, εκεινες τις εποχες ο Ιταλος και ο Ευρωπαιος γενικοτερα ειχε αυτοκινητα και μοτοσυκλετες που για τα δεδομενα τους ηταν εκπληκτικες, στριφτερες, με χαρακτηρα, desing κλπ, ολη η προσπαθεια του επικεντρωνωταν εκει, απεκτησε τεχνογνωσια και εγινε η ΙΣΤΟΡΙΑ του αυτο, δεν ειχε και ιδιαιτερο ανταγωνισμο τοτε, δεν εδωσε σε αυτο και την απαιτουμενη προσοχη, του την εφερε με τα παραπατω στις πωλησεις ο σχιστοματης... αλλωστε ο φτωχος τι γνωσεις και υπαθρο εχει, ειδικα εκεινες τις εποχες, και ειδικα η Αμερικανικη αγορα που ηταν η μεγαλυτερη μετα για τον ιαπωνα... ο Ιαπωνας για να πιασει εδωσε βαρος στο φθηνοτερο και πιο αξιοπιστο, δεν μπορουσε ετσι και αλλιως να πιασει στα παραπανω τους Ευρωπαιους, ασχοληθηκε με τα μεταλα και με σχολες κινητηρων που θα μπορουσαν να προσφερουν φθηνη δυναμη στην μαζα αξιοπιστα, αυτο επιασε την μαζα και τα πολυ κατωτερα οικονομικα στρωματα, αυτος ηταν και ο σκοπος, μεσω της ποσοτητας εβγαλε περισσοτερα και εγινε γιγαντας, εδωσε βαρος στην γραμμη παραγωγης παλιοτερα φτιαχνοντας αυτοματοποιημενα εργοστασια τοτε που το κοστος ηταν μικροτερο και που του κοστιζει και λιγοτερο το προιον (σκοπος ηταν ειπαμε απο αρχαιοτατων χρωνων η μαζα και η φθηνια, αρα και η μετριοτητα)... σε αυτο τους βοηθησε πολυ η Αμερικανικη αγορα... τωρα μπορει και παραγει κατι καλυτερο απο το 1980, γρηγοροτερο, αλλα παλι επειδη απευθυνεται στην μαζα και στο δυνατον κατωτερα οικονομικα στρωματα και τους εχει βαλει και στο τρυπακι, φθηνο (αλλα καθε 6μηνες και αλλο) αυτο καθοριζει και το αποτελεσμα του προιοντος και εχει και εναν αυτοσκοπο, γιατι και να θελει να βγαλει κατι πολυ καλο στην μαζα δεν γινεται, διοτι μετα το επομενο 6μηνο δεν θα περναει το νεο μοντελο που θα θελει να πουλησει, πρεπει λοιπον το προηγουμενο να μελετημενο ωστε να ειναι λιγο μαπα και σχεδιαστικα και τεχνολογικα απο το "νεοτερο", για να πουλησει το νεο... οποτε φατην μαγκα μου...
με ολα τα παραπανω καθοριζεται και η ψυχη που εχει ενα προιον μια και απευθυνεται σε καποιο κοινο που ειτε ξερει, ειτε δεν ξερει και δεν μπορει να ξεχωρισει....
αυτες λοιπον οι πωλησεις, το κοινο απο ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ (τεχνιτη η μη) καθοριζουν το σημερα... μπορει λοιπον και ενα Χιουνται να εχει 300 αλογα και να κανει 0-100Km το ιδιο η γρηγοροτερα, και να ψιλοκραταει, και να πουλαει πολυ και να το εχουν ολοι γιατι κανει 20.000 ευρω, αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορει να γινει μια Alfa GT3.2 η μια Maserati ουτε στην αισθηση της οδηγησης ουτε στην αισθητικη και την αντοχη στον χρονο (δεν λεω για Ferrari να μην σας πληγωσω), επειδη ομως η Alfa αξιζει και κοστιζει 35.000 ευρω, απευθυνεται σε μικροτερο κοινο που εχει και την οικονομικη δυνατοτητα, η εστω το τσαγανο να ριξει για την καυλα του, και πιο συνειδητοποιημενο πολλες φορες...
ολα αυτα ομως καθοριζονται απο την ιστορια, αλλαγες γινοντε και ερχοντε, αλλα σιγα σιγα, εμεις μιλαμε για το τωρα...
οι Ευρωπαιοι με την κατασταση οπως διαμορφωθηκε εχουν 2 επιλογες τωρα για να επιβιωσουν, η να "Γιαπωνεζοποιηθουν" αρα αντε να ξεχωρισεις και συ πτωχε, και να πουλανε στην μαζα ποσοτητα καθε 6μηνο με παραμυθια...
η περιορισμενη παραγωγη ποιοτικων ξεχωριστων οχηματων ακριβοτερων ομως για πιο συγκεκριμενο κοινο που ξερει τι θελει και μπορει να το αποκτησει...
![]()
Ρε runner ή copy-paste το έκανες το κείμενο ή βρίσκεσαι σε ντελίριο.
Καλά-καλά είναι ζήτημα αν έχει 2 τελείες.
Επιεικώς σκανάρισα αυτά που γράφεις, ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ.
Πάντως και εγώ ευχαριστήθηκα για την νίκη των Ιταλών..... που όμως βγάζει ένα συμπέρασμα.
Ότι όταν σοβαρεύουν τα πράγματα φέρονται αναλόγως των περιστάσεων.
Παρομοίως και για την αυτοκινητοβιομηχανία, όταν αποφασίζουν ότι η Ferrari θα βγάζει τα πιο σωστά και προηγμένα αυτοκίνητα, το κάνουν. (μην ακούσω για Veyron γιατί είναι γεμάτη συμβιβασμούς και μηχανολογικές ακρότητες εξαιτίας του αρχικού προορισμού των 1000 ίππων).
Απο εκεί και πέρα όμως είναι χαβαλέδες εκ φύσης και ανα πάσα στιγμή μπορεί να το μαλακίσουν και ταυτόχρονα να στο πασάρουν σαν ... baby Ferrari.
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
γιατι?Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Vasilis88 μπας και έχεις πρόβλημα?![]()
απλα συμφωνω με το runner.τοσο παραξενο ειναι?
εννοώ την δυσκολία ανάγνωσηςΑρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
γιατι?![]()
απλα συμφωνω με το runner.τοσο παραξενο ειναι?![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
εννοώ την δυσκολία ανάγνωσης![]()
![]()
![]()
![]()
pes ta pes ta!!!!![]()