re pedia odigisa to kainourgio r6 kai...entaksei....oreo stisimo exei to mixanaki,kalo to ilektroniko gazi...alla den einai kai etsi opos ta lene oute me tin thesi odigisis kai to basikotero oute me to (trelo opos lene) moter!!!
re pedia odigisa to kainourgio r6 kai...entaksei....oreo stisimo exei to mixanaki,kalo to ilektroniko gazi...alla den einai kai etsi opos ta lene oute me tin thesi odigisis kai to basikotero oute me to (trelo opos lene) moter!!!
Φιλε μου οπως φαινεται επεσες θυμα και συ,οπως ολοι μας,θυμα του καταναλωτισμου!!!αν δεις καθε φορα στα περιοδικα τον ενα μηνα παρουσιαζουν το ταδε ως το καλυτερο στην κατηγορια του και τον αλλο μηνα που παρουσιαζουν ενα αντοιστιχης κατηγοριας μοντελο μας το "πασσαρουν" και αυτο με την σειρα του ως το καλυτερο στην ιδια ακριβως κατηγορια!!γνωμη μου πλεον τα μηχανακια ανεξαρτητος μαρκα σε κατηγοριες παιζουν στα χιλιοστα του χιλιοστου σε χρονους ειτε ειναι 600 ειτε ειναι 1000 η ss η on-off η street!οποτε ο καθενας επιλεγει κατι που του αρεσει οπτικα και του δινει την ευχαριστηση να το οδηγα η ταπα η χαλαρα,εγω αυτο εκανα![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από tassosrr
re pedia odigisa to kainourgio r6 kai...entaksei....oreo stisimo exei to mixanaki,kalo to ilektroniko gazi...alla den einai kai etsi opos ta lene oute me tin thesi odigisis kai to basikotero oute me to (trelo opos lene) moter!!!
Θες να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος....
θεση οδηγησης ......???
μοτερ .....το ανοιξες,ποση ωρα το οδηγησες και σε τι δρομο??
"Τρυπιο" το κατα τα αλλα τρελλο μοτερι.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
"Τρυπιο" το κατα τα αλλα τρελλο μοτερι.
Των 17.000 στροφων:ZZZ: :ZZZ:
Warning!! Motorsports can be Dangerous....
Γιατι τοσο μισος ρε παιδες ???![]()
![]()
Το εχετε οδηγησει?
Tη Κυριακη εκανα με το μηχανακι 600Κμ ,πολυ
ενδεικτικα, Αθηνα-Πατρα-Ναυπακτο-Ιτεα-Δεσφινα-Ορχομενο-Αθηνα, απο ολα ειχε ο μπαξες δηλαδη!!!
Αρχικα να αναφερω οτι ειναι το πρωτο μου supersport
μηχανακι (προηγουμενο μοτο Fazer 04).Το εργαλειο ηταν αψογο....Φυσικα αφου ειναι πολυστροφο πρεπει να το δουλευεις ψιλα, μετα τις 10000rpm.
Eννοειται πιο κατω ανεβαζει πιο αργα αλλα δεν ειναι και
ψοφιμι.Σιγουρα ειναι παντως πολυ ομαλο χωρις σημαντικα ξεσπασματα.
Θα μου πειτε αλλο δειχνει η δυναμομετρηση.....
Λιγο πιο αποτομα δινει μετα τις 12000rpm.
Exω οδηγηση και αλλα supersport , Daytona 675 που παιζει ετσι και αλλιως σε αλλη κατηγορια λογω κινητηρα αλλα και cbr 600rr
που μη μου πει καποιος οτι τραβαει καλυτερα απο χαμηλα και πιο γραμικα , στις 10000rpm σου ριχνει ενα κλωτσιδι το μοτερ και πιο κατω προσπαθει σαν τιμιο supersport....
Κατα τα αλλα το r6 αψογο , και σε θεση οδηγησης (οχι τουριστικη εννοειται), και σε γεωμετρια, στριβει με τη σκεψη.Φρενα θελει λιγο πιο αποτομο μαγκωμα και με σωληνακια σιγουρα θα στρωσουν.
Γενικα παντως θα ηταν καλυτερα νε επιμενουμε σε κατι αν εχουμε και προσωπικη εμπειρια και οχι απο διαγραμματα ,οπως επισης οχι απο περιοδικα!!!!!Τα περιοδικα ειναι διαφημιστικα φυλλαδια των εταιρειων.Τα διαβαζουμε για να σχηματισουμε μια σχετικη εικονα, οχι για να κρινουμε....
Οπως θα συμφωνησω απολυτα οτι πλεον οι διαφορες πια ειναι ελαχιστες και τελικα καβαλαμε αυτο που γουσταρουμε με τη πρωτη ματια και ολα τα αλλα ειναι για να χαμε να λεγαμε στα forum.
![]()
![]()
![]()
το ΜΟΤΕΡ φιλε μου ΜΟΝΟ στο δυναμομετρο τo κρινεις!!!!
αλλο το υπολοιπο συνολο... και τις επιδοσεις εκει εχεις δικιο
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Φιλε μου οπως φαινεται επεσες θυμα και συ,οπως ολοι μας,θυμα του καταναλωτισμου!!!αν δεις καθε φορα στα περιοδικα τον ενα μηνα παρουσιαζουν το ταδε ως το καλυτερο στην κατηγορια του και τον αλλο μηνα που παρουσιαζουν ενα αντοιστιχης κατηγοριας μοντελο μας το "πασσαρουν" και αυτο με την σειρα του ως το καλυτερο στην ιδια ακριβως κατηγορια!!γνωμη μου πλεον τα μηχανακια ανεξαρτητος μαρκα σε κατηγοριες παιζουν στα χιλιοστα του χιλιοστου σε χρονους ειτε ειναι 600 ειτε ειναι 1000 η ss η on-off η street!οποτε ο καθενας επιλεγει κατι που του αρεσει οπτικα και του δινει την ευχαριστηση να το οδηγα η ταπα η χαλαρα,εγω αυτο εκανα![]()
+10000
![]()
διαφωνώ, λόγω του παράγοντα ram-air. Μικρός παράγοντας, αλλά είναι εκεί.Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
το ΜΟΤΕΡ φιλε μου ΜΟΝΟ στο δυναμομετρο τo κρινεις!!!!
Επίσης, μην είσαι τόσο απόλυτος, το απόλυτο είναι κακός σύμβουλος...
Το μοτερ ειναι παντος πολυ ευστροφο και ανεβαζει σα τρελο και
δε γινονται αισθητα τα κενα που φαινονται.
Οπως σε χρονομετρημενα συγκριτικα 0-200Κμ, 0-400μετρα,
0-1000μετρα κλπ. και ρεπριζ δεν υστερει πουθενα,αντιθετα κερδιζει καποια παρολο τον εντονο ανταγωνισμο με τα υπερκυβισμενα 600αρια πχ καβασακι 636.
![]()
![]()
λοιπον μιας και δε ξερετε να διαβαζετε πινακες.....
στις 10,000 Σ.Α.Λ. το R6 εχει περιπου -20 αλογα(!!!!!) απο το 675 αμα δε με γελανε τα ματακια μου....
οχι στις 2000, οχι στις 4000 που γραφουν οι ασχετοι..... αλλα στις 10,000 εκει που θελεις να σε "πεταξει μπροστα απο τον αντιπαλο" στην εξοδο της στροφης!
αισθηση/ramair και λοιπες σαχλαμαρες ειναι για "λαικη καταναλωση".... οταν εχεις τετοια νουμερα που βγαζουν ματι