Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: Ερωτήσεις - Απορίες ενός "Νέου" (600)

  1. #16
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    λοιπον μετα απο την αντικατασταση των ρουλεμαν λαιμου στο cbf του φιλατατου NaGaN παρατηρηθικαν τα εξης:

    δυστυχος ο κατασκευαστης δεν δινει συγκεκριμένη τιμη ροπης ..... οποτε το σφιξημο εγινε με το χερι ''κατ'εκτιμηση'' και οχι με το ροποκλειδο.

    ενοειται πως τα ανταλακτικα ηταν ολοκαινουργια και εγινε και η καταλληλη λιπανση.....
    όλα αυτά έγιναν homemade ή σε κάποιο συνεργείο ? και που?


  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/07/2006
    Μηνύματα
    20
    Home για αυτό το λόγο και οι παρατηρήσεις.

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400

    δυστυχος ο κατασκευαστης δεν δινει συγκεκριμένη τιμη ροπης με την οποια θα πρεπει να δεσεις το μπουλονι (αυτο που ειναι κατω απο την πανω τιμονοπλακα) του λαιμου οποτε το σφιξημο εγινε με το χερι ''κατ'εκτιμηση'' και οχι με το ροποκλειδο.


    Με κάθε επιφύλαξη (πάντα) δες την ροπή που δίνει η HONDA για το Hornet.
    Ελπίζω να αυτό το μπουλόνι που λές, αν κατάλαβα καλά......


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	111 
Μέγεθος:	58,4 KB 
ID:	55565
    Όλα είναι .... δρόμος!!!

  4. #19
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JimmyZ
    Με κάθε επιφύλαξη (πάντα) δες την ροπή που δίνει η HONDA για το Hornet.
    Ελπίζω να αυτό το μπουλόνι που λές, αν κατάλαβα καλά......


    εχμμμ ΝΙΙΙΙΙΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟ
    αυτο πως μας ξαφυγε????

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/07/2006
    Μηνύματα
    20
    Λοιπόν όπως καταλάβατε παιδία. Την δουλειά την έκαναν δύο άτομα αλλά με τον Ελληνικό τρόπο. Ένας δουλεύει και ένας γ..... ( εε επιβλέπει ήθελα να πω). Το είδα(με), Δημήτρη, όπως και είδαμε παρακάτω στο ίδιο manual την απαραίτητη δύναμη περιστροφής του πιρουνιού.




    Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι πως κάθε φορά που δέναμε το τιμόνι το ¨κούμπωμα¨ που μας οδήγησε στο να αλλάξουμε τα ρουλμαν εμφανιζόταν σε διαφορετικό σημείο. Μετά από 80 χλμ. αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι χρειαζόταν να ¨κάτσουν σωστά¨. Και μετά να ξαναρυθμίσεις. Αλλά αν αυτό ισχύει τότε είναι που με τρώει περισσότερο η ερώτηση γιατί τα άλλαξα; Σημαντικό είναι να ξαναπώ ότι σαν μεταχειρισμένη που ήταν η μηχανή δεν ξέρω τι εργασίες είχαν γίνει πριν. Ααα φυσικά υπάρχει βιβλίο service με σφραγίδες αλλά αυτό πως με εξασφαλίζει εμένα ότι έχουν γίνει οι προβλεπόμενες εργασίες;


    Σύντομα λοιπόν θα ξαναρυθμιστεί το τιμόνι και θα γίνει προσπάθεια με λίγο παραπάνω σφίξιμο να σταματήσω το κοσκίνισμα του τιμονιού στο εύρος 60-80 χλμ.

    Όσο για την ψηλή θέση οδήγησης είναι οπτικά αποδεκτή με το bagster.

    Φιλέ Nostra να σου πω ότι είμαι πολύ πληγωμένος από τα συνεργεία. Δεν εννοώ ότι πρέπει να γίνουν κλέφτες οι άνθρωποι αλλά δεν μου αρέσει να αισθάνομαι μαλάκας. Save Alekos….. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν τους καταλαβαίνω ή ότι δεν τους δικαιολογώ.

  6. #21
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    τι να πεις ρε νικο.....

    ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΕΡΝΕΣ ΧΟΝΔΑ !!!


    χιχιχιχι

    πουλα το να παρεις την ιταλιδα ρεεεεεεεεεεεε:rotflmao:
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  7. #22
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από NaGaN
    Λοιπόν όπως καταλάβατε παιδία. Την δουλειά την έκαναν δύο άτομα αλλά με τον Ελληνικό τρόπο. Ένας δουλεύει και ένας γ..... ( εε επιβλέπει ήθελα να πω). Το είδα(με), Δημήτρη, όπως και είδαμε παρακάτω στο ίδιο manual την απαραίτητη δύναμη περιστροφής του πιρουνιού.
    .....
    εαν αναφερεσε στην 2ωρη αναμονη μεχρι να τελιωσω με τις εχμμ ''δουλειες'' που ειχα...... sorry mate!

    αλλα να μη αναφερθω εγω στο ''λαθος'' ρουλεμαν νικο ε?

    :rotflmao: :rotflmao:

    στο κατω κατω δεν φταιω εγω που ειχες λυσει το μισο μηχανακι μεχρι να ερθω... αντε
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. αποριες ενος νιουφη
    από geolykgsxr στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2008, 01:41
  2. Vstrom 650...ερωτήσεις-απορίες
    από mitridi_g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2007, 12:50
  3. Οδήγηση Τσόπερ -Ερωτήσεις - Απορίες
    από veagle στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2007, 16:17
  4. Ερωτήσεις-Απορίες
    από ruyjin στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 18:53
  5. Zητειται κωδικος χρωματος νεου Hornet 600 Orange....
    από rand στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2005, 16:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF