Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Οδήγηση Τσόπερ -Ερωτήσεις - Απορίες

  1. #1
    Θέλω τον καναπέ μαζί μου! Το avatar του/της veagle
    Εγγραφή
    04/04/2007
    Μηνύματα
    219

    Οδήγηση Τσόπερ -Ερωτήσεις - Απορίες

    Θα ήθελα φίλοι Τσοπεράδες να μου λύσετε κάποιες απορίες περί οδήγησης ΤΣΟΠΕΡ.

    Καταρχάς τρελαίνομαι για ΤΣΟΠΕΡ.

    Έχω ένα Βιράγκο 250 και ένα Φουντούρο 650 που χρησιμοποιώ τώρα!

    Το Βιράγκο το βλέπω σαν ένα μεγάλο παπί και το έχω ευχαριστηθεί πολύ.


    Ερωτήσεις - Απορίες


    - Πόσο άνετο είναι το ταξίδι με ένα μεγάλο ΤΣΟΠΕΡ;
    -Με τι ταχύτητα είναι άνετο ένα ταξίδι με ΤΣΟΠΕΡ;
    -Με 400 κυβικά κάνεις άνετο ταξίδι (π.χ. με SHADOW, VULCAN);
    -Όλα αυτά που λένε περί μικρής διαδρομής στις αναρτήσεις και για την οδηγική συμπεριφορά, τι γίνεται;

    Γενικά μπορεί κάποιος-κάποιοι Τσοπεράδερς να με βοηθήσουν.

    Άσχετα με το ότι θα πάρω ΤΣΟΠΕΡ σίγουρα, θέλω κάποιες πληροφορίες γενικα για αυτές τις τέλειες μηχανές.
    Προορισμός του Ανθρώπου είναι ο ύπνος και το FOCOSO!!!

    Ο καμένος την φωτιά δεν την φοβάται!!!

    Υπομονή...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Κανεις ταξιδι σταθερα με 100-11ο λογω αερα.

  3. #3
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626

    Re: Οδήγηση Τσόπερ -Ερωτήσεις - Απορίες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από veagle

    Ερωτήσεις - Απορίες


    - Πόσο άνετο είναι το ταξίδι με ένα μεγάλο ΤΣΟΠΕΡ;
    -Με τι ταχύτητα είναι άνετο ένα ταξίδι με ΤΣΟΠΕΡ;
    Στην βόλτα που πήγες στην Αλεξανδρούπολη, σου φάνηκε άνετο το 250?
    Δεν είναι άνετο, αν και φαίνεται έτσι. Δεν είναι άνετο λόγω στάσης σώματος, συγκριτικά με τους άλλους τύπους μοτοσυκλετών. Κουράζει στα πολλά χιλιόμετρα, και αρχίζεις να πηγαινοέρχεσαι πάνω στην σέλα για να ξεπιαστούν οι μύες του σώματος σου.
    Όμως, λιγότερο ή περισσότερο, όλες το προκαλούν αυτό.
    Μετά τα 120-140 , δίνεις μάχη με τον αέρα. Μάχη όμως, όχι αστεία. Σφίγγεις το ντεπόζιτο με τα πόδια σου, αρχίζουν τα χέρια να σφίγγουν το τιμόνι (πολύ άσχημο αυτό), και λόγω όρθιας θέσης του σώματος, η μετωπική επιφάνεια αυξάνεται υπερβολικά.
    Όπως είναι όλα τα γυμνά μηχανάκια, με το αρνητικό ότι στα τσόπερ δέχεται πιέσεις από τον αέρα ΚΑΙ όλος ο κορμός του σώματος του οδηγού.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από veagle
    -Με 400 κυβικά κάνεις άνετο ταξίδι (π.χ. με SHADOW, VULCAN);
    Σίγουρα καλύτερο από το 250, αφού θα έχεις λίγο περισσότερο γκάζι για να χρησιμοποιήσεις στο ταξίδι, όταν θα το χρειαστείς, και το βασικότερο, θα έχεις περισσότερη ροπή, για μία προσπέραση.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από veagle

    -Όλα αυτά που λένε περί μικρής διαδρομής στις αναρτήσεις και για την οδηγική συμπεριφορά, τι γίνεται;

    Μικρή διαδρομή:Ισχύει. Χρειάζονται όμως γερές λακούβες.
    Κι επειδή, έτσι όπως είναι το όλο στήσιμο, η πίσω ανάρτηση είναι περίπου εκεί που αρχίζει η σπονδυλική στήλη του οδηγού. Όταν τερματίσει η ανάρτηση, αρχίζει να το νιώθει το σώμα σου.
    Αυτό είναι που λένε ότι γίνεσαι ένα με την μοτοσυκλέτα!
    Προσεκτικά με τα φρένα. Δεν έχουν και την απόδοση ενός ss και κυρίως δεν έχουν την αίσθηση.
    Σε σχέση με το 250 όμως, θα δεις ότι είναι πολύ καλύτερα.
    Μάθε να στρίβεις .
    Αυτές οι μοτοσυκλέτες δεν είναι ότι ,είναι προτιμότερο να στρίβεις γυροσκοπικά.
    ΜΟΝΟ γυροσκοπικά στρίβουν αφου την πλασσάρεις πριν την στροφή με το πίσω φρένο, και έχεις λίγο σταθερό γκάζι μέσα στην στροφή.

    ΜΟΝΟ έτσι στρίβουν και στρίβουν και γρήγορα.

    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536

    Re: Re: Οδήγηση Τσόπερ -Ερωτήσεις - Απορίες

    [i]

    ΜΟΝΟ έτσι στρίβουν και στρίβουν και γρήγορα.

    [/B]

    :hypnotize :hypnotize

    Στριβουν και γρηγορα;;;;;;τρομαξα και που το διαβασα...
    Η θεση του σωματος ειναι η πλεον ακαταλληλη,θεωρω,για να εμπιστευτεις τετοιου τυπου μηχανες στη στροφη,ακομη και εξοικειωμενος να εισαι με τη μοτο...
    κανω λαθος φιλε μου;
    ...cause the place seems still alive...

  5. #5
    Θέλω τον καναπέ μαζί μου! Το avatar του/της veagle
    Εγγραφή
    04/04/2007
    Μηνύματα
    219
    Καταρχάς με την Βιράγκο δεν έχω πρόβλημα στις στροφές, και σημειώνω ότι την βιράγκο δεν μπορώ να την δω σαν τις άλλες τις τσόπερ με 200+ κιλά, διότι δεν έχουν καμία σχέση

    Την Βιράγκο στις στροφές ακουμπάω πατάκια.
    (Όσοι είναι απο ΚΑΒΑΛΑ και ξέρουν τον Άγιο Σύλα)




    Αν θα βάλω Τζαμαρία στην Τσόπερ θα είμαι πιο άνετος;;; από τον αέρα τουλάχιστον;;;
    Προορισμός του Ανθρώπου είναι ο ύπνος και το FOCOSO!!!

    Ο καμένος την φωτιά δεν την φοβάται!!!

    Υπομονή...

  6. #6
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Lupo , τί εννοείς πλασάρεις πριν την στροφή με το πίσω φρένο και γιατί;
    Η αν έχεις κάποιο link..

    veagle
    με τη "τζαμαρία" (καλό.. ) θα έχεις καλή προστασία αλλά φρόντισε να είναι ψηλή μιας και κάθεσαι όρθιος, και σχετικά πλατιά για να μη σε χτυπάει σε χέρια και ώμους ο αέρας. Και καλό είναι να'ναι εύκολα αφαιρούμενη, να την βγάζεις στην πόλη, γιατί μπορεί να είναι και άσχημη.

    Μια ερώτηση.
    Όταν τη στριβεις, το σώμα το έχεις μαζι με τη μηχανή, η το κρατάς όρθιο;;
    Ένα φιλαράκι μου με Shadow κάνει το δεύτερο και αφού δοκίμασε να πλαγιάσει μαζί με τη μηχανή, είπε πως την ένοιωθε ασταθή.. κάποιο σχόλιο

  7. #7
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626

    Re: Re: Re: Οδήγηση Τσόπερ -Ερωτήσεις - Απορίες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    :hypnotize :hypnotize

    Στριβουν και γρηγορα;;;;;;τρομαξα και που το διαβασα...
    Η θεση του σωματος ειναι η πλεον ακαταλληλη,θεωρω,για να εμπιστευτεις τετοιου τυπου μηχανες στη στροφη,ακομη και εξοικειωμενος να εισαι με τη μοτο...
    κανω λαθος φιλε μου;
    Δεν κάνεις λάθος στο ότι είναι η πλέον ακατάλληλη μοτοσυκλέτα για να στρίβεις γρήγορα. Όχι τόσο λόγω θέσης σώματος όσο γωνίας κάστερ και μεγάλου βάρους στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.

    Γι'αυτό και λέω ότι ο μόνος τρόπος για να στρίψεις είναι ο παραπάνω. Παίζοντας με το γκάζι και το βάρος της μοτοσυκλέτας.


    Πάντως.... και όμως, στρίβουν και αρκετά γρήγορα!

    Μην παρεξηγήσεις όμως το παραπάνω. Όχι τόσο όσο μοτοσυκλέτες ειδικά φτιαγμένες γι'αυτό.

    Για να στρίψει όμως, θέλει γνώση, εμπειρία και εξοικίωση.
    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  8. #8
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Lupo , τί εννοείς πλασάρεις πριν την στροφή με το πίσω φρένο και γιατί;
    Η αν έχεις κάποιο link..

    veagle
    με τη "τζαμαρία" (καλό.. ) θα έχεις καλή προστασία αλλά φρόντισε να είναι ψηλή μιας και κάθεσαι όρθιος, και σχετικά πλατιά για να μη σε χτυπάει σε χέρια και ώμους ο αέρας. Και καλό είναι να'ναι εύκολα αφαιρούμενη, να την βγάζεις στην πόλη, γιατί μπορεί να είναι και άσχημη.

    Μια ερώτηση.
    Όταν τη στριβεις, το σώμα το έχεις μαζι με τη μηχανή, η το κρατάς όρθιο;;
    Ένα φιλαράκι μου με Shadow κάνει το δεύτερο και αφού δοκίμασε να πλαγιάσει μαζί με τη μηχανή, είπε πως την ένοιωθε ασταθή.. κάποιο σχόλιο
    Μιλάω για γρήγορη οδήγηση, όσο αυτό είναι δυνατόν ή σώφρον!

    Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, βγαίνει προς το εξωτερικό μέρος της στροφής, πρίν ακόμα πλαγιάσει η μοτοσυκλέτα. Μία στροφή 90 μοιρών, όταν ήδη η γωνία της μοτοσυκλέτας έχει μειωθεί, αυτομάτως μειώνονται και οι μοίρες της στροφής.
    Θα πρέπει να πλαγιάσεις λιγότερο την μοτοσυκλέτα σου, αφού είναι μικρότερη η στροφή πλέον.

    Στο δεύτερο κομμάτι: Ειδικά σ'αυτές τις μοτοσυκλέτες, κρατάς την μοτοσυκλέτα όσο το δυνατόν πιό όρθια. Επομένως, μπορείς να βγάζεις , σωστά , το σώμα, προς το εσωτερικό της στροφής. Ο μπροστινός τροχός όμως, κοιτάει το εξωτερικό μέρος της στροφής. Γυροσκοπικά. Διορθώσεις γίνονται με το γκάζι.

    Σε καμμία περίπτωση όμως δεν κρατάς το σώμα σε ορθή γωνία με τον δρόμο, ενώ η μοτοσυκλέτα κάτω από τα πόδια σου, την βάζεις να χορεύει ζεϊμπέκικα δεξιά κι αριστερά.


    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  9. #9
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626
    Αρχικά δημιουργήθηκε από veagle
    .......δεν μπορώ να την δω σαν τις άλλες τις τσόπερ με 200+ κιλά, διότι δεν έχουν καμία σχέση

    Την Βιράγκο στις στροφές ακουμπάω πατάκια.
    Το εφτάμιση να δεις!
    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  10. #10
    Θέλω τον καναπέ μαζί μου! Το avatar του/της veagle
    Εγγραφή
    04/04/2007
    Μηνύματα
    219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Lupo , τί εννοείς πλασάρεις πριν την στροφή με το πίσω φρένο και γιατί;
    Η αν έχεις κάποιο link..

    veagle
    με τη "τζαμαρία" (καλό.. ) θα έχεις καλή προστασία αλλά φρόντισε να είναι ψηλή μιας και κάθεσαι όρθιος, και σχετικά πλατιά για να μη σε χτυπάει σε χέρια και ώμους ο αέρας. Και καλό είναι να'ναι εύκολα αφαιρούμενη, να την βγάζεις στην πόλη, γιατί μπορεί να είναι και άσχημη.

    Μια ερώτηση.
    Όταν τη στριβεις, το σώμα το έχεις μαζι με τη μηχανή, η το κρατάς όρθιο;;
    Ένα φιλαράκι μου με Shadow κάνει το δεύτερο και αφού δοκίμασε να πλαγιάσει μαζί με τη μηχανή, είπε πως την ένοιωθε ασταθή.. κάποιο σχόλιο


    αναλόγως την στροφή και τα χλμ.
    Και τα δύο με βολεύαν.
    Αλλά μιλάω για το βιράγκο 250 το οποίο είναι και ελαφρύ σχετικά και η γωνία καστερ είναι νομίζω μικρή για (ψευτό)τσόπερ
    Προορισμός του Ανθρώπου είναι ο ύπνος και το FOCOSO!!!

    Ο καμένος την φωτιά δεν την φοβάται!!!

    Υπομονή...

  11. #11
    Ειχα ενα steed 600 μεχρι πριν 2 χρονια. Ταξιδι εκανα ξεκουραστα με 120-130 χλμ. Απλα οταν πας σε δρομο με μεγαλες ευθειες ευχεσαι να ειχες πιο πολυ γκαζι. Μια ζελατινα βοηθαει πολυ στα ταξιδια γιατι κοβει ολον τον αερα. Θελει προσοχη σε κλειστες στροφες λογω του μεγαλου μεταξονιου , αλλα σε πιο ανοιχτες ειναι απολαυση. Επισης ολα τα τσοπερ θελουν προσοχη στα φρενα γιατι ο μπροστα τροχος εχει μεγαλη κλιση. Τωρα παιζει ρολο και τι τσοπερ εχεις. Για παραδειγμα τα μεγαλα HARLEY (FAT BOY , ROAD KING κτλ) μπορουν να ταξιδευουν πολυ ανετα με 150 - 160 χλμ.Και για το τελος σου λεω οτι ενας φιλος μου με virago 250 πηγε Γερμανια χειμωνα. Ορεξη να υπαρχει και τα αλλα .....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	703 
Μέγεθος:	85,2 KB 
ID:	93093
    FATES WARNING

  12. #12
    Θέλω τον καναπέ μαζί μου! Το avatar του/της veagle
    Εγγραφή
    04/04/2007
    Μηνύματα
    219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από necromayhem
    Ειχα ενα steed 600 μεχρι πριν 2 χρονια. Ταξιδι εκανα ξεκουραστα με 120-130 χλμ. Απλα οταν πας σε δρομο με μεγαλες ευθειες ευχεσαι να ειχες πιο πολυ γκαζι. Μια ζελατινα βοηθαει πολυ στα ταξιδια γιατι κοβει ολον τον αερα. Θελει προσοχη σε κλειστες στροφες λογω του μεγαλου μεταξονιου , αλλα σε πιο ανοιχτες ειναι απολαυση. Επισης ολα τα τσοπερ θελουν προσοχη στα φρενα γιατι ο μπροστα τροχος εχει μεγαλη κλιση. Τωρα παιζει ρολο και τι τσοπερ εχεις. Για παραδειγμα τα μεγαλα HARLEY (FAT BOY , ROAD KING κτλ) μπορουν να ταξιδευουν πολυ ανετα με 150 - 160 χλμ.Και για το τελος σου λεω οτι ενας φιλος μου με virago 250 πηγε Γερμανια χειμωνα. Ορεξη να υπαρχει και τα αλλα .....
    Φίλε Ξέρω ότι θα πάρω Τσόπερ...


    Όσο για τον φίλο σου που πήγε Γερμανία, μου μπαίνουν τρελές ιδέες, μιας και το βιράγκο το έχω ακόμα και είναι αξιόπιστο.
    Απλά θα πάω μονοκάβαλος.:rotflmao:
    Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα.

    Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
    Ελπίζω να πάρω όσο πιο σύντομα μπορώ ΤΣΟΠΕΡ και πάλι ΤΣΟΠΕΡ.
    Θέλω να είμαι εύκολος καβαλάρης "Easy Rider"... (ΤΕΛΟΣ)

    Τελικά οδεύω για Triumph καινούργια ή Kawasaki Vulcan 800, και Honda Shadow 750
    Κάτι τέτοιο για να μπορώ να την συντηρήσω κιόλλας.

    Αν έχει κανείς να μου προτείνει κάποια μεγαλύτερη που να μην έχει μεγάλη κατανάλωση καυσίμου και βρίσκεται σε λογική τιμή είτε καινούργια, είτε μεταχειρισμένη, ας μου γράψει παρακαλώ.

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλω ΤΣΟΠΕΡ...!!!
    Προορισμός του Ανθρώπου είναι ο ύπνος και το FOCOSO!!!

    Ο καμένος την φωτιά δεν την φοβάται!!!

    Υπομονή...

  13. #13
    Αν παρεις τσοπερ παρε HARLEY. Οτι αλλο και να παρεις ειμαι σιγουρος οτι καποια στιγμη θα το δωσεις για HARLEY. Ξεκινα απο ενα sportster 883 και σιγα σιγα θα παρεις και ενα μεγαλο. Και να ξερεις το εξης. Τα HARLEY δε χανουν ποτε την αξια τους.
    FATES WARNING

  14. #14
    HONDA Magna 750;
    Γρήγορο...

  15. #15
    Θέλω τον καναπέ μαζί μου! Το avatar του/της veagle
    Εγγραφή
    04/04/2007
    Μηνύματα
    219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από acpr
    HONDA Magna 750;
    Γρήγορο...
    Δεν μου αρέσει καθόλου!
    Ευχαριστώ πάντως...
    Προορισμός του Ανθρώπου είναι ο ύπνος και το FOCOSO!!!

    Ο καμένος την φωτιά δεν την φοβάται!!!

    Υπομονή...

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορα 675 Se-Ερωτησεις-Αποριες
    από tcool στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 09/06/2008, 17:41
  2. Vstrom 650...ερωτήσεις-απορίες
    από mitridi_g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2007, 12:50
  3. Ερωτήσεις-Απορίες
    από ruyjin στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 18:53
  4. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2006, 10:13
  5. αποριες για το fazer1000-THANO για σενα
    από lagel στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 07:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF