Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: CBF 1000 vs DL 1000

  1. #1

    Post CBF 1000 vs DL 1000

    ποιο θα προτιμουσατε μεταξυ των δυο και γιατι?

    σε ιπποδυναμη και ροπη τα ιδια ειναι, οποτε απο εμφανιση, μεταπωληση, αξιοπιστια, καταναλωση κλπ μαλλον πρεπει να κριθουν...

  2. #2
    Καλώς τα παιδιά Το avatar του/της liospi
    Εγγραφή
    18/10/2004
    Μηνύματα
    277
    καλημέρα kalant
    το είχε φίλος το DL 1000 για ένα χρόνο και το πούλησε και πήρε το CBF 1000 και απ' ότι μου έλεγε καλλίτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ABS, καθόλου τριγμούς και μη ξεχνάς ότι είναι ο κινητήρας του προηγούμενου CBR 900 φιμωμένος

  3. #3

    Re: CBF 1000 vs DL 1000

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
    ποιο θα προτιμουσατε μεταξυ των δυο και γιατι?

    σε ιπποδυναμη και ροπη τα ιδια ειναι, οποτε απο εμφανιση, μεταπωληση, αξιοπιστια, καταναλωση κλπ μαλλον πρεπει να κριθουν...
    Καθαρά θέμα γούστου είναι πιστεύω.Όσον αφορά τη μεταξύ τους σύγκριση θα έλεγα ισχύει το παλιός vs νέου.Το ενα είναι μηχανή δεκαετίας(αξιόπιστη) και το άλλο φρέσκο(σχεδόν) και τεχνολογικά πιο σύγχρονο.Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα δλδ!Στα υπόλοιπα μάλλον τα ίδια είναι πάνω κάτω.(εκτός μεταπώλησης).

    ΥΓ:το FAZER TO 1000 δεν ήθελες η κάνω λάθος?:smilea:

    so far so good.

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από liospi
    καλημέρα kalant
    το είχε φίλος το DL 1000 για ένα χρόνο και το πούλησε και πήρε το CBF 1000 και απ' ότι μου έλεγε καλλίτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ABS, καθόλου τριγμούς και μη ξεχνάς ότι είναι ο κινητήρας του προηγούμενου CBR 900 φιμωμένος
    O κινητηρας ειναι του cbr1000rr

  5. #5

    Re: Re: CBF 1000 vs DL 1000

    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgeboy
    Καθαρά θέμα γούστου είναι πιστεύω.Όσον αφορά τη μεταξύ τους σύγκριση θα έλεγα ισχύει το παλιός vs νέου.Το ενα είναι μηχανή δεκαετίας(αξιόπιστη) και το άλλο φρέσκο(σχεδόν) και τεχνολογικά πιο σύγχρονο.Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα δλδ!Στα υπόλοιπα μάλλον τα ίδια είναι πάνω κάτω.(εκτός μεταπώλησης).

    ΥΓ:το FAZER TO 1000 δεν ήθελες η κάνω λάθος?:smilea:

    φιλε μεταξυ πολλων ειμαι...

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από liospi
    καλημέρα kalant
    το είχε φίλος το DL 1000 για ένα χρόνο και το πούλησε και πήρε το CBF 1000 και απ' ότι μου έλεγε καλλίτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ABS, καθόλου τριγμούς και μη ξεχνάς ότι είναι ο κινητήρας του προηγούμενου CBR 900 φιμωμένος
    ενταξει σα street που ειναι θα εχει καλυτερη συμπεριφορα, το dl δεν ειμαι πιο ομορφο ομως?

    πιο απο τα δυο εχει καλυτερη μεταπωλητικη αξια?

  7. #7
    Καλώς τα παιδιά Το avatar του/της liospi
    Εγγραφή
    18/10/2004
    Μηνύματα
    277
    Αρχικά δημιουργήθηκε από liospi
    καλημέρα kalant
    το είχε φίλος το DL 1000 για ένα χρόνο και το πούλησε και πήρε το CBF 1000 και απ' ότι μου έλεγε καλλίτερη συμπεριφορά στο δρόμο, ABS, καθόλου τριγμούς και μη ξεχνάς ότι είναι ο κινητήρας του προηγούμενου CBR 900 φιμωμένος


    O κινητηρας ειναι του cbr1000rr

    AFTER μπορεί να έχεις δίκιο γιατί είναι 998 τα κυβικά ενώ το προηγούμενο cbr ήταν 954, απλά το διάβασα σε ένα από τα motoπεριοδικά που κυκλοφορούν το οποίο έγραφε αυτό που έγραψα και γω παραπάνω...

  8. #8
    Του CBR1000 είναι ο κινητήρας του CBF.

    Αλλά είναι πολύ διαφορετικές μοτοσικλέτες.

    On-Off το DL1000, street το CBF. καμία σχέση.

    Κάντα test ride κι όποιο σου αρέσει τσίμπατο.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  9. #9
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    απο το cbf1000 + dl 1000

    διαλεγω.... DL650!!!!

    σοβαρα!!!!!!!!

  10. #10
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
    το dl δεν ειμαι πιο ομορφο ομως?


    Συγνώμη για την τσόντα αλλά νομίζω ότι
    αυτή είναι η κατάλληλη ευκαιρία να πω πως...

    δε μου αρέσει καθόλου

    Και αν κάποτε το ζαχάρωνα (λίγο)
    λόγω επιδόσων-τιμής δε μπόρεσα ποτέ
    να το δω σοβαρά λόγω εμφάνισης...

    Νομίζω όμως ότι λόγω όρθιας θέσης θα είναι πιο άνετο
    από το cbf.

    Εξάλλου...και τα δύο άσχημα είναι

    ΥΓ.:Το TDM καινούργιο με ABS παίζει ακόμα και στα 8800
    Ξέρω από βέσπα!

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Το πρόβλημα είναι ψυχολογικό....

    Mε το STROM δεν σε ενοχλεί που σε πατάνε τα γρήγορα τετρακύλινδρα 600άρια (αν και όχι σε όλες τις συνθήκες...) γιατί σαν μεγάλο ον-οφφ έχει την πολυτέλεια να αδιαφορεί για τις απόλυτες επιδόσεις και επιπλέον έχει την δικαιολογία ότι του λείπουν 2 κύλινδροι....άσε που είναι το πιο γρήγορο στην κατηγορία του οπότε ρεφάρει εκεί.... :rotflmao:

    Με το CBF δεν υπάρχουν δικαιολογίες πλήν χαμηλής τιμής...Να έχεις 1.000 τερακύλινδρα κυβικά και να περνάνε από πάνω σου μηχανάκια με τα μισά κυβικά....εεεε πως να το κάνουμε....είναι πίκρα.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  12. #12
    Φτουσκουλικομυρμηγκότρυπα Το avatar του/της Sabre
    Εγγραφή
    10/02/2006
    Μηνύματα
    484
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Το πρόβλημα είναι ψυχολογικό....

    Mε το STROM δεν σε ενοχλεί που σε πατάνε τα γρήγορα τετρακύλινδρα 600άρια (αν και όχι σε όλες τις συνθήκες...) γιατί σαν μεγάλο ον-οφφ έχει την πολυτέλεια να αδιαφορεί για τις απόλυτες επιδόσεις και επιπλέον έχει την δικαιολογία ότι του λείπουν 2 κύλινδροι....άσε που είναι το πιο γρήγορο στην κατηγορία του οπότε ρεφάρει εκεί.... :rotflmao:

    Με το CBF δεν υπάρχουν δικαιολογίες πλήν χαμηλής τιμής...Να έχεις 1.000 τερακύλινδρα κυβικά και να περνάνε από πάνω σου μηχανάκια με τα μισά κυβικά....εεεε πως να το κάνουμε....είναι πίκρα.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    +1000 THEOD
    Αλλά καλύτερα να με περνάνε απο πάνω παρά να με πάρει απο κάτω που καβαλάω το έκτρωμα που λέγεται DL.
    Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
    Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Του CBR1000 είναι ο κινητήρας του CBF.

    Αλλά είναι πολύ διαφορετικές μοτοσικλέτες.

    On-Off το DL1000, street το CBF. καμία σχέση.

    Κάντα test ride κι όποιο σου αρέσει τσίμπατο.
    φιλε μου αν υπηρχαν κιολας θα τα εκανα test ride...

    αντε και το DL το βρηκα και το εκανα (σημερα το οδηγησα), το αλλο ομως δεν υπαρχει πουθενα...

    απο σεπτεμβρη και αν...

    οποτε ρωτησα μηπως το εχει οδηγησει ή το εχει καποιος για να πει εντυπωσεις...

    παντος απο περιοδικα και φωτογραφιες εχω να πω οτι να εχει το cbf τα οργανα του transalp στην εποχη μας ειναι απαραδεκτο...

    το αλλο τουλαχιστον εχει κατι παραπανω τεχνολογικα...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sabre
    Αλλά καλύτερα να με περνάνε απο πάνω παρά να με πάρει απο κάτω που καβαλάω το έκτρωμα που λέγεται DL.

    Τί έπαθες εσύ....Σε έχει "πατήσει" κανένα Στρόμα και το έχεις απωθημένο ???


    Τέσπα, υποκειμενικό πράγμα η αισθητική, αλλά τουλάχιστον το 650 (που είναι χειρότερο αισθητικά από το 1000) έχει πουλήσει τα άντερά του, που σημαίνει ότι πολύς κόσμος το βρίσκει όμορφο....
    Και το δικό μου το 1000άρι που είχα, μου άρεσε αισθητικά, οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιττα...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Το πρόβλημα είναι ψυχολογικό....

    Mε το STROM δεν σε ενοχλεί που σε πατάνε τα γρήγορα τετρακύλινδρα 600άρια (αν και όχι σε όλες τις συνθήκες...) γιατί σαν μεγάλο ον-οφφ έχει την πολυτέλεια να αδιαφορεί για τις απόλυτες επιδόσεις και επιπλέον έχει την δικαιολογία ότι του λείπουν 2 κύλινδροι....άσε που είναι το πιο γρήγορο στην κατηγορία του οπότε ρεφάρει εκεί.... :rotflmao:

    Με το CBF δεν υπάρχουν δικαιολογίες πλήν χαμηλής τιμής...Να έχεις 1.000 τερακύλινδρα κυβικά και να περνάνε από πάνω σου μηχανάκια με τα μισά κυβικά....εεεε πως να το κάνουμε....είναι πίκρα.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. DL 1000 Vs TIGER
    από xanthosd στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 21/01/2009, 11:10
  2. ΚΑΠΑΚΙ ΜΕ Dl 1000
    από MISKIN στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2006, 13:34
  3. Dl 1000 και Klv 1000 έχει ξαναγίνει ;;;;
    από efialtis στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2006, 16:56
  4. Multistrada 1000 vs CBR 1000RR
    από 620 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2006, 11:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF